Jij doet ook mee?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik gaat niet echt lekker.
Niet echt neequote:Op woensdag 31 mei 2023 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Kelly een geweldige zangeres maar een talkshow is niet voor haar weggelegd
Sterker nog: die was (hi ha ho) allang droogquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Kelly een geweldige zangeres maar een talkshow is niet voor haar weggelegd
Oh ik vind haar wel leukquote:
Nou, het komt op mij over dat ze liever zelf praat dan dat ze Hannah laat pratenquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Oh ik vind haar wel leukDit is wel een beetje een chaotisch stukje, en het helpt ook niet dat Kelly Eurovisie blijkbaar niet zo goed kent
![]()
Wat is jullie probleem met haar?
En het is daytime television hè, geen diepzinnige late night talkshow![]()
Groot gelijk, geniet ervanquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:34 schreef Meke het volgende:
Oh mense het voordeel aan werkloos zijn is toch wel dat je middenin de week in het zonnetje op een terras kunt zitten
Ja dat is wel een beetje waarquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, het komt op mij over dat ze liever zelf praat dan dat ze Hannah laat praten
Oja ik ben inmiddels ook alweer thuis, want ik zat op het terras toen het plebs op hun werk zatquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:38 schreef Arizona het volgende:
Ik ben juist binnen gaan zitten, ik wil lekker rustig Roland Garros kijken. In principe kan dat op zo'n zwoele zonnige avond prima onder de overkapping in de tuin, daar hangt een TV. Ware het niet dat de buren de hele tijd met een of ander elektrisch apparaat (een kettingzaag ofzo) herrie maken in hun tuin
Ik weet hoe je je voelt, ik zat in Parijs toen het plebs op hun werk zatquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik ben inmiddels ook alweer thuis, want ik zat op het terras toen het plebs op hun werk zat![]()
Oh wat stom
Woon je bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:38 schreef Arizona het volgende:
Ik ben juist binnen gaan zitten, ik wil lekker rustig Roland Garros kijken. In principe kan dat op zo'n zwoele zonnige avond prima onder de overkapping in de tuin, daar hangt een TV. Ware het niet dat de buren de hele tijd met een of ander elektrisch apparaat (een kettingzaag ofzo) herrie maken in hun tuin
Op woensdag 31 mei 2023 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies dat gevoel, jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, ik zat in Parijs toen het plebs op hun werk zat![]()
Morgen ben ik zelf helaas wel weer werkplebsEn dan niet eens lekker thuis, maar ook nog op kantoor
Dan er maar het beste van maken en genieten van je vrije tijdquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies dat gevoel, ja![]()
Ohh dat is wel een nadeelBij mij reageert niemand op m'n sollicitaties dus ik ben voorlopig nog geen werkplebs
Ze praat veel door haar gasten heen. Kelly praat zelf heel graag. Dat is niet erg maar laat je gasten wel uitpraten. Die Kellyoke is wel leuk maar de talkshow zelf stelt weinig voor. Ze is een steengoede zangeres en dat kan ze beter blijven doen. Gelukkig komt ze binnenkort met een nieuw album.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Oh ik vind haar wel leukDit is wel een beetje een chaotisch stukje, en het helpt ook niet dat Kelly Eurovisie blijkbaar niet zo goed kent
![]()
Wat is jullie probleem met haar?
En het is daytime television hè, geen diepzinnige late night talkshow![]()
Op woensdag 31 mei 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:Ja, ik moest mijn raam dicht doen vanwege de herrie. En in plaats van dat ze nou eens klaar zijn, maar ze zijn echt al maanden bezig.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 31 mei 2023 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook last van lawaaiige buren vanavond?![]()
Ik snap wel dat het mooi weer is om in de tuin bezig te gaan, maar het is óók mooi weer om in de tuin te relaxen
Irritant is datquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moest mijn raam dicht doen vanwege de herrie. En in plaats van dat ze nou eens klaar zijn, maar ze zijn echt al maanden bezig.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg nu last van hoofdpijn en ik weet niet waarom. Ik heb genoeg gedronken, weinig beeldscherm gehad en ook niet te lang geslapen
Niet meer, die is afgelopen. Nu de Europa League finale.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo, kijk je nu serieus naar NAC?
Oh bah, sterkte ermee! Vroeg onder de wol dan maar?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg nu last van hoofdpijn en ik weet niet waarom. Ik heb genoeg gedronken, weinig beeldscherm gehad en ook niet te lang geslapen
Jakkesquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk komt Gini er nog in.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer, die is afgelopen. Nu de Europa League finale.
Feliquote:
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hopelijk komt Gini er nog in.
Dit kan wel eens eindigen in een bloedeloze 0-0.
Niet dusquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor.
Onderbuikgevoel!quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis waarvan, denk je dat?
Arme Tallonquote:
Je zit op het verkeerde spoor.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Arme Tallon![]()
Of had je het ergens anders over
Naaahh hoe kán dat nou?quote:
Ik heb al een paracetamol genoemen. Dat helpt een beetje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh bah, sterkte ermee! Vroeg onder de wol dan maar?
Nou ja het is niet dat ik niet wil reageren maar ik vind 'hé heb jij nog werk voor me in Spanje, beetje chillen op het strand en zo best relaxed' niet echt een valide sollicitatie. En al helemaal niet via DM.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies dat gevoel, ja![]()
Ohh dat is wel een nadeelBij mij reageert niemand op m'n sollicitaties dus ik ben voorlopig nog geen werkplebs
There it isquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
Hopelijk schiet Sevilla er snel eentje in na rust, want anders wordt het van Roma-kant natuurlijk weer mensonterend.
Erg jammerquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:56 schreef Fred_B het volgende:
IJsselmeervogels heeft ook een probleem trouwens.
quote:
Ah, ja dan is dit een vrij pijnlijk seizoen, met Spakenburg in de halve finale van de beker en zelf degraderenquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, de helft van mijn familie is rood.
Wel visserspotjes tegen Urk en Volendam.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen roden tegen de blauwen volgend seizoen dus
Ja NAC was niet best, maar Emmen gedroeg zich ook als Getafe-light.quote:
quote:
Ja. Allebei erg kut.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, ja dan is dit een vrij pijnlijk seizoen, met Spakenburg in de halve finale van de beker en zelf degraderen
Oja volgende keer zal ik vousvoyeren, meneer Straniquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is niet dat ik niet wil reageren maar ik vind 'hé heb jij nog werk voor me in Spanje, beetje chillen op het strand en zo best relaxed' niet echt een valide sollicitatie. En al helemaal niet via DM.
Toch nog gelukt!quote:
Fijn, dank je. Ik zal eens kijken of ik nog een baantje voor je in de aanbieding heb dan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja volgende keer zal ik vousvoyeren, meneer Strani
Is het toch nog iemand geluktquote:
-Knip-quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Arcee nou ook automatisch mod hier als beloning voor de prestatie?
Topideequote:Op woensdag 31 mei 2023 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Arcee nou ook automatisch mod hier als beloning voor de prestatie?
Ja eindelijk een prijs.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:03 schreef Fred_B het volgende:
Leuk dat Sevilla deze cup ook eens een keer wint
Eens per maand of continue?quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, de helft van mijn familie is rood.
Mijn tenen krullen daar ook vanquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:53 schreef Yesse het volgende:
Zijn er hier mensen die juno (en julij) zeggen?
Ik kan daar namelijk niet goed tegen
Ik dacht dat het over Zweden ging.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:37 schreef Em31 het volgende:
Zeven keer is wel bizar eigenlijk.(en eigenlijk niet zo leuk)
Nee, maar in de BV Nederland zijn er genoeg jong-en-lui die dat doen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:53 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het ook nooit begrepen waarom het moest.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar in de BV Nederland zijn er genoeg jong-en-lui die dat doen.
Omdat het verschil tussen juni en juli dan duidelijker te horen isquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit begrepen waarom het moest.
Alleen bij (half)dove mensen die het verschil niet horenquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:53 schreef Yesse het volgende:
Ook niet eens raar, omdat de maand juni toch vernoemd is naar Juno.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat het verschil tussen juni en juli dan duidelijker te horen is
Oh dit heb ik wel eens gedaan. Wil je ze ook echt samenvoegen? Volgens mij doe ik dat soort dingen dan meestal met PowerQueryquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aaarrrggggg.....
Ik kom er niet uit.
Ik probeer in Excel uit twee tabellen bepaalde waardes te zoeken, combineren. Maar ik kom er niet uit hoe ik dat in een zoekfunctie moet zetten.
Ik heb een kolom (bepaalde maand) en die maand wil ik zoeken in de andere tabel (welke kolom is dat in die tabel) en vervolgens wil ik bepaalde waardes zoeken in die zojuist gezochte kolom op basis van bepaalde criteria.
Wat vind je er van om in de maand Caesar geboren te zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook niet eens raar, omdat de maand juni toch vernoemd is naar Juno.
Al blijf ik wel principieel tegen julij, ik ben niet geboren in julij en ik weiger daarin aanpassingen te accepteren.![]()
![]()
Ik zou daar nog mee kunnen leven, al vind ik juli nog steeds mooier klinken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat vind je er van om in de maand Caesar geboren te zijn?
Dat lijkt me hooguit interessant in het geval van een keizersnee.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat vind je er van om in de maand Caesar geboren te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |