Awkward to the max dit.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:18 schreef espri het volgende:
Ze hebben echt totaal niets met elkaar, gewoon beetje pijnlijk zo.
Op sokken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:25 schreef espri het volgende:
Jappie weer stoer doen, hij blijft niet langer zitten dan nodig is, zit z’n tijd er op, dan loopt ie gewoon bij de knop weg, of er nu iemand staat of niet, held.
Die is nog nooit zo stil geweest geloof ik, eindelijk niet dat irritante gegil wat als lach moet door gaan.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:44 schreef espri het volgende:
Ik hoor de vogeltjes fluiten hier dus toch maar even slapen. Erik en Eunice blijven oefenen.
Ik ben ook lienks.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:44 schreef pingu66 het volgende:
Eunice in extase:
Wauw dat iek ook met links kan!
Jasper: goh dat is gek gebarentaal ook met links
Goedemorgen.quote:
Echt als ik in de loods zou zitten zou ik Eunice willen slaan.war een irritant mens zeg.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 05:58 schreef Sestra666 het volgende:
erik moet leren omgaan met mensen aldus eunie
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt als ik in de loods zou zitten zou ik Eunice willen slaan.war een irritant mens zeg.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt als ik in de loods zou zitten zou ik Eunice willen slaan.war een irritant mens zeg.
Volgens mij staan er nog drie nuquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☀️😃☕️
Had Zoë vannacht een faal of een haal ?
Daarom zou het heel leuk zijn als iemand die knop even los laat.... iedereen wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:18 schreef Flow3r het volgende:
Als de volgende groep niet wakker wordt, wat dan ?
helaas, zag net Janet lopenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:20 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom zou het heel leuk zijn als iemand die knop even los laat.... iedereen wakker
Dit is de saaiste 24 uur opdracht tot nu toe. Er wordt vooral helemaal niks gezegdquote:
Het is net zo kijken als kijken naar, hoe het gras groeitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is de saaiste 24 uur opdracht tot nu toe. Er wordt vooral helemaal niks gezegd
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is net zo kijken als kijken naar, hoe het gras groeit
Dat is toch wel mooi. Jezelf leuk vindenquote:
Dan maar terug naar het buukquote:
Sudokuquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:41 schreef Rhosyn het volgende:
Erik verteld over een boek die hij heeft besteld. Eunice vraagt wat voor boek? Eric: Sudoboek!
Eunice![]()
Grote kans dat ze niet weet wat een sudoboek is maar vertikt het om te vragen wat dat is.
Nou bestaat het woord sudoboek niet echt. Het is een puzzelboek. En de puzzel is sudo.
Maar toch. Ze vraagt niks.
nog 10 minuten dacht ik ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:49 schreef Sestra666 het volgende:
fake heksenlachje
hoelang moeten deze 3 nog
Erik zei sudoboek. En de ogen van Eunice gingen op dood, ze knikte en ging weer lezen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sudoku
Maar waarom zou Eunice niet weten wat een sudoku is?
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:50 schreef Flow3r het volgende:
oh nee nog een uur
ze moeten 5 uur achter elkaar toch ?
ze zijn om 3 uur gestart
oh dacht 6uquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:50 schreef Flow3r het volgende:
oh nee nog een uur
ze zijn om 3 uur gestart
Is het schema veranderd? Ik meen me te herinneren dat deze drie om 4 uur moesten starten en tot 9 uur moesten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:50 schreef Flow3r het volgende:
oh nee nog een uur
ze zijn om 3 uur gestart
Ik lees de cos terug en begrijp dat Isaac, Zoe en Jeffrey een uur eerder zijn gestopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om 11 uur was er een wissel, daarna om 4 uur, dus nu zou er een wissel moeten zijn om 9 uur
wissel was om 3 uurquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om 11 uur was er een wissel, daarna om 4 uur, dus nu zou er een wissel moeten zijn om 9 uur
Ze zijn aan elkaar gewaagd. Beide zijn eigenheimers die op een belerend toontje praten om eigen gelijk af te dwingen.quote:
Ik vind Erik anders heel normaal reageren op al die vragen van die heksquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn aan elkaar gewaagd. Beide zijn eigenheimers die op een belerend toontje praten om eigen gelijk af te dwingen.
Ik vind hem defensief reageren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind Erik anders heel normaal reageren op al die vragen van die heks
Ja dan zou de laatste groep dus langer moeten, ze mogen nl allemaal maar 1x aan de knop.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik lees de cos terug en begrijp dat Isaac, Zoe en Jeffrey een uur eerder zijn gestopt.
ipv de volgende groep om half 4 wakker te maken deden ze dat nu om 2.45 uur zogenaamd omdat ze stuk waren.
Ze vonden zichzelf heel grappig. Gierend van de lach naar bed.
Volgens schema moeten Erik, Jasper en Eunice tot 9 uur maar omdat ze een uur eerder zijn begonnen tot 8 uur.
Dat betekent dat de volgende groep dus ook een uur eerder moet.
Het hele schema naar de klote want de laatste groep moet dan een uur langer.???
Ik ben in de war nu.
Best wel lullig want nu moet de laatste groep een uur langer. Of hebben ze wel de volle uren gedraaid en toen de klok een uur vooruit gezet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vraag me af of de volgende ploeg weet dat ze een uur eerder moeten.
Die lagen te slapen toen J, I en Z hun grap uithaalden. (E,J en E een uur vroeger wakker maken.)
Mocht iemand van de volgende groep het vertikken om een uur eerder te beginnen laat Jasper de knop los.
Denk ik.
Hoop ik.
![]()
Ze hebben geen leider die de boel verbindt. En in deze groep zitten niet echt volgers.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:30 schreef Charmian het volgende:
Grappig, deze 3 mensen zouden in 1 kamp moeten zitten als ik het mag geloven wat ik hier regelmatig lees. Ze hebben elkaar echt niets te vertellen, maken ook geen lol met stomme grapjes of zo. Ik snap wel waarom dit kamp niet zo goed draait.
ik vind dit alles behalve grappig , moesten bij hun eens doenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best wel lullig want nu moet de laatste groep een uur langer. Of hebben ze wel de volle uren gedraaid en toen de klok een uur vooruit gezet.
Ik snap hier niet zo goed de humor van eigenlijk
sas soms welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die staan ook nooit vroeg op.
Dat wordt nog wat....
Maar ik ben er niet uit of ze echt een uur eerder gestopt zijn, of dat ze doen dat ze een uur langer gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vind dit alles behalve grappig , moesten bij hun eens doen
goede morgen
Ik las inderdaad iets van dat Wendy de klok in de keuken had terug gezet maar snap niet hoe dat zit ic met een uur eerder stoppen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik ben er niet uit of ze echt een uur eerder gestopt zijn, of dat ze doen dat ze een uur langer gespeeld hebben.
Jasper leest een boek en Eunice en Erik babbelen een beetje
Jasper heeft het idee dat hij al 10 bladzijde aan het lezen is maar niets onthoud
Eunice geeft ongevraagd advies. Dat is altijd irritant. Begrijpelijk dat Erik zo reageert.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:38 schreef engine het volgende:
Eunice denkt dat ze slim bezig is met al haar vragen maar ze klinkt vooral erg dom.
Erik![]()
geen behoefte aan huiswerk, ik zit niet op school.
dom en vermoeiendquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:38 schreef engine het volgende:
Eunice denkt dat ze slim bezig is met al haar vragen maar ze klinkt vooral erg dom.
Erik![]()
geen behoefte aan huiswerk, ik zit niet op school.
O terug gezet, dan doen ze of ze een uur korter hebben gedaan. Maar een domme streek, ze hebben toch een aftel klok in de loods hangen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las inderdaad iets van dat Wendy de klok in de keuken had terug gezet maar snap niet hoe dat zit ic met een uur eerder stoppen.
Deze groep is echt om 3 uur begonnen. Dat kunnen we zien in de vorige cos.
Dus.
Ja precies.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O terug gezet, dan doen ze of ze een uur korter hebben gedaan. Maar een domme streek, ze hebben toch een aftel klok in de loods hangen?
quote:Op maandag 29 mei 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Druk rooster
Moraima, Marciano en Bern: 18:00 - 23:00
Isaac, Jeff en Zoe: 23:00 - 4:00
Erik, Jasper en Eunice: 4:00 - 9:00
Babs, Sasha en Mirthe: 9:00 - 14:00
Wendy, Imi en Rupert: 14:00 - 18:00
jij bent evil, steeds kutvragen stellen en gapen is eunicequote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:45 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb t gevoel dat eunie t wil saborteren, steeds gapen, kutvragen stellen.. of ben ik nu evil
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij bent evil, steeds kutvragen stellen en gapen is eunice
Ik wil het hem zien doenquote:
Ze staan voor 9 uur gepland, maar doordat groep Jeff een uur eerder gestopt is loopt alles andersquote:
Ja dat grapje snap ik nog niet helemaal. Stoer hoor om de rest zo te naaien.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staan voor 9 uur gepland, maar doordat groep Jeff een uur eerder gestopt is loopt alles anders
Hoezo zijn die eerder gestopt dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staan voor 9 uur gepland, maar doordat groep Jeff een uur eerder gestopt is loopt alles anders
Zal wel weer zo'n lullig geintje zijn bedacht door Isaac.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groep isaac groep Zoëquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat grapje snap ik nog niet helemaal. Stoer hoor om de rest zo te naaien.
Nou een uurtje eerder is toch niet zooooo ergquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja die gaat zich genaaid voelen en terecht
Maar het groepje Isaac/Zoe hebben 'n uur minder gestaan, dat noem ik matennaaienquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou een uurtje eerder is toch niet zooooo erg
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sas gaat eerst op d;r gemak douchen en tutten?
Ja maar de planning was dat de laatste groep 4 uur moest nu ook 5 uur en opzich ook makelijker overdag dan .idden in de nachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Met de aftel klok klopt het dus wel nog 2x5 uur is 10 uur
Nee. Het stond echt ff op zwart las ik in de vorige cos en zag plaatje er van.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:49 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy heeft in de keuken de klok een uur vooruit gezet!!!!
Ik laar om 8 uur los zei jappie vanachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:08 schreef Ebinas het volgende:
Jappie: zegt nu dat het niet uitmaakt, zijn shift zit er op
Ja las dat hij net ook nog stoer deed.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik laar om 8 uur los zei jappie vanacht
quote:
wel heel toevallig dat dit juist gebeurde in hun schiftquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Het stond echt ff op zwart las ik in de vorige cos en zag plaatje er van.
kan die bep aub haar bek eens houdenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:12 schreef humpty het volgende:
Het eerste groepje is eerder gestopt volgens Babette
Bern vond het te lang 5 uur
Aaah Bern is de schuldige!! ( en Jeff krijgt de schuld)😉quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:12 schreef humpty het volgende:
Het eerste groepje is eerder gestopt volgens Babette
Bern vond het te lang 5 uur
3 uur en Jasper zit alquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:49 schreef xsaskiax het volgende:
Er klopt dus al vanaf groep 1 niet meerquote:
tuurlijk vingerwijzen is bep een ster inquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Aaah Bern is de schuldige!! ( en Jeff krijgt de schuld)😉
De hele groep is gestopt niet alleen Bern of niet alleen Jeffquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk vingerwijzen is bep een ster in
Van mij mag ze der mond ook wel houden hoor, die is mij te veel aan het woord.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wees blij dat ze praat, de vorige shift was meer iets voor jou ?![]()
Jaaaaa, dit gaat nog een staartje krijgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:17 schreef humpty het volgende:
Begrijp nu dat er twee groepen 5 uur moesten en 1 groep 4 uur of zo
Ze hebben in ieder geval iets waar ze de hele dag over kunnen zeuren
Je zal haar nog missen als ze weg is, en alleen die saaie lui blijven overquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze der mond ook wel houden hoor, die is mij te veel aan het woord.
Misschien dat die saaie lui saai zijn omdat ze de kans niet krijgen om te shinen omdat ze overruled worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je zal haar nog missen als ze weg is, en alleen die saaie lui blijven over
die zijn zo gezellig jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dat die saaie lui saai zijn omdat ze de kans niet krijgen om te shinen omdat ze overruled worden.
Zou ik ook doen als ik daar met Babette zou zittenquote:
onverbeterlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik daar met Babette zou zitten![]()
Eunice gaat voor het ontbijtje van de drukkers verzorgen
Zoë is zelf een uur eerder gestoptquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Babette zegt als het echt zo is ( dat uur korter en de klok vooruitzetten) zou ze dat echt treurig vinden.
Wendy heeft dat gedaan, die ligt al niet zo lekker bij Babette en Zoë dus die maakt zich hiermee niet echt geliefd
Ze zijn allemaal een uur eerder gestopt Jeff, Isaac en Zoë.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:32 schreef pingu66 het volgende:
Ik zie Zoë die zelf een uur eerder gestopt is er voor aan om Jeff de schuld te geven
Was dit bekend bij dat groepje?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:49 schreef xsaskiax het volgende:
Hoor net Mirthe zeggen dat Jeff zat te banjeren en hij het geen leuke opdracht vondquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:33 schreef engine het volgende:
Zoë en Jeffrey lijken mij wel types die eerder stoppen.
Dat hoorde ik ook ja. ofja banjeren... zeiken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net Mirthe zeggen dat Jeff zat te banjeren en hij het geen leuke opdracht vond
Het is een opdracht die veel leedvermaak oproept, maar ik moet er ook niet aan denken uren een knop in te drukkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net Mirthe zeggen dat Jeff zat te banjeren en hij het geen leuke opdracht vond
Van wat ik gelezen heb wel bij het groepje van Zoë Isaac en Jeffquote:
Ze kunnen daar natuurlijk alles verwachten en dit is nog mildquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een opdracht die veel leedvermaak oproept, maar ik moet er ook niet aan denken uren een knop in te drukken
Denk dat ik het straks nog maar even terug kijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb wel bij het groepje van Zoë Isaac en Jeff
Hahahaha ja idd...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen daar natuurlijk alles verwachten en dit is nog mild
In een andere RLS moesten ze dagen buiten staan om een bal tegen te houden en die hing dus ze stonden met hun arm de hele tijd omhoog.. Zoiets zou ik daar ook wel graag zien
Snap niet wat die in de loods moetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:41 schreef Flow3r het volgende:
Sas ook nog met haar rug naar de anderen toe
Ja Babette wil kletsen. Die wil haar lippen voelen bewegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
De een zit muziek te luisteren , de ander leest een boek en ik sta hier maar zegt Babette
Morrie schijnt zich daar prima te voelen in de loods, Sas is voornamelijk ongelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap ik van andere nog minder oa morrie
Lekker dat de andere iets aan het doen zijn en zijn niet kan kletsenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Babette wil kletsen. Die wil haar lippen voelen bewegen.
Die is gevraagd mee te doen ( casting bureau,)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap ik van andere nog minder oa morrie
IK heb sterk het vermoeden dat ze dit niet vol gaat houden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
als Sas eenmaal Iets niet leuk vindt.....
Het scherm was er mee gestopt vannachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las inderdaad iets van dat Wendy de klok in de keuken had terug gezet maar snap niet hoe dat zit ic met een uur eerder stoppen.
Deze groep is echt om 3 uur begonnen. Dat kunnen we zien in de vorige cos.
Dus.
Ja hoor ze hebben de knop losgelaten en hebben de stekker uit het scherm getrokken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
wel heel toevallig dat dit juist gebeurde in hun schift
Jeff liep te zeiken dat er niemand wakker bleef om de volgende groep wakker te maken dat het altijd dezelfde zijn en daarom bleef hij wakker tot de andere groep aan de beurt wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja. ofja banjeren... zeiken.
nee ze zeiden hem dat hij kon gaan slapen dat ze niemand nodig waren. Hij had meerdere keren aangeboden dat hij wel gewoon wakker bleefquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jeff liep te zeiken dat er niemand wakker bleef om de volgende groep wakker te maken dat het altijd dezelfde zijn en daarom bleef hij wakker tot de andere groep aan de beurt was
heb ik dat gezegd , valt alleen op dat hun bij hun groep wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor ze hebben de knop losgelaten en hebben de stekker uit het scherm getrokken.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:33 schreef engine het volgende:
Zoë en Jeffrey lijken mij wel types die eerder stoppen.
Dat is echt allemaal bsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom kijk ik effe terug, las in de cos 1 nummer terug andere dingenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
Er zou sowieso een groep 4 uur moeten
Dan neem je toch de groep die er midden in de nacht staan en deel je het
Beide 41/2
Jappie weigerde eerst uit bed te komen
En vervolgens dreigen met de knop loslaten
Het was een gezellige boel vannacht
Tot Jappie stond te chagrijnen
Tik alleen wat ik op de stream net hoorde, daar zei Mirthe dat Jeff aan het banjeren was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarom kijk ik effe terug, las in de cos 1 nummer terug andere dingen
Het was ook een gezellige COS las ikquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
Er zou sowieso een groep 4 uur moeten
Dan neem je toch de groep die er midden in de nacht staan en deel je het
Beide 41/2
Jappie weigerde eerst uit bed te komen
En vervolgens dreigen met de knop loslaten
Het was een gezellige boel vannacht
Tot Jappie stond te chagrijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je dus ik lul niet zomaar ietsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
Daarbij had zoe Niemand geregeld om voor de groep naar haar te zorgen
En dit heeft Jeff 2 uur gedaan
Daarna is hij naar bed gegaan
Dat mag,maar ze mogen allemaal maar éen keer geloof ikquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft in haar hoofd zitten dat iedere deelnemer 6 uur moest staan
Sas legt uit dat dat niet zo is.
Babs zegt dus als je 5 min staat en een ander neemt het over mag het ook. Sas zegt dat ook dat mag.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat mag,maar ze mogen allemaal maar éen keer geloof ik
Het is gewoon letterlijk wat er net op stream gezegd wordtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarom kijk ik effe terug, las in de cos 1 nummer terug andere dingen
Doelde dan ook op het banjeren zelf, wat dus blijkbaar wel mee viel, Mirthe hoort wel vaker dingen anders..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tik alleen wat ik op de stream net hoorde, daar zei Mirthe dat Jeff aan het banjeren was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |