Ze kunnen daar natuurlijk alles verwachten en dit is nog mildquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een opdracht die veel leedvermaak oproept, maar ik moet er ook niet aan denken uren een knop in te drukken
Denk dat ik het straks nog maar even terug kijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb wel bij het groepje van Zoë Isaac en Jeff
Hahahaha ja idd...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen daar natuurlijk alles verwachten en dit is nog mild
In een andere RLS moesten ze dagen buiten staan om een bal tegen te houden en die hing dus ze stonden met hun arm de hele tijd omhoog.. Zoiets zou ik daar ook wel graag zien
Snap niet wat die in de loods moetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:41 schreef Flow3r het volgende:
Sas ook nog met haar rug naar de anderen toe
Ja Babette wil kletsen. Die wil haar lippen voelen bewegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
De een zit muziek te luisteren , de ander leest een boek en ik sta hier maar zegt Babette
Morrie schijnt zich daar prima te voelen in de loods, Sas is voornamelijk ongelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap ik van andere nog minder oa morrie
Lekker dat de andere iets aan het doen zijn en zijn niet kan kletsenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Babette wil kletsen. Die wil haar lippen voelen bewegen.
Die is gevraagd mee te doen ( casting bureau,)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap ik van andere nog minder oa morrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |