Awkward to the max dit.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:18 schreef espri het volgende:
Ze hebben echt totaal niets met elkaar, gewoon beetje pijnlijk zo.
Op sokken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:25 schreef espri het volgende:
Jappie weer stoer doen, hij blijft niet langer zitten dan nodig is, zit z’n tijd er op, dan loopt ie gewoon bij de knop weg, of er nu iemand staat of niet, held.
Die is nog nooit zo stil geweest geloof ik, eindelijk niet dat irritante gegil wat als lach moet door gaan.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:44 schreef espri het volgende:
Ik hoor de vogeltjes fluiten hier dus toch maar even slapen. Erik en Eunice blijven oefenen.
Ik ben ook lienks.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:44 schreef pingu66 het volgende:
Eunice in extase:
Wauw dat iek ook met links kan!
Jasper: goh dat is gek gebarentaal ook met links
Goedemorgen.quote:
Echt als ik in de loods zou zitten zou ik Eunice willen slaan.war een irritant mens zeg.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 05:58 schreef Sestra666 het volgende:
erik moet leren omgaan met mensen aldus eunie
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt als ik in de loods zou zitten zou ik Eunice willen slaan.war een irritant mens zeg.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt als ik in de loods zou zitten zou ik Eunice willen slaan.war een irritant mens zeg.
Volgens mij staan er nog drie nuquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☀️😃☕️
Had Zoë vannacht een faal of een haal ?
Daarom zou het heel leuk zijn als iemand die knop even los laat.... iedereen wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:18 schreef Flow3r het volgende:
Als de volgende groep niet wakker wordt, wat dan ?
helaas, zag net Janet lopenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:20 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom zou het heel leuk zijn als iemand die knop even los laat.... iedereen wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |