Nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Zoe nu echt niet door hebben dat Isaac en Jeff haar gewoon uitlachen met haar domme geleuter?
neuh ik denk het niet.... als ze om iets van haar lachen denkt ze alleen maar dat ze haar leuk vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Zoe nu echt niet door hebben dat Isaac en Jeff haar gewoon uitlachen met haar domme geleuter?
zij voelt zich ook gesterkt dat isaac het eens is met haar uitspraken over Jeff...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac is het met iedereen eens, dat zegt nietsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zij voelt zich ook gesterkt dat isaac het eens is met haar uitspraken over Jeff...
maar dat ziet zij nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is het met iedereen eens, dat zegt niets
Ik ga stuk om Jeff.quote:
Ken ik niet...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac begint te zingen: met z'n allen van Hennie Huisman![]()
Dat zei Zoë ook, nadat Jeffrey Isaac aanvulde met 'wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor'quote:
DAt zong hij bij de miniplaybackshow.. Wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zei Zoë ook, nadat Jeffrey Isaac aanvulde met 'wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor'
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt zong hij bij de miniplaybackshow.. Wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor.
Weet niet hoe dik dat ik hier kan posten
Thanks Lotte.quote:
Dit is de tijd van haar leven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maarrrrr Zoë houdt het nog steeds vol....
Doet ze bewust, rotgrietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
He opvallend, Zoë begint weer eens over Kim tegen Jeffrey, eerst over dat ze aan elkaar vast zaten en toen over de brief die Kim kreeg..... bla bla bla.... gelijk springt Isaac erin met een totaal ander onderwerp en je ziet Jeffrey opgelucht naar hem kijken (dit zijn toch geen onderwerpen die je op een moment als dit wilt bespreken Zoë...)
Mijn audio stond even op mute dus thanks.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
He opvallend, Zoë begint weer eens over Kim tegen Jeffrey, eerst over dat ze aan elkaar vast zaten en toen over de brief die Kim kreeg..... bla bla bla.... gelijk springt Isaac erin met een totaal ander onderwerp en je ziet Jeffrey opgelucht naar hem kijken (dit zijn toch geen onderwerpen die je op een moment als dit wilt bespreken Zoë...)
Dat wijf wil hem constant op zijn gevoel wrijven als over een olielamp om te zorgen dat hij weg wil.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
en vaak met een negatieve bijsmaak,maar onder de mom van...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
ik wilde het expres niet gelijk zeggen, maar oh die meid..... met haar slangenstreekjes..... sneakyquote:
Gewoon een vals en berekende blaag.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en vaak met een negatieve bijsmaak,maar onder de mom van...
Jeffrey is eigenlijk degene die ze wilt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:18 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor, Zoë voor de vijftiende keer dat ze moet plassen (Jeffrey moet dan haar knop ingeduwd houden als ze weg is).......
Britt Dekker?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Britt is er niets bij.....waha...
Jij zegt wat ik al een paar keer gedacht heb, ze is zo door Jeffrey geobsedeerd.... anders dan bij Isaac, eng gewoonquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey is eigenlijk degene die ze wilt.
Eens maar je weet wel wat ik bedoel. Britt in het begin.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Britt Dekker?
Die is wel iets slimmer.
Bijna naar de volgende OS.
Ja dat denk ik ook, maar ze is er achter dat Jeff heel trouw is aan Kim en dan ze dat echt kan vergeten. Verschil met Jeff en Isaac is dat jeff daarin heel duidelijk is en Isaac nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey is eigenlijk degene die ze wilt.
meer samantha ( Barbie)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens maar je weet wel wat ik bedoel. Britt in het begin.
Zoe: "Zoveel plezier heb ik nog nooit gehad."quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar ze is er achter dat Jeff heel trouw is aan Kim en dan ze dat echt kan vergeten. Verschil met Jeff en Isaac is dat jeff daarin heel duidelijk is en Isaac niet
Jeff woont in de buurt en ICE een eindje weg met een vroutwtje en kidsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar ze is er achter dat Jeff heel trouw is aan Kim en dan ze dat echt kan vergeten. Verschil met Jeff en Isaac is dat jeff daarin heel duidelijk is en Isaac niet
Ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat een fijne avond om te posten. Genoeg lieve mensen in deze COS dus.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
Lekker gemoedelijk, zonder haat en nijd onder elkaar, het kan welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hoezo, begin jij te zingen??????quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
En weer een mooi moment naar de klotuh.![]()
![]()
MANUEEEELAAAA.quote:
Ja toch, erg fijn. @Dotteke en @Deisyy gaan blij zijn haha.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lekker gemoedelijk, zonder haat en nijd onder elkaar, het kan wel
quote:
Helemaal mee eens!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:27 schreef chufi het volgende:
Wat ik wel heel goed aan Jeff vind is hoe beleefd ie altijd ie tegenover zn oudere deelnemers en ze ook met U aan spreken indien nodig ,,
*fluistert* ze gaan trots op ons zijn, dat kan niet andersquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja toch, erg fijn. @:Dotteke en @:Deisyy gaan blij zijn haha.
Die zwelling kan ze wel hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
mag de rest wel uitkijken met dat serviesgoed daar
nee in onderling overlegquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Is het door de stem bepaald met wie en hoe lang ze moeten staan met indrukken?
Nee,mochten ze zelf doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Is het door de stem bepaald met wie en hoe lang ze moeten staan met indrukken?
Was eerst 6.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oké, 5 uur lang lijkt me stomme keuze.
Ze moeten wel ... in eerste instantie... iedereen moet , maar ook maar 1 keerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nadir?quote:
OOOOHquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten wel ... in eerste instantie... iedereen moet , maar ook maar 1 keer
Ze mogen maar 1 x en moeten 24 uur met 16 mensen. en dan 4 knoppen. anders hadden ze 6 uur p.p. gemoeten, nu nog 3 knoppen, dus minder tijd p.pquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik know , maar nu daar met al die resistente boys !! Hard trainenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
dat kun je al hebben en speelt op bij verminderende weerstand.
Zijn legacy.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ndir is toch al out ? of werkt ie inmiddels achter de schermen ?
Jeff en Wendy.En jou.quote:
En jou ook Moes.quote:
Praat me niet van punten.quote:
Bern vroeg vandaag hoe je cappuccino moest spellen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zitten nu te lachen om Bern, die heeft een wereldbol gekocht om te oefenen![]()
Ze vraagt het om de 5/10 minuten hoe lang ze nog moetenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weer tegen Zoe je luistert niet, je zendt alleen maar. Vraagt elke keer hoe lang nog. Jeff, tot 14.40 uur op de klok, maar dat heeft hij haar al vaker verteld
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bern vroeg vandaag hoe je cappuccino moest spellen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan Babette gelijk met een grote snater C A P P U C I N O natuurlijk!!!!
Vandaar dat ze nu met deze 2 staat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe weer dat ze moet plassen en dat Bern helemaal in paniek zou zijn geraakt als dat vanmiddag iemand gezegd zou hebben
Spreekt ze altijd heel lief over.quote:
Je kent ze ¿¿quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja volgens mij heeft ze een heel lieve vader en moeder
Niet in deze.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oké, het verlies van vaderliefde had haar gedrag kunnen verklaren. Maar niet dus.
Volmondig JAquote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar dan is Zoë eigenlijk ongelofelijk dom. Hmmmm.
samen met Jeff over de 3 maandenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ice krijgt slappe lach, als dat maar goed gaat![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat wil je dat ik doe vraagt Zoe, Jeff antwoord, je handen wassen na het plassen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
Wat wil je dat ik doe?
Wel je handen wassen.![]()
![]()
Echt hè, het is haar ook al zo vaak verteld en ze blijft het vragenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:08 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor Zoë: hoe lang moeten we nog????
Jeffrey: je luis-tert-niehietttttt
Echt mooi,en ze blijven wel strijden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:15 schreef xsaskiax het volgende:
Toch krijgen ze met deze opdracht het geld niet zomaar cadeau
Verdikkeme heb jij hem weer gebeld ???quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef freaky40 het volgende:
John heeft gezegd dat de opdrachten beter moeten, en niet van die kermis opdrachten en dit is een aardige poging sinds vrijdag.
Ze werd gewoon boos leek me.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef xsaskiax het volgende:
Apart wel dat Janet vanavond weer geen/weinig emotie toonde toen het mis ging, of ze het niet echt begreep....
Jeffrey zegt dat het geluid van de sirene langer duurde dan de tijd dat Janet de knop vastgehouden had![]()
Janet praat over dergelijke dingen of het haar niet echt aangaat
Kon het niet laten. Heb ook gezegd dat als hij een nieuw seizoen wil dat het wel beter moet, en dat gebeurd nu.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verdikkeme heb jij hem weer gebeld ???
Het leek mij meer ongeloof, ze bleef ook gewoon nog ff zitten (kan zijn dat ik het verkeerd gezien hebquote:
Wel tof dat ze er nog bij is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het leek mij meer ongeloof, ze bleef ook gewoon nog ff zitten (kan zijn dat ik het verkeerd gezien heb)
Dat ook zeker.quote:
Die wacht ik wel nog even af.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel geluk met deze mensen, die hebben echt lol. De volgende groep ga ik niet meer meemaken, benieuwd of Jasper het gaat doen, die wilde echt niet
Maar waarom wilde hij niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel geluk met deze mensen, die hebben echt lol. De volgende groep ga ik niet meer meemaken, benieuwd of Jasper het gaat doen, die wilde echt niet
Klinkt heel irri en niet gezel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhhhh wromnie??? maak je de hele toko wakker????
Ik heb Isaac nog nooit zo vaak zien lachen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:35 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë klept weer honderduit.... van de hak op de tak
Jeffrey: het lult maar en het lult maar.... aangestoken door de opperlulsmurf!!! (Babette)
Isaac lacht weer en Zoë lijkt het half te snappen
Vond het net leuk, hij had echt slappe lachquote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Isaac nog nooit zo vaak zien lachen.
Oprecht dan.
Wordt een saai clubje straks. Mssn kan Janet 30 seconds met ze doenquote:
Ik wil dat nog wel even zien.Maar dit was echt leuk,zeker ook in de COS.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wordt een saai clubje straks. Mssn kan Janet 30 seconds met ze doen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet gaat het regelen voor ze, ze willen die lange helemaal gek maken![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil dat nog wel even zien.Maar dit was echt leuk,zeker ook in de COS.
Had ook niet verwacht dat ze het vol zou houden, maar de mannen hebben haar er wel door gesleept, af en toe ff zeggen, opletten en door lol te makenquote:
Nee,tijden zijn veranderd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar volgende groep moet om half 4 wakker gemaakt worden, ze zijn te vroeg als ik het goed heb
FEBO doet mee.quote:
Dan ben je mooi af...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper wil niet, heeft gezegd, ik kom niet![]()
De adrenaline zoekerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een waslap die Jasper, Wanda zal trots op hem zijn
quote:
Mini Gillis.quote:
Lurk standquote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar was je dan? Was hier zo gezellig en lol om Jeff en Isaac
Ja dat deed ze goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:02 schreef xsaskiax het volgende:
wow Zoë tegen Jasper die het geen opdracht vindt: en als het een eliminatie was????
tja... dan zou hij het wel doen zegt Jasper schoorvoetend
Preciesquote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een beetje manager blijft zelf nog een uurtje wakker
Zoe was wel okee,schop die Tiano maar eens uit bed.quote:
Zoe durft nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe was wel okee,schop die Tiano maar eens uit bed.
Echt hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:08 schreef xsaskiax het volgende:
De sfeer is in 1 keer omgeslagen in de loods, zoveel plezier als ze de afgelopen uren gehad hebben...... helemaal weg
En terecht.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:09 schreef greysbones het volgende:
Jeff ligt in een deuk
Met ice
De lach gaat door de loods
Hoopt zeker dat er mensen nu wakker worden, Ik weet niet hoe laat Wendy moet, maar die is ook al de hele nacht op tot nu toequote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:10 schreef greysbones het volgende:
Wendy schuift een bankje door de loods
Lawaai
Dat werkt het beste.quote:
Met nagemaakt gekreun.quote:
Die andere 2 dan?quote:
Het was een superCOS.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Febo, bedankt voor deze opdracht en leuke streams, Mensen bedankt voor de gezeligheid, maar ik ga ook ff een paar uur slaap pakken en helemaal nu ik Erik al hoor klagen dat hij eerst wat wilde gaan eten en drinken en meteen aan de bak moest
Zeker weten en echt leuke streams sinds lange tijd! Maar nu toch echt wat slaap pakkenquote:
quote:
quote:
quote:
Jeff denkt nooit aan een ander.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:12 schreef espri het volgende:
Jef is nog steeds wakker en geeft ze wat te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |