Verdikkeme heb jij hem weer gebeld ???quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef freaky40 het volgende:
John heeft gezegd dat de opdrachten beter moeten, en niet van die kermis opdrachten en dit is een aardige poging sinds vrijdag.
Ze werd gewoon boos leek me.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef xsaskiax het volgende:
Apart wel dat Janet vanavond weer geen/weinig emotie toonde toen het mis ging, of ze het niet echt begreep....
Jeffrey zegt dat het geluid van de sirene langer duurde dan de tijd dat Janet de knop vastgehouden had![]()
Janet praat over dergelijke dingen of het haar niet echt aangaat
Kon het niet laten. Heb ook gezegd dat als hij een nieuw seizoen wil dat het wel beter moet, en dat gebeurd nu.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verdikkeme heb jij hem weer gebeld ???
Het leek mij meer ongeloof, ze bleef ook gewoon nog ff zitten (kan zijn dat ik het verkeerd gezien hebquote:
Wel tof dat ze er nog bij is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het leek mij meer ongeloof, ze bleef ook gewoon nog ff zitten (kan zijn dat ik het verkeerd gezien heb)
Dat ook zeker.quote:
Die wacht ik wel nog even af.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel geluk met deze mensen, die hebben echt lol. De volgende groep ga ik niet meer meemaken, benieuwd of Jasper het gaat doen, die wilde echt niet
Maar waarom wilde hij niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel geluk met deze mensen, die hebben echt lol. De volgende groep ga ik niet meer meemaken, benieuwd of Jasper het gaat doen, die wilde echt niet
Klinkt heel irri en niet gezel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhhhh wromnie??? maak je de hele toko wakker????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |