Nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Zoe nu echt niet door hebben dat Isaac en Jeff haar gewoon uitlachen met haar domme geleuter?
neuh ik denk het niet.... als ze om iets van haar lachen denkt ze alleen maar dat ze haar leuk vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Zoe nu echt niet door hebben dat Isaac en Jeff haar gewoon uitlachen met haar domme geleuter?
zij voelt zich ook gesterkt dat isaac het eens is met haar uitspraken over Jeff...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac is het met iedereen eens, dat zegt nietsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zij voelt zich ook gesterkt dat isaac het eens is met haar uitspraken over Jeff...
maar dat ziet zij nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is het met iedereen eens, dat zegt niets
Ik ga stuk om Jeff.quote:
Ken ik niet...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac begint te zingen: met z'n allen van Hennie Huisman![]()
Dat zei Zoë ook, nadat Jeffrey Isaac aanvulde met 'wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor'quote:
DAt zong hij bij de miniplaybackshow.. Wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zei Zoë ook, nadat Jeffrey Isaac aanvulde met 'wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor'
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt zong hij bij de miniplaybackshow.. Wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor.
Weet niet hoe dik dat ik hier kan posten
Thanks Lotte.quote:
Dit is de tijd van haar leven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maarrrrr Zoë houdt het nog steeds vol....
Doet ze bewust, rotgrietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
He opvallend, Zoë begint weer eens over Kim tegen Jeffrey, eerst over dat ze aan elkaar vast zaten en toen over de brief die Kim kreeg..... bla bla bla.... gelijk springt Isaac erin met een totaal ander onderwerp en je ziet Jeffrey opgelucht naar hem kijken (dit zijn toch geen onderwerpen die je op een moment als dit wilt bespreken Zoë...)
Mijn audio stond even op mute dus thanks.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
He opvallend, Zoë begint weer eens over Kim tegen Jeffrey, eerst over dat ze aan elkaar vast zaten en toen over de brief die Kim kreeg..... bla bla bla.... gelijk springt Isaac erin met een totaal ander onderwerp en je ziet Jeffrey opgelucht naar hem kijken (dit zijn toch geen onderwerpen die je op een moment als dit wilt bespreken Zoë...)
Dat wijf wil hem constant op zijn gevoel wrijven als over een olielamp om te zorgen dat hij weg wil.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
en vaak met een negatieve bijsmaak,maar onder de mom van...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
ik wilde het expres niet gelijk zeggen, maar oh die meid..... met haar slangenstreekjes..... sneakyquote:
Gewoon een vals en berekende blaag.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en vaak met een negatieve bijsmaak,maar onder de mom van...
Jeffrey is eigenlijk degene die ze wilt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:18 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor, Zoë voor de vijftiende keer dat ze moet plassen (Jeffrey moet dan haar knop ingeduwd houden als ze weg is).......
Britt Dekker?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Britt is er niets bij.....waha...
Jij zegt wat ik al een paar keer gedacht heb, ze is zo door Jeffrey geobsedeerd.... anders dan bij Isaac, eng gewoonquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey is eigenlijk degene die ze wilt.
Eens maar je weet wel wat ik bedoel. Britt in het begin.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Britt Dekker?
Die is wel iets slimmer.
Bijna naar de volgende OS.
Ja dat denk ik ook, maar ze is er achter dat Jeff heel trouw is aan Kim en dan ze dat echt kan vergeten. Verschil met Jeff en Isaac is dat jeff daarin heel duidelijk is en Isaac nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey is eigenlijk degene die ze wilt.
meer samantha ( Barbie)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens maar je weet wel wat ik bedoel. Britt in het begin.
Zoe: "Zoveel plezier heb ik nog nooit gehad."quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar ze is er achter dat Jeff heel trouw is aan Kim en dan ze dat echt kan vergeten. Verschil met Jeff en Isaac is dat jeff daarin heel duidelijk is en Isaac niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |