Nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Zoe nu echt niet door hebben dat Isaac en Jeff haar gewoon uitlachen met haar domme geleuter?
neuh ik denk het niet.... als ze om iets van haar lachen denkt ze alleen maar dat ze haar leuk vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Zoe nu echt niet door hebben dat Isaac en Jeff haar gewoon uitlachen met haar domme geleuter?
zij voelt zich ook gesterkt dat isaac het eens is met haar uitspraken over Jeff...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac is het met iedereen eens, dat zegt nietsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zij voelt zich ook gesterkt dat isaac het eens is met haar uitspraken over Jeff...
maar dat ziet zij nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is het met iedereen eens, dat zegt niets
Ik ga stuk om Jeff.quote:
Ken ik niet...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac begint te zingen: met z'n allen van Hennie Huisman![]()
Dat zei Zoë ook, nadat Jeffrey Isaac aanvulde met 'wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor'quote:
DAt zong hij bij de miniplaybackshow.. Wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zei Zoë ook, nadat Jeffrey Isaac aanvulde met 'wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor'
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt zong hij bij de miniplaybackshow.. Wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor.
Weet niet hoe dik dat ik hier kan posten
Thanks Lotte.quote:
Dit is de tijd van haar leven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maarrrrr Zoë houdt het nog steeds vol....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |