Nee, eigenlijk niet, voor mij was het seizoen al verloren na Feyenoord thuis, dus slecht of nog slechter maakt niet zoveel uit.quote:
Het is ook wel echt een dubbeltje op z'n kant voor beide ploegen morgen qua tegenstander die je treft.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, voor mij was het seizoen al verloren na Feyenoord thuis, dus slecht of nog slechter maakt niet zoveel uit.
Het is wel grappig dat PSV ook moet, die dachten dat het al binnen was, Ajax was vorige week wel goed maar dat zegt dit seizoen heel weinig, we zien wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een dubbeltje op z'n kant voor beide ploegen morgen qua tegenstander die je treft.
In elk geval wel een leuke apotheose van dit saaie voetbalseizoen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat PSV ook moet, die dachten dat het al binnen was, Ajax was vorige week wel goed maar dat zegt dit seizoen heel weinig, we zien wel.
De Feyenoorders zullen wel genoten hebben, ik wel heel weinig dit keer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In elk geval wel een leuke apotheose van dit saaie voetbalseizoen.
Ik heb een kaarsje voor jou/jullie branden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag m'n cluppie laatste wedstrijd van seizoen. Bij winst geen degradatie.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb een kaarsje voor jou/jullie branden.
♫ ALMKERKSE BOEREN ZIJN VIES, ZE STINKEN NAAR POEP EN NAAR PIES !! ♫
Tot morgen. Dit niveau trek ik niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 707 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is écht niveauloos.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 707 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Tot over een uur (laten we eerlijk zijn, het is niet dat je wat anders te doen hebt)quote:
Tot morgenquote:
Kut, is je moeder overleden ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot over een uur (laten we eerlijk zijn, het is niet dat je wat anders te doen hebt)
Hoelang ben jij er eigenlijk nog nog? Koffer al ingepakt?quote:
Hoelang is een Chinees.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoelang ben jij er eigenlijk nog nog? Koffer al ingepakt?
Te kleinquote:
Je bent de beste!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 707 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:
Rolandgodquote:
Ik ben er weer. Vaker dan jij, of welke VBL-mod of FA dan ook. Het was weer druk hier zo terug te lezen nadat ik gisterenmiddag weg ging.quote:
Hier roddelen we niet @Speedfightquote:Op zondag 28 mei 2023 09:21 schreef Paul het volgende:
scooooooooooooooooooop
ONZ / BREKEND Speedfight is op date gegaan met FOK!ker
moet iemand van VBL zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 09:23 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet @:speedfight
Thanks, ik voel mij veilig hierquote:Op zondag 28 mei 2023 09:23 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet @:speedfight
Flikker eens op met je ongelofelijke bagger. Word eens volwassen.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:21 schreef Paul het volgende:
scooooooooooooooooooop
ONZ / BREKEND Speedfight is op date gegaan met FOK!ker
miimimimimimiquote:Op zondag 28 mei 2023 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ongelofelijke bagger. Word eens volwassen.
Werkelijk niemand zit op je topics te wachten. We vragen er niet om, we dringen er niet op aan.quote:
Jouw ochtendhumeurgejammer zit ik ook niet op te wachtenquote:Op zondag 28 mei 2023 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werkelijk niemand zit op je topics te wachten. We vragen er niet om, we dringen er niet op aan.
Nee, heeft denk ik niks met zijn ochtendhumeur te maken, eerder met jouw gedrag, dat aanzet tot ergernis.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jouw ochtendhumeurgejammer zit ik ook niet op te wachten
Manmanman wat een gezeur weer zeg over een topicje over de date van speedfight echt heequote:Op zondag 28 mei 2023 09:38 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Nee, heeft denk ik niks met zijn ochtendhumeur te maken, eerder met jouw gedrag, dat aanzet tot ergernis.
Zie je zelf niet in hoe treurig het is? Ik weet ook niet of @Speedfight er heel erg blij mee is, dat kan ze beter zelf beantwoorden.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Manmanman wat een gezeur weer zeg over een topicje over de date van speedfight echt hee
Neem jezelf niet zo serieus man, ze zit er toch zelf over te ouwehoeren in ONZquote:Op zondag 28 mei 2023 09:41 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Zie je zelf niet in hoe treurig het is? Ik weet ook niet of @:speedfight er heel erg blij mee is, dat kan ze beter zelf beantwoorden.
ik denk niet dat speedfight jou hier voor nodig heeftquote:Op zondag 28 mei 2023 09:41 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Zie je zelf niet in hoe treurig het is? Ik weet ook niet of @:speedfight er heel erg blij mee is, dat kan ze beter zelf beantwoorden.
Dankuwel iemand moet toch voor de fok-boulevard zorgen, hou van jequote:Op zondag 28 mei 2023 09:44 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het erg leuk om te lezen dat FOK!liefde nog bestaat @:paul
nou enquote:Op zondag 28 mei 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat speedfight jou hier voor nodig heeft
Dat is toch wat ik zeg chef. Ik zeg ik kan er niet voor beantwoorden en dat ze dat zelf beter kan.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat speedfight jou hier voor nodig heeft
nou gelukkig heb je er toch even wat van gezegd danquote:Op zondag 28 mei 2023 09:46 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg chef. Ik zeg ik kan er niet voor beantwoorden en dat ze dat zelf beter kan.
ja als je over voetbal praat is het geen feestje, dus dan maar achterklapquote:Op zondag 28 mei 2023 09:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankuwel iemand moet toch voor de fok-boulevard zorgen, hou van je
Ja voelde goed. Nu kan ik de dag weer aan.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou gelukkig heb je er toch even wat van gezegd dan
wtfquote:Op zondag 28 mei 2023 09:51 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ja voelde goed. Nu kan ik de dag weer aan.
Ben jij de het B-merk van @:onlogisch God, of lijken jullie namen per toeval op elkaar?
Niks dan liefde hier. Geen negatieve gevoelens jegens @aTypischquote:
Vreemdgaan is toch iets om na te streven?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:07 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen.
Het mooie van een hoogbegaafde, knappe, getalenteerde beroepswerkloze, zonder ambitie om BNer te worden, is dat je vreemd kunt gaan als je vrijgezel bent, en er geen consequenties qua beschadigde reputatie aan vast zit.
tong80
Ik schrik hier vanquote:Op zondag 28 mei 2023 11:17 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Vreemdgaan is toch iets om na te streven?
Benieuwd wat @Oriente hier van vindt.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nouja.
Vreemdgaan is toch NIET iets om na te streven bedoelde ik @:tong80
Vreemdgaan is voor losersquote:Op zondag 28 mei 2023 11:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:Oriente hier van vindt.
Ik betwijfel dit nu wel.
Deze schade aan mijn reputatie kan ik nooit meer rechtzettenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Hopelijk lees @:Speedfight dit ook.
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Deze schade aan mijn reputatie kan ik nooit meer rechtzetten
Zo watquote:Op zondag 28 mei 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.
focus jij je in zo'n situatie alleen op het middelpunt of kijk je stiekem homo-erotisch ook wat opzij?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
focus jij je in zo'n situatie alleen op het middelpunt of kijk je stiekem homo-erotisch ook wat opzij?
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.
Was iedereen maar zo tolerant, dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien!quote:Op zondag 28 mei 2023 12:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.
@Kukelecucktsju10 Heeft ingezet op het kampioenschap van Antwerp las ik net. Ik volg het Belgisch voetbal eigenlijk totaal niet.quote:
Ah, nee, ik normaal ook niet echt, zie ook geen topic over Belgisch voetbal.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Kukelecucktsju10 Heeft ingezet op het kampioenschap van Antwerp las ik net. Ik volg het Belgisch voetbal eigenlijk totaal niet.
Dat is toch goed voor jou?quote:
Ga nog even door met je topverslag, ik ga bijna kijken!quote:
Ben voormalig inwoner van Brussel hè, ik hoor eigenlijk die andere club te supporteren.quote:
Ondanks dit verraad, gun ik het je toch, dat je wint!quote:Op zondag 28 mei 2023 14:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben voormalig inwoner van Brussel hè, ik hoor eigenlijk die andere club te supporteren.
Ik vind dat echt nergens op slaan.quote:
Maar die kijkt niet eens meer voetbal.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dat echt nergens op slaan.
Als ik het goed onthouden heb vindt Johan Derksen dit wel een goed idee.
Misschien kijkt hij alleen nog naar de interviews.quote:
Rust bij Mechelen - Beerschot, even inschakelenquote:Op zondag 28 mei 2023 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kijkt hij alleen nog naar de interviews.
14:28:42.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Rust bij Mechelen - Beerschot, even inschakelen
De trein naar het noorden.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:15 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans volgende week ga ik naar Maastricht. Nog leuke aanraders?
vooral veel terrasjes pakken lijkt me zoquote:Op zondag 28 mei 2023 19:15 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans volgende week ga ik naar Maastricht. Nog leuke aanraders?
Even met 300km/u het publiek in, koekoekquote:Op zondag 28 mei 2023 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is toch ook wel spectaculair.
[ twitter ]
Ik keek net een minuutje, wel grappig. Net zag ik beelden langskomen van een camera die de binnenkant van die gecrashte auto filmt. #topshowquote:
Hiervoor kijken we de hele avond.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik keek net een minuutje, wel grappig. Net zag ik beelden langskomen van een camera die de binnenkant van die gecrashte auto filmt. #topshow
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om het verlies van de grote Noh Yoon-seo te verwerken!quote:
Wie riep dat ook alweer. Het was in ieder geval iemand waar ik instantaan een afschuwelijke teringhekel aan hadquote:
Dit weet je best!quote:Op zondag 28 mei 2023 21:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie riep dat ook alweer. Het was in ieder geval iemand waar ik instantaan een afschuwelijke teringhekel aan had
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om het verlies van de grote Noh Yoon-seo te verwerken!
Ik vind foto's van @yvonne waarop ze haar ogen dichtknijpt persoonlijk niet echt helpen, het moet wel originele content zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @:yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.
Laten we een oogje houden op de posts de komende tijd en zorgen dat de sc weer zoals het hoort vol met Aziatische content zit.
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @:yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.
Laten we een oogje houden op de posts de komende tijd en zorgen dat de sc weer zoals het hoort vol met Aziatische content zit.
niet echt wat ik zocht want ik bedoelde oost-aziatische vrouwen, maar goed we moeten natuurlijk niet te kieskeurig zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een stel Aziatische vrouwen
quote:Op maandag 29 mei 2023 00:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet echt wat ik zocht want ik bedoelde oost-aziatische vrouwen, maar goed we moeten natuurlijk niet te kieskeurig zijn.
Verder doorgestuurd naar @:rambodirk
quote:
Uitstorting van de heilige geest.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wie kan zonder te googlen zeggen wat er met Pinksteren wordt gevierd?
@KingRolandquote:Op maandag 29 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Iets met roze homo's die hand in hand lopen ipv met hun vuisten te slaan ?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Neerdalen klinkt wat netter. Maar toch de punten.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Uitstorting van de heilige geest.
Stop de tijd.
Ja bijna makkerquote:Op maandag 29 mei 2023 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets met roze homo's die hand in hand lopen ipv met hun vuisten te slaan ?
Raar verhaalquote:Op maandag 29 mei 2023 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets met roze homo's die hand in hand lopen ipv met hun vuisten te slaan ?
Discrimineren is klappen krijgen, italiaantjequote:Op maandag 29 mei 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
Wel typisch weer, dat het door een oud-Feijenoorder uit de hand loopt.
In elk geval geen hartproblemen voor de Feyenoorders. @Nouriquote:Op maandag 29 mei 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
Wel typisch weer, dat het door een oud-Feijenoorder uit de hand loopt.
Kan je deze even uitleggen, of is het gewoon niet grappigquote:Op maandag 29 mei 2023 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In elk geval geen hartproblemen voor de Feyenoorders. @:Nouri
Nee doe maar niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je deze even uitleggen, of is het gewoon niet grappig
Ik zelf heb zelf vorig jaar twee hartaanvallen gehad. In mei een open hartoperatie. Ik gruwel van dit soort posts over in dit geval Nouri. Het trieste besef dat er dit soort users bestaan.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je deze even uitleggen, of is het gewoon niet grappig
Je bet te laf hè? Stoere semi kuthoer.quote:
Ja je hebt meestal een aantal opperkneusjes die het gebruiken en het sijpelt zo door naar het gepeupel.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zelf heb zelf vorig jaar twee hartaanvallen gehad. In mei een open hartoperatie. Ik gruwel van dit soort posts over in dit geval Nouri. Het trieste besef dat er dit soort users bestaan.
Flikker op. Je hebt me al weggejaagd uit de KLB-SC.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Discrimineren is klappen krijgen, italiaantje
Dat was fokkie!quote:Op maandag 29 mei 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. Je hebt me al weggejaagd uit de KLB-SC.
Straks weer slijmen.
Ik ben zo weg. Kun je weer lekker knus je woodle bespreken, in de kerk. Onder de juiste maaltijd van de big 4-Mac.quote:
Dan haal ik jullie door elkaar. Slik m'n woorden in en bied excuses aan voor een schappelijke prijs.quote:
Wat je kwijt kanquote:Op maandag 29 mei 2023 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan haal ik jullie door elkaar. Slik m'n woorden in en bied excuses aan voor een schappelijke prijs.
Ben je dronkenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. Je hebt me al weggejaagd uit de KLB-SC.
Straks weer slijmen.
Graag je cijferquote:
Stukje banlieu.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland is wonen en werken in Parijs na je studie niks voor jou?
Een leuke kantoorbaan in La Défense, 's middags nat lunchen met Coca Cola Zero, na de 5-urige werkdag lekker squashen en 's avonds bij een traiteur Asiatique eten.quote:
En une sieste bij het parc des Buttes na de lunch. En zondags een kerkdienst bij de kerk afrique in St.Denis.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een leuke kantoorbaan in La Défense, 's middags nat lunchen met Coca Cola Zero, na de 5-urige werkdag lekker squashen en 's avonds bij een traiteur Asiatique eten.
Dat is echt een k²eind met de metro vanaf Défense.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En une sieste bij het parc des Buttes na de lunch. En zondags een kerkdienst bij de kerk afrique in St.Denis.
Ik stond achter het doel in het Volkspark stadion, op de dag dat Nederland van West-Duitsland won.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dat park ben ik trouwens in december geweest, op de dag dat Nederland verloor van Argentinië.
BallenjongenGOD.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stond achter het doel in het Volkspark stadion, op de dag dat Nederland van West-Duitsland won.
Toen er in Hamburg nog werd gewonnen.
pasta tonijnquote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tot morgen.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Helpquote:Op maandag 29 mei 2023 17:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is echt een k²eind met de metro vanaf Défense.
Eitje bakken.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo leer je nog eens iets over iemand, ik denk dat niemand dit nog wist!quote:
Ik heb dit jaar nog gezeten bij FC Groningen - Cambuur vlak langs het veld.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens iets over iemand, ik denk dat niemand dit nog wist!
Ik voel me belazerdquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Bijna penalties bij Barnsley - Sheffield wednesday
@:AFCNiels @:Oriente @:tong80 @:PSVCL @:dombohetolifantje1 @:Scrummie @:Tarado @:onlogisch
Helaas geen pingels maar wel leuk voor Sheffield-Wednesdayquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
@:AFCNiels @:Oriente @:tong80 @:PSVCL @:dombohetolifantje1 @:Scrummie @:Tarado @:onlogisch
Ik was helaas net te laat, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Ik dacht dat jij geen voetbal keek.quote:
Nauwelijksquote:
Lans zette laatst geen like op mijn random pics van de dag mention aan hem.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
On the bbc?
@:Lange_Lans heeft wel een bbc voor je.
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:14 schreef vrijgevochten het volgende:
Tegenwoordig ben ik druk aan het wordfeuden met een leuke vrouw.
Yvonne is yvonne en daarmee uit!quote:Op maandag 29 mei 2023 19:17 schreef Malavita het volgende:
[..]werkt dat een beetje? Niet dat het opeens een ouwe vent blijkt te zijn
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Yvonne is yvonne en daarmee uit!
Jezus, wat een lap tekst.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nauwelijks
Interessante wedstrijdjes van de CL en wedstrijden van Nederland.
Al zijn de FAcup en die playoffs daar in Engeland wel puur entertainment, al is het alleen om de centen die ze kunnen verdienen.
Eredivisie is niet mijn ding, al is het wel leuk om te kijken hoe sjon de poppetjes weer neer zal zetten, ben wel fan van footballmanager.
Tegenwoordig ben ik druk aan het wordfeuden met een leuke vrouw.
Zullen wij ook wordfeuden?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus, wat een lap tekst.
Geen dickpics maar geile woordjes in de chat van Wordfeud. Leuk hoor.
We chatten niet eensquote:Op maandag 29 mei 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus, wat een lap tekst.
Geen dickpics maar geile woordjes in de chat van Wordfeud. Leuk hoor.
Ik begreep uit die post dat ze liever dickpics heeft.quote:
Druk nog niet op send!quote:Op maandag 29 mei 2023 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep uit die post dat ze liever dickpics heeft.
Ik kon me nog net inhouden!quote:
Wat voor literaire pareltjes hebben we het dan over?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We chatten niet eens
Soms gooi ik er een ZzzzzZzzz in om 23:30
We leggen leuke woorden en die komen steeds terug, gaat niet om te winst.
Dan krijg je met geluk 7 letters per etmaal.quote:
ie/kut/lul/pik/we/in/je/ware/ik/uw bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 mei 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor literaire pareltjes hebben we het dan over?
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.quote:
Niet erg creatiefquote:Op maandag 29 mei 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.
Bedankt.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.
Slimme strategie. Potje duurt uren.quote:
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?quote:
Dan ken je het.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?
Scrabble. Maar dan populair in de tijd dat elke app zo'n beetje nieuw was.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland is wonen en werken in Parijs na je studie niks voor jou?
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.
Bidden wel vaakquote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.
Alleen is de gemiddelde Afrikaan of Berber niet pretentieus. Nu de Fransen nog.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jinxquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Maat. 7 van de 11 van 'het eredivisie elftal van het seizoen' komen uit Rotterdam. Je reactie??quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit heeft een ultiem goed doel.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kan iemand hier een gifje van maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op maandag 29 mei 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heeft een ultiem goed doel.
Wie hoop jij dat er volgend seizoen voor de groep staat?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
Al hoop ik wel dat over een jaar iedereen Heitinga bijna vergeten is. Het aantal Feyenoordsupporters dat heel erg graag wil dat hij blijft, zegt wel genoeg.
Ik weet het allemaal niet meer, maar slechter dan dit kan bijna niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er volgend seizoen voor de groep staat?
Ik ben benieuwd wat het volgende seizoen gaat brengen, op dit moment ben ik er nog niet gerust op. Ik vraag me vooral af waar die Duitser allemaal mee aan komt zetten.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij conformeert je maar gelijk aan het spel van Ajax?
Nou ja ook dat kan niet slechter dan afgelopen jaar. Die Bassey is echt wel het feestnummer van het jaar geworden. Wat een clown is datquote:Op maandag 29 mei 2023 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het volgende seizoen gaat brengen, op dit moment ben ik er nog niet gerust op. Ik vraag me vooral af waar die Duitser allemaal mee aan komt zetten.
Ach hij kostte maar 23 miljoenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ook dat kan niet slechter dan afgelopen jaar. Die Bassey is echt wel het feestnummer van het jaar geworden. Wat een clown is datDie kan je volledig afschrijven
Nelis. Jij moet gewoon deze UI houden.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wilde eigenlijk deze foto ook nog gebruiken voor de UI, maar dit gaat misschien wat ver.
[ afbeelding ]
Fairtrade?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen chocoladebroodje bij de albert heijn halen
Dikzakquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen chocoladebroodje bij de albert heijn halen
Zeg maar het clublied van Feijenoord.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
We leggen leuke woorden en die komen steeds terug, gaat niet om te winst.
Zag een tijdje geleden documentaire over Remco Campert. Leuk om die oudjes nog te zien scrabbelen.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrabble. Maar dan populair in de tijd dat elke app zo'n beetje nieuw was.
En Tong?quote:
Echt genot die serie jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
Succession, jammer dat het voorbij is, mooie laatste aflevering.
@Tarado is inmiddels ook een oude van dagen die met pensioen is gok ik zoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Tong?
[..]
Echt genot die serie ja
Al moet ik het laatste seizoen nog kijken
Ik ook. Niet dat ik geen zeiksnor ben.quote:
Was het niet van plan, ben ook niet van de modeltreintjes of zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:tarado is inmiddels ook een oude van dagen die met pensioen is gok ik zo
Ook geen pattaya dingen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het niet van plan, ben ook niet van de modeltreintjes of zo.
quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinds covid niet meer in Thailand geweest.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dat deed ik altijd al, part of the job
The Thai way or the highwayquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sinds covid niet meer in Thailand geweest.
Eind 2019 wel veel geld verloren in een investering daar
Typisch Thailand!
Denk eind dit jaar weer
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:17 schreef Coco het volgende:
https://imgur.com/gallery/AZ5kTkw
klik
@:Oriente
@RamboDirk @Littlerabbit ter infoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:15 schreef Bezsen het volgende:
De investering was niet een pigfarm in Isaan voor een vrouw.
Oh jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 710 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 506 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛🟩🟨🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Netjes ouwe reus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Woordle 710 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 506 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Niet slecht al zeg ik het zelf
Gebakken tijgerbrood, frikandeau, belegen grap kaas en gesnipperde uitjes.quote:
Sterkte kerelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
Straks een maat opzoeken in het ziekenhuis, altijd het gevoel dat ik een klein beetje doodga in zo'n ziekenhuis ook al is het maar op bezoek.
Wie gaat het gebruiken?quote:Op maandag 29 mei 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kan iemand hier een gifje van maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OUD / [OUD SC] Het boekenbankjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:10 schreef Charz het volgende:
Zindelijkheid training hier. Vandaag voor het eerst gepoept op het potje. Hij is nog geen twee jaar en zijn woordenschat is ook nog niet mega groot dus super trots!
Sefaquote:
Degene die je bezoekt waardeert je bezoek zeker.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
Straks een maat opzoeken in het ziekenhuis, altijd het gevoel dat ik een klein beetje doodga in zo'n ziekenhuis ook al is het maar op bezoek.
Ik zag net weer wandelende Aziaten, in maillots ín loafers, met mondkapjes. Net een toneelstuk om naar te kijken.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net weer wandelende Aziaten, in maillots ín loafers, met mondkapjes. Net een toneelstuk om naar te kijken.
@Coco wtfquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net weer wandelende Aziaten, in maillots ín loafers, met mondkapjes. Net een toneelstuk om naar te kijken.
Ja, wtf idd. Nu nog een mondkapje om. Geef die mensen een beetje lucht.quote:
Pietje Puk (een jaar lang)quote:
Het lijkt mij inderdaad een passende UI.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |