Nou ja ook dat kan niet slechter dan afgelopen jaar. Die Bassey is echt wel het feestnummer van het jaar geworden. Wat een clown is datquote:Op maandag 29 mei 2023 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het volgende seizoen gaat brengen, op dit moment ben ik er nog niet gerust op. Ik vraag me vooral af waar die Duitser allemaal mee aan komt zetten.
Ach hij kostte maar 23 miljoenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ook dat kan niet slechter dan afgelopen jaar. Die Bassey is echt wel het feestnummer van het jaar geworden. Wat een clown is datDie kan je volledig afschrijven
Nelis. Jij moet gewoon deze UI houden.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wilde eigenlijk deze foto ook nog gebruiken voor de UI, maar dit gaat misschien wat ver.
[ afbeelding ]
Fairtrade?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen chocoladebroodje bij de albert heijn halen
Dikzakquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen chocoladebroodje bij de albert heijn halen
Zeg maar het clublied van Feijenoord.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
We leggen leuke woorden en die komen steeds terug, gaat niet om te winst.
Zag een tijdje geleden documentaire over Remco Campert. Leuk om die oudjes nog te zien scrabbelen.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrabble. Maar dan populair in de tijd dat elke app zo'n beetje nieuw was.
En Tong?quote:
Echt genot die serie jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
Succession, jammer dat het voorbij is, mooie laatste aflevering.
@Tarado is inmiddels ook een oude van dagen die met pensioen is gok ik zoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Tong?
[..]
Echt genot die serie ja
Al moet ik het laatste seizoen nog kijken
Ik ook. Niet dat ik geen zeiksnor ben.quote:
Was het niet van plan, ben ook niet van de modeltreintjes of zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:tarado is inmiddels ook een oude van dagen die met pensioen is gok ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |