Ontzettend.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik vind het een zeer vermakelijke gek eigenlijk.
En inhoudelijk is het ook beter dan een behoorlijk deel daar.
Barbecuënquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vervelendquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Operatie nu al verplaatst
Gelukkig maar 2 dagen
Broodjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Gelukkig maar 2 dagen
KBR maat.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En die Oekraïners maar zeuren over hun "persoonlijk leed". Als ze dit lezen, dan zullen die eindelijk ook wel een tijdje stil zijn.quote:
Nieuws over Knollsy of zo ben ik goed zat ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dat "hou-me-tegen-hou-me-tegen" relletje na AZ - West Ham wordt publicitair wel goed uitgebuit hè, kutkolere.
Als die dikke met z'n porem na het laatste fluitsignaal gewoon bier was gaan halen was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuws over Knollsy of zo ben ik goed zat ja.
Plan van Godquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Gelukkig maar 2 dagen
En dan had hij zijn verdediging ook nog eens niet op orde. Eigenlijk is het gewoon een sukkel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als die dikke met z'n porem na het laatste fluitsignaal gewoon bier was gaan halen was er niets aan de hand geweest.
Dit is niet helemaal mijn humor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Broodje poep?
[ [url=https://img.ijmuidercourant.nl/OrpYvZkYvxlSXQazSTNM50KXnEo=/550x550/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)b707f.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb gekeken, en genoten van dit geweldige persiflage programma. Hoe je onbewust Arjan Ederveen en Tosca Nieterink kunt overstijgen. Vaste prik hier de laatste dagen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder drag geen leven - Nadia @:tong80 veel kijkplezier
Kipfilet in currysaus met witte kool en rijstquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben al zo oud dat ik me nog herinner dat er werd aangekondigd dat er een programma kwam dat Film van ome Willem zou heten.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Broodje poep?
[ [url=https://img.ijmuidercourant.nl/OrpYvZkYvxlSXQazSTNM50KXnEo=/550x550/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)b707f.jpg]afbeelding[/url] ]
Mooi nieuws makkerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:28 schreef tong80 het volgende:
Dit net geplaatst in Bommel. Ben zo blij voor 'm.
Een echte Bommelaar is vandaag schoon verklaard. René, brother, steek nog een zware op, zeg proost en lach naar het leven. Je hebt gewonnen jongen.
Herman.
Geen cynisme nu graag. Trusten en tot morgen.
Hoi Charrel, juich jij ook voor Almere?quote:
Noem me geen jeetje, scheetje.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:47 schreef Speedfight het volgende:
Jeetje wat een goede ochtend.
Ik wens jullie hetzelfde @:Wereldgozer @:vrijgevochten
Woordle 707 4/6
⬜🟨🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟨
🟨🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜🟨
🟨⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
viel wel meequote:
Je bent mij niet tot last hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
viel wel mee
volgende week werk ik er nog een beetje bij
Dan zie je mij hier nooit meer. Hopelijk ben je dan blij
ben je zenuwachtig voor zondagquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent mij niet tot last hoor, wat zou Clint zeggen, opinions are like assholes, everybody has one.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |