Feyenoord ook wel toch?quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws voor mijn Ajax-vrienden
ik heb jou altijd gemogenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik laat me niet verleiden onze verbeterde verstandhouding op het spel te zetten.
ik vind het ook erg fijn dat jij de taak van forum admin op je neemt en al dat ongeziene werkt opknaptquote:
Mwa. Dit is lief. Ik vind het serieus vet hoor.quote:
JAAA juichenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik maak me eerder zorgen om het feit dat sommige autisten hier na tien jaar nog steeds dagelijks posten
@:rensajacied en @:kapiteintje hebben dat beter bekeken en ook ik ga afzwaaien
Het was weer een genoegen, tot het volgende kampioenschap, vindt @:tarado wel zo leuk, kan hij me komend jaar weer successupporter noemen als ik zijn en @:thevulture hun waanideeën tegenspreek dat het vooral aan slot en Schreuder lag en dat de selectie van ajax prima is
CHALLAS
Toen shmoopy nog FA was, had ze een jaar niks gepost of iets van zich laten horen. Even debiel dat Yvonne haar niet kon bereiken en zelfs haar telefoonnummer niet had.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zijn alle admins altijd weinig online? Oprechte vraag.
Ik stap zo bij een vriendin in de auto.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer dat @:tong80 zoveel heeft bewogen als de man die hem moet voorstellen is ruim dertig jaar terug.
het lijkt op morgen maar dan door iemand gezegd met wat hapsberg genenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als het om half 9 's ochtends wordt gepost.
Nee ik vind het een zeer vermakelijke gek eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als het om half 9 's ochtends wordt gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Die vent is gewoon gefrustreerd dat zijn topics al 20 jaar lang mislukken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:15 schreef Coco het volgende:
@:GGMM onder vuur in het waar gaat Bosz naartoe topic.
Geef eens voorbeelden van mislukte topics van mij. Zet ik er voor ieder zogenaamde mislukte een geslaagde tegenover. Als dat je te veel moeite kost, wil ik wel mislukte topics van GGMM oprakelen. Mocht je alle eerste spelerstopics verwijderen van tong80 uit VBL, omdat-ie er zogenaamd te prat op gaat. Zit je mooi voor schut in VBL zonder topics over Messi, Eriksen, Lewandowski, Berry van Aerle, Zlatan, Haaland en de verdere teringzooi.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent is gewoon gefrustreerd dat zijn topics al 20 jaar lang mislukken.
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van mislukte topics van mij. Zet ik er voor ieder zogenaamde mislukte een geslaagde tegenover. Als dat je te veel moeite kost, wil ik wel mislukte topics van GGMM oprakelen. Mocht je alle eerste spelerstopics verwijderen van tong80 uit VBL, omdat-ie er zogenaamd te prat op gaat. Zit je mooi voor schut in VBL zonder topics over Messi, Eriksen, Lewandowski, Berry van Aerle, Zlatan, Haaland en de verdere teringzooi.
Kipfilet in currysaus met witte kool en rijst.
Grootmachten, verstandelijk beperkten, what's in a namequote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
2 grootmachten lijnrecht tegenover elkaar in deze SC.
Hey gast je muil houden tegen Herman jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijn![]()
Heb je je misschien ooit gerealiseerd dat de gemiddelde autist hier niet de behoefte voelt voor elke ruft een apart topic aan te maken? En dat jij dat als enige wel doet? En dat dat vooral is waarom jij spelertopics hebt gecreëerd, en dus niet omdat je met die bezopen harses het spelletje beter ziet dan de rest?
En dat het überhaupt echt triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
Ik gebruik het woord kanker nooit. Afgelopen jaar 3 dierbaren door kanker verloren. Momenteel ligt een vriendin van me op sterven. De hersenbeschimpingen neem ik je niet kwalijk. Ik kom er voor uit dat Kor Sakow m'n beste vriend is. Dan moet jij ook zo realistisch zijn en je aan je woord te houden. En eindelijk eens definitief op te kankeren.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijn![]()
Heb je je misschien ooit gerealiseerd dat de gemiddelde autist hier niet de behoefte voelt voor elke ruft een apart topic aan te maken? En dat jij dat als enige wel doet? En dat dat vooral is waarom jij spelertopics hebt gecreëerd, en dus niet omdat je met die bezopen harses het spelletje beter ziet dan de rest?
En dat het überhaupt echt kanker triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
Man man man, wat een verneuking van de wereldwijde CO2-balans deze alcoholist
Mimimimimimimimiquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord kanker nooit. Afgelopen jaar 3 dierbaren door kanker verloren. Momenteel ligt een vriendin van me op sterven. De hersenbeschimpingen neem ik je niet kwalijk. Ik kom er voor uit dat Kor Sakow m'n beste vriend is. Dan moet jij ook zo realistisch zijn en je aan je woord te houden. En eindelijk eens definitief op te kankeren.
Je mag het laatste woord hebben. Neem je kans.......quote:
Wat is nou precies je probleem dan? Het gaat toch over niemand specifiek? Of plak jij dat label op een zekere user, racistquote:
We gaan ons opmaken voor de persco makker. Ik zie je in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat is nou precies je probleem dan? Het gaat toch over niemand specifiek? Of plak jij dat label op een zekere user, racist
Dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan ons opmaken voor de persco makker. Ik zie je in het Feyenoord topic.
Ik heb je moeder nog bepaald. Je vader ging al gebukt onder het Feijenoorderschap.quote:
Groetjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb je moeder nog bepaald. Je vader ging al gebukt onder het Feijenoorderschap.
Nu echt weg. Voordat het hand in hand uit de hand loopt bij deze rukker.
hahahahaa, jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En dat het überhaupt echt triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ontzettend.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik vind het een zeer vermakelijke gek eigenlijk.
En inhoudelijk is het ook beter dan een behoorlijk deel daar.
Barbecuënquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vervelendquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Operatie nu al verplaatst
Gelukkig maar 2 dagen
Broodjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Gelukkig maar 2 dagen
KBR maat.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En die Oekraïners maar zeuren over hun "persoonlijk leed". Als ze dit lezen, dan zullen die eindelijk ook wel een tijdje stil zijn.quote:
Nieuws over Knollsy of zo ben ik goed zat ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dat "hou-me-tegen-hou-me-tegen" relletje na AZ - West Ham wordt publicitair wel goed uitgebuit hè, kutkolere.
Als die dikke met z'n porem na het laatste fluitsignaal gewoon bier was gaan halen was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuws over Knollsy of zo ben ik goed zat ja.
Plan van Godquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Gelukkig maar 2 dagen
En dan had hij zijn verdediging ook nog eens niet op orde. Eigenlijk is het gewoon een sukkel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als die dikke met z'n porem na het laatste fluitsignaal gewoon bier was gaan halen was er niets aan de hand geweest.
Dit is niet helemaal mijn humor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Broodje poep?
[ [url=https://img.ijmuidercourant.nl/OrpYvZkYvxlSXQazSTNM50KXnEo=/550x550/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)b707f.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb gekeken, en genoten van dit geweldige persiflage programma. Hoe je onbewust Arjan Ederveen en Tosca Nieterink kunt overstijgen. Vaste prik hier de laatste dagen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder drag geen leven - Nadia @:tong80 veel kijkplezier
Kipfilet in currysaus met witte kool en rijstquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben al zo oud dat ik me nog herinner dat er werd aangekondigd dat er een programma kwam dat Film van ome Willem zou heten.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Broodje poep?
[ [url=https://img.ijmuidercourant.nl/OrpYvZkYvxlSXQazSTNM50KXnEo=/550x550/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)b707f.jpg]afbeelding[/url] ]
Mooi nieuws makkerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:28 schreef tong80 het volgende:
Dit net geplaatst in Bommel. Ben zo blij voor 'm.
Een echte Bommelaar is vandaag schoon verklaard. René, brother, steek nog een zware op, zeg proost en lach naar het leven. Je hebt gewonnen jongen.
Herman.
Geen cynisme nu graag. Trusten en tot morgen.
Hoi Charrel, juich jij ook voor Almere?quote:
Noem me geen jeetje, scheetje.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:47 schreef Speedfight het volgende:
Jeetje wat een goede ochtend.
Ik wens jullie hetzelfde @:Wereldgozer @:vrijgevochten
Woordle 707 4/6
⬜🟨🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟨
🟨🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜🟨
🟨⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
viel wel meequote:
Je bent mij niet tot last hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
viel wel mee
volgende week werk ik er nog een beetje bij
Dan zie je mij hier nooit meer. Hopelijk ben je dan blij
ben je zenuwachtig voor zondagquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent mij niet tot last hoor, wat zou Clint zeggen, opinions are like assholes, everybody has one.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |