Geef eens voorbeelden van mislukte topics van mij. Zet ik er voor ieder zogenaamde mislukte een geslaagde tegenover. Als dat je te veel moeite kost, wil ik wel mislukte topics van GGMM oprakelen. Mocht je alle eerste spelerstopics verwijderen van tong80 uit VBL, omdat-ie er zogenaamd te prat op gaat. Zit je mooi voor schut in VBL zonder topics over Messi, Eriksen, Lewandowski, Berry van Aerle, Zlatan, Haaland en de verdere teringzooi.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent is gewoon gefrustreerd dat zijn topics al 20 jaar lang mislukken.
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van mislukte topics van mij. Zet ik er voor ieder zogenaamde mislukte een geslaagde tegenover. Als dat je te veel moeite kost, wil ik wel mislukte topics van GGMM oprakelen. Mocht je alle eerste spelerstopics verwijderen van tong80 uit VBL, omdat-ie er zogenaamd te prat op gaat. Zit je mooi voor schut in VBL zonder topics over Messi, Eriksen, Lewandowski, Berry van Aerle, Zlatan, Haaland en de verdere teringzooi.
Kipfilet in currysaus met witte kool en rijst.
Grootmachten, verstandelijk beperkten, what's in a namequote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
2 grootmachten lijnrecht tegenover elkaar in deze SC.
Hey gast je muil houden tegen Herman jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijn![]()
Heb je je misschien ooit gerealiseerd dat de gemiddelde autist hier niet de behoefte voelt voor elke ruft een apart topic aan te maken? En dat jij dat als enige wel doet? En dat dat vooral is waarom jij spelertopics hebt gecreëerd, en dus niet omdat je met die bezopen harses het spelletje beter ziet dan de rest?
En dat het überhaupt echt triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
Ik gebruik het woord kanker nooit. Afgelopen jaar 3 dierbaren door kanker verloren. Momenteel ligt een vriendin van me op sterven. De hersenbeschimpingen neem ik je niet kwalijk. Ik kom er voor uit dat Kor Sakow m'n beste vriend is. Dan moet jij ook zo realistisch zijn en je aan je woord te houden. En eindelijk eens definitief op te kankeren.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijn![]()
Heb je je misschien ooit gerealiseerd dat de gemiddelde autist hier niet de behoefte voelt voor elke ruft een apart topic aan te maken? En dat jij dat als enige wel doet? En dat dat vooral is waarom jij spelertopics hebt gecreëerd, en dus niet omdat je met die bezopen harses het spelletje beter ziet dan de rest?
En dat het überhaupt echt kanker triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
Man man man, wat een verneuking van de wereldwijde CO2-balans deze alcoholist
Mimimimimimimimiquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord kanker nooit. Afgelopen jaar 3 dierbaren door kanker verloren. Momenteel ligt een vriendin van me op sterven. De hersenbeschimpingen neem ik je niet kwalijk. Ik kom er voor uit dat Kor Sakow m'n beste vriend is. Dan moet jij ook zo realistisch zijn en je aan je woord te houden. En eindelijk eens definitief op te kankeren.
Je mag het laatste woord hebben. Neem je kans.......quote:
Wat is nou precies je probleem dan? Het gaat toch over niemand specifiek? Of plak jij dat label op een zekere user, racistquote:
We gaan ons opmaken voor de persco makker. Ik zie je in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat is nou precies je probleem dan? Het gaat toch over niemand specifiek? Of plak jij dat label op een zekere user, racist
Dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan ons opmaken voor de persco makker. Ik zie je in het Feyenoord topic.
Ik heb je moeder nog bepaald. Je vader ging al gebukt onder het Feijenoorderschap.quote:
Groetjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb je moeder nog bepaald. Je vader ging al gebukt onder het Feijenoorderschap.
Nu echt weg. Voordat het hand in hand uit de hand loopt bij deze rukker.
hahahahaa, jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En dat het überhaupt echt triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |