Zal zn dealer wel zijn vermoed ik zo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap niet dat hij een vriend in real is van @:caland
Caland is nog wel sympathiek
HMFgod is in het echt net zo vermoeiend hoorquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap niet dat hij een vriend in real is van @:caland
Caland is nog wel sympathiek
Mogelijk nog vermoeiender.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
HMFgod is in het echt net zo vermoeiend hoor
Maar wel een goede pik
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel een goede pik
Het zijn twee nichten dus. Dus dat is de uitkomst.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel een goede pik
Roze kameraadjesquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Het zijn twee nichten dus. Dus dat is de uitkomst.
Ik laat me niet verleiden onze verbeterde verstandhouding op het spel te zetten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan noemt stijn mij elitair
framing
Staat nog elke twee weken naast me op het vak, dus wat dat aan gaat. Die had trouwens echt een ongelooflijke teringhekel aan jou en @jorienvdherikquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef Elan het volgende:
@:Happel ging ooit met hem uit eten, sindsdien is er niks meer van die man vernomen.
<3quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel een goede pik
Wel lief en schattig hoor dat jullie zoveel bromance hebben via fokquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Staat nog elke twee weken naast me op het vak, dus wat dat aan gaat. Die had trouwens echt een ongelooflijke teringhekel aan jou en @:jorienvdherik
Doe eens liefquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lief en schattig hoor dat jullie zoveel bromance hebben via fok
Uh, okequote:Op donderdag 25 mei 2023 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lief en schattig hoor dat jullie zoveel bromance hebben via fok
Het was nog lang onrustigquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik maak me eerder zorgen om het feit dat sommige autisten hier na tien jaar nog steeds dagelijks posten
@:rensajacied en @:kapiteintje hebben dat beter bekeken en ook ik ga afzwaaien
Het was weer een genoegen, tot het volgende kampioenschap, vindt @:tarado wel zo leuk, kan hij me komend jaar weer successupporter noemen als ik zijn en @:thevulture hun waanideeën tegenspreek dat het vooral aan slot en Schreuder lag en dat de selectie van ajax prima is
CHALLAS
Nou doeg he was gezelligquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik maak me eerder zorgen om het feit dat sommige autisten hier na tien jaar nog steeds dagelijks posten
Het was weer een genoegen, tot het volgende kampioenschap, vindt @:tarado wel zo leuk, kan hij me komend jaar weer successupporter noemen als ik zijn en @:thevulture hun waanideeën tegenspreek dat het vooral aan slot en Schreuder lag en dat de selectie van ajax prima is
CHALLAS
quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
CHALLAS
Jaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
CHALLAS
DOEI DOEIquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
CHALLAS
Watquote:Op donderdag 25 mei 2023 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws voor mijn Ajax-vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |