abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209258648

[ Bericht 51% gewijzigd door Phaidra op 23-05-2023 23:27:57 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 mei 2023 @ 00:25:26 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209259098
Soneal moet morgen zijn werkstuk inleveren en toen het uit de printer kwam zag ik toevallig dit staan:
Hoofdstuk 4: WTF (Wat Toffe Feitjes)

:D O+
Ik hou van dat ondeugende randje.... beetje plagend maar altijd netjes blijven.
(Dat eerste heeft hij van zijn moeder, dat laatste van zijn vader ;))
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209260134
Heerlijk Leandra! _O- Mooie humor :D

B gaat zo op schoolkamp, hij heeft er enorm veel zin in. Hij stuitert rond en weet van gekkigheid niet wat hij moet doen.
pi_209261285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:11 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
We gaan nog wel proberen te verhalen, maar ik verwacht dat dat geen nut gaat hebben. Ze doen het heel sneaky “ja, we kunnen hier door de grond boren om een route te maken, maar we weten niet of er leidingen lopen. Maar ik denk dat het wel goed gaat”. En toen het niet goed ging was het “simpel op te lossen door een loodgieter” en ging hij weg. Ze zijn nu al 8 uur bezig geweest met deze fout en daar komt nog (minimaal) 1 uur bij.

En uiteindelijk hebben we nu alsnog een leiding buitenlangs lopen. Als hij dat nou meteen had voorgesteld… maar dat was de uiterste oplossing als het niet anders zou kunnen.

De zonnepanelen zelf en het kastje daarvan is wel netjes gedaan btw.
Bij ons hebben ze de leiding buitenlangs gedaan, sowieso omdat ze dat veiliger vonden ook ivm leidingen.
Ik zou kijken of je ergens kan terugvinden of je ze aansprakelijk kan stellen. Maar als zij slim zijn, dan staat het ergens in de voorwaarden dat het overmacht is als ze door een leiding gaan (hoop het niet voor jullie).

@Leandra, hihihi

@exode, hopelijk heeft hij een heel tof kamp!
Fake it till you make it...
  woensdag 24 mei 2023 @ 11:10:07 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_209261730
Maar als je toch door een muur gaat boren, dan gebruik je toch zo'n apparaatje om de leidingen op te sporen of ben ik nou gek?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209261924
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2023 11:10 schreef Troel het volgende:
Maar als je toch door een muur gaat boren, dan gebruik je toch zo'n apparaatje om de leidingen op te sporen of ben ik nou gek?
Vakmannen wel ja....
Zo mag je in Nederland ook niet eventjes gaan graven met een graafmachine, maar ik zie dagelijks de gevolgen in mijn mailbox stromen omdat aannemers het dus wel zonder onderzoek doen.
  woensdag 24 mei 2023 @ 12:13:31 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_209262530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 11:23 schreef exode het volgende:

[..]
Vakmannen wel ja....
Zo mag je in Nederland ook niet eventjes gaan graven met een graafmachine, maar ik zie dagelijks de gevolgen in mijn mailbox stromen omdat aannemers het dus wel zonder onderzoek doen.
Precies. Dus volgens mij moet je ze wel degelijk aansprakelijk kunnen stellen op een of andere manier? Als leek moet je ervan uit kunnen gaan dat ze dit soort dingen fatsoenlijk uitvoeren en dus onderzoek doen voordat ze op goed geluk ergens doorheen boren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209262535
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2023 11:10 schreef Troel het volgende:
Bij onze buren gingen ze vloerverwarming leggen en die hadden in de voorwaarden staan dat wanneer ze door een leiding zouden gaan, dat niet hun aansprakelijkheid was ofzo.
Ik vraag me af of je zo nauwkeurig leidingen kan opsporen dan...
Fake it till you make it...
  woensdag 24 mei 2023 @ 12:14:43 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_209262546
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:13 schreef Nijna het volgende:

[..]
Bij onze buren gingen ze vloerverwarming leggen en die hadden in de voorwaarden staan dat wanneer ze door een leiding zouden gaan, dat niet hun aansprakelijkheid was ofzo.
Dat zou ik ook graag in mijn voorwaarden opnemen als ik zo te werk zou gaan :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209262795
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:13 schreef Nijna het volgende:

[..]
Dat doen een heleboel bedrijven, kijk daarom altijd goed in de offerte en de Algemene voorwaarden van een bedrijf.

Bij de zonnepanelen zitten een hoop beunhazen, helaas.
pi_209262831
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Precies. Dus volgens mij moet je ze wel degelijk aansprakelijk kunnen stellen op een of andere manier? Als leek moet je ervan uit kunnen gaan dat ze dit soort dingen fatsoenlijk uitvoeren en dus onderzoek doen voordat ze op goed geluk ergens doorheen boren.
Je kan het altijd het beste via je eigen verzekering doen, je eigen opstalverzekering kan het vaak ook. Die betalen de schade dan uit en gaan het achter de schermen verhalen.
(want ja, de andere weg zie ik ook, dat wij als bedrijf aansprakelijk worden gesteld, ik deal zelf ook liever met een verzekering dan met een klant die dan ook ineens een volledig nieuwe badkamer wenst of anders naar radar stapt....yes dat is echt gebeurd, vaak ook)
pi_209263937
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ga het meemaken. Ga het in ieder geval proberen.
Ik heb alle andere delen (alleen Atlas nog niet hahahahaha) en je mag ze lenen als je wilt hoor!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:15:44 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209263979
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 11:23 schreef exode het volgende:

[..]
Vakmannen wel ja....
Ik weet ook niet of het hier wel goed gegaan was met de buizen van de warmtepomp als ik er niet bovenop had gestaan toen ze hier de internetkabels kwamen aanleggen :X

Wat uiteraard niet goed gegaan was, maar voor die kabelbreuk hoefden ze niet meer in de buurt van de WP leidingen te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209264001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik weet ook niet of het hier wel goed gegaan was met de buizen van de warmtepomp als ik er niet bovenop had gestaan toen ze hier de internetkabels kwamen aanleggen :X

Wat uiteraard niet goed gegaan was, maar voor die kabelbreuk hoefden ze niet meer in de buurt van de WP leidingen te zijn.
Wij hebben vrij vaak uitval van diensten omdat aannemers liever gaan graven en de claims negeren (of failliet gaan en dan herstarten) dan op de tekeningen kijken en proefgleuven graven.
En andersom gebeurt dat vrees ik ook wel eens....

Maar goed, je kan niet alles zien, of vooraf weten. Daarvoor heb je als bedrijf een jaja.....verzekering.
pi_209264020
Deadline 10 out of 10......

DONE!

Net een lastig gesprek met mijn Londense collega's na een waardeloze werkdag gisteren. Maar eej, hoppa, 1 week te vroeg alles klaar.

*O* *O* *O*
pi_209264082
Lekker bezig exode *O* geniet van je ontstressen :)
pi_209264975
Ik ben al in een gat aan het vallen ;) B op kamp, Juul bij een vriendinnetje. Ik heb genoeg werkdingen te doen, maar de druk is er vanaf. Dat zijn allemaal dingen die ook morgen kunnen, of vrijdag.
Dus ik ga lezen in de zon :)
pi_209265022
Wiehoee, goed bezig @exode ^O^

Ik hoop dat je nog iets van de schadebedrag gaat terugzien @FlyingFish Het is al genoeg rotzooi zonder dat je ook nog zelf voor de schade moet opdraaien.

Zoon heeft een soort van koof in zn kamer en daar wil hij een poster op. Heeft ie 2x gemeten, 58cm. Dus, we bestellen een star wars poster van 53cm en nog een star wars klok.
Komt gister de poster binnen, uitgepakt en we willen um ophangen, is ie 5cm te breed. Heeft zoon verkeerd gemeten :') 8)7
Vandaag de klok binnen, beschadigd. Gaan die zo terugsturen en een nieuwe besteld. Als het dan toch fout gaat... :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209265039
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 15:53 schreef exode het volgende:
Ik ben al in een gat aan het vallen ;) B op kamp, Juul bij een vriendinnetje. Ik heb genoeg werkdingen te doen, maar de druk is er vanaf. Dat zijn allemaal dingen die ook morgen kunnen, of vrijdag.
Dus ik ga lezen in de zon :)
Zon? Hier niet. Dikke vette wolken }:|
If they say
  Moderator woensdag 24 mei 2023 @ 16:08:29 #20
382129 crew  Donna
pi_209265158
Hier ook heerlijk!
pi_209265318
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 16:08 schreef Donna het volgende:
Hier ook heerlijk!
Jaaa, wrijf het er maar in :D
Ik ga naar praxis. Heeft nog een plant in de voortuin het loodje gelegd dus ik wil een nieuwe. En als we daar tóch zijn, rij ik ff naar subway. Geen zin om te koken :') :+
If they say
  Moderator woensdag 24 mei 2023 @ 16:23:56 #22
382129 crew  Donna
pi_209265349
Solly. Maar waar ik net hoorde dat het morgen 19 graden wordt, lijkt het bij ons maar 14 te worden. Tis niet elke dag feest, blijkt.
pi_209265385
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 16:23 schreef Donna het volgende:
Solly. Maar waar ik net hoorde dat het morgen 19 graden wordt, lijkt het bij ons maar 14 te worden. Tis niet elke dag feest, blijkt.
HA! Hier morgen 16 graden :P
Warmte hoeft voor mij niet zo, alst maar droog is :D
If they say
  woensdag 24 mei 2023 @ 16:28:33 #24
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_209265394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ga het meemaken. Ga het in ieder geval proberen.
Dapper. (Als er iets is waar ik geen zin in heb is het die hele zeven zussen reeks. Maar als ik er dan toch aan zou beginnen zou ik wel bij de eerste willen starten denk ik).
in de haak.
pi_209265435
Ik zit ook in de tuin. Hartstikke warm hier.
Het begint alleen nu een beetje te betrekken.

We hadden vanmiddag wel 10 spreeuwen in de tuin. Pa en ma en een hoop kinders.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')