Ik ben via Randstad ooit begonnen op een archief van personeelszaken, tijdelijk baantje voor 2 weken omdat ik niet thuis wilde zitten.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:36 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Het zijn er ook niet veel, gelukkig maar het gebeurd soms wel.
Lijkt mij ook voor het zelfbeeld: pak dan tijdelijk iets waarmee je toch bezig bent en kijk daarvandaan verder.
Zelfs via de uwv site aan mensen proberen te komen. Na tig uitnodigingen verstuurd te hebben met 0.0 reactie, ben ik daar ook mee gestopt. En dan zocht ik écht alleen op horeca
Kijk, das de spiritquote:Op maandag 22 mei 2023 17:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben via Randstad ooit begonnen op een archief van personeelszaken, tijdelijk baantje voor 2 weken omdat ik niet thuis wilde zitten.
Na 2 weken daar kreeg ik een jaarcontract als medewerker pz.
Na dat jaar daar gesolliciteerd op een interne vacature als PMO en aangenomen. Zeven jaar voor dat bedrijf gewerkt, flink gegroeid in de functie en daarna bij een ander bedrijf nog verder doorgegroeid tot het punt waar ik nu ben.
Moraal van het verhaal: zelfs zo'n tijdelijke kutklus kan je leven heel verrassende wendingen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er geen hap van gegeten, man heeft met de kinderen voor de tv gegeten en ik lig alweer in bed. Gelukkig waren we gisteren al gaan picknicken en is hij vandaag goed jarig geweest op z'n werk met het overgebleven zelfgebakken lekkers.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:19 schreef amaranta het volgende:
@:Tink89 gefeliciteerd met je man en beterschap. Waren de hamburgers lekker?
Wat vervelend Tink dat je je zo rot voelt juist op deze dag. Heel veel beterschap!quote:Op maandag 22 mei 2023 19:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb er geen hap van gegeten, man heeft met de kinderen voor de tv gegeten en ik lig alweer in bed. Gelukkig waren we gisteren al gaan picknicken en is hij vandaag goed jarig geweest op z'n werk met het overgebleven zelfgebakken lekkers.
Dat lijkt me inderdaad wel heel erg vervelend.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:32 schreef Hupje het volgende:
Ik heb ooit parttime ww gehad. Dat was helemaal waardeloos. Ik werd wegbezuinigd, vond een andere baan voor minder uur, kon uitbreiden als zzp-er, maar miste dan nog 4 uur in de week, verspreid over meerder dagen. No way dat ik die gevuld kreeg, maar solliciteren moest ik. En deed ik braaf.
Eindelijk klaar met alle werk en overleggen vandaag. Nu maar eens de troep van vannacht opruimen buiten
Man is toen vanuit ww ook voor zichzelf begonnen. Ook met de wetenschap dat als het niet zou werken binnen een jaar alsnog recht zou hebben op het restant ww. Maar dat is gelukkig niet nodig geweest. Maar vond (vooral ik) wel prettig om achter de hand te hebben. Met dat soort dingen zie ik vooral de beren op de wegquote:Op maandag 22 mei 2023 21:14 schreef BE het volgende:
Ach @:amaranta wat verdrietig.
Ik liep na 20 jaar vast, kreeg na 6mnd thuis een vaststellingsovereenkomst en daardoor kon ik vanuit de WW met toestemming van het UWV mijn onderneming gaan starten en door die regeling 6 maanden een lagere uitkering krijgen die je dan volledig mag houden. En daarna stopte het weer en had ik het ook niet meer nodig. Want ik had F. als sponsor.![]()
Snap ik heel goed hoor. 10 jaar geleden had dit ook nooit gekund, toen had ik het iig heel veel spannender gevonden, maar nu had F. genoeg op gebouwd ook als ZZP-er om wat ruimte te hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:19 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Man is toen vanuit ww ook voor zichzelf begonnen. Ook met de wetenschap dat als het niet zou werken binnen een jaar alsnog recht zou hebben op het restant ww. Maar dat is gelukkig niet nodig geweest. Maar vond (vooral ik) wel prettig om achter de hand te hebben. Met dat soort dingen zie ik vooral de beren op de weg
Ja, ze hebben door een waterleiding heen geboord toen ze een gat voor de zonnepanelen-kabel wilden maken. En een flink gat waardoor de pijp vervangen moet worden. Die pijp ligt vlak naast andere buizen, dus nogal een precieze-werkje op een rotplaats.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:12 schreef Hupje het volgende:
Wat balen @:FlyingFish Het probleem ligt dus echt bij jullie in/bij huis?
Oef, beterschap!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:09 schreef LeSage het volgende:
Als je allebei je kinderen ziek moet melden kunnen jullie je wel voorstellen hoe onze nacht was
Beterschapquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:09 schreef LeSage het volgende:
Als je allebei je kinderen ziek moet melden kunnen jullie je wel voorstellen hoe onze nacht was
Ben met Atlas bezig maar heb niet alles teruggelezenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:25 schreef amaranta het volgende:
Aan diegenen die Atlas al gelezen hebben… hebben jullie de 7 voorgaande delen teruggelezen eerst? Kan me vrij weinig herinneren van die boeken nl
Thnxquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben met Atlas bezig maar heb niet alles teruggelezen
Ik heb het boek gekregen, maar heb geen enkel ander deel gelezen. De gever verzekerde me dat dat geen probleem was.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:25 schreef amaranta het volgende:
Aan diegenen die Atlas al gelezen hebben… hebben jullie de 7 voorgaande delen teruggelezen eerst? Kan me vrij weinig herinneren van die boeken nl
Mijn man had het voorwerk zelf al gedaan. Ik begrijp nu dat dat een goed idee was. Vervelend zeg! Moet je deze schade nu allemaal zelf betalen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef FlyingFish het volgende:
We hebben weer wateren heel veel stof
en hij moet nog een keer terug komen omdat het nog druppelt dus er komt nog meer stof
Kortom, voor iedereen de tip, laat nooit de kabelleggers door je muur boren. Voor de loodgieter van vandaag was dit de 4e keer al deze maand dat hij zoiets op mocht lossen door zonnepanelen. En de kosten zijn ook flink helaas, met de kennis van nu zouden we niet aan zonnepanelen begonnen zijn.
We gaan nog wel proberen te verhalen, maar ik verwacht dat dat geen nut gaat hebben. Ze doen het heel sneaky “ja, we kunnen hier door de grond boren om een route te maken, maar we weten niet of er leidingen lopen. Maar ik denk dat het wel goed gaat”. En toen het niet goed ging was het “simpel op te lossen door een loodgieter” en ging hij weg. Ze zijn nu al 8 uur bezig geweest met deze fout en daar komt nog (minimaal) 1 uur bij.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had het voorwerk zelf al gedaan. Ik begrijp nu dat dat een goed idee was. Vervelend zeg! Moet je deze schade nu allemaal zelf betalen?
Ben ik het helaas niet mee eens. Je moet echt de andere boeken lezen ander heb je geen idee waar het over gaatquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het boek gekregen, maar heb geen enkel ander deel gelezen. De gever verzekerde me dat dat geen probleem was.
Ik ga het meemaken. Ga het in ieder geval proberen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben ik het helaas niet mee eens. Je moet echt de andere boeken lezen ander heb je geen idee waar het over gaat
Alles geluisterd nu via koboplus. Laatste deel bijna klaar en dan begin ik aan Atlasquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:25 schreef amaranta het volgende:
Stel ze alvast aansprakelijk, heb je foto's van de schade? Je kan ook je opstalverzekering inschakelen, zij kunnen het ook van je overpakken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
We gaan nog wel proberen te verhalen, maar ik verwacht dat dat geen nut gaat hebben. Ze doen het heel sneaky “ja, we kunnen hier door de grond boren om een route te maken, maar we weten niet of er leidingen lopen. Maar ik denk dat het wel goed gaat”. En toen het niet goed ging was het “simpel op te lossen door een loodgieter” en ging hij weg. Ze zijn nu al 8 uur bezig geweest met deze fout en daar komt nog (minimaal) 1 uur bij.
En uiteindelijk hebben we nu alsnog een leiding buitenlangs lopen. Als hij dat nou meteen had voorgesteld… maar dat was de uiterste oplossing als het niet anders zou kunnen.
De zonnepanelen zelf en het kastje daarvan is wel netjes gedaan btw.
Goede tips, bedankt! Ik ga er morgen naar kijken. Voor vandaag ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:41 schreef exode het volgende:
[..]
Stel ze alvast aansprakelijk, heb je foto's van de schade? Je kan ook je opstalverzekering inschakelen, zij kunnen het ook van je overpakken.
Is er iets vooraf afgesproken over schade etc? Wij hadden het in de offerte staan.
Je mag me dm'en hoor als je tips nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Goede tips, bedankt! Ik ga er morgen naar kijken. Voor vandaag ben ik er klaar mee
Nog geen verbetering dus voor ze LeSage? Hopelijk kunnen ze zo alsnog lekker slapen en knappen ze daar van op!
Minder spugen, veel koortsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Goede tips, bedankt! Ik ga er morgen naar kijken. Voor vandaag ben ik er klaar mee
Nog geen verbetering dus voor ze LeSage? Hopelijk kunnen ze zo alsnog lekker slapen en knappen ze daar van op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |