abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209245418
Wat balen @FlyingFish Het probleem ligt dus echt bij jullie in/bij huis?
pi_209245774
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 22:12 schreef Hupje het volgende:
Wat balen @:FlyingFish Het probleem ligt dus echt bij jullie in/bij huis?
Ja, ze hebben door een waterleiding heen geboord toen ze een gat voor de zonnepanelen-kabel wilden maken. En een flink gat waardoor de pijp vervangen moet worden. Die pijp ligt vlak naast andere buizen, dus nogal een precieze-werkje op een rotplaats.
pi_209246471
Ach @amaranta ;( Goed dat je erheen gaat :*

Aaaah, das kut @FlyingFish :( Hopelijk morgen weer water.
Hier kwam een tijdje terug de toeterauto langs, ergens een leiding kapot en er zou tijdelijk geen water zijn. Met een kolere gang emmers en flessen gevuld. Bleek het toch mee te vallen en was het niet nodig :') Zo zie je maar hoe vanzelfsprekend water is als je het even niet hebt of dreigt het niet te hebben.

@Tink89 beterschap :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209247319
Als je allebei je kinderen ziek moet melden kunnen jullie je wel voorstellen hoe onze nacht was ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 23 mei 2023 @ 09:12:36 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209247741
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 08:09 schreef LeSage het volgende:
Als je allebei je kinderen ziek moet melden kunnen jullie je wel voorstellen hoe onze nacht was ;(
Oef, beterschap!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209248049
@amaranta wat een verdrietig bericht. Sterkte, ik kan me zo voorstellen dat het je bezighoudt de komende dagen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209248118
Beterschap voor de kinderen LeSage. Dat soort nachten zijn nooit fijn.

FlyingFish, hopelijk snel weer water, dat is echt niet fijn om zonder te moeten zitten
pi_209248298
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 08:09 schreef LeSage het volgende:
Beterschap :*

@FlyingFish, hopelijk snel weer water!
Fake it till you make it...
pi_209255345
Boh, beterschap @LeSage :*

@FlyingFish alweer water?

Wilde vandaag worstbroodjes maken voor het avondeten. Was ik vergeten en dacht er pas aan toen we aan de soep zaten :') :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 23 mei 2023 @ 20:25:24 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209256554
Aan diegenen die Atlas al gelezen hebben… hebben jullie de 7 voorgaande delen teruggelezen eerst? Kan me vrij weinig herinneren van die boeken nl
pi_209256852
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:25 schreef amaranta het volgende:
Aan diegenen die Atlas al gelezen hebben… hebben jullie de 7 voorgaande delen teruggelezen eerst? Kan me vrij weinig herinneren van die boeken nl
Ben met Atlas bezig maar heb niet alles teruggelezen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 20:47:58 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209256890
Ik ben al 3x gebeld door verschillende nummers uit Colombia. Heb uiteraard niet opgenomen. Maar wat is dit nou weer? En gezien het tijdsverschil.. zullen er vannacht wel tientallen telefoon bijkomen nog
  dinsdag 23 mei 2023 @ 20:48:12 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209256891
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:44 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ben met Atlas bezig maar heb niet alles teruggelezen
Thnx
pi_209257064
We hebben weer water *O* en heel veel stof -O- en hij moet nog een keer terug komen omdat het nog druppelt dus er komt nog meer stof -O-

Kortom, voor iedereen de tip, laat nooit de kabelleggers door je muur boren. Voor de loodgieter van vandaag was dit de 4e keer al deze maand dat hij zoiets op mocht lossen door zonnepanelen. En de kosten zijn ook flink helaas, met de kennis van nu zouden we niet aan zonnepanelen begonnen zijn.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 21:01:48 #290
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209257066
quote:
Ik heb het boek gekregen, maar heb geen enkel ander deel gelezen. De gever verzekerde me dat dat geen probleem was.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 21:04:13 #291
37150 livelink
pi_209257098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef FlyingFish het volgende:
We hebben weer water *O* en heel veel stof -O- en hij moet nog een keer terug komen omdat het nog druppelt dus er komt nog meer stof -O-

Kortom, voor iedereen de tip, laat nooit de kabelleggers door je muur boren. Voor de loodgieter van vandaag was dit de 4e keer al deze maand dat hij zoiets op mocht lossen door zonnepanelen. En de kosten zijn ook flink helaas, met de kennis van nu zouden we niet aan zonnepanelen begonnen zijn.
Mijn man had het voorwerk zelf al gedaan. Ik begrijp nu dat dat een goed idee was. Vervelend zeg! Moet je deze schade nu allemaal zelf betalen?
pi_209257195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:04 schreef livelink het volgende:

[..]
Mijn man had het voorwerk zelf al gedaan. Ik begrijp nu dat dat een goed idee was. Vervelend zeg! Moet je deze schade nu allemaal zelf betalen?
We gaan nog wel proberen te verhalen, maar ik verwacht dat dat geen nut gaat hebben. Ze doen het heel sneaky “ja, we kunnen hier door de grond boren om een route te maken, maar we weten niet of er leidingen lopen. Maar ik denk dat het wel goed gaat”. En toen het niet goed ging was het “simpel op te lossen door een loodgieter” en ging hij weg. Ze zijn nu al 8 uur bezig geweest met deze fout en daar komt nog (minimaal) 1 uur bij.

En uiteindelijk hebben we nu alsnog een leiding buitenlangs lopen. Als hij dat nou meteen had voorgesteld… maar dat was de uiterste oplossing als het niet anders zou kunnen.

De zonnepanelen zelf en het kastje daarvan is wel netjes gedaan btw.
pi_209257197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik heb het boek gekregen, maar heb geen enkel ander deel gelezen. De gever verzekerde me dat dat geen probleem was.
Ben ik het helaas niet mee eens. Je moet echt de andere boeken lezen ander heb je geen idee waar het over gaat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 21:14:13 #294
37150 livelink
pi_209257235
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:11 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ben ik het helaas niet mee eens. Je moet echt de andere boeken lezen ander heb je geen idee waar het over gaat
Ik ga het meemaken. Ga het in ieder geval proberen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 mei 2023 @ 21:36:52 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209257506
quote:
Alles geluisterd nu via koboplus. Laatste deel bijna klaar en dan begin ik aan Atlas
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209257546
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:11 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
We gaan nog wel proberen te verhalen, maar ik verwacht dat dat geen nut gaat hebben. Ze doen het heel sneaky “ja, we kunnen hier door de grond boren om een route te maken, maar we weten niet of er leidingen lopen. Maar ik denk dat het wel goed gaat”. En toen het niet goed ging was het “simpel op te lossen door een loodgieter” en ging hij weg. Ze zijn nu al 8 uur bezig geweest met deze fout en daar komt nog (minimaal) 1 uur bij.

En uiteindelijk hebben we nu alsnog een leiding buitenlangs lopen. Als hij dat nou meteen had voorgesteld… maar dat was de uiterste oplossing als het niet anders zou kunnen.

De zonnepanelen zelf en het kastje daarvan is wel netjes gedaan btw.
Stel ze alvast aansprakelijk, heb je foto's van de schade? Je kan ook je opstalverzekering inschakelen, zij kunnen het ook van je overpakken.

Is er iets vooraf afgesproken over schade etc? Wij hadden het in de offerte staan.
pi_209257781
Ik ben nu in deel 8 bezig. Soms jammer dat ik de voorgaande delen niet meer zo goed kan herinneren, maar komt vaak ook wel terug.
Helemaal zonder voorkennis zou ik er niets aan vinden.

Ondertussen moeten wij af en toe ook heel hard lachen om een ijlende Mijm. Hij ligt te fluiten, heeft allemaal gekke praat :')
Ook wel heel zielig hoor, maar toch stiekem even lachen.
pi_209257964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:41 schreef exode het volgende:

[..]
Stel ze alvast aansprakelijk, heb je foto's van de schade? Je kan ook je opstalverzekering inschakelen, zij kunnen het ook van je overpakken.

Is er iets vooraf afgesproken over schade etc? Wij hadden het in de offerte staan.
Goede tips, bedankt! Ik ga er morgen naar kijken. Voor vandaag ben ik er klaar mee

Nog geen verbetering dus voor ze LeSage? Hopelijk kunnen ze zo alsnog lekker slapen en knappen ze daar van op!
pi_209258016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 22:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Goede tips, bedankt! Ik ga er morgen naar kijken. Voor vandaag ben ik er klaar mee

Nog geen verbetering dus voor ze LeSage? Hopelijk kunnen ze zo alsnog lekker slapen en knappen ze daar van op!
Je mag me dm'en hoor als je tips nodig hebt.
pi_209258211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 22:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Minder spugen, veel koorts ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')