Bij ons hebben ze de leiding buitenlangs gedaan, sowieso omdat ze dat veiliger vonden ook ivm leidingen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
We gaan nog wel proberen te verhalen, maar ik verwacht dat dat geen nut gaat hebben. Ze doen het heel sneaky “ja, we kunnen hier door de grond boren om een route te maken, maar we weten niet of er leidingen lopen. Maar ik denk dat het wel goed gaat”. En toen het niet goed ging was het “simpel op te lossen door een loodgieter” en ging hij weg. Ze zijn nu al 8 uur bezig geweest met deze fout en daar komt nog (minimaal) 1 uur bij.
En uiteindelijk hebben we nu alsnog een leiding buitenlangs lopen. Als hij dat nou meteen had voorgesteld… maar dat was de uiterste oplossing als het niet anders zou kunnen.
De zonnepanelen zelf en het kastje daarvan is wel netjes gedaan btw.
Vakmannen wel ja....quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:10 schreef Troel het volgende:
Maar als je toch door een muur gaat boren, dan gebruik je toch zo'n apparaatje om de leidingen op te sporen of ben ik nou gek?
Precies. Dus volgens mij moet je ze wel degelijk aansprakelijk kunnen stellen op een of andere manier? Als leek moet je ervan uit kunnen gaan dat ze dit soort dingen fatsoenlijk uitvoeren en dus onderzoek doen voordat ze op goed geluk ergens doorheen boren.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:23 schreef exode het volgende:
[..]
Vakmannen wel ja....
Zo mag je in Nederland ook niet eventjes gaan graven met een graafmachine, maar ik zie dagelijks de gevolgen in mijn mailbox stromen omdat aannemers het dus wel zonder onderzoek doen.
Bij onze buren gingen ze vloerverwarming leggen en die hadden in de voorwaarden staan dat wanneer ze door een leiding zouden gaan, dat niet hun aansprakelijkheid was ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:10 schreef Troel het volgende:
Maar als je toch door een muur gaat boren, dan gebruik je toch zo'n apparaatje om de leidingen op te sporen of ben ik nou gek?
Dat zou ik ook graag in mijn voorwaarden opnemen als ik zo te werk zou gaanquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Bij onze buren gingen ze vloerverwarming leggen en die hadden in de voorwaarden staan dat wanneer ze door een leiding zouden gaan, dat niet hun aansprakelijkheid was ofzo.
Ik vraag me af of je zo nauwkeurig leidingen kan opsporen dan...
Dat doen een heleboel bedrijven, kijk daarom altijd goed in de offerte en de Algemene voorwaarden van een bedrijf.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Bij onze buren gingen ze vloerverwarming leggen en die hadden in de voorwaarden staan dat wanneer ze door een leiding zouden gaan, dat niet hun aansprakelijkheid was ofzo.
Ik vraag me af of je zo nauwkeurig leidingen kan opsporen dan...
Je kan het altijd het beste via je eigen verzekering doen, je eigen opstalverzekering kan het vaak ook. Die betalen de schade dan uit en gaan het achter de schermen verhalen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Precies. Dus volgens mij moet je ze wel degelijk aansprakelijk kunnen stellen op een of andere manier? Als leek moet je ervan uit kunnen gaan dat ze dit soort dingen fatsoenlijk uitvoeren en dus onderzoek doen voordat ze op goed geluk ergens doorheen boren.
Ik heb alle andere delen (alleen Atlas nog niet hahahahaha) en je mag ze lenen als je wilt hoor!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken. Ga het in ieder geval proberen.
Ik weet ook niet of het hier wel goed gegaan was met de buizen van de warmtepomp als ik er niet bovenop had gestaan toen ze hier de internetkabels kwamen aanleggenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:23 schreef exode het volgende:
[..]
Vakmannen wel ja....
Zo mag je in Nederland ook niet eventjes gaan graven met een graafmachine, maar ik zie dagelijks de gevolgen in mijn mailbox stromen omdat aannemers het dus wel zonder onderzoek doen.
Wij hebben vrij vaak uitval van diensten omdat aannemers liever gaan graven en de claims negeren (of failliet gaan en dan herstarten) dan op de tekeningen kijken en proefgleuven graven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het hier wel goed gegaan was met de buizen van de warmtepomp als ik er niet bovenop had gestaan toen ze hier de internetkabels kwamen aanleggen
Wat uiteraard niet goed gegaan was, maar voor die kabelbreuk hoefden ze niet meer in de buurt van de WP leidingen te zijn.
Zon? Hier niet. Dikke vette wolkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:53 schreef exode het volgende:
Ik ben al in een gat aan het vallenB op kamp, Juul bij een vriendinnetje. Ik heb genoeg werkdingen te doen, maar de druk is er vanaf. Dat zijn allemaal dingen die ook morgen kunnen, of vrijdag.
Dus ik ga lezen in de zon
Jaaa, wrijf het er maar inquote:
HA! Hier morgen 16 gradenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:23 schreef Donna het volgende:
Solly. Maar waar ik net hoorde dat het morgen 19 graden wordt, lijkt het bij ons maar 14 te worden. Tis niet elke dag feest, blijkt.
Dapper. (Als er iets is waar ik geen zin in heb is het die hele zeven zussen reeks. Maar als ik er dan toch aan zou beginnen zou ik wel bij de eerste willen starten denk ik).quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken. Ga het in ieder geval proberen.
Geen fan van het genre?quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:28 schreef trui het volgende:
[..]
Dapper. (Als er iets is waar ik geen zin in heb is het die hele zeven zussen reeks. Maar als ik er dan toch aan zou beginnen zou ik wel bij de eerste willen starten denk ik).
Hier echt fan van Kobo plus. Maar ook met luisteren erbij. Lekker tijdens t koken of opruimen een mooi boek luisterenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:38 schreef exode het volgende:
Ik ben nu bezig met 'De ontdekking van Urk' en heb net 'Camino' uit. Die laatste kon ik niet neerleggen.
Het lezen heb ik weer opgepakt, zodanig dat ik toch maar eens ga nadenken over Kobo Plus, steeds 13 Euro betalen tikt best door.
Ik vond vooral de geschiedenis interessant, elk deel weer een heel ander onderwerp. Niet elk boek was even sterk inderdaad, en als je ze achter elkaar leest ga je wel patronen herkennen die me gingen irriteren (1x seks = zwanger stond wel met stip op nr. 1quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef Kyara het volgende:
Het is ook mijn genre doorgaans niet maar ik werd er toch wel door gegrepen. Ik vond niet elk boek even goed maar was prima vermaak. Ander boeken van haar vond ik ook wisselend. Sommige in een ruk uitgelezen, anderen zijn na een paar hoofdstukken blijven liggen.
Atlas ligt in elk geval klaar voor als ik ooit tijd heb. Zal juli worden
Ben nu op 55%quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:50 schreef Morgane89 het volgende:
Camino is inderdaad een aanrader
Ik heb Atlas gereserveerd bij de bibliotheek, maar al 120 mensen waren me voor
Ja, precies dat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond vooral de geschiedenis interessant, elk deel weer een heel ander onderwerp. Niet elk boek was even sterk inderdaad, en als je ze achter elkaar leest ga je wel patronen herkennen die me gingen irriteren (1x seks = zwanger stond wel met stip op nr. 1). Maar toch wil ik nu weten hoe alles zit.
Heb je haar andere boeken ook gelezen? Die ga ik denk ik ook nog doen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:50 schreef Morgane89 het volgende:
Camino is inderdaad een aanrader
Ik heb Atlas gereserveerd bij de bibliotheek, maar al 120 mensen waren me voor
Sowieso worden de vrouwen ietwat onderdanig neergezet. En partner behoevend. Verbaast me nog dat een ervan lesbisch was.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond vooral de geschiedenis interessant, elk deel weer een heel ander onderwerp. Niet elk boek was even sterk inderdaad, en als je ze achter elkaar leest ga je wel patronen herkennen die me gingen irriteren (1x seks = zwanger stond wel met stip op nr. 1). Maar toch wil ik nu weten hoe alles zit.
Camino, is dat van Anya Niewierra?quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:38 schreef exode het volgende:
Ik ben nu bezig met 'De ontdekking van Urk' en heb net 'Camino' uit. Die laatste kon ik niet neerleggen.
Het lezen heb ik weer opgepakt, zodanig dat ik toch maar eens ga nadenken over Kobo Plus, steeds 13 Euro betalen tikt best door.
Ik vind het vooral grappig dat je het nav de enthousiaste reviews hier toch hebt geprobeerdquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Zouden de likes verlegen medestanders zijn?
11quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:18 schreef Aure het volgende:
Misschien een andere stand danop hoeveel standen kan die van jou? Mijn ervaring is dat degene met de meeste standjes dus ook het zachtst kan en dat ik dat persoonlijk ook fijner vind. En het is wel de moeite om de verschillende kapjes uit te proberen, het moet ook wel echt precies goed op je clitoris zitten
Maar het kan natuurlijk ook gewoon niet je ding zijn
Toch klinkt bijna alsof ik er vies van zou zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat je het nav de enthousiaste reviews hier toch hebt geprobeerd
Dat zou wel voldoende range moeten geven, mijn womanizers (quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
11
1 kapje
Op zachte stand is het wat minder irritant idd.
Meer alsof iemand met een pluchen hamertje voor het eerst hamertje tik probeert...
Jep. Nog niks mee gedaan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:56 schreef amaranta het volgende:
Iemand al bericht van Netflix gehad met betrekking tot het delen van je account?
Ja tnx, ik schiet in de lach en heb nu mijn man de convo maar voorgelezenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
11
1 kapje
Op zachte stand is het wat minder irritant idd.
Meer alsof iemand met een pluchen hamertje voor het eerst hamertje tik probeert...
Die S zegt wel "ik leef de leef"quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat zou wel voldoende range moeten geven, mijn womanizers () hebben er 12 dus dat is vergelijkbaar.
Wel stom dat ze er maar 1 kapje bij gevenmaar ik denk niet dat dat het voor jou op zal lossen
Nopequote:Op woensdag 24 mei 2023 19:56 schreef amaranta het volgende:
Iemand al bericht van Netflix gehad met betrekking tot het delen van je account?
Allemaal cadeautjes vanquote:
Ja daar las ik over. Itt bij zaken als koken, waar ik meer functies in 1 apparaat zeer waardeer (Instant Pot liefdequote:Op woensdag 24 mei 2023 20:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Allemaal cadeautjes van, waarschijnlijk om die avonduren waarin ie nog op kantoor zit te compenseren
Maar het zijn wel 2 verschillende hoor. Eentje is ook een soort van vibrator
Toch kan ik het wel waarderen zo op z'n tijdquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja daar las ik over. Itt bij zaken als koken, waar ik meer functies in 1 apparaat zeer waardeer (Instant Pot liefde), denk ik hierbij toch hou het lekker bij 1 ding waar je goed in bent.
Nee, gewoon mensen die je review en de beeldspraak waarderenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Zouden de likes verlegen medestanders zijn?
Ja, niet zo pakkend als de zeven zussen maar wel prima vermaak!quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:14 schreef exode het volgende:
[..]
Heb je haar andere boeken ook gelezen? Die ga ik denk ik ook nog doen.
Oh, haha. Nou die van mij is ook een aanraderquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:22 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Ik bedoelde die van Graeme Simsion
Och.... een van de weinigen waarvan ik naar een concert ben geweest.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:43 schreef Mushanga71 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ina-turner-overleden
Weer een icoon minder
Oeh, dat moet me een show zijn geweest. Mooie herinneringquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och.... een van de weinigen waarvan ik naar een concert ben geweest.
Dat tikken is een poging tot vacuum zuigen. Je moet 'm echt goed op je (naakte) clitoris zetten. Dus je clithood wegschuiven en dan récht erop.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Even uit de boeken.. na 5754 wild enthousiaste reviews, m.n. hier, dan toch maar eens zo'n satisfyer gekocht. En ik zat echt zo![]()
![]()
Net of iemand overmatig enthousiast hamertje tik speeltBah
Dan denk je, 2 vrouwen in de hut, heeft die ander wat leuks. Maar die zat ook zo
Wat ik jammer vind, is dat de hogere standen ook gelijk sneller gaan Dat trek ik niet zo goed. Dus de lage standen zijn prettiger, maar ook wat saai.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:18 schreef Aure het volgende:
Misschien een andere stand danop hoeveel standen kan die van jou? Mijn ervaring is dat degene met de meeste standjes dus ook het zachtst kan en dat ik dat persoonlijk ook fijner vind. En het is wel de moeite om de verschillende kapjes uit te proberen, het moet ook wel echt precies goed op je clitoris zitten
Maar het kan natuurlijk ook gewoon niet je ding zijn
quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:40 schreef Clubsoda het volgende:
Het klonk al wat technisch met hamertje tik en precies recht positioneren maar die associatie met kolven is echt helemáál geen reclame![]()
Van Anya Niewierra? Ik zoek nog een boek voor na Atlas, die hoop ik halverwege het weekend op de camping wel uit te hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:38 schreef exode het volgende:
Yes, ik vond hem goed. Al zitten er wel wat gruwelijke details in, maar daar las ik dan even heel snel doorheen/overheen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:53 schreef LeSage het volgende:
[..]
Van Anya Niewierra? Ik zoek nog een boek voor na Atlas, die hoop ik halverwege het weekend op de camping wel uit te hebben
In ieder geval niet zo lang kolven nog op het programma staatquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:58 schreef exode het volgende:
Het is wel een soort antireclame voor de satisfyer geworden he dit topic. Hij gaat iig niet op mijn verjaardagswensen lijst.
Ik heb hem op mijn Kobo gezet!quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:12 schreef amaranta het volgende:
Voor de Kobo dames. Je moet je Kobo voor de 25ste mei synchroniseren
Yep, in Philadelphia 1985.. Bryan Adams er ook bij, geweldigquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:50 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet me een show zijn geweest. Mooie herinnering
Mijn kolf kon dat wel apart van elkaar regelen!quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gek genoeg had ik altijd hetzelfde issue met kolven. Waarom niet een wat krachtiger stand maar op dezelfde snelheid? Ik wilde bij kolven de krachtigste stand maar dan niet het gevoel dat iemand op topsnelheid aan mijn tepels rukt.
nee je kobo ereader, niet het abonnement.quote:
Bryan Adamsquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, in Philadelphia 1985.. Bryan Adams er ook bij, geweldig
Das vandaag. En anders?quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:12 schreef amaranta het volgende:
Voor de Kobo dames. Je moet je Kobo voor de 25ste mei synchroniseren
Maar waarmee synchroniseer je het dan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:32 schreef Elleska het volgende:
[..]
nee je kobo ereader, niet het abonnement.
Heeft iets te maken met de internetbeveiliging van de oudere modellen. De softwareversie op mijn ereader is blijkbaar al nieuw genoeg.
https://help.kobo.com/hc/nl/articles/360019690433
Staat allemaal uitgelegd in dat linkje van kobo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar waarmee synchroniseer je het dan?
Mijn Kobo is pas max 2 jaar oud, dus ik ga ervan uit dat ik geen probleem heb.
Die is bij mij in orde dus ik heb verder niets gedaan.quote:Kom te weten hoe je de softwareversie van je eReader kunt controleren
Volg de stappen in dit artikel om te controleren of je eReader is bijgewerkt.Je eReader moet versie 4.35 of nieuwer hebben.
Ik heb mijn steentje bijgedragen aan het redden van de wereld, auto-updates stonden al aanquote:
Ja, die van mij stond ook op automagisch, maar bleef een foutmelding geven.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb mijn steentje bijgedragen aan het redden van de wereld, auto-updates stonden al aan
Wat een heerlijk adviesquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat tikken is een poging tot vacuum zuigen. Je moet 'm echt goed op je (naakte) clitoris zetten. Dus je clithood wegschuiven en dan récht erop.
Snap ik. Lijkt me ook heel naar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)cholen-bedreigd.html
Gaat lekker![]()
Die van zoon óók en hij is naar school. Vanmorgen mailtje dat na overleg besloten is wel open te gaan.
Maar, het voelt niet echt fijn. Hoewel er hoogstwaarschijnlijk niks gebeurt heb ik hem niet met een gerust hart laten gaan. Zit ook voortdurend op de vernieuwknoppen van al het nieuws te rammen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |