Hiervoor kijken we de hele avond.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik keek net een minuutje, wel grappig. Net zag ik beelden langskomen van een camera die de binnenkant van die gecrashte auto filmt. #topshow
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om het verlies van de grote Noh Yoon-seo te verwerken!quote:
Wie riep dat ook alweer. Het was in ieder geval iemand waar ik instantaan een afschuwelijke teringhekel aan hadquote:
Dit weet je best!quote:Op zondag 28 mei 2023 21:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie riep dat ook alweer. Het was in ieder geval iemand waar ik instantaan een afschuwelijke teringhekel aan had
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om het verlies van de grote Noh Yoon-seo te verwerken!
Ik vind foto's van @yvonne waarop ze haar ogen dichtknijpt persoonlijk niet echt helpen, het moet wel originele content zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @:yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.
Laten we een oogje houden op de posts de komende tijd en zorgen dat de sc weer zoals het hoort vol met Aziatische content zit.
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @:yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.
Laten we een oogje houden op de posts de komende tijd en zorgen dat de sc weer zoals het hoort vol met Aziatische content zit.
niet echt wat ik zocht want ik bedoelde oost-aziatische vrouwen, maar goed we moeten natuurlijk niet te kieskeurig zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een stel Aziatische vrouwen
quote:Op maandag 29 mei 2023 00:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet echt wat ik zocht want ik bedoelde oost-aziatische vrouwen, maar goed we moeten natuurlijk niet te kieskeurig zijn.
Verder doorgestuurd naar @:rambodirk
quote:
Uitstorting van de heilige geest.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wie kan zonder te googlen zeggen wat er met Pinksteren wordt gevierd?
@KingRolandquote:Op maandag 29 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wie kan zonder te googlen zeggen wat er met Pinksteren wordt gevierd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |