die heb je bij mij al jaren en zal ook niet veranderen. altijd als ik je naam zie lees ik gewoon rinusquote:
Onzin.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb je bij mij al jaren en zal ook niet veranderen. altijd als ik je naam zie lees ik gewoon rinus
onziN dan hequote:
Tering, ik heb dat nu pas doorquote:
wauw das misschien nog wel erger dan dat rinus versie 4.3 nog niet door hadquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, ik heb dat nu pas door
Ik heb er ook echt nooit op geletquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw das misschien nog wel erger dan dat rinus versie 4.3 nog niet door had
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, ik heb dat nu pas door
Ja en die wordt bedanktquote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is @:Kapt-Ruigbaard de enige waarbij dat niet gestorneerd wordt.
Neem dan tenminste even de moeite en typ Rinus met een hoofdletter ‘R’.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw das misschien nog wel erger dan dat rinus versie 4.3 nog niet door had
Niets mis met mijn Shift.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Neem dan tenminste even de moeite en typ Rinus met een hoofdletter ‘R’.![]()
(volgens mij is je Shift stuk)
en wat is je feedback over dat topic?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:40 schreef noodgang het volgende:
WGR / [WGR] [SC] met schreeuwers die objecten neersabelen
Halloquote:
Presentquote:
Welke.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:47 schreef potjecreme het volgende:
Mag Blomke zijn rare post ook weg. Als we rarigheden niet mogen corrigeren, haal dan ook de oorzaak post weg.
Of op terug en topic open 🤷♂️quote:Op maandag 22 juli 2024 15:33 schreef Origami94 het volgende:
@:Rene @:capricia @:coolguy @:trein2000 mag de OP weg en mijn topic dicht?
Zullen we dit maar doen? Constant topics leeg- en dichtgooien omdat de adviezen niet conform verwachting zijn is ook geen beginnen aanquote:Op maandag 22 juli 2024 15:36 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Of op terug en topic open 🤷♂️
Ja, als het niet zo goed uitkomt zie je dat al gauw inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zullen we dit maar doen? Constant topics leeg- en dichtgooien omdat de adviezen niet conform verwachting zijn is ook geen beginnen aan
Neequote:Op maandag 22 juli 2024 15:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zullen we dit maar doen? Constant topics leeg- en dichtgooien omdat de adviezen niet conform verwachting zijn is ook geen beginnen aan
Nee, want OP's weghalen omdat de reacties niet bevallen doen we niet, wat hierboven ook al is aangegeven door noodgang. Dat jij het daar niet mee eens bent is helemaal prima, maar iets gaat niet dicht omdat vindt dat het dicht moet. Daarnaast dicht jij TS toe dat hij wellicht zijn handjes zou kunnen laten wapperen. Dat is niet zo 'onschuldig'.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:20 schreef Electric_Eye het volgende:
Waarom werden mijn posts uit het trolltopic van origami nu verwijderd? Wat stond daar nou voor ongeoorloofde dingen in dan?
@:Coolguy: dan kun je me wel DM’en maar sluit dan gewoon het topic als het TS niet bevalt. Het gaat 270 posts lang al nergens over. Ipv de troll dan aan te pakken ga je onschuldige posts verwijderen.
Als TS het topic dicht wil, kun je dat honoreren of niet. Vervolgens laat TS het helemaal uit de hand lopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want OP's weghalen omdat de reacties niet bevallen doen we niet, wat hierboven ook al is aangegeven door noodgang. Dat jij het daar niet mee eens bent is helemaal prima, maar iets gaat niet dicht omdat vindt dat het dicht moet. Daarnaast dicht jij TS toe dat hij wellicht zijn handjes zou kunnen laten wapperen. Dat is niet zo 'onschuldig'.
Het kan zijn dat ik het verkeerd lees, en in dat geval is een mea culpa op zijn plaats, maar ik lees volgens mij dat TS mishandeld ís, en dat hij zelf (volgens eigen zeggen) de ander met geen vinger heeft aangeraakt. Ik snap prima dat als TS een aanklacht aan zijn broek krijgt wegens mishandeling dat dat niet zonder reden zal zijn, maar dat ontkent TS dus.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:56 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Als TS het topic dicht wil, kun je dat honoreren of niet. Vervolgens laat TS het helemaal uit de hand lopen.
Prima, TS heeft een aanklacht voor mishandeling aan zijn broek maar ik mag dat niet benoemen? Het zijn niet mijn woorden he, staat gewoon in de OP te lezen, maar over de aanleiding is al 100 keer wat gevraagd zonder opheldering. Dan is 1 en 1 toch 2?
Klopt maar ik heb helemaal geen trek in een TS adviseren die het verdomt om zelf input te leveren en WGR (mijzelf incluis) werkelijk 300 posts lang welbewust laat speculeren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:36 schreef CoolGuy het volgende:
@:r_one jij lijkt ter zake kundig(er). Wellicht dat TS, als hij een punt heeft iets aan jouw input zou kunnen hebben qua hoe deze situatie aan te vliegen.
Wel jammer dat ik niet ken zeggen dat het niet opvolgen van die bevoegdheden max 2 maanden celstraf kunnen opleveren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die bevoegdheden zijn net zo algemeen als een beveiliger in een pand
Daarom loopt er altijd zoveel politie rond bij grote stations
Het is behoorlijk selectief modereren. Ik zie een keur aan insinuaties voorbij komen die nergens in geen enkele post van TS zijn af te leiden. Die mogen allemaal wel blijven staan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het verkeerd lees, en in dat geval is een mea culpa op zijn plaats, maar ik lees volgens mij dat TS mishandeld ís, en dat hij zelf (volgens eigen zeggen) de ander met geen vinger heeft aangeraakt. Ik snap prima dat als TS een aanklacht aan zijn broek krijgt wegens mishandeling dat dat niet zonder reden zal zijn, maar dat ontkent TS dus.
Ik snap wat je bedoeld, maar daar hebben we dus geen zekerheid over, want immers, het zóu een onterechte aanklacht kunnen zijn. Ja, I know, dat is wat vergezocht, maar ik moet die mogelijkheid open houden want anders kunnen we TS wel van van alles strafbaars betichten.
Eens, alleen wordt er geen advies gegeven en alleen gebashtquote:Op maandag 22 juli 2024 15:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mwahhh Den Haag heeft talloze hoofdpijndossiers. Jeugdzorg, Groningen, Toeslagenaffaire en dan vergeet ik er nog een paar. Genoeg dossiers vol voorbeelden van overheid dat faalt en burgers dupeert.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap prima dat als TS een aanklacht aan zijn broek krijgt wegens mishandeling dat dat niet zonder reden zal zijn, maar dat ontkent TS dus.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:15 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Daar is dit niet de plek voor.
Done.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:33 schreef deedeetee het volgende:
WGR / Opzegboete bij eneco is niet op te vragen.
Kan het woord overstapboete in mijn TT veranderd worden in opzegboete ? Het onderwerp is anders mss niet zo duidelijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:49 schreef Klik het volgende:
Test test kan de like button 4x groter aub? @:noodgang
Ik heb het even opgepakt. Mocht je aangifte willen doen dan kun je contact opnemen met Danny. Hij zal meewerken met de politie/justitie om bewijs aan te leveren en IP adres.quote:
Vooralsnog niet, maar is goed om te weten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb het even opgepakt. Mocht je aangifte willen doen dan kun je contact opnemen met Danny. Hij zal meewerken met de politie/justitie om bewijs aan te leveren en IP adres.
Nou ja, niet 'vrijwillig' want dat mag niet vanwege privacywetgeving, maar de politie kan dat natuurlijk wel vorderen en dan moet ik gewoon meewerken. Dit gaat wmb echt heel wat stappen te ver.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb het even opgepakt. Mocht je aangifte willen doen dan kun je contact opnemen met Danny. Hij zal meewerken met de politie/justitie om bewijs aan te leveren en IP adres.
Geen idee wat er aan de hand was? Ik was onderweg naar huis vanuit Utrecht. Nog steeds eigenlijk maar sta even bij een supercharger nu.quote:
Dit was inderdaad heel veel grenzen over. Ik vind het verdrietigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:02 schreef Danny het volgende:
Nou ja, niet 'vrijwillig' want dat mag niet vanwege privacywetgeving, maar de politie kan dat natuurlijk wel vorderen en dan moet ik gewoon meewerken. Dit gaat wmb echt heel wat stappen te ver.
Neuh ik denk wel dat hij oprecht spijt had. Hij heeft gewoonweg behoorlijke issues waar imo goede hulp voor nodig is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:36 schreef CoolGuy het volgende:
Oke even snel wat bijgelezen. Te-ring. Zo zie je maar, het was allemaal show, die spijt en dit en dat. Leg m iets in de weg en de doodsverwensingen vliegen rond.
Ik ben vandaag ook vooral aan het werk geweest. Bedankt Armani om even bij te springen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand was? Ik was onderweg naar huis vanuit Utrecht. Nog steeds eigenlijk maar sta even bij een supercharger nu.
Dan hebben we daar een verschil van mening. Dat 2e ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Neuh ik denk wel dat hij oprecht spijt had. Hij heeft gewoonweg behoorlijke issues waar imo goede hulp voor nodig is.
Imho zijn issues geen reden om iemand de ruimte te geven zich zo te misdragen. Kan dat ook nog?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Dan hebben we daar een verschil van mening. Dat 2e ben ik wel met je eens.
Ja? Aangezien Danny 'm er vanaf heeft gegooid ondanks dat ie denkt dat de spijt oprecht is en issues heeft onderschrijft dat toch ook?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Imho zijn issues geen reden om iemand de ruimte te geven zich zo te misdragen. Kan dat ook nog?
Een soort van. Maar hij komt weer terug en doet het weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
Ja? Aangezien Danny 'm er vanaf heeft gegooid ondanks dat ie denkt dat de spijt oprecht is en issues heeft onderschrijft dat toch ook?
Hij komt niet meer terug. Nou ja, niet bewust. Kan er weinig aan doen als hij een kloon aanmaakt, maar zodra we die zien gaat die ook de kliko in. Dit soort bedreigingen zijn een paar grenzen te ver.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Een soort van. Maar hij komt weer terug en doet het weer.
Het beschadigt mensen, unprovoked. Daar heb ik moeite mee.
Dat vind ik fijn om te horen!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:40 schreef Danny het volgende:
Hij komt niet meer terug. Nou ja, niet bewust. Kan er weinig aan doen als hij een kloon aanmaakt, maar zodra we die zien gaat die ook de kliko in. Dit soort bedreigingen zijn een paar grenzen te ver.
Ik zou hem in WGR doen omdat je daar meer mensen zult treffen met boekhoud(software) ervaring, dan in DIGquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben op zoek naar een boekhoudprogramma voor een vereniging. Past een topic dan beter in WGR of in DIG?
BTC / [SC] Cryptocurrencies #1154 ATH na ATHquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:35 schreef capricia het volgende:
Is er nog een lopend Crypto topic?
Ik zoek wat advies als beginner.
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:59 schreef bijdehand het volgende:
Dient een tweede deel niet geopend te worden door de oorspronkelijke TS?
WGR / Ontslag nemen via whatsapp #2
En via whatsappquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:59 schreef bijdehand het volgende:
Dient een tweede deel niet geopend te worden door de oorspronkelijke TS?
WGR / Ontslag nemen via whatsapp #2
Leuk, maar het klopt niet. Beter en fatsoenlijker had het geweest om het draadje te sluiten of even contact op te nemen. Nu heeft Coolguy eenzijdig besloten om een topic dat de opener bewust heeft verwijderd alsnog te openen en vervolgens ook de openingspost vast te zetten.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:18 schreef Rene het volgende:
Algemeen beleid. Je mag mailen met forum@fok.nl .
Waarom postte je het dan zelf "in the first place"?quote:Op woensdag 27 november 2024 15:47 schreef Kamelenteen het volgende:
post vol vrij persoonlijke informatie
Bezint eer ge begint. Correct.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom postte je het dan zelf "in the first place"?
Bezint eer ge begint![]()
En die afweging kun je dus ook heel goed vóóraf maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint. Correct.
En pas later realiseerde ik me dat ik het wellicht beter niet had kunnen plaatsen of op een andere wijze. Met wellicht een kloonaccount, minder of meer informatie, enz.
Een post wijzigen of een post 100% leegëditen (lees: de OP verwijderen) zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef Kamelenteen het volgende:
Feit is, iemand gebruikt de mogelijkheid zijn post te wijzigen
Ik heb niet eens de kans gehad om de post zo te editten na het leeghalen, want ben mn nest in gegaan en was er vanuit gegaan dat het topic wel gesloten zou worden. Dat lag meer voor de hand dan terugplaatsen. Eenmaal teruggeplaatst viel er weinig meer te editten, want die rechten zijn me ontnomen.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:57 schreef r_one het volgende:
[..]
En die afweging kun je dus ook heel goed vóóraf maken.
Niets is vervelender in WGR dan een leeggeëdite OP (terwijl de TT menen wel naar je topic trekken). Of er nou al wel of geen reacties staan, doet daar niets aan af.
[..]
Een post wijzigen of een post 100% leegëditen (lees: de OP verwijderen) zijn twee totaal verschillende dingen.
En een slotje plaatsen was het enige wat gedaan hoefde te worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
Mailen naar forum at fok.nl is het enige dat er over gezegd hoeft te worden.
Niet in WGR.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:05 schreef Kamelenteen het volgende:
Dan had sluiting meer voor de hand gelegen en fatsoenlijker geweest.
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??quote:Op woensdag 27 november 2024 16:50 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Leuk, maar het klopt niet. Beter en fatsoenlijker had het geweest om het draadje te sluiten of even contact op te nemen. Nu heeft Coolguy eenzijdig besloten om een topic dat de opener bewust heeft verwijderd alsnog te openen en vervolgens ook de openingspost vast te zetten.
Logisch als het topic al loopt, maar dat was ten tijde van het weghalen van mn post niet het geval. Er was nog geen enkel reactie. Die kwam pas na mn verwijdering.
Jij krijgt ook altijd overal de schuld vanquote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??
Ja, maar goed, je went er aanquote:Op woensdag 27 november 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd overal de schuld van
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??
Waarom herplaats je de openingspost dan ook. Pfffquote:
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 november 2024 19:33 schreef Rene het volgende:
[..]
Waarom herplaats je de openingspost dan ook. Pfff
It was meeeequote:Op woensdag 27 november 2024 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nl
Joajoa ...quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 01:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[ Bericht 45% gewijzigd door Coolguy Rene op 27-11-2024 09:28:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ehh.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Haha Rene is een kloon van Coolguy, betrapt!
Keizer Feedback, Rinus d'n Uurste.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:08 schreef r_one het volgende:
Ja hallo @:mods, de slowchat is hier
Graag FB gebruiken voor Feedback, dank u.
Dat klinkt wel heul erg carnavaleskquote:Op woensdag 27 november 2024 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Keizer Feedback, Rinus d'n Uurste.
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnavalquote:Op donderdag 28 november 2024 03:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul erg carnavalesk![]()
Alaaaaaaaf!
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnaval![]()
Op diverse frontenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnaval![]()
Dank.quote:
Ik sta achter je.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dank.
Voelt toch een beetje als uit de kast komen dit.
Houdoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |