Dat de fipo meteen de winnaar isquote:Op zondag 2 juni 2024 13:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Een collega die wel erg dik begon te worden, op een gegeven moment dacht ik dat ze zwanger was. Dat bleek inderdaad zo te zijn, ze wist zelf van niks. Een paar dagen later beviel ze, en de vader bleek een andere collega te zijn. Hadden al die tijd stiekem een affaire.![]()
Werd flink over geroddeld weet ik nog. Hij had gewoon nog een vrouw en gezin thuis.
Is daarna ook ergens anders gaan werken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)sjes-jagen~a166931b/ deze?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:25 schreef Charged het volgende:
Het monster van Cuijk...je denkt dat je mensen kent..dat zal ik nooit meer vergeten.
Hem ja.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:28 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)sjes-jagen~a166931b/ deze?
Vind ik eigenlijk best wel stoer.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:36 schreef Donna het volgende:
We hadden een tijdje buitenlandse studenten aan het werk. 1 daarvan kwam altijd op de fiets en was na een fikse regenbui echt zeiknat geregend. Was een gekke aanblik toen ik z'n kantoor binnen kwam en hij daar in alleen z'n onderbroek achter de computer zat te werken. Hij had al z'n kleding op de verwarming gelegd.
Inclusief de sausla?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:31 schreef herverwijderd het volgende:
Raarste collega... hmmm, ik denk de man die een complete sausla had. Een la in zijn bureau die helemaal vol zat met plastic bakjes saus zoals je bij de Maccie bijvoorbeeld krijgt. Netjes opgeborgen en gesorteerd. Ik heb hem nooit saus zien eten en als je hem ernaar vroeg zei hij zoiets als 'Ach, je weet maar nooit".
Raarste gebeurtenis denk ik dat de politie binnen kwam vallen en alles in beslag nam in verband met onderzoek naar fraude bij het bedrijf (wat ook inderdaad op vrij grote schaal bleek plaats te vinden.)
Die werkte niet bij dat fraudebedrijf. Ben wel benieuwd hoe hij gereageerd zou hebben, misschien zou hij wel helemaal door het lint gegaan zijn.quote:
Dus jij bent de rare collega?quote:Op zondag 2 juni 2024 14:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb altijd het Russisch volkslied mooi gevonden. Toen ik nog werkte bij Tandheelkunde heb ik de conciërge een keer overgehaald om dit lied op de speakers ten gehore te laten brengen. En daar klonk het, acht verdiepingen hoog…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |