quote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??
Waarom herplaats je de openingspost dan ook. Pfffquote:
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 november 2024 19:33 schreef Rene het volgende:
[..]
Waarom herplaats je de openingspost dan ook. Pfff
It was meeeequote:Op woensdag 27 november 2024 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nl
Joajoa ...quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 01:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[ Bericht 45% gewijzigd door Coolguy Rene op 27-11-2024 09:28:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ehh.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Haha Rene is een kloon van Coolguy, betrapt!
Keizer Feedback, Rinus d'n Uurste.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:08 schreef r_one het volgende:
Ja hallo @:mods, de slowchat is hier
Graag FB gebruiken voor Feedback, dank u.
Dat klinkt wel heul erg carnavaleskquote:Op woensdag 27 november 2024 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Keizer Feedback, Rinus d'n Uurste.
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnavalquote:Op donderdag 28 november 2024 03:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul erg carnavalesk![]()
Alaaaaaaaf!
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnaval![]()
Op diverse frontenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnaval![]()
Dank.quote:
Ik sta achter je.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dank.
Voelt toch een beetje als uit de kast komen dit.
Houdoe!
quote:
Zat jij dan ook in diezelfde kast?quote:
Ook een hekel aan carnaval.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Zat jij dan ook in diezelfde kast?
Dan sta ik achter jullie allebeiquote:
ach kom, je gaat me toch niet vertellen dat die neus van jezelluf is.quote:
Dit vind ik dus niet grappig.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach kom, je gaat me toch niet vertellen dat die neus van jezelluf is.
Ik ie heulemaal geen neus. Alleen een roze slak.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit vind ik dus niet grappig.
Ik kan alleen maar een beetje met mijn ogen draaien.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ie heulemaal geen neus. Alleen een roze slak.
Ik word er nogal tureluurs van.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar een beetje met mijn ogen draaien.
Er was nog geen discussie lopende ten tijde van het verwijderen. Zou die reeds lopen, ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet in WGR.
Hier ligt terugplaatsing van de OP meer voor de hand en is fatsoenlijker (voor de serieuze mensen die hier tijd en energie in WGR komen steken).
Deal with it. Of mail.
Naar aanleiding van dezequote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??
En zij hebben niet meer te doen dan dit? Maar gaat wellicht later deze week nog wel een bericht heen.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nl
Ok. Mea culpa naar Coolguy. Waarom plaatste jij het topic dan terug in plaats van het topic te sluiten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |