je bend wel consequendquote:Op maandag 22 april 2024 17:16 schreef Rolfieo het volgende:
Je ontwikkeld/bouwd dit toch ook niet zelf?
Nee hoor, allerminsd: bedoelt, uitkomt.quote:
Vrijblijvende tip. Op een website staan vaak teksten. Om de producten te omschrijven, uitleg te geven. Met een wervende lading is dat een ingrediënt om tot klaterende omzetten en spetterende resultaten te komen.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:06 schreef CrystalFox het volgende:
Hartelijk bedank voor het uitleggen en de begeleiding.
Het budget is ¤500 ben bezig van 0 dus moet ik alles stap voor stap regelen.
Ik kan het niet alleen dus daar om durf ik hier mijn vragen te stellen zo dat ik uit eindelijk mijn eigen company kan opbouwen.
Het regeling van zaken is niet mijn sterke punt en het maken van keuzes die voor komen zijn niet altijd in balans . Waardoor het moeilijk word.
Als ik een idee hebt en de stappen niet weet dan blijft het maar tot een idee. En dat Will ik dus niet.
Ik maak er ook een samenvatting van de stappen voor een ander die ook in zoon geval zit in zijn leven
Dat die dus deze topic tegen kan komen en van kan profiteren en stap voor stap het zelf kan doen.
Dat is het budget voor de koppeling met de PSP of voor de hele website?quote:Op woensdag 24 april 2024 08:06 schreef CrystalFox het volgende:
Nou nou wat direct.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:45 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Vrijblijvende tip. Op een website staan vaak teksten. Om de producten te omschrijven, uitleg te geven. Met een wervende lading is dat een ingrediënt om tot klaterende omzetten en spetterende resultaten te komen.
Mijn advies aan jou is om die teksten te laten maken door iemand die wél de Nederlandse taal beheerst. Niet lullig bedoeld, maar zoals je jezelf hier grammaticaal presenteert is gewoon heel erg slecht.
Het is erg direct. Maar ook erg waar.quote:
Je gaat ook iemand met down uitlachen als die onduidelijk praat?quote:Op woensdag 24 april 2024 21:44 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het is erg direct. Maar ook erg waar.
Hij gaat (voorlopig) niet meer reageren.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:05 schreef YoopY het volgende:
Alles goed, bro.
Begin bij de essentie en zorg voor je website, wat niet al te moeilijk is. Integratie van een betaalsysteem is wat lastiger, maar met een beetje hulp prima te doen.
Ja ik weet, KvK is een riedeltje, maar vandaag de dag geen rocket science meer.
Beste tip: laat je niet uit het veld slaan door vage adviezen.
Wat voor business wil je gaan starten op internet?
mijn tip: begin er niet aan en doe wat leuks met het geld. regelen van zaken is niet je sterkste kant en dat moet je nou juist wel kunnen als je een bedrijf dat producten gaat starten.Er zijn heel veel zaken te regelenquote:Op woensdag 24 april 2024 08:06 schreef CrystalFox het volgende:
Hartelijk bedank voor het uitleggen en de begeleiding.
Ik kan het niet alleen dus daar om durf ik hier mijn vragen te stellen zo dat ik uit eindelijk mijn eigen company kan opbouwen.
Het regeling van zaken is niet mijn sterke punt en het maken van keuzes die voor komen zijn niet altijd in balans . Waardoor het moeilijk word.
Als ik een idee hebt en de stappen niet weet dan blijft het maar tot een idee. En dat Will ik dus niet.
Ik maak er ook een samenvatting van de stappen voor een ander die ook in zoon geval zit in zijn leven
Dat die dus deze topic tegen kan komen en van kan profiteren en stap voor stap het zelf kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |