abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213294170
Hallo ik ben nieuw op deze website en ik Will graag de volgende informatie krijgen via de antwoorden die jullie geven op mijn volgende vragen:

Ik wil weten hoe ik een web page kan maken en verbinden met mijn bank account, zodat wanneer een klant een product op mijn online page koopt dat het het geld direct via internet bankieren op mijn bank account terecht komt? Hoe kan ik het op laten werken op mijn webpagina en eigen bankrekening?

Wat ik ook wil is dat als mijn klant geld terug moet krijgen dat het zo kan gebeuren zonder problemen voor mij, is dit mogelijk?

Alvast bedankt aan iedereen die mij wilt helpen hiermee. Tot later!
pi_213294345
Ideal?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_213294395
Je bedoelt gewoon een payment provider?

Maar dit is echt wel hele basis kennis, als je hier al niet uitkomt, dan maak ik mij zorgen om de rest van je website.
Je ontwikkeld/bouwd dit toch ook niet zelf? Er zijn zoveel opensource websites die dit al gedaan hebben, en plugins genoeg om dit daarna automatisch en gemakkelijk te koppelen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 22 april 2024 @ 18:50:01 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213295367
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 17:16 schreef Rolfieo het volgende:
Je ontwikkeld/bouwd dit toch ook niet zelf?
je bend wel consequend
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213295426
Heb je al een zakelijke rekening? Zomaar een webshop openen en dan lekker op de privérekening laten storten is niet heel handig. Je moet gewoon btw ook afdragen en dergelijke. En je hebt een payment provider nodig zoals bv Mollie en die vragen ook gewoon om je kvk en dergelijke.
  Redactie Frontpage maandag 22 april 2024 @ 19:39:22 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_213295788
quote:
99s.gif Op maandag 22 april 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
je bend wel consequend
_O-
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_213297816
quote:
99s.gif Op maandag 22 april 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
je bend wel consequend
Nee hoor, allerminsd: bedoelt, uitkomt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_213297878
Payment provider inschakelen. Maar dan moet je wel een KVK-inschrijving hebben en bij voorkeur een zakelijke rekening, anders wordt het een zooitje.
pi_213297882
Met Wix gaat dat vrij makkelijk .
Wel eerst alles zakelijk inrichten zoals KVK , zakelijke rekening en boekhoud pakket
Vakman pur sang
pi_213298392
Wat is je budget?
pi_213309321
Hartelijk bedank voor het uitleggen en de begeleiding.

Het budget is ¤500 ben bezig van 0 dus moet ik alles stap voor stap regelen.

Ik kan het niet alleen dus daar om durf ik hier mijn vragen te stellen zo dat ik uit eindelijk mijn eigen company kan opbouwen.

Het regeling van zaken is niet mijn sterke punt en het maken van keuzes die voor komen zijn niet altijd in balans . Waardoor het moeilijk word.

Als ik een idee hebt en de stappen niet weet dan blijft het maar tot een idee. En dat Will ik dus niet.

Ik maak er ook een samenvatting van de stappen voor een ander die ook in zoon geval zit in zijn leven

Dat die dus deze topic tegen kan komen en van kan profiteren en stap voor stap het zelf kan doen.
pi_213309521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 08:06 schreef CrystalFox het volgende:

Ik kan het niet alleen dus daar om durf ik hier mijn vragen te stellen zo dat ik uit eindelijk mijn eigen company kan opbouwen.

Het regeling van zaken is niet mijn sterke punt en het maken van keuzes die voor komen zijn niet altijd in balans . Waardoor het moeilijk word.

Als ik een idee hebt en de stappen niet weet dan blijft het maar tot een idee. En dat Will ik dus niet.

Ik maak er ook een samenvatting van de stappen voor een ander die ook in zoon geval zit in zijn leven

Dat die dus deze topic tegen kan komen en van kan profiteren en stap voor stap het zelf kan doen.
Vrijblijvende tip. Op een website staan vaak teksten. Om de producten te omschrijven, uitleg te geven. Met een wervende lading is dat een ingrediënt om tot klaterende omzetten en spetterende resultaten te komen.
Mijn advies aan jou is om die teksten te laten maken door iemand die wél de Nederlandse taal beheerst. Niet lullig bedoeld, maar zoals je jezelf hier grammaticaal presenteert is gewoon heel erg slecht.
pi_213309549
Ik snap niet waarom dit topic nog altijd in WGR staat terwijl het toch echt om een technische koppeling gaat (toevallig van iets waar financiën mee gemoeid zijn, maar dat is niet de essentie) en het volgens mij beter in DIG past.

quote:
Dat is het budget voor de koppeling met de PSP of voor de hele website?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_213316235
Bizar dat TS in dit topic wel normaal kan schrijven zonder rare fouten
pi_213316922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 08:45 schreef paardendokter het volgende:

[..]
Vrijblijvende tip. Op een website staan vaak teksten. Om de producten te omschrijven, uitleg te geven. Met een wervende lading is dat een ingrediënt om tot klaterende omzetten en spetterende resultaten te komen.
Mijn advies aan jou is om die teksten te laten maken door iemand die wél de Nederlandse taal beheerst. Niet lullig bedoeld, maar zoals je jezelf hier grammaticaal presenteert is gewoon heel erg slecht.
Nou nou wat direct.
Vakman pur sang
  woensdag 24 april 2024 @ 21:44:21 #16
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_213317536
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou nou wat direct.
Het is erg direct. Maar ook erg waar.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_213317668
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 21:44 schreef JeOma het volgende:

[..]
Het is erg direct. Maar ook erg waar.
Je gaat ook iemand met down uitlachen als die onduidelijk praat?
Dit is toch overduidelijk een iemand met een achterstand tot de arbeidsmarkt?
Vakman pur sang
  FOK!fotograaf woensdag 24 april 2024 @ 22:05:38 #18
364681 over_hedge
pi_213317800
Laat me raden. je wilt Dropshipping gaan doen om snel geld te verdienen.

anyway. je zou naar squarespace kunnen kijken. Zit ook een webshop gedeelte in
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213318752
Hoi hoi echt bedank voor het actief reacties.
Even geduld, het is duidelijk voor gebracht met de vragen dat ik het antwoord niet weet.

A.u.b. hoef geen sarcastisch commentaar 😓want dat heb ik echt niets aan.

Ik hoop dat we elkaar kunnen respecteren en hoeft niet een competentie te zijn.

Hartelijk bedank 🙏🏾
pi_213318814
Alles goed, bro.

Begin bij de essentie en zorg voor je website, wat niet al te moeilijk is. Integratie van een betaalsysteem is wat lastiger, maar met een beetje hulp prima te doen.
Ja ik weet, KvK is een riedeltje, maar vandaag de dag geen rocket science meer.

Beste tip: laat je niet uit het veld slaan door vage adviezen.

Wat voor business wil je gaan starten op internet?
  donderdag 25 april 2024 @ 00:29:42 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213318887
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 00:05 schreef YoopY het volgende:
Alles goed, bro.

Begin bij de essentie en zorg voor je website, wat niet al te moeilijk is. Integratie van een betaalsysteem is wat lastiger, maar met een beetje hulp prima te doen.
Ja ik weet, KvK is een riedeltje, maar vandaag de dag geen rocket science meer.

Beste tip: laat je niet uit het veld slaan door vage adviezen.

Wat voor business wil je gaan starten op internet?
Hij gaat (voorlopig) niet meer reageren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213319202
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou nou wat direct.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
pi_213319228
quote:

mijn tip: begin er niet aan en doe wat leuks met het geld. regelen van zaken is niet je sterkste kant en dat moet je nou juist wel kunnen als je een bedrijf dat producten gaat starten.Er zijn heel veel zaken te regelen
  Moderator donderdag 25 april 2024 @ 08:13:32 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213319547
TS gaat niet meer reageren.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')