Omdat Zoe...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
alles moest binnen een bepaalde tijd
en hiervoor is alle tijd
Is het toeval dat Zoe deze vraag (over BN'ers) kreeg?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Met het IQ van Zoe en haar beredeneringen staan ze hier vanavond nog...
Was wel een vraag voor haarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het toeval dat Zoe deze vraag kreeg?
Ik dacht juist dat ze deze ging halen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het toeval dat Zoe deze vraag kreeg?
Bern was er ook nog bijquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze deze ging halen.
Dat dacht FEBO misschien ook welquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze deze ging halen.
Ik bracht het dan ook al heel erg beschaafdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat is zelfs nog een te lichte diagnose....
Niks is toevalquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het toeval dat Zoe deze vraag (over BN'ers) kreeg?
al een paar dagen jeff doet het ook steedsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
Sinds waneer fĺuit Isaac eigenlijk?
Fuut 🎵.. .fuut🎵
Ja, hij doet Isaac naquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
al een paar dagen jeff doet het ook steeds
Puur toeval.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
En dat met mankementen, toch knap van Zoe
Denk dat ie bedoelde dat het uitvoeren van de opdracht met mankementen gingquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:41 schreef cinsan het volgende:
dat zoe niet 1 van de slimste is dat weten we allemaal , maar dat er dan hier word gezegd ze heeft mankementen , sorry hoor
nou dan moet die persoon het mss anders uitdrukkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoelde dat het uitvoeren van de opdracht met mankementen ging
Als er wordt gezegd dat Jeff bipolair is mag wel zeker?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:41 schreef cinsan het volgende:
dat zoe niet 1 van de slimste is dat weten we allemaal , maar dat er dan hier word gezegd ze heeft mankementen , sorry hoor
er zijn al wel ergere dingen over Zoe gezegdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoelde dat het uitvoeren van de opdracht met mankementen ging
bheb ik het over jef dacht het nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als er wordt gezegd dat Jeff bipolair is mag wel zeker?
of over anderenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn al wel ergere dingen over Zoe gezegd
hopelijk vergeet ze niet om brood te bestellenquote:
En pindakaas.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk vergeet ze niet om brood te bestellen
denk dat dat niet vergeten wordt want ice eet dat.. die kwam deze week een verstopte pot op kantoor halen.quote:
Opstaand randje? In de jaren 70 misschienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
Chaos in de keuken, Erik gooit een ei van het aanrechtblad af..... reden tot hilariteit en het roepen van 'chaos'!!
Jasper zegt dat hij Erik wel vaker van de vloer heeft zien eten
ja thuis heeft hij vast zo'n mooi aluminium aanrecht blad met van de bobbels eropquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Opstaand randje? In de jaren 70 misschien
Ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:00 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja thuis heeft hij vast zo'n mooi aluminium aanrecht blad met van de bobbels erop
Bord afgeladen vol weerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
Erik eet nog wat lekkere bietensalade van morrie en nog wat lekkers
[ afbeelding ]
Die Erik moet echt eens een check up bij zijn huisarts doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
Erik eet nog wat lekkere bietensalade van morrie en nog wat lekkers
[ afbeelding ]
maar in verhouding wel slank...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Erik moet echt eens een check up bij zijn huisarts doen.
Zoveel eten...
Ahaaa wist ik niet dat het daardoor was ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja daarom en een leververvetting ( gehad)
Die leververvetting kwam doordat hij mega veel suiker at 3 snickers per dag energiedrankjes en liters cola per week.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahaaa wist ik niet dat het daardoor was ook.
Op zich goed dat hij dan nu een heel stuk gezonder eetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die leververvetting kwam doordat hij mega veel suiker at 3 snickers per dag energiedrankjes en liters cola per week.
Thuis eet hij zo niet veel als in de loods ( waarschijnlijk omdat het hier voor hem wordt klaar gemaakt)
Suiker verslaving is het nieuwe roken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Op zich goed dat hij dan nu een heel stuk gezonder eetOok al is het soms veel.
At hij zoveel suiker.. dan hoef je ook bijna geen gewoon eten meer te eten. zal wel goed gevuld hebben.
Hier net zo hoor, die stem, lach en aanstellerige maniertjes lijken alleen maar erger te wordenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:19 schreef pingu66 het volgende:
Ik kan die Eunice niet meer aanhoren of gewoon aanzien.. ( en toch blijf ik kijken)
Ik zap haar ook meteen weg, Zoe ook steeds vaker.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier net zo hoor, die stem, lach en aanstellerige maniertjes lijken alleen maar erger te worden
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier net zo hoor, die stem, lach en aanstellerige maniertjes lijken alleen maar erger te worden
Die zijn pas door Wendy er weer op ieuw in gezetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Het viel me de laatste dagen op dat het haar van Zoë steeds langer lijkt, maar volgens mij zijn het haar extensions die eruit zakken
Alles voor de aandacht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik zie JW al rennen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
Lekker naar huis gaan en daar alle aandacht opeisen lijkt me een strak plan
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: als je doet wat je al deed dan krijg je wat je al had
als ik doe wat ik al deed , laat naar bed, dan krijg ik wat ik al had, dan worden de komende 3 maanden een herhaling van de laatste 8 maanden en dat wil ik niet
in de periode van gert jan stond ze wel eerder op.
ze wil nog aan een aantal doelen daar werken. Ze wil elke dag op tijd op staan..
17 kilo wilde ze afvallen... ze moet er nog? (weet het al niet meer)
faalangst overwinnen
op tijd opstaan
yoga doen
onderzoeksvraag formuleren
ja en dat gaat ze ook nog in de laatste 3 maanden doen.......quote:
Ze moet nog 7 kilo afvallen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: als je doet wat je al deed dan krijg je wat je al had
als ik doe wat ik al deed , laat naar bed, dan krijg ik wat ik al had, dan worden de komende 3 maanden een herhaling van de laatste 8 maanden en dat wil ik niet
in de periode van gert jan stond ze wel eerder op.
ze wil nog aan een aantal doelen daar werken. Ze wil elke dag op tijd op staan..
17 kilo wilde ze afvallen... ze moet er nog? (weet het al niet meer)
faalangst overwinnen
op tijd opstaan
yoga doen
onderzoeksvraag formuleren
eentje krijgt ze vast en zeker voor elkaar..... de rest... ach who caresquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en dat gaat ze ook nog in de laatste 3 maanden doen.......
heel veel doelen
maar dat gaat haar vast lukken want ze is een doorzetter
De onderzoeksvraag.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eentje krijgt ze vast en zeker voor elkaar..... de rest... ach who cares
yoga kan ze alvast afstrepen, daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eentje krijgt ze vast en zeker voor elkaar..... de rest... ach who cares
Zeg maar het onderwerp voor haar scriptie, wat ze precies wil gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De onderzoeksvraag.
Geen idee wat dat inhoudt.
Het lijkt me een 'vraag' waar je alle kanten mee op kunt, dus die gaat vast lukkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De onderzoeksvraag.
Geen idee wat dat inhoudt.
Paarden mag na Utopia niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het begint daar op Bonanza te lijken, mis alleen de paarden nog
ja ik wilde net een cap maken.. omdat ze in die pot zat te staren.. en opeens.. weg beeld.. leek net alsof ze die pot aan haar mond wilde gaan zettenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:41 schreef schizolientje het volgende:
ik zag die pot snoep die zo gezellig zou staan op kantoor in de handen van Zoe alleen in het kantoor. Viel me nog mee dat ze die niet aan haar lippen zette
Hebben ze voor dat zonnebed nou een deel van een buitentafel gebruikt als hoofdeind??quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:41 schreef Monique___ het volgende:
de pallet zit niet vast komen ze nu achter..
jappie half werk geleverd?
Dat zou best kunnen want na de obstacle run is dat zonnebed gemaakt..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben ze voor dat zonnebed nou een deel van een buitentafel gebruikt als hoofdeind??
Si.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:49 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zitten we naar de Spaanse versie van EJVJL te kijken........ Babette en Eunice......
Vreselijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
En ze gaan gewoon door nadat gezegd is dat ze hun microfoon moeten controleren......
Babette: er is van ons geen bandje dat we Nederlands moeten praten
Eunice schijnheilig: ohhh we zijn alleen maar Spaans aan het oefenennnnnnnnnn (en dan zo'n half lachje erbij)
Daar was ze aardig op aan het kauwen die snoepjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:41 schreef schizolientje het volgende:
ik zag die pot snoep die zo gezellig zou staan op kantoor in de handen van Zoe alleen in het kantoor. Viel me nog mee dat ze die niet aan haar lippen zette
Of zijn hoofdje te klein...quote:
Vind het hoedje leukquote:
Jihaaaah.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het hoedje leuk
Maar dan moet hij wel passen
En ze hebben nog brood.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
Ondanks dat die opdracht slecht ging
Hebben ze relatief gezien nog veel verdiend
Enorm gematstquote:
Zoe denkt: "oprotten ik wil Ice hier.."quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
Wendy tegen zoe
Je bent ook lekker geïnteresseerd
( over de boodschappen)
Gaat ze vast tegen Babbel vertellen met een eigen Zoë verdraaingquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
Wendy tegen zoe
Je bent ook lekker geïnteresseerd
( over de boodschappen)
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gaat ze vast tegen Babbel vertellen met een eigen Zoë verdraaing
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:19 schreef Monique___ het volgende:
zowie moet weer alle fun missen omdat ze hard op kantoor zit te managen.
Ben je me weer voor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:24 schreef Monique___ het volgende:
ice is eindelijk op kantoor de pattas van hem zijn er niet
[ afbeelding ]
Tiano KOM ! Zeg even tegen Eric dat ie niet mag slapen......quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:28 schreef Monique___ het volgende:
Erik geniet lekker van de zon in de hangmat
Hij lijkt te slapen
[ afbeelding ]
Of dead...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:28 schreef Monique___ het volgende:
Erik geniet lekker van de zon in de hangmat
Hij lijkt te slapen
[ afbeelding ]
Ze kan dus echt werkelijk helemaal niks.quote:
ze kan haar gezicht dicht plamuren als de bestequote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kan dus echt werkelijk helemaal niks.
Wel een slotje openmaken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kan dus echt werkelijk helemaal niks.
Ze ruimt ook netjes op en kan goed poetsen, of het schoonmaakschema maken voor iedereen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kan haar gezicht dicht plamuren als de beste
Ik ook, geen fittie gezien/ gehoordquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
? ik zie morri tegen immi? of loopt de stream hier weer achter?
Ze gaan hem straks balsemen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hebben ze hem nu buiten opgebaard ivm de lucht van ontbinding?
Morrinliep langs Erik die in de hangmat ligt en volgens Erik stootte ze expres met haar elleboog tegen zijn gezicht.( omdat hij in de weg ligt) Morri boos niet waar jongen. Nou je begon al te zuchten zei Erik.quote:
ik ben er bang voor dat Jeff het mag zeggen en de rest zwijgt..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice, Babs, Mirthe, Isaac en Janet; die heb ik tot nu toe horen zeggen dat ze het met Jeff eens zijn wat het hamsteren betreft. Benieuwd wat die in dat (eventuele) kringgesprek zeggen en wie dan achteraf de boeman is...
Tuurlijk, zo is en blijft hij de boeman die voor iedereen de kastanjes uit het vuur haaltquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ben er bang voor dat Jeff het mag zeggen en de rest zwijgt..
Haaaammmsteruuuuuünquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
kringgesprekgoed plan over het hamsteren van zowie
Tiano ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice, Babs, Mirthe, Isaac en Janet; die heb ik tot nu toe horen zeggen dat ze het met Jeff eens zijn wat het hamsteren betreft. Benieuwd wat die in dat (eventuele) kringgesprek zeggen en wie dan achteraf de boeman is...
Zowie had deze week alle pindakaas op haar kantoor gezetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ze geen lepels pindakaas meer kan sn aaien?
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe weer met haar denkbeeldige vriend op kantoor
als het in de vriezer zit, lekker daar laten zitten voor als er geen geld, of minder geld is. En dan nu voor het weekend gewoon bestellen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft eten voor het weekend besteld, maar Ruppie, jeff en Wendy zeiden net nog, de vriezers puilen uit met eten
De vriezers moeten leeg, ze kunnen het brood niet kwijt, maar eten yoghurt voor ontbijt. Echt nadenken schijnt moeilijk te zijn daarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:05 schreef Verida het volgende:
[..]
als het in de vriezer zit, lekker daar laten zitten voor als er geen geld, of minder geld is. En dan nu voor het weekend gewoon bestellen.
Idioten zijn hetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft eten voor het weekend besteld, maar Ruppie, jeff en Wendy zeiden net nog, de vriezers puilen uit met eten
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Precies wat wij vinden. Hij heeft echt oortjes in.
ice zei net al tegen haar dat hij het onzin vond.. nu weer..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:09 schreef pingu66 het volgende:
Ben wel benieuwd welke positie Ice en Bep gaan innemen.
ze eten toch wel vaker yoghurt bij het ontbijt? Waarom zou je yoghurt in huis hebben als je het niet als ontbijt wil eten, met cruesliquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De vriezers moeten leeg, ze kunnen het brood niet kwijt, maar eten yoghurt voor ontbijt. Echt nadenken schijnt moeilijk te zijn daar
vind morrie redelijk aso en bazig overkomen somsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
fittie van morrie even geluisterd
@:Fritsie1960 goed opgelet![]()
wat kan morrie uit haar slof schieten..
Erik is ook een zuigerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
fittie van morrie even geluisterd
@:Fritsie1960 goed opgelet![]()
wat kan morrie uit haar slof schieten..
Ja ik schrik er een beetje van hoe ze op dat filmpje te keer gaat.........quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind morrie redelijk aso en bazig overkomen soms
En weer janken om bierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
Jeff wil het weekend leuk aankleden ze hebben geld..
zet 4 flessen cola koud , haal een fokking krat bier maak je het leuk
niks erbij drukken voor het weekend, lekker doen
ik ben opgesloten met de grootste kneus die je maar kunt vinden
maak het vooral niet leuk maar het vooral niet makkelijk
mongolen allemaal
echt grootste mongolen die ik mijn hele leven heb gezien
ice stamelt wat..
jeff weer : mongooltjes
Zijn geen verenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:18 schreef Monique___ het volgende:
oh nu komen de veren van brabbel.. ik vind je slim ik vind je ..![]()
Het zijn mongooltjes zou ook een motto van Jeff kunnen zijn. Erg leuke jongen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zondergeen plezier
kon zo een motto van Jeff zijn
waarom moet mirthe nu nog een keer verantwoording afleggen over haar stem?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:22 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ; of ik heb de situatie helemaal mis judged
dat ze in de nachten ging praten met jeff
na haar gele kaart
en de eliminatie moest nog komen
en ik dacht waarom.. jij was boos op jan willem
mirthe: ja jeff vroeg hoe gaat het nu tussen jullie?
brabbel: ik denk dan van ; jij bent niet gek.. jij ziet dat mensen een ander gedrag vertonen in hun patroon
en jij ging mee in morrie
mirthe:ik heb tegen morrie gezegd ik heb het geprobeerd maar ik kreeg niemand mee
jaaa had ze het met zowie overquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
Vorige week wilde Babbel Mirthe nog op de stip. Let op binnen een paar minuten gaat Babbel het hebben over Jeff.
Lezen op sommige momenten, en dan alleen Bepquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:24 schreef Monique___ het volgende:
brabbel hoort mirthe even uit.........
ze had met zowie deze week erover dat ze mirthe niet kunnen peilen.....
Een paar dagen geleden zei Jeff tegen Zoë op kantoor samen met Ice dar 't niemand een traan zou laten als hij naar huis ging.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:23 schreef Monique___ het volgende:
zowie nu tegen ice: hoe kan hij een vriend zijn? (over jeff)
ja.. het kletst allemaal wat met elkaar mee daarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zei Jeff tegen Zoë op kantoor samen met Ice dar 't niemand een traan zou laten als hij naar huis ging.
ZOEzei toen dat dat niet waar was en dat zij het erg zou vinden als hij weggaat.
Misschien was het een grapquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:29 schreef Monique___ het volgende:
waar blijft dat kringgesprek waar jeff het een half uur geleden over had..
zou ook nog kunnen...................... maar denk het van nietquote:
sws dat toontje van hem en zn gedrag ...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
ice: jeff heeft zijn taak neergelegd.. (koken)
dat fluitje van ice
Oh oh ..... waarom?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
ice: jeff heeft zijn taak neergelegd.. (koken)
dat fluitje van ice
Maar dat geeft wel leuke streamsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
sws dat toontje van hem en zn gedrag ...
houd niet van zulk gedrag van drammende kleuter als die zijn zin niet krijgtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar dat geeft wel leuke streams![]()
anders wordt het een saaie boel daar
uh nee ik ook niet.. maar zonder zo'n persoon als jeff wordt de stream echt een heel stuk saaier..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
houd niet van zulk gedrag van drammende kleuter als die zijn zin niet krijgt
prop prop prop de een na de ander gaat erinquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:47 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil afvallen maar vreet alle snoepjes op.
goed zo houd ze eens 5 min hare snavel toequote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
prop prop prop de een na de ander gaat erin
Nou dat praat gewoon al proppend door.. snaveltje blijft niet dicht..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
goed zo houd ze eens 5 min hare snavel toe
Helaas het gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uh nee ik ook niet.. maar zonder zo'n persoon als jeff wordt de stream echt een heel stuk saaier..
is mijn ervaring in rls.
Daarbij, ja de wijze waarop hij zich uit is niet altijd goed maar hij zegt het wel ipv achter de rug om te zaniken.. daar vind ik ook wat van als mensen dat doen.
brabbel zegt nu: misschien mogen we het woord oorlog ook niet meer zeggen.
Nee helaas Babette en Zoë praten beide altijd met mondvol, irriteer mij daar heel erg aanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet oke....... verre van.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.
Ik heb liever dat er gewoon achter mijn rug over me wordt geluld, daar voel ik niets van, dan dat er in mijn gezicht wordt geschreeuwd dat ik een mongool ben.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |