eentje krijgt ze vast en zeker voor elkaar..... de rest... ach who caresquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en dat gaat ze ook nog in de laatste 3 maanden doen.......
heel veel doelen
maar dat gaat haar vast lukken want ze is een doorzetter
De onderzoeksvraag.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eentje krijgt ze vast en zeker voor elkaar..... de rest... ach who cares
yoga kan ze alvast afstrepen, daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eentje krijgt ze vast en zeker voor elkaar..... de rest... ach who cares
Zeg maar het onderwerp voor haar scriptie, wat ze precies wil gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De onderzoeksvraag.
Geen idee wat dat inhoudt.
Het lijkt me een 'vraag' waar je alle kanten mee op kunt, dus die gaat vast lukkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De onderzoeksvraag.
Geen idee wat dat inhoudt.
Paarden mag na Utopia niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het begint daar op Bonanza te lijken, mis alleen de paarden nog
ja ik wilde net een cap maken.. omdat ze in die pot zat te staren.. en opeens.. weg beeld.. leek net alsof ze die pot aan haar mond wilde gaan zettenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:41 schreef schizolientje het volgende:
ik zag die pot snoep die zo gezellig zou staan op kantoor in de handen van Zoe alleen in het kantoor. Viel me nog mee dat ze die niet aan haar lippen zette
Hebben ze voor dat zonnebed nou een deel van een buitentafel gebruikt als hoofdeind??quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:41 schreef Monique___ het volgende:
de pallet zit niet vast komen ze nu achter..
jappie half werk geleverd?
Dat zou best kunnen want na de obstacle run is dat zonnebed gemaakt..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben ze voor dat zonnebed nou een deel van een buitentafel gebruikt als hoofdeind??
Si.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:49 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zitten we naar de Spaanse versie van EJVJL te kijken........ Babette en Eunice......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |