Zowie had deze week alle pindakaas op haar kantoor gezetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ze geen lepels pindakaas meer kan sn aaien?
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe weer met haar denkbeeldige vriend op kantoor
als het in de vriezer zit, lekker daar laten zitten voor als er geen geld, of minder geld is. En dan nu voor het weekend gewoon bestellen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft eten voor het weekend besteld, maar Ruppie, jeff en Wendy zeiden net nog, de vriezers puilen uit met eten
De vriezers moeten leeg, ze kunnen het brood niet kwijt, maar eten yoghurt voor ontbijt. Echt nadenken schijnt moeilijk te zijn daarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:05 schreef Verida het volgende:
[..]
als het in de vriezer zit, lekker daar laten zitten voor als er geen geld, of minder geld is. En dan nu voor het weekend gewoon bestellen.
Idioten zijn hetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft eten voor het weekend besteld, maar Ruppie, jeff en Wendy zeiden net nog, de vriezers puilen uit met eten
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Precies wat wij vinden. Hij heeft echt oortjes in.
ice zei net al tegen haar dat hij het onzin vond.. nu weer..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:09 schreef pingu66 het volgende:
Ben wel benieuwd welke positie Ice en Bep gaan innemen.
ze eten toch wel vaker yoghurt bij het ontbijt? Waarom zou je yoghurt in huis hebben als je het niet als ontbijt wil eten, met cruesliquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De vriezers moeten leeg, ze kunnen het brood niet kwijt, maar eten yoghurt voor ontbijt. Echt nadenken schijnt moeilijk te zijn daar
vind morrie redelijk aso en bazig overkomen somsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
fittie van morrie even geluisterd
@:Fritsie1960 goed opgelet![]()
wat kan morrie uit haar slof schieten..
Erik is ook een zuigerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
fittie van morrie even geluisterd
@:Fritsie1960 goed opgelet![]()
wat kan morrie uit haar slof schieten..
Ja ik schrik er een beetje van hoe ze op dat filmpje te keer gaat.........quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind morrie redelijk aso en bazig overkomen soms
En weer janken om bierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
Jeff wil het weekend leuk aankleden ze hebben geld..
zet 4 flessen cola koud , haal een fokking krat bier maak je het leuk
niks erbij drukken voor het weekend, lekker doen
ik ben opgesloten met de grootste kneus die je maar kunt vinden
maak het vooral niet leuk maar het vooral niet makkelijk
mongolen allemaal
echt grootste mongolen die ik mijn hele leven heb gezien
ice stamelt wat..
jeff weer : mongooltjes
Zijn geen verenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:18 schreef Monique___ het volgende:
oh nu komen de veren van brabbel.. ik vind je slim ik vind je ..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |