Ik ook, geen fittie gezien/ gehoordquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
? ik zie morri tegen immi? of loopt de stream hier weer achter?
Ze gaan hem straks balsemen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hebben ze hem nu buiten opgebaard ivm de lucht van ontbinding?
Morrinliep langs Erik die in de hangmat ligt en volgens Erik stootte ze expres met haar elleboog tegen zijn gezicht.( omdat hij in de weg ligt) Morri boos niet waar jongen. Nou je begon al te zuchten zei Erik.quote:
ik ben er bang voor dat Jeff het mag zeggen en de rest zwijgt..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice, Babs, Mirthe, Isaac en Janet; die heb ik tot nu toe horen zeggen dat ze het met Jeff eens zijn wat het hamsteren betreft. Benieuwd wat die in dat (eventuele) kringgesprek zeggen en wie dan achteraf de boeman is...
Tuurlijk, zo is en blijft hij de boeman die voor iedereen de kastanjes uit het vuur haaltquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ben er bang voor dat Jeff het mag zeggen en de rest zwijgt..
Haaaammmsteruuuuuünquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
kringgesprekgoed plan over het hamsteren van zowie
Tiano ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice, Babs, Mirthe, Isaac en Janet; die heb ik tot nu toe horen zeggen dat ze het met Jeff eens zijn wat het hamsteren betreft. Benieuwd wat die in dat (eventuele) kringgesprek zeggen en wie dan achteraf de boeman is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |