houd niet van zulk gedrag van drammende kleuter als die zijn zin niet krijgtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar dat geeft wel leuke streams![]()
anders wordt het een saaie boel daar
uh nee ik ook niet.. maar zonder zo'n persoon als jeff wordt de stream echt een heel stuk saaier..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
houd niet van zulk gedrag van drammende kleuter als die zijn zin niet krijgt
prop prop prop de een na de ander gaat erinquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:47 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil afvallen maar vreet alle snoepjes op.
goed zo houd ze eens 5 min hare snavel toequote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
prop prop prop de een na de ander gaat erin
Nou dat praat gewoon al proppend door.. snaveltje blijft niet dicht..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
goed zo houd ze eens 5 min hare snavel toe
Helaas het gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uh nee ik ook niet.. maar zonder zo'n persoon als jeff wordt de stream echt een heel stuk saaier..
is mijn ervaring in rls.
Daarbij, ja de wijze waarop hij zich uit is niet altijd goed maar hij zegt het wel ipv achter de rug om te zaniken.. daar vind ik ook wat van als mensen dat doen.
brabbel zegt nu: misschien mogen we het woord oorlog ook niet meer zeggen.
Nee helaas Babette en Zoë praten beide altijd met mondvol, irriteer mij daar heel erg aanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet oke....... verre van.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.
Ik heb liever dat er gewoon achter mijn rug over me wordt geluld, daar voel ik niets van, dan dat er in mijn gezicht wordt geschreeuwd dat ik een mongool ben.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |