Koekoekquote:
Misschien heeft Pirlo interesse.quote:
Gabry of Jordy ?quote:
Hoe is het eigenlijk met Arne afgelopen, die zou toch vandaag beslissen?quote:
Als je dat niet begrijpt werk je in de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Arne afgelopen, die zou toch vandaag beslissen?
De Bromance loopt een klein barstje op.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
Sow koekoek user @:littlerabbit haalt uit naar user @:AFCniels
[ afbeelding ]
Je klinkt alsof je honger hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt werk je in de sociale werkplaats
Of zo.
Arne is ondergesneeuwd door Petje.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Arne afgelopen, die zou toch vandaag beslissen?
Gelukkig zijn er nog mensen die wel gewoon antwoorden!quote:
Het gaat bij Feyenoord al maanden bijna over niets anders, het lijkt me dat zijn vertrek/aanblijven ook vandaag wel nieuws zou zijn. Of wist je niet dat Feyenoord hem vandaag een deadline heeft gesteld waarbinnen hij moet vertellen of hij wil blijven/vertrekken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt werk je in de sociale werkplaats
Of zo.
Nee ik deed een hmf dus was gedoemd om op de bek te gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die wel gewoon antwoorden!
[..]
Het gaat bij Feyenoord al maanden bijna over niets anders, het lijkt me dat zijn vertrek/aanblijven ook vandaag wel nieuws zou zijn. Of wist je niet dat Feyenoord hem vandaag een deadline heeft gesteld waarbinnen hij moet vertellen of hij wil blijven/vertrekken.
Welke kriebel deed je in die rol willen kruipen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik deed een hmf dus was gedoemd om op de bek te gaan.
Kan er in dit geval maar 1 zijn, een vorm van obsessieve drang naar aandacht/stoer gevonden worden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke kriebel deed je in die rol willen kruipen?
Ik dacht dat ze er het juist over hadden dat ze in Amsterdam helemaal niks hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die wel gewoon antwoorden!
[..]
Het gaat bij Feyenoord al maanden bijna over niets anders, het lijkt me dat zijn vertrek/aanblijven ook vandaag wel nieuws zou zijn. Of wist je niet dat Feyenoord hem vandaag een deadline heeft gesteld waarbinnen hij moet vertellen of hij wil blijven/vertrekken.
Waarover ging het?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:18 schreef tong80 het volgende:
Na tijden weer eens Nadia op NPO1 aan het kijken. Alsof je naar Tosca Nieterink kijkt, die Rickie Lake nadoet, met Arjan Ederveen, Erik van Muiswinkel en Paul Groot als gasten. Heerlijk.
Drugs. Dat het tegenwoordig mode is. Dat het tegenwoordig in het uitgaansleven vaker wordt gebruikt dan "vroeger"quote:
Oké. Ik had het laatst tweemaal nog opstaan na het Sportjournaal. Poly-amoureuze relaties en zwanger worden op late leeftijd.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drugs. Dat het tegenwoordig mode is. Dat het tegenwoordig in het uitgaansleven vaker wordt gebruikt dan "vroeger"
Koos Postuma lacht zich een XTC delerium.
Juist. De jaren 70 revisited.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké. Ik had het laatst tweemaal nog opstaan na het Sportjournaal. Poly-amoureuze relaties en zwanger worden op late leeftijd.
Zou het ooit wel eens voorgekomen zijn dat in een week alle drie de clubs zonder hoofdtrainers zaten?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:58 schreef Tjacka het volgende:
Wat een mooie dagen voor de traditionele top 3.
Ajax heeft al een seizoen geen hoofdtrainer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het ooit wel eens voorgekomen zijn dat in een week alle drie de clubs zonder hoofdtrainers zaten?
Ik ken al deze namen nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:18 schreef tong80 het volgende:
Na tijden weer eens Nadia op NPO1 aan het kijken. Alsof je naar Tosca Nieterink kijkt, die Rickie Lake nadoet, met Arjan Ederveen, Erik van Muiswinkel en Paul Groot als gasten. Heerlijk.
https://www.voetbalprimeu(...)-aan-vertrouwen.htmlquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het ooit wel eens voorgekomen zijn dat in een week alle drie de clubs zonder hoofdtrainers zaten?
Gohquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:05 schreef KingRoland het volgende:
Alweer geen punt voor @:Onlogisch
@:zipportal @:coco
Hoe oud ben jequote:
Het tegendeel is waar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:08 schreef Tjacka het volgende:
ik heb idee dat het drukker is de laatste tijd op vbl
Klopt dat @:coco
Jij drinkt een stuk minder dan vroeger. Vroeger zag je al de posts dubbel.quote:
Ik heb achter de schermen data hierover geraadpleegd en ben tot de conclusie gekomen dat jouw aanname correct is.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:08 schreef Tjacka het volgende:
ik heb idee dat het drukker is de laatste tijd op vbl
Klopt dat @:coco
Kan je de data openbaar maken?quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb achter de schermen data hierover geraadpleegd en ben tot de conclusie gekomen dat jouw aanname correct is.
U voor jou.quote:
quote:Mourinho vindt bereiken CL net zo reëel als komst Jezus Christus naar Rome. De mening van de Portugees is in elk geval duidelijk. "Het zou een wonder zijn als we ons plaatsen voor de Champions League. Alsof Jezus Christus naar Rome komt en een rondje door het Vaticaan loopt."
Hij heeft me tot op het bot uit het niets beledigd. Ik kende hem niet en liet 'm in z'n stront gaar koken. Wie is die vent? Waar komt-ie vandaanquote:
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ach zij hoeft zich tenminste niet meer druk te maken over operaties
Of over Topictitels in VBL.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ach zij hoeft zich tenminste niet meer druk te maken over operaties
Je kent hem wel vriend.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft me tot op het bot uit het niets beledigd. Ik kende hem niet en liet 'm in z'n stront gaar koken. Wie is die vent? Waar komt-ie vandaan
Laat mequote:Op woensdag 24 mei 2023 22:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
@:onlogisch check deze.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft me tot op het bot uit het niets beledigd.
quote:
matigquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk weer in elkaar gebeukt worden door Ike
Nee, zelfs dequote:Op woensdag 24 mei 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg gevatquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken wel Mobb Deep, geen Mos Deep.quote:
You ain't seen nothing yet. Herman Turner Overdrive.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een smiley nodig hebt, ben je ten doden afgeschreven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zelfs de-smiley redt deze grap niet.
Wanneer ga je weer eens goede muziek postenquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Amsterdams label, MOS Recordings.
Ga jij eens even je waffel spoelen met pis asjeblaf, kutkolere.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens goede muziek posten
Ik verwarde je met Musket. Excuses. Ik gun je je wansmaak.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga jij eens even je waffel spoelen met pis asjeblaf, kutkolere.
Ike Release afkraken, wanne gek.
Mobb Deepquote:
Zelfs m'n alter ego smult van deze muziek!quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwarde je met Musket. Excuses. Ik gun je je wansmaak.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:37 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen en andere gedrochten. Dat de wansmaak maar mag blijven heersen.
Aad de Mos Deep Throat.quote:
Toen je er niet was miste hij je om muziek mee te delen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga jij eens even je waffel spoelen met pis asjeblaf, kutkolere.
Ike Release afkraken, wanne gek.
VBL / Het lijkt me onlogisch aan vingers te trekken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen je er niet was miste hij je om muziek mee te delen.
Even m'n bolletje geschoren.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen je er niet was miste hij je om muziek mee te delen.
Doet Rebekka dat ook nog wel eens?quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Even m'n bolletje geschoren.
Bosbeetlegodquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Monica Geuze | eenzaamheid/freak plastische chirurgie ongeluk
2. Willeke Alberti | ouderdom
3. Pieter van Vollenhove | jachtongeluk
4. Pieter Omtzigt | vermoord
5. Herman Heijnsbroek | ouderdom
6. Keith Richards | ouderdom
7. Donna Summer | ouderdom
7. Tina Turner | Herseninfarct/ouderdom
8. Jan Slagter | Zelfmoord
9. Cher | ouderdom
10. Snoop Dog | ouderdom
Ik ben zeker te laat
DeSantisgodquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:39 schreef Oriente het volgende:
Maar als ik moest gokken gok ik Ron DeSanctis
Lekker. Eén van die geweldige bands zonder een marketing machine zoals bij Metallica achter zich.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:tong80 hier ouwe, wat moois voor je.
Niks mis met marketing.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker. Eén van die geweldige bands zonder een marketing machine zoals bij Metallica achter zich.
Je zit daardoor wel met Duran Duran, Madonna, Tina Turner en van Velzen opgescheept.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niks mis met marketing.
@:KingRoland
Die zouden er zonder marketing ook zijn geweest.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zit daardoor wel met Duran Duran, Madonna, Tina Turner en van Velzen opgescheept.
Ja, kasje wijlen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die zouden er zonder marketing ook zijn geweest.
Dit is de grootste dooddoener allertijden. Van: 'Dan kijk je toch niet.'quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:41 schreef GGMM het volgende:
En het schijnt zo te zijn dan je daar helemaal niet per se naar hoeft te luisteren
Beter naar iets luisteren wat je kut vindt en dan de hele tijd klagen ja.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is de grootste dooddoener allertijden. Van: 'Dan kijk je toch niet.'Zoals een debiel zei na m'n kritiek op 20 keer Blöff in de TOP-2000: 'Dan luister je toch niet.'
Mijn adoratie topics in MUZ zijn niet op twee handen te tellen. Maar goed. M'n fan topics op VBL worden ook tegen me gebruikt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter naar iets luisteren wat je kut vindt en dan de hele tijd klagen ja.
Leeft Drizz nog ?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
Heerlijk geluncht
Wel een uur later, sorry.
Relevant zegquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn adoratie topics in MUZ zijn niet op twee handen te tellen. Maar goed. M'n fan topics op VBL worden ook tegen me gebruikt.
Niet waarquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:06 schreef Bezsen het volgende:
Admin ggmm is weer users aan het treiteren zie ik.
Iemand wie die deze ongetwijfeld relevante zin kan ontrafelen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter naar iets luisteren wat je kut vindt en dan de hele tijd klagen ja.
Ik stelde je nog een vraagquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:06 schreef Bezsen het volgende:
Admin ggmm is weer users aan het treiteren zie ik.
Gezocht door de politie?quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:13 schreef Caland het volgende:
@:bezsen gooien ze in Polen echt iedereen online die gezocht wordt?
Woordle 705 6/6quote:
Ja, ik kwam vandaag op een site terecht waar een klant met naam, details en foto stond omdat hij gezocht werd voor openbare dronkenschap.quote:
Ja wel veel. In ons dorp gewoon nog aan de muur van de lokale kroeg.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik kwam vandaag op een site terecht waar een klant met naam, details en foto stond omdat hij gezocht werd voor openbare dronkenschap.
Wat let je om zelf via die manier een centje bij te gaan verdienen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:44 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweets worden de laatste tijd constant geliket door obscure webcammodellen.
Blijkbaar lig ik erg goed in die community
Dat zou je willen viezerikquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat let je om zelf via die manier een centje bij te gaan verdienen?
Ja die doen echt alles voor geld.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:44 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweets worden de laatste tijd constant geliket door obscure webcammodellen.
Blijkbaar lig ik erg goed in die community
Jij zocht naar je air pods?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik kwam vandaag op een site terecht
Ik wilde een soortgelijke grap maken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zocht naar je air pods?
@:Scrummie @:Wereldgozer check deze.
Wij hebben op het werk een model dat hit op adverse media. Dan krijg je dus veel van dit soort onzin.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is geen accuraat beeld van Tong, geen leuke meme.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
Boomers @:GGMM en @:tong80 zoeken elkaar weer op.
[ afbeelding ]
Wel van mij?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is geen accuraat beeld van Tong, geen leuke meme.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is geen accuraat beeld van Tong, geen leuke meme.
Dit komt heel dicht in de buurt van hoe ze zijn, leuke meme!quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
Boomers @:GGMM en @:tong80 zoeken elkaar weer op.
[ afbeelding ]
De laatste keer dat @tong80 zoveel heeft bewogen als de man die hem moet voorstellen is ruim dertig jaar terug.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit komt heel dicht in de buurt van hoe ze zijn, leuke meme!
Jij hebt duidelijk de filmpjes in shmoopy.rar niet gezien.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer dat @:tong80 zoveel heeft bewogen als de man die hem moet voorstellen is ruim dertig jaar terug.
Dat is ruim 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de filmpjes in shmoopy.rar niet gezien.
Dit neem je terugquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij moet echt naar de rekenpoli, n00b.
vind jij jezelf geschikt voor modknopjes?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[..]
Ja nee dan houdt 'ie z'n muil hè.
Heb jij ooit overwogen om tandheelkunde te gaan studeren?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind jij jezelf geschikt voor modknopjes?
hij gedraagt zich behoorlijk achterlijk de laatste tijd, dus jaquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind jij jezelf geschikt voor modknopjes?
Ik ook genot.quote:
Haxballtijd!!quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook genot.
En goed nieuws, promotie is binnen.
Lam zuipen genot.
Gefeliciteerd. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook genot.
Lam zuipen genot.
nee daar betaal ik mensen voor als ik het nodig hebquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij ooit overwogen om tandheelkunde te gaan studeren?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook genot.
Lam zuipen genot.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook genot.
Lam zuipen genot.
Oh, ik wist niet dat je het had over promotie voor supertrieste mensen.quote:
Waarom zijn alle admins altijd weinig online? Oprechte vraag.quote:
Ze mankeren allemaal wat.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zijn alle admins altijd weinig online? Oprechte vraag.
Ik zit nu op m’n vingers.quote:
@Sked komt binnenkort als nieuw uit de operatie.quote:
Van harte maat.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook genot.
Lam zuipen genot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan beterquote:Op donderdag 25 mei 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik echt totaal niet verwacht. Wel heel erg leuk voor alle Feyenoorders.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Op deze mooie zonnige middag hebben we nieuws voor je @:afcniels
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft het over twee kampioenschappen.
Of is HMF kampioen geworden met het G elftal?
Zal zn dealer wel zijn vermoed ik zo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap niet dat hij een vriend in real is van @:caland
Caland is nog wel sympathiek
HMFgod is in het echt net zo vermoeiend hoorquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap niet dat hij een vriend in real is van @:caland
Caland is nog wel sympathiek
Mogelijk nog vermoeiender.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
HMFgod is in het echt net zo vermoeiend hoor
Maar wel een goede pik
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel een goede pik
Het zijn twee nichten dus. Dus dat is de uitkomst.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel een goede pik
Roze kameraadjesquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Het zijn twee nichten dus. Dus dat is de uitkomst.
Ik laat me niet verleiden onze verbeterde verstandhouding op het spel te zetten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan noemt stijn mij elitair
framing
Staat nog elke twee weken naast me op het vak, dus wat dat aan gaat. Die had trouwens echt een ongelooflijke teringhekel aan jou en @jorienvdherikquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef Elan het volgende:
@:Happel ging ooit met hem uit eten, sindsdien is er niks meer van die man vernomen.
<3quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel een goede pik
Wel lief en schattig hoor dat jullie zoveel bromance hebben via fokquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Staat nog elke twee weken naast me op het vak, dus wat dat aan gaat. Die had trouwens echt een ongelooflijke teringhekel aan jou en @:jorienvdherik
Doe eens liefquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lief en schattig hoor dat jullie zoveel bromance hebben via fok
Uh, okequote:Op donderdag 25 mei 2023 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lief en schattig hoor dat jullie zoveel bromance hebben via fok
Het was nog lang onrustigquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik maak me eerder zorgen om het feit dat sommige autisten hier na tien jaar nog steeds dagelijks posten
@:rensajacied en @:kapiteintje hebben dat beter bekeken en ook ik ga afzwaaien
Het was weer een genoegen, tot het volgende kampioenschap, vindt @:tarado wel zo leuk, kan hij me komend jaar weer successupporter noemen als ik zijn en @:thevulture hun waanideeën tegenspreek dat het vooral aan slot en Schreuder lag en dat de selectie van ajax prima is
CHALLAS
Nou doeg he was gezelligquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik maak me eerder zorgen om het feit dat sommige autisten hier na tien jaar nog steeds dagelijks posten
Het was weer een genoegen, tot het volgende kampioenschap, vindt @:tarado wel zo leuk, kan hij me komend jaar weer successupporter noemen als ik zijn en @:thevulture hun waanideeën tegenspreek dat het vooral aan slot en Schreuder lag en dat de selectie van ajax prima is
CHALLAS
quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
CHALLAS
Jaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
CHALLAS
DOEI DOEIquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
CHALLAS
Watquote:Op donderdag 25 mei 2023 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws voor mijn Ajax-vrienden
Feyenoord ook wel toch?quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws voor mijn Ajax-vrienden
ik heb jou altijd gemogenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik laat me niet verleiden onze verbeterde verstandhouding op het spel te zetten.
ik vind het ook erg fijn dat jij de taak van forum admin op je neemt en al dat ongeziene werkt opknaptquote:
Mwa. Dit is lief. Ik vind het serieus vet hoor.quote:
JAAA juichenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:46 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Uh, oke
CHALLAS
Toen shmoopy nog FA was, had ze een jaar niks gepost of iets van zich laten horen. Even debiel dat Yvonne haar niet kon bereiken en zelfs haar telefoonnummer niet had.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zijn alle admins altijd weinig online? Oprechte vraag.
Ik stap zo bij een vriendin in de auto.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer dat @:tong80 zoveel heeft bewogen als de man die hem moet voorstellen is ruim dertig jaar terug.
het lijkt op morgen maar dan door iemand gezegd met wat hapsberg genenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als het om half 9 's ochtends wordt gepost.
Nee ik vind het een zeer vermakelijke gek eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als het om half 9 's ochtends wordt gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Die vent is gewoon gefrustreerd dat zijn topics al 20 jaar lang mislukken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:15 schreef Coco het volgende:
@:GGMM onder vuur in het waar gaat Bosz naartoe topic.
Geef eens voorbeelden van mislukte topics van mij. Zet ik er voor ieder zogenaamde mislukte een geslaagde tegenover. Als dat je te veel moeite kost, wil ik wel mislukte topics van GGMM oprakelen. Mocht je alle eerste spelerstopics verwijderen van tong80 uit VBL, omdat-ie er zogenaamd te prat op gaat. Zit je mooi voor schut in VBL zonder topics over Messi, Eriksen, Lewandowski, Berry van Aerle, Zlatan, Haaland en de verdere teringzooi.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent is gewoon gefrustreerd dat zijn topics al 20 jaar lang mislukken.
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van mislukte topics van mij. Zet ik er voor ieder zogenaamde mislukte een geslaagde tegenover. Als dat je te veel moeite kost, wil ik wel mislukte topics van GGMM oprakelen. Mocht je alle eerste spelerstopics verwijderen van tong80 uit VBL, omdat-ie er zogenaamd te prat op gaat. Zit je mooi voor schut in VBL zonder topics over Messi, Eriksen, Lewandowski, Berry van Aerle, Zlatan, Haaland en de verdere teringzooi.
Kipfilet in currysaus met witte kool en rijst.
Grootmachten, verstandelijk beperkten, what's in a namequote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
2 grootmachten lijnrecht tegenover elkaar in deze SC.
Hey gast je muil houden tegen Herman jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijn![]()
Heb je je misschien ooit gerealiseerd dat de gemiddelde autist hier niet de behoefte voelt voor elke ruft een apart topic aan te maken? En dat jij dat als enige wel doet? En dat dat vooral is waarom jij spelertopics hebt gecreëerd, en dus niet omdat je met die bezopen harses het spelletje beter ziet dan de rest?
En dat het überhaupt echt triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
Ik gebruik het woord kanker nooit. Afgelopen jaar 3 dierbaren door kanker verloren. Momenteel ligt een vriendin van me op sterven. De hersenbeschimpingen neem ik je niet kwalijk. Ik kom er voor uit dat Kor Sakow m'n beste vriend is. Dan moet jij ook zo realistisch zijn en je aan je woord te houden. En eindelijk eens definitief op te kankeren.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Messi en Haaland hun talent zien, dan moet je wel van een ongekende klasse zijn![]()
Heb je je misschien ooit gerealiseerd dat de gemiddelde autist hier niet de behoefte voelt voor elke ruft een apart topic aan te maken? En dat jij dat als enige wel doet? En dat dat vooral is waarom jij spelertopics hebt gecreëerd, en dus niet omdat je met die bezopen harses het spelletje beter ziet dan de rest?
En dat het überhaupt echt kanker triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
Man man man, wat een verneuking van de wereldwijde CO2-balans deze alcoholist
Mimimimimimimimiquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord kanker nooit. Afgelopen jaar 3 dierbaren door kanker verloren. Momenteel ligt een vriendin van me op sterven. De hersenbeschimpingen neem ik je niet kwalijk. Ik kom er voor uit dat Kor Sakow m'n beste vriend is. Dan moet jij ook zo realistisch zijn en je aan je woord te houden. En eindelijk eens definitief op te kankeren.
Je mag het laatste woord hebben. Neem je kans.......quote:
Wat is nou precies je probleem dan? Het gaat toch over niemand specifiek? Of plak jij dat label op een zekere user, racistquote:
We gaan ons opmaken voor de persco makker. Ik zie je in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat is nou precies je probleem dan? Het gaat toch over niemand specifiek? Of plak jij dat label op een zekere user, racist
Dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan ons opmaken voor de persco makker. Ik zie je in het Feyenoord topic.
Ik heb je moeder nog bepaald. Je vader ging al gebukt onder het Feijenoorderschap.quote:
Groetjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb je moeder nog bepaald. Je vader ging al gebukt onder het Feijenoorderschap.
Nu echt weg. Voordat het hand in hand uit de hand loopt bij deze rukker.
hahahahaa, jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En dat het überhaupt echt triest is dat je dit ziet als een soort hoogtepunten uit je leven?
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ontzettend.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik vind het een zeer vermakelijke gek eigenlijk.
En inhoudelijk is het ook beter dan een behoorlijk deel daar.
Barbecuënquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vervelendquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Operatie nu al verplaatst
Gelukkig maar 2 dagen
Broodjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Gelukkig maar 2 dagen
KBR maat.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En die Oekraïners maar zeuren over hun "persoonlijk leed". Als ze dit lezen, dan zullen die eindelijk ook wel een tijdje stil zijn.quote:
Nieuws over Knollsy of zo ben ik goed zat ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dat "hou-me-tegen-hou-me-tegen" relletje na AZ - West Ham wordt publicitair wel goed uitgebuit hè, kutkolere.
Als die dikke met z'n porem na het laatste fluitsignaal gewoon bier was gaan halen was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuws over Knollsy of zo ben ik goed zat ja.
Plan van Godquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:37 schreef Sked het volgende:
Gelukkig maar 2 dagen
En dan had hij zijn verdediging ook nog eens niet op orde. Eigenlijk is het gewoon een sukkel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als die dikke met z'n porem na het laatste fluitsignaal gewoon bier was gaan halen was er niets aan de hand geweest.
Dit is niet helemaal mijn humor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Broodje poep?
[ [url=https://img.ijmuidercourant.nl/OrpYvZkYvxlSXQazSTNM50KXnEo=/550x550/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)b707f.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb gekeken, en genoten van dit geweldige persiflage programma. Hoe je onbewust Arjan Ederveen en Tosca Nieterink kunt overstijgen. Vaste prik hier de laatste dagen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder drag geen leven - Nadia @:tong80 veel kijkplezier
Kipfilet in currysaus met witte kool en rijstquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben al zo oud dat ik me nog herinner dat er werd aangekondigd dat er een programma kwam dat Film van ome Willem zou heten.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Broodje poep?
[ [url=https://img.ijmuidercourant.nl/OrpYvZkYvxlSXQazSTNM50KXnEo=/550x550/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)b707f.jpg]afbeelding[/url] ]
Mooi nieuws makkerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:28 schreef tong80 het volgende:
Dit net geplaatst in Bommel. Ben zo blij voor 'm.
Een echte Bommelaar is vandaag schoon verklaard. René, brother, steek nog een zware op, zeg proost en lach naar het leven. Je hebt gewonnen jongen.
Herman.
Geen cynisme nu graag. Trusten en tot morgen.
Hoi Charrel, juich jij ook voor Almere?quote:
Noem me geen jeetje, scheetje.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:47 schreef Speedfight het volgende:
Jeetje wat een goede ochtend.
Ik wens jullie hetzelfde @:Wereldgozer @:vrijgevochten
Woordle 707 4/6
⬜🟨🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟨
🟨🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜🟨
🟨⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
viel wel meequote:
Je bent mij niet tot last hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
viel wel mee
volgende week werk ik er nog een beetje bij
Dan zie je mij hier nooit meer. Hopelijk ben je dan blij
ben je zenuwachtig voor zondagquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent mij niet tot last hoor, wat zou Clint zeggen, opinions are like assholes, everybody has one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |