ruppie en ima zie ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:25 schreef humpty het volgende:
Zal best zo zijn dat iedereen een taak heeft maar zijn wel altijd dezelfde die meehelpen
ik zie ze nu ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:26 schreef humpty het volgende:
[..]
ja hoor zijn er wel
sacha ging naar bed zei ze net
of ze wat met marciano moet beginnen of niet.......quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:30 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet waar ze t over hebben zo geheimzinnig
Ik wilde het net typen. In plaats van dom te lullen, kan ze ook even de handen uit haar bezopen kop stekenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Babette ook weer niet, die staat een diepgaand gesprek met Jappie te hebben
Maar Moraima helpt wel mee deze keer.
Babs weet altijd haar momenten uit te kiezenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen. In plaats van dom te lullen, kan ze ook even de handen uit haar bezopen kop steken
Zelfs Ima en Rupie zijn aan het mee helpen, maar Babette lult maar en lult maar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen. In plaats van dom te lullen, kan ze ook even de handen uit haar bezopen kop steken
* en lachen...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
En maar niks blijven doen door door te zeuren /zeiken
Vervelende dronk heeft zequote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs Ima en Rupie zijn aan het mee helpen, maar Babette lult maar en lult maar.
Bij evenementen hier rollen ze het ook gewoon op tijdens de regen. Volgende dag moet hij weer ergens anders heen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Alles is echt nog zeiknat, hadden ze het niet beter morgen pas op kunnen ruimen
Morgen even een doekje overquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:36 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Bij evenementen hier rollen ze het ook gewoon op tijdens de regen. Volgende dag moet hij weer ergens anders heen.
Krijgen ze 'n extra kratje bier van de febo?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ze nog nooit met zoveel tegelijk op zien ruimen
En dat gaat dan naar kantoorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgen ze 'n extra kratje bier van de febo?
ik zie zoe heen en weer lopen over het luchtdingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
Je hebt er meer aan als ze gewoon ergens in een hoek staat te kletsen
Dan had Jeff alles binnen een half uur alleen opgeruimdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgen ze 'n extra kratje bier van de febo?
Lucht eruit halen? Geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie zoe heen en weer lopen over het luchtding
voegt het wat toe?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
Erik zet even de ventielen open
had niemand dat eerder kunnen verzinnen?
Kan me er geen voorstelling bij maken waarbij Babs sowieso een geval apart is als je er een kerel aan probeert te koppelen. Maar klaarblijkelijk is er fysieke aantrekkingskracht vanuit beiden want ze lopen oeverloos te voetjevrijen en hebben volgens Isaac hele gesprekken al liggend in hun stapelbedje. Overigens vinden ze beiden van zichzelf dat ze boven de rest verheven staan qua bovenkamer dus bij hun speelt misschien ook wel de setting een rol. Wel een grappig fenomeen hoe dat daar werkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of ze wat met marciano moet beginnen of niet.......
Babs mag zich straks niet eens meer zelf aankledenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
zowie tegen brabbel:
marciano wordt boos als je lang met jappie praat.......
Tiano moet iemand naast hem hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me er geen voorstelling bij maken waarbij Babs sowieso een geval apart is als je er een kerel aan probeert te koppelen. Maar klaarblijkelijk is er fysieke aantrekkingskracht vanuit beiden want ze lopen oeverloos te voetjevrijen en hebben volgens Isaac hele gesprekken al liggend in hun stapelbedje. Overigens vinden ze beiden van zichzelf dat ze boven de rest verheven staan qua bovenkamer dus bij hun speelt misschien ook wel de setting een rol. Wel een grappig fenomeen hoe dat daar werkt.
Vermoed ook dat de setting een grote rol speelt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me er geen voorstelling bij maken waarbij Babs sowieso een geval apart is als je er een kerel aan probeert te koppelen. Maar klaarblijkelijk is er fysieke aantrekkingskracht vanuit beiden want ze lopen oeverloos te voetjevrijen en hebben volgens Isaac hele gesprekken al liggend in hun stapelbedje. Overigens vinden ze beiden van zichzelf dat ze boven de rest verheven staan qua bovenkamer dus bij hun speelt misschien ook wel de setting een rol. Wel een grappig fenomeen hoe dat daar werkt.
die 2 verschillen enorm van elkaarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed ook dat de setting een grote rol speelt.
Vraag me ook af of dit (als het al wat wordt) lang stand gaat houden buiten de loods.
klopt dat valt me vaker op dat ze zo de glazen en kopjes afwast.....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:43 schreef Inka het volgende:
Janette aan de afwas. Met haar hand even door een kopje of glas in een klein laagje sop. Later met de borstel en 3 keer vluchtig door. De buitenkant waar al die monden aan zitten slaat ze over.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
Janet heeft de afwas gedaan ...ik weet nu waarom ze die bekers en glazen allemaal zo vinden stinken
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
Janet heeft de afwas gedaan ...ik weet nu waarom ze die bekers en glazen allemaal zo vinden stinken
Van mij had ze er al heel snel uitgemogen want je zit daar een jaar lang en meer dan opvulling is ze toch nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:43 schreef Inka het volgende:
Janette aan de afwas. Met haar hand even door een kopje of glas in een klein laagje sop. Later met de borstel en 3 keer vluchtig door. De buitenkant waar al die monden aan zitten slaat ze over.
De stellingen vliegen je om de oren maar eigen kopjes is klaarblijkelijk te diepzinnig gedachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die kleuter met haarwortelzakjesfalen is helemaal geen type voor haar.![]()
Bep moet 'n echte vent
Ik vond haar in het begin leuk,zoals ze overal aan mee deed, altijd bezig. Inmiddels probeert ze dominant te zijn, en die onhygiënische kant staat me ook steeds meer tegen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van mij had ze er al heel snel uitgemogen want je zit daar een jaar lang en meer dan opvulling is ze toch niet
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
zonder drank is ze ook al vervelend genoeg
op cruciale momenten is ze er juist nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef humpty het volgende:
Babette heeft het over teamwork en dat zij er op cruciale momenten is ?
Als je met haar corvee doet dan valt dat laatste vrijwel meteen opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef Inka het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin leuk,zoals ze overal aan mee deed, altijd bezig. Inmiddels probeert ze dominant te zijn, en die onhygiënische kant staat me ook steeds meer tegen.
Het is altijd een dominante muts geweest. In het begin dat zeiken over je ondergoed wassen onder de douche want het wasmiddel en zo zou schelenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef Inka het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin leuk,zoals ze overal aan mee deed, altijd bezig. Inmiddels probeert ze dominant te zijn, en die onhygiënische kant staat me ook steeds meer tegen.
Die drukt haar snor, hoeft ze niet meer met pincet en spiegel in de weer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
op cruciale momenten is ze er juist niet
Ze reist toch rond in een camper? Dan weet je toch ook al genoeg?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is altijd een dominante muts geweest. In het begin dat zeiken over je ondergoed wassen onder de douche want het wasmiddel en zo zou schelen(ja dat heeft indruk op me gemaakt) en al die troep verzamelen
Touchéquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze reist toch rond in een camper? Dan weet je toch ook al genoeg?
Babette is vervelenderquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:53 schreef humpty het volgende:
Jeetje die Jasper is zo zat als maar kan en ook vervelend
Linksdraaiendmelkzuurtypequote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
??? wat wil je daarmee zeggen??quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel frappant dat je soms iets zegt en weet dat er reactie op kan gaan komenquote:
Tjaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:58 schreef woxxel het volgende:
Je kan je toch niet voorstellen dat babette al 40 is
is dat gek dan? Oprecht benieuwdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel frappant dat je soms iets zegt en weet dat er reactie op kan gaan komen
In dit geval koppel ik het aan een introfilmpje wat ik zagquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
is dat gek dan? Oprecht benieuwd
Wie zegt dat daar ooit een 'straf' op heeft gestaan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:04 schreef schizolientje het volgende:
gewoon praten een roken, begint ook normaal te worden
ik dacht aan het werken in de keuken wat op de stream was en in relatie met de camper, affijn , laat maar , geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dit geval koppel ik het aan een introfilmpje wat ik zag
Een slettenjas, wordt door iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Wat zal dat schaap toch trots zijn op die pooierjas
Zodra er alcohol in het spel is zijn die twee een toxic combiquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:07 schreef Monique___ het volgende:
brabbel wil de witte wijn, die van haar is.....
wendie gaat die halen
whaha eerst zien en dan gelovenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
vanaf 1 juni willen die 3 nuchter blijven en stoppen met roken......
brabbel: ik word dan heel vervelend..
Ze stopt toch nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
vanaf 1 juni willen die 3 nuchter blijven en stoppen met roken......
brabbel: ik word dan heel vervelend..
Zo simplistisch redeneer ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik dacht aan het werken in de keuken wat op de stream was en in relatie met de camper, affijn , laat maar , geen idee
Het slaat ook nergens op als je het tijdelijk doet en je gaat bijna alweer denken aan 'pronken op televisie' want ja zo denkt zijquote:
ze begint nu al dat het stoppen met roken niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op als je het tijdelijk doet en je gaat bijna alweer denken aan 'pronken op televisie' want ja zo denkt zij
Allebei de streams waren niet leuk.quote:
Wat mij nog het meest stoort is die domme groep die al die peuken heeft gefaciliteerd alsof ze dus bij de padvinders zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze begint nu al dat het stoppen met roken niet gaat lukken
Krijg je sigaretten als je bij de padvinders gaat?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest stoort is die domme groep die al die peuken heeft gefaciliteerd alsof ze dus bij de padvinders zitten
Als iemand vervelend wordt van alcohol is het Babs wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:20 schreef mootie het volgende:
Is ze weer zat?
En van de week maar blaten dat het allemaal zooo ordinair was, die drank, dat ze er niet wil opstaan als een alco.
Ik dacht toen te begrijpen dat iemand tegen haar gezegd had dat ze niet op Wendy moest gaan lijken, dat drankgebruik hoorde bij een tokkiefiguur als Wendy, en zij was zo niet. Babette was het daar mee eens. Leuke "vriendin ".quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:20 schreef mootie het volgende:
Is ze weer zat?
En van de week maar blaten dat het allemaal zooo ordinair was, die drank, dat ze er niet wil opstaan als een alco.
In de derde week moest Berend Babs al uit de hottub slepen omdat ze niet meer op haar benen kon staanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:20 schreef mootie het volgende:
Is ze weer zat?
Al kijk je momenteel voor de eerste keer dan kom je gelijk tot diezelfde conclusie als je haar dus zo hoort lallenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Als iemand vervelend wordt van alcohol is het Babs wel.
Heb dat fragment niet gezien maar wel gelezen hier en daarin zei Zoe zoiets tegen Babs ja waarna zij instemmend kniktequote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:24 schreef Inka het volgende:
[..]
Ik dacht toen te begrijpen dat iemand tegen haar gezegd had dat ze niet op Wendy moest gaan lijken, dat drankgebruik hoorde bij een tokkiefiguur als Wendy, en zij was zo niet. Babette was het daar mee eens. Leuke "vriendin ".
Ah Zoé, die zelf nooit over de grens gaat met alcoholquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb dat fragment niet gezien maar wel gelezen hier en daarin zei Zoe zoiets tegen Babs ja waarna zij instemmend knikte
En ook helemaal niet overkomt als een tokkie of temeierquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah Zoé, die zelf nooit over de grens gaat met alcohol
Precies!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En ook helemaal niet overkomt als een tokkie of temeier
Die houdt zich wel al gedeisd een tijdje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah Zoé, die zelf nooit over de grens gaat met alcohol
Omdat ze manager is? Of heeft ze echt iets geleerd. That's the questionquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Die houdt zich wel al gedeisd een tijdje.
Bep zegt het steeds, maar doet het niet.
Hun eigen glazen bijvullen.Toen ze zagen dat het wel op zou valke goten ze een beetje terug, en Wendy goot er nog wat bier bij.quote:
Hele nacht streams hopelijkquote:
Vast niet maar het zou zo leuk zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als het aan brabbel ligt wel..maar of wij het mogen zien.....![]()
Morgen nabeschouwingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat jappie en wendie samen in bed belanden vandaag
brabbel is flink aangeschoten..
Ik blijf hierquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Snel vermijden![]()
Mirthe op 2![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, allemaal dronken. Dus je minst intelligente opmerking tot nu toe. Just kidding. Inkoppertje.quote:
Ik vrees dat we van dat dronken gebrabbel niet veel wijzer worden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:13 schreef Recce het volgende:
Ik wil nu weten wat er met die bitjes aan de hand was!
Ze krijgen straks ruzie omdat ze aan het brabbelen zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees dat we van dat dronken gebrabbel niet veel wijzer worden.
Hoe meer ze claimt, hoe harder mensen bij haar weglopenquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:17 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Over Bep die geen tijd voor haar heeft , Jappie de hele tijd om Bep heen... etc
dronken brabbelverwarring (spreek dat 10 keer heel snel uitquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgen straks ruzie omdat ze aan het brabbelen zijn.
Jaloers geleuter, dat Babs haar geen aandacht gaf toen ze haar riep maar gewoon door ging met praten tegen Jasper..quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:14 schreef Inka het volgende:
Wat zit Zoë weer te bazelen op kantoor tegen Isaac. Meer roddelen,en zo langdradig.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En terechtquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:23 schreef Flow3r het volgende:
Niemand gaat Marciano vertellen wat hij moet doen en hoe hij zich moet gedragen, alleen zijn moeder
Ik switch daar net weg, 3 sec. buiten stream en weer terug naar die 2quote:
Wendy snapt niet wat Kim tegen haar had en stelt die vraag aan Tiano. Terwijl je dat zelf wel kunt invullen want relaties aangeknoopt met verkeerde kerels waardoor issues zoals extreme jaloezie. En dan helpt het natuurlijk niet dat Wendy totaal bezopen Jerrold begon te berijden terwijl ze vervolgens de naam van Tiano schreeuwde. Het antwoord is dus heel simpel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Voor het eerst dat ik wil dat Bep haar klep houdt![]()
Laat Mariano eens praten weeeeeeeeeeeeee@@@
En dit zegt ze bijna dagelijks..je zou haast geloven dat ze de finaleplek heeft gekregen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:20 schreef Puzzie het volgende:
En weer er vanuit gaan dat Bep en Wen eerder weg gaan
Het lijkt wel alsof Zoe een oortje in heeft en K5 dus de vragen steltquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:34 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel aandoenlijk en lief wat ze over Ice zegt .
Ja de crèche die wij niet te zien krijgenquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:36 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe tegen Jeff die net kantoor op loopt: "Moet je niet buiten zitten, bij die kindercreche?"
Ga je niet te zien krijgen ook want 'risicowedstrijd' dus bij voorbaat gewoon afgelastquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja de crèche die wij niet te zien krijgen
Erg hoor die jaloezie, is maar goed dat het kantoor het clubhuis wordt genoemd..quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:36 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe tegen Jeff die net kantoor op loopt: "Moet je niet buiten zitten, bij die kindercreche?"
Mwah, was meer kritiek op de tijd die ze kregen. Babs was inderdaad wel erg traag in verhouding met Jeff, net als Wendy dat was bij Bern. Die duo's waren vergelijkbaar.quote:
Zoë tolereren is het zwaarste gedeelte van heel hun avontuur in deze rls.quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:57 schreef Silves het volgende:
Jef aan het vertellen..en krijg je weer zooi die onderbreekt met het woord IK, ja IK
Het kan vriezen, het kan dooien bij Zoe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:59 schreef Silves het volgende:
Nu dat Ice zegt dat hij Jef vertrouwd is Zooi weer helemaal fan van Jef..
Zoë vind ik wel aandoenlijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zoë tolereren is het zwaarste gedeelte van heel hun avontuur in deze rls.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zoë tolereren is het zwaarste gedeelte van heel hun avontuur in deze rls.
eensquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
![]()
Eigenlijk zouden wij daar ook applaus voor moeten krijgen
Ja, nu je het zegt... Ben benieuwd of die opmerking van Isaac haar mening gaat veranderen de komende tijd!quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:59 schreef Silves het volgende:
Nu dat Ice zegt dat hij Jef vertrouwd is Zooi weer helemaal fan van Jef..
Vergeet niet dat haar schoenmaat groter is dan d'r IQ (met kleine voeten) en ze zo onzeker is als het maar kanquote:
Dat ze maar morgen snel een ijsjes eet, zodat ze een echte brainfreese krijgt, dat brein moet echt op sterkwater gezet worden, zodat er ooit een medicijn kan worden ontwikkeld tegen dit geval.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan vriezen, het kan dooien bij Zoe.
Onzeker zijn heeft weinig met intelligentie te maken. Zoë wordt met een paar simpele complimentjes al veel zekerder voor een korte periode.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vergeet niet dat haar schoenmaat groter is dan d'r IQ (met kleine voeten) en ze zo onzeker is als het maar kan
Ik blijf haar niet te vertrouwen. Dat kind is gewoon toxic.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt... Ben benieuwd of die opmerking van Isaac haar mening gaat veranderen de komende tijd!
Ja daarom zeg ik en. Je kan ook dom en onzeker zijn, en slim en onzeker en alle combinaties ertussen in.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Onzeker zijn heeft weinig met intelligentie te maken. Zoë wordt met een paar simpele complimentjes al veel zekerder voor een korte periode.
Nou en! Je kijkt maar gewoon en cos lekker mee johquote:
Jeff en Ice hoorden het ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:08 schreef Silves het volgende:
Zegt ze het weer, als jullie weg zijn dan ben ik...
Oja de overloper vanaf het begin, wetend dat iedereen wil weten wat de andere gezegd heeft, ze is er ook nog trots op, ze noemden haarzelf spion van een juiceblad ofzoiets..quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:13 schreef xsaskiax het volgende:
Ach, ze zit Isaac en Jeffrey gewoon uit te horen.
Morgen zegt ze wat ze altijd zegt: dat ze Jeffrey eruit wil hebben, dat zegt ze al vanaf het begin, alleen net zoals nu doet ze in zijn gezicht poeslief en aardig.
Als er eentje achterbaks is in de loods is Zoë het wel.
Dat zei ik destijds alquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:21 schreef Silves het volgende:
Jap die wendy heeft gebruik om Wanda jaloers te maken..
Achterover leunen en lekker laten lullenquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja maar nu zegt hij het hardop tegen de bewoners..Vodka doet wonderen.
Jaaahhhquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:23 schreef KinKiJan het volgende:
@:Puzzie toch nog niet alt+f4 he?
'Kindercreche' is terug!
Er staan ook overal flesjes en ze blijven maar aanvullenquote:
babs zegt ook nog, oke mogen we dan 3 biertjes, nee want Jef heeft er al 2 gehad..quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:30 schreef KinKiJan het volgende:
Babs vraagt om meer drank
Zoe: "Nee maar alles wat er staat gaat op dat weet ik, ik vind het zonde want het gaat weer op en weer ben ik er niet bij, maar goed ik drink wel helemaal niet"
Dit is de basis van de eigen mening van Zoe
Op het moment dat je wereld zo klein is als dat van de loods bewoners is alles een probleemquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ik snap dus niet wat het probleem is van zulke avonden. Wie kent het niet, het is gezellig, dus we pakken er nog ene..
Das ook weer zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 01:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Op het moment dat je wereld zo klein is als dat van de loods bewoners is alles een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |