Vermoed ook dat de setting een grote rol speelt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me er geen voorstelling bij maken waarbij Babs sowieso een geval apart is als je er een kerel aan probeert te koppelen. Maar klaarblijkelijk is er fysieke aantrekkingskracht vanuit beiden want ze lopen oeverloos te voetjevrijen en hebben volgens Isaac hele gesprekken al liggend in hun stapelbedje. Overigens vinden ze beiden van zichzelf dat ze boven de rest verheven staan qua bovenkamer dus bij hun speelt misschien ook wel de setting een rol. Wel een grappig fenomeen hoe dat daar werkt.
die 2 verschillen enorm van elkaarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed ook dat de setting een grote rol speelt.
Vraag me ook af of dit (als het al wat wordt) lang stand gaat houden buiten de loods.
klopt dat valt me vaker op dat ze zo de glazen en kopjes afwast.....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:43 schreef Inka het volgende:
Janette aan de afwas. Met haar hand even door een kopje of glas in een klein laagje sop. Later met de borstel en 3 keer vluchtig door. De buitenkant waar al die monden aan zitten slaat ze over.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
Janet heeft de afwas gedaan ...ik weet nu waarom ze die bekers en glazen allemaal zo vinden stinken
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
Janet heeft de afwas gedaan ...ik weet nu waarom ze die bekers en glazen allemaal zo vinden stinken
Van mij had ze er al heel snel uitgemogen want je zit daar een jaar lang en meer dan opvulling is ze toch nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:43 schreef Inka het volgende:
Janette aan de afwas. Met haar hand even door een kopje of glas in een klein laagje sop. Later met de borstel en 3 keer vluchtig door. De buitenkant waar al die monden aan zitten slaat ze over.
De stellingen vliegen je om de oren maar eigen kopjes is klaarblijkelijk te diepzinnig gedachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die kleuter met haarwortelzakjesfalen is helemaal geen type voor haar.![]()
Bep moet 'n echte vent
Ik vond haar in het begin leuk,zoals ze overal aan mee deed, altijd bezig. Inmiddels probeert ze dominant te zijn, en die onhygiënische kant staat me ook steeds meer tegen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van mij had ze er al heel snel uitgemogen want je zit daar een jaar lang en meer dan opvulling is ze toch niet
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
zonder drank is ze ook al vervelend genoeg
op cruciale momenten is ze er juist nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef humpty het volgende:
Babette heeft het over teamwork en dat zij er op cruciale momenten is ?
Als je met haar corvee doet dan valt dat laatste vrijwel meteen opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef Inka het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin leuk,zoals ze overal aan mee deed, altijd bezig. Inmiddels probeert ze dominant te zijn, en die onhygiënische kant staat me ook steeds meer tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |