* en lachen...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
En maar niks blijven doen door door te zeuren /zeiken
Vervelende dronk heeft zequote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs Ima en Rupie zijn aan het mee helpen, maar Babette lult maar en lult maar.
Bij evenementen hier rollen ze het ook gewoon op tijdens de regen. Volgende dag moet hij weer ergens anders heen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Alles is echt nog zeiknat, hadden ze het niet beter morgen pas op kunnen ruimen
Morgen even een doekje overquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:36 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Bij evenementen hier rollen ze het ook gewoon op tijdens de regen. Volgende dag moet hij weer ergens anders heen.
Krijgen ze 'n extra kratje bier van de febo?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ze nog nooit met zoveel tegelijk op zien ruimen
En dat gaat dan naar kantoorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgen ze 'n extra kratje bier van de febo?
ik zie zoe heen en weer lopen over het luchtdingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
Je hebt er meer aan als ze gewoon ergens in een hoek staat te kletsen
Dan had Jeff alles binnen een half uur alleen opgeruimdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgen ze 'n extra kratje bier van de febo?
Lucht eruit halen? Geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie zoe heen en weer lopen over het luchtding
voegt het wat toe?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
Erik zet even de ventielen open
had niemand dat eerder kunnen verzinnen?
Kan me er geen voorstelling bij maken waarbij Babs sowieso een geval apart is als je er een kerel aan probeert te koppelen. Maar klaarblijkelijk is er fysieke aantrekkingskracht vanuit beiden want ze lopen oeverloos te voetjevrijen en hebben volgens Isaac hele gesprekken al liggend in hun stapelbedje. Overigens vinden ze beiden van zichzelf dat ze boven de rest verheven staan qua bovenkamer dus bij hun speelt misschien ook wel de setting een rol. Wel een grappig fenomeen hoe dat daar werkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of ze wat met marciano moet beginnen of niet.......
Babs mag zich straks niet eens meer zelf aankledenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
zowie tegen brabbel:
marciano wordt boos als je lang met jappie praat.......
Tiano moet iemand naast hem hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me er geen voorstelling bij maken waarbij Babs sowieso een geval apart is als je er een kerel aan probeert te koppelen. Maar klaarblijkelijk is er fysieke aantrekkingskracht vanuit beiden want ze lopen oeverloos te voetjevrijen en hebben volgens Isaac hele gesprekken al liggend in hun stapelbedje. Overigens vinden ze beiden van zichzelf dat ze boven de rest verheven staan qua bovenkamer dus bij hun speelt misschien ook wel de setting een rol. Wel een grappig fenomeen hoe dat daar werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |