ik dacht aan het werken in de keuken wat op de stream was en in relatie met de camper, affijn , laat maar , geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dit geval koppel ik het aan een introfilmpje wat ik zag
Een slettenjas, wordt door iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Wat zal dat schaap toch trots zijn op die pooierjas
Zodra er alcohol in het spel is zijn die twee een toxic combiquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:07 schreef Monique___ het volgende:
brabbel wil de witte wijn, die van haar is.....
wendie gaat die halen
whaha eerst zien en dan gelovenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
vanaf 1 juni willen die 3 nuchter blijven en stoppen met roken......
brabbel: ik word dan heel vervelend..
Ze stopt toch nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
vanaf 1 juni willen die 3 nuchter blijven en stoppen met roken......
brabbel: ik word dan heel vervelend..
Zo simplistisch redeneer ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik dacht aan het werken in de keuken wat op de stream was en in relatie met de camper, affijn , laat maar , geen idee
Het slaat ook nergens op als je het tijdelijk doet en je gaat bijna alweer denken aan 'pronken op televisie' want ja zo denkt zijquote:
ze begint nu al dat het stoppen met roken niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op als je het tijdelijk doet en je gaat bijna alweer denken aan 'pronken op televisie' want ja zo denkt zij
Allebei de streams waren niet leuk.quote:
Wat mij nog het meest stoort is die domme groep die al die peuken heeft gefaciliteerd alsof ze dus bij de padvinders zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze begint nu al dat het stoppen met roken niet gaat lukken
Krijg je sigaretten als je bij de padvinders gaat?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest stoort is die domme groep die al die peuken heeft gefaciliteerd alsof ze dus bij de padvinders zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |