abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209277405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het kan gewoon hoor. :) Prima dat de VVD voet bij stuk houdt, het wordt eens tijd de kraan dicht te draaien.
Hiermee draai je de kraan niet dicht. Hiermee zorg je alleen maar dat er geen plek is. Vergelijk het met dat je de wetenschap hebt dat er iedere week een kuub zand binnenkomt. Terwijl je tuin al vol ligt. En de buren er ook geen trek in hebben. Gevolg: er komt een steeds grotere berg zand voor je deur te liggen. Die je uiteindelijk toch zelf moet opruimen. Hoe langer je wacht, hoe meer werk het is.

[ Bericht 9% gewijzigd door alpeko op 25-05-2023 16:11:17 ]
pi_209277429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het kan gewoon hoor. :) Prima dat de VVD voet bij stuk houdt, het wordt eens tijd de kraan dicht te draaien.
Als het een kraan was kon dat, die vergelijking gaat alleen volledig mank.

Het enige wat de VVD nu faciliteert is enorm veel overlast.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_209277647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:04 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hiermee draai je de kraan niet dicht. Hiermee zorg je alleen maar dat er geen plek is. Vergelijk het met dat je de wetenschap hebt dat er iedere week een kuub zand binnenkomt. Terwijl je tuin al vol ligt. En de buren er ook geen trek in hebben. Gevolg: er komt een steeds grotere berg zand voor je deur te liggen. Die je uiteindelijk toch zelf moet opruimen. Hoe langer je wacht, hoe meer werk het is.
Precies wat ik zeg. De kraan dicht, de zandaanvoer stoppen, allemaal hetzelfde. Laat er maar een keer een flinke berg zand komen, dan kan iedereen zien wat een onhoudbare ramp het migratiebeleid (van de EU) is.

En dan gaan mensensmokkelaars Nederland minder aanbevelen, wat het uiteindelijke doel is.
pi_209278066
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Precies wat ik zeg. De kraan dicht, de zandaanvoer stoppen, allemaal hetzelfde. Laat er maar een keer een flinke berg zand komen, dan kan iedereen zien wat een onhoudbare ramp het migratiebeleid (van de EU) is.

En dan gaan mensensmokkelaars Nederland minder aanbevelen, wat het uiteindelijke doel is.
Het probleem is alleen dat de EU groot voorstander is van zandimport. En de zeggenschap over onze grenzen hebben we uit handen gegeven.
  donderdag 25 mei 2023 @ 17:12:03 #105
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209278082
Oh, de verhoren van de Parlementaire Corona-enquête zijn al in het voorjaar van 2025!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_209278875
Ondertussen twijfelt Kaag over door gaan door de bedreigingen: https://www.ad.nl/politie(...)ls-ik-stop~a9efb714/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_209278913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het probleem is alleen dat de EU groot voorstander is van zandimport. En de zeggenschap over onze grenzen hebben we uit handen gegeven.
Niet helemaal, de EU houdt zichzelf grotendeels niet aan z'n eigen verdragen.
pi_209279143
quote:
Sigrid Kaag twijfelt over politieke toekomst na emotionele oproep van haar dochters
D66-leider en minister van Financiën Sigrid Kaag twijfelt over haar politieke toekomst in Nederland. Vooral de bedreigingen die ze krijgt, vallen haar zwaar. Twee van haar kinderen vrezen dat hun moeder binnenkort wordt gedood.[]
https://www.volkskrant.nl(...)r-dochters~bdfde35f/

Zeer, zeer ernstig dit. Je hoeft het niet met Kaag eens te zijn om deze bedreigingen volstrekt af te keuren. Die bedreigers zeggen voor Nederland en de democratie te zijn. Maar dit zijn onnederlandse praktijken die de democratie op onaanvaardbare wijze ondermijnen.
zie email 27 oktober
  donderdag 25 mei 2023 @ 18:29:18 #109
346939 Janneke141
pi_209279185
:N
pi_209279298
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:31 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Het levert bewustwording op. En als het al lang en breed bekend is waarom wordt er dan niets fundamenteels aan gedaan?
Omdat de Nederlandse bevolking dat niet wil. Simpeler kan ik het niet maken. Zie welke partijen een meerderheid hebben en hoe klein de linkerkant van de 2e Kamer is.
  Forum Admin donderdag 25 mei 2023 @ 18:39:27 #111
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209279354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 18:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zeer, zeer ernstig dit. Je hoeft het niet met Kaag eens te zijn om deze bedreigingen volstrekt af te keuren. Die bedreigers zeggen voor Nederland en de democratie te zijn. Maar dit zijn onnederlandse praktijken die de democratie op onaanvaardbare wijze ondermijnen.
Met het alsmaar stijgende aantal beroepswappies snap ik haar wel.

En ik vind het heel erg om te zeggen maar ik ben bang dat haar angst gegrond is. En dat gaat voor meer politici op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 25 mei 2023 @ 18:54:42 #112
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209279585
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209279702
quote:
Wat is dit en waarom zou ik dit moeten laten staan?
pi_209279708
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 18:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Met het alsmaar stijgende aantal beroepswappies snap ik haar wel.

En ik vind het heel erg om te zeggen maar ik ben bang dat haar angst gegrond is. En dat gaat voor meer politici op.
Het wordt ook constant gevoerd door mensen die donders goed weten waar het toe leidt.
  donderdag 25 mei 2023 @ 19:05:14 #115
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209279713
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat is dit en waarom zou ik dit moeten laten staan?
is heel interessant, heb je gekeken ?

rutte praat , praat en praat en hij zegt NIETS
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209279744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
is heel interessant, heb je gekeken ?

rutte praat , praat en praat en hij zegt NIETS
En waarom is dit nu relevant? Dat doet Rutte al ruim 10 jaar, volgens mij.
  donderdag 25 mei 2023 @ 19:08:31 #117
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209279755
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En waarom is dit nu relevant? Dat doet Rutte al ruim 10 jaar, volgens mij.
Dat is waar , maar het wordt nu een beetje erg zielig
  Forum Admin donderdag 25 mei 2023 @ 19:12:47 #118
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209279803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het wordt ook constant gevoerd door mensen die donders goed weten waar het toe leidt.
Kritiek hebben en uiten is een ding, maar bashen of zelfs demoniseren is wat veel mensen liever doen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 25 mei 2023 @ 19:13:13 #119
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209279810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat is waar , maar het wordt nu een beetje erg zielig
Je bent wel erg laat op het feestje
pi_209279824
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 18:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Omdat de Nederlandse bevolking dat niet wil. Simpeler kan ik het niet maken. Zie welke partijen een meerderheid hebben en hoe klein de linkerkant van de 2e Kamer is.
Alsof de linkerkant van de Kamer een oplossing is, zij hebben juist deze wet geintroduceerd die het probleem alleen maar verergert :D
  donderdag 25 mei 2023 @ 19:18:17 #121
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209279878
quote:

[..]
ik zie helemaal geen verschil tussen links en rechts meer

Rutte heeft alles uit handen gegeven in ruil voor behoud van de min pres zetel
pi_209279921
quote:

[..]

Het is dieptriest. Om te janken. Helaas zit het hier op FOK! ook vol met zulke idioten.

Welk normaal mens heeft straks nog zin om zulke functies te bekleden of überhaupt zijn/haar nek uit te steken?
  Moderator donderdag 25 mei 2023 @ 19:23:14 #123
236264 crew  capricia
pi_209279954
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:20 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het is dieptriest. Om te janken. Helaas zit het hier op FOK! ook vol met zulke idioten.

Welk normaal mens heeft straks nog zin om zulke functies te bekleden of überhaupt zijn/haar nek uit te steken?

Nou dit.
Je bedenkt je wel 3 keer voordat je überhaupt politiek actief wil worden.
Om te janken dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209280003
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou dit.
Je bedenkt je wel 3 keer voordat je überhaupt politiek actief wil worden.
Om te janken dit.
Je houdt zo misschien enkel nog figuren over die bereid zijn hun gehele normale leven op te geven voor hun werk (zoals bijv Wilders). Of figuren die zoals bijv Rutte vanwege het ontbreken van een partner/kinderen etc wat minder makkelijk te raken zijn.
pi_209280025
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:27 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Je houdt zo misschien enkel nog figuren over die bereid zijn hun gehele normale leven op te geven voor hun werk (zoals bijv Wilders). Of figuren die zoals bijv Rutte vanwege het ontbreken van een partner/kinderen etc wat minder makkelijk te raken zijn.
Yep. En je verliest het contact met de kiezer. Het bijna niet bestaan van die drempel was juist zo uniek voor Nederland en heeft ons land veel goeds gebracht.
zie email 27 oktober
pi_209280183
Maar waar gaat het nou eigenlijk om bij Kaag? Mensen die op twitter en online dingen roepen moet je niet serieus nemen. Die kerel met die fakkel is uiteraard een probleem maar is zonder meer een uitzondering.
  Moderator donderdag 25 mei 2023 @ 19:40:24 #127
236264 crew  capricia
pi_209280190
Het maakt de democratie kapot.
En dat vind ik heel erg. Om te janken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 25 mei 2023 @ 19:45:38 #128
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_209280280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:40 schreef MoreDakka het volgende:
Maar waar gaat het nou eigenlijk om bij Kaag? Mensen die op twitter en online dingen roepen moet je niet serieus nemen. Die kerel met die fakkel is uiteraard een probleem maar is zonder meer een uitzondering.
Zo kun je niet redeneren, want op een dag komt er één die het wel serieus meent.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_209280331
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:40 schreef MoreDakka het volgende:
Je hebt maar 1 'uitzondering' nodig om nooit meer te kunnen zeggen "had ik het maar serieus genomen". Of vind jij de beveiliging van Wilders ook onzin? Bij hem zullen het ook grotendeels schreeuwers zijn die de daad nooit bij het woord zullen voegen...
pi_209280352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je hebt maar 1 'uitzondering' nodig om nooit meer te kunnen zeggen "had ik het maar serieus genomen". Of vind jij de beveiliging van Wilders ook onzin? Bij hem zullen het ook grotendeels schreeuwers zijn die de daad nooit bij het woord zullen voegen...
Dat is niet wat ik zeg. Online 'bedreigingen' zijn niet serieus, dat is een groot verschil met die fakkeldrager.

Wat Wilders betreft vindt niemand het een probleem dat hij al meer dan 10 jaar zo bedreigd wordt.
pi_209280380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:50 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat Wilders betreft vindt niemand het een probleem dat hij al meer dan 10 jaar zo bedreigd wordt.
Iedereen vindt dat een enorm probleem, van links tot rechts.

En online bedreigingen kunnen heel goed wel serieus zijn of serieuze gevolgen hebben doordat iemand ze opvolgt.
pi_209280423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bovendien is het wellicht een minderheid maar bepaald geen uitzondering. Die fakkelman was van de week in de Kamer… In Diepenheim staat een horde boze boeren. Wappiedemonstraties bij B67…

Het is er altijd. En je hebt er inderdaad maar 1 nodig.
zie email 27 oktober
pi_209280458
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:53 schreef Hanca het volgende:

[..]
Iedereen vindt dat een enorm probleem, van links tot rechts.

Nee hoor, want het wordt al 10 jaar genegeerd. Niemand die er om jankt en niemand die vindt dat het de democratie kapot heeft gemaakt.
  donderdag 25 mei 2023 @ 19:58:18 #134
346939 Janneke141
pi_209280460
Bedreigingen zijn, helaas, bijzonder effectief. Je hoeft niet eens écht van plan te zijn om wat te doen om iemand grotendeels buitenspel te zetten.
pi_209280472
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Bovendien is het wellicht een minderheid maar bepaald geen uitzondering. Die fakkelman was van de week in de Kamer… In Diepenheim staat een horde boze boeren. Wappiedemonstraties bij B67…

Het is er altijd. En je hebt er inderdaad maar 1 nodig.
Je moet dan een link aantonen tussen wat jij noemt en die ene die wel actie onderneemt. Dat is vrijwel onmogelijk.
pi_209280485
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:58 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee hoor, want het wordt al 10 jaar genegeerd. Niemand die er om jankt en niemand die vindt dat het de democratie kapot heeft gemaakt.
Het wordt zeer, zeer vaak genoemd in de Kamer, van links tot rechts, hoe verschrikkelijk men het vindt. Het wordt niet genegeerd. Dat het niet hard kan worden aangepakt, komt omdat bijna al Wilders zijn bedreigers in het buitenland zitten.
pi_209280506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het wordt zeer, zeer vaak genoemd in de Kamer, van links tot rechts, hoe verschrikkelijk men het vindt. Het wordt niet genegeerd. Dat het niet hard kan worden aangepakt, komt omdat bijna al Wilders zijn bedreigers in het buitenland zitten.
Wat een onzin zeg _O- Sowieso is de wereld groter dan alleen de Kamer.
pi_209280546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg _O- Sowieso is de wereld groter dan alleen de Kamer.
Jij bent hier onzinnig bedreigingen aan het weglachen. Ik ben nog nooit ook maar 1 serieus persoon tegengekomen die de bedreigingen van Wilders niet erg vindt.

Dat jij nu het om Kaag gaat het maar een beetje weg lacht vind ik verschrikkelijk. Jij denkt dat Kaag voor niets regelmatig zware beveiliging heeft voor haar en haar gezin?

Echt, hoe diep kan je zinken...
pi_209280597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Je moet dan een link aantonen tussen wat jij noemt en die ene die wel actie onderneemt. Dat is vrijwel onmogelijk.
Nee hoor. Ik moet niets. En al helemaal in dit geval niet. Het gaat namelijk om een klimaat van bedreigingen en de onvrijheid die daar uit volgt.
zie email 27 oktober
pi_209280629
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik moet niets. En al helemaal in dit geval niet. Het gaat namelijk om een klimaat van bedreigingen en de onvrijheid die daar uit volgt.
Als je dat wil claimen moet je die onvrijheid kwantificeren. Welk gevaar is er nu daadwerkelijk? Komt dat van boze wappies op twitter?
  donderdag 25 mei 2023 @ 21:59:18 #141
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209282129
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Zo kun je niet redeneren, want op een dag komt er één die het wel serieus meent.
Iemand die echt serieus is kondigt zijn daad hoogstwaarschijnlijk niet aan, die slaat gewoon een keer toe zonder vooraankondiging.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 05:56:16 #142
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_209284300
quote:

[..]
De bevolking wil het niet en daarom gebeurt dat niet? Maar we worden nu toch niet bestuurt door populistische partijen (de coalitie) voor wie de volkswil heilig is? Je mag toch van politici verwachten dat ze het algemeen belang niet verwaarlozen en middels beleid laten zien dat alle burgers meetellen in Nederland? Dat is wel zo democratisch.

Overigens vraag ik mij af of de bevolking het niet wil. Dat zou namelijk betekenen dat een politieke partij die adverteert voor armoede en kansenongelijkheid heel populair zou worden.
pi_209285783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 05:56 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
De bevolking wil het niet en daarom gebeurt dat niet? Maar we worden nu toch niet bestuurt door populistische partijen (de coalitie) voor wie de volkswil heilig is? Je mag toch van politici verwachten dat ze het algemeen belang niet verwaarlozen en middels beleid laten zien dat alle burgers meetellen in Nederland? Dat is wel zo democratisch.

Overigens vraag ik mij af of de bevolking het niet wil. Dat zou namelijk betekenen dat een politieke partij die adverteert voor armoede en kansenongelijkheid heel populair zou worden.
Da's wel grappig want dat is exact hoe jij altijd de VVD en D66 omschrijft.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 10:58:13 #144
3542 Gia
User under construction
pi_209286281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:46 schreef Hanca het volgende:
Ondertussen loopt dankzij de VVD het asielprobleem weer helemaal vast: https://www.volkskrant.nl(...)-vertraagd~b64f6b6d/

Laat die eens stoppen met die populistische houding, waarmee ze doen alsof het mogelijk is asielzoekers te weigeren. Dat kan gewoon helemaal niet.
Tijd voor een rechtse regering, Nexit en grenzen dicht. Gelukzoekers gewoon terugbrengen. Dat Marokko zijn eigen burgers niet terug wil, maar wel eist dat ze Marokkaan blijven, is ook aardig doorzichtig; zijn gewoon melkkoetjes, meer niet. Hup, terug ermee.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:09:33 #145
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_209286447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Da's wel grappig want dat is exact hoe jij altijd de VVD en D66 omschrijft.
Zo verkopen ze hun beleid natuurlijk niet. Bezuinigingen en loonmatiging zouden zogenaamd noodzakelijk zijn zeggen ze. En bonussen kan je niet aanpakken wat dat is aan de markt. Daarnaast doen ze een groot beroep op eigen verantwoordelijkheid. Ja niet iedereen heeft dezelfde gunstige startpositie maar dan moet je je maar invechten in plaats van dat beleid anders moet.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:54:28 #146
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_209287116
quote:

[..]

Geheel met je eens.

Het mag echter niemand verrassen. Het Amerikaanse heilige oorlog-denken wat je daar in de politiek en samenleving aantreft heeft ook Nederland steeds meer in z'n greep. Over en weer, ongeacht ideologie, zien mensen elkaar niet meer als gesprekspartner waar je het heus zeer mee oneens mag zijn, maar als tegenstander of zelfs als vijand waar je dwars doorheen moet, die helemaal kapot gemaakt moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smegma. op 26-05-2023 12:03:05 ]
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:56:54 #147
346939 Janneke141
pi_209287148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Tijd voor een rechtse regering, Nexit en grenzen dicht. Gelukzoekers gewoon terugbrengen. Dat Marokko zijn eigen burgers niet terug wil, maar wel eist dat ze Marokkaan blijven, is ook aardig doorzichtig; zijn gewoon melkkoetjes, meer niet. Hup, terug ermee.
Na het 'succes' van de Brexit vind ik het echt een mirakel dat er nog steeds mensen voor een Nexit durven te pleiten.
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 13:14:24 #148
375570 crew  Cyan9
pi_209288513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:56 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Na het 'succes' van de Brexit vind ik het echt een mirakel dat er nog steeds mensen voor een Nexit durven te pleiten.
Vooral nu blijkt dat er na de Brexit meer migranten die kant op gaan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_209289473
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:14 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Vooral nu blijkt dat er na de Brexit meer migranten die kant op gaan.
Tja, feiten, die zijn lastig en links, jeweetoch.
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 17:08:18 #150
375570 crew  Cyan9
pi_209291650
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja, feiten, die zijn lastig en links, jeweetoch.
Bron van het kwaad.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')