Al zijn krabben zacht?quote:Op zondag 21 mei 2023 17:15 schreef Silves het volgende:
Wel makkelijk zometeen zijn al zijn krabben zacht, makkelijk weg te eten..
Ik hoor MIrthe net zeggen "mijn eigen is met olie die heel lekker ruikt", dus denk van hunzelfquote:Op zondag 21 mei 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze de zonnebrand van achter of moeten ze die zelf kopen?
O nooit van gehoord,quote:Op zondag 21 mei 2023 17:17 schreef Silves het volgende:
[..]
opgedroogde wondjes op zijn hoofd en benen, krapjes noemen ze dit hier.
op zijn hoofd heeft hij allang geen last meer van en op zijn benen zijn gewoon lidtekens overgehouden aan het fierljeppen, zijn geen wondjesquote:Op zondag 21 mei 2023 17:17 schreef Silves het volgende:
[..]
opgedroogde wondjes op zijn hoofd en benen, krapjes noemen ze dit hier.
Erik heeft wél Ī660..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:19 schreef Judiwi het volgende:
Eric maar denken dat Mirthe gauw de zijne is.
Zelf kopenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze de zonnebrand van achter of moeten ze die zelf kopen?
Tja zag hem laatst alles van zijn hoofd opeten, maar het zullen wel bedluis zijn geweest. Het is gewoon een vieze man met smerige gewoontes..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
op zijn hoofd heeft hij allang geen last meer van en op zijn benen zijn gewoon lidtekens overgehouden aan het fierljeppen, zijn geen wondjes
SeikSas moet een Ondertietelbordje om haar nek hangen , elke keer als ze ongesteld isquote:
Denkt hij hardopquote:Op zondag 21 mei 2023 17:19 schreef Judiwi het volgende:
Eric maar denken dat Mirthe gauw de zijne is.
Ze kopen toch telkens huishoudpullen van de prijzenpot (shampoo wasmiddel etc)quote:Op zondag 21 mei 2023 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch niet goedkoop , maar ik vermoedt toch dat Nivea een semi-sponsorship heeft ...
Mirthe krijgt hem wel zover dat hij volledig geharst wordt en naar het buitenland gaat om een haarplantatie te gaan doen en nieuwe tanden gaat nemen..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Erik geniet wel, met Miertje dankbaar in de buurt.. en hij gaat Ī800.00 winnen ... het Leven lacht hem toe![]()
[ afbeelding ]
Psychopaten tronie.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
En Erik staat onder de douche.. en het water loopt óók ..![]()
[ afbeelding ]
In ruil voor...?quote:Op zondag 21 mei 2023 17:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Mirthe krijgt hem wel zover dat hij volledig geharst wordt en naar het buitenland gaat om een haarplantatie te gaan doen en nieuwe tanden gaat nemen..
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:15 schreef Silves het volgende:
Wel makkelijk zometeen zijn al zijn krabben zacht, makkelijk weg te eten..
Dat voldoet.. Erik kijkt graagquote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Toekijken als ze bezig is met de buurman..?
Over Wendy, maar denk niet dat ik er lang blijf hangen. Dat binnensmonds fluisteren en inlikken van halve zinnen is niet te doenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Waar hebben Zoë en Babs nu over, ik versta Zoë niet
En Babs over iemand die commanderend is?
Marcia toch.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over Wendy, maar denk niet dat ik er lang blijf hangen. Dat binnensmonds fluisteren en inlikken van halve zinnen is niet te doen
Nee, tenzij Marciano een zij is gewordenquote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij Wendy.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik het geluid aan had zat Babette te roddelen over Wendy. Heb het maar uitgezet. Zo misselijk namelijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Niet te geloven ditquote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Zoe vraagt zich af of Wendy thuis ook zo veel drinkt.
Ze vindt het echt schokkend
Ging er al een tijdje over.
Bep vindt het ook niet nodig om zoveel dagen te drinken![]()
(dat laatste mijn woorden, maar daar kwam het wel op neer)
Wat een hypocriet wijf die Babettequote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Ja dat snap ik dus echt niet van Babette het is haar bestie ,ze zijn samen getrouwd maar steekt haar keer op keer een mes in de rug.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Toen ik het geluid aan had zat Babette te roddelen over Wendy. Heb het maar uitgezet. Zo misselijk namelijk.
die mirthe ook, door glashard te zeggen dat eric zich niet afspoelt, leugenaar eerste klasquote:Op zondag 21 mei 2023 17:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet te geloven dit
wat een achterbakse trut is Bep nu
bah
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Dat is pas onder de bus gooienquote:Op zondag 21 mei 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus echt niet van Babette het is haar bestie ,ze zijn samen getrouwd maar steekt haar keer op keer een mes in de rug.
En bij Wendy roddelt ze weer over Zoë en Marcianoquote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Silves het volgende:
Zooi vind het vreselijk dat
Wendy zoveel drinkt, is het niet ook Zooi die net met haar beker alcohol liep te paraderen..
Lekker van Stream wisselen...krijg je Moira en het legoblokje aan de gym.voor ieder wat wils..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Toen ik het geluid aan had zat Babette te roddelen over Wendy. Heb het maar uitgezet. Zo misselijk namelijk.
Dat doet ze regelmatig mevr de schijnheilquote:
Heeft Mirthe gezien dan dat Erik afgespoeld heeft? Misschien vergist ze zich gewoon.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die mirthe ook, door glashard te zeggen dat eric zich niet afspoelt, leugenaar eerste klas
en die Babs is ook een vieze stoker
dan moet ze niet stellig beweren dat hij dat niet heeft gedaanquote:Op zondag 21 mei 2023 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft Mirthe gezien dan dat Erik afgespoeld heeft? Misschien vergist ze zich gewoon.
Bierquote:Op zondag 21 mei 2023 17:53 schreef Sestra666 het volgende:
waar gaat het nu over bij jeff? over wie heeft hij het?
Over iedereen en over een fakking biertje.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:53 schreef Sestra666 het volgende:
waar gaat het nu over bij jeff? over wie heeft hij het?
Je zal er maar mee in discussie moeten gaanquote:Op zondag 21 mei 2023 17:56 schreef Charmian het volgende:
djiezus zoe gaat er steeds raarder uit zien
Als ik Zoë was had ik naar hem gezwaaid en was weggelopen.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Jeff loopt nu alleen nog maar door Babette heen te schreeuwen.
Ja echt he, wat een grote jongen is het toch.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:57 schreef engine het volgende:
Ze hebben de baby zijn bier afgepakt geloof ik
Ja echt he, en dan straks zegt hij weer dat hij aan het banjeren isquote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef spapaars het volgende:
Die gozer heeft echt een mentaliteit probleem.
De grootste sfeerbederver is nu manager!quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef engine het volgende:
![]()
En stik in je kut vreten!
De grote sfeerbederver is weer bezig.
zou ik nooit winnen wegens afgeleid wordenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal er maar mee in discussie moeten gaan
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Silves het volgende:
Goeie Jef...2 middelvingers omhoog, stik in je abc proef.gebarentaal.![]()
Doet ze goed. En dan gaat Babette zo Zoë overhalen om hem een biertje te gevenquote:
Wordt ie alleen maar bozerquote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Zoe laat zich helemaal niet gek maken door Jeff
Ik zou in lachen uitbarsten ofzoquote:Op zondag 21 mei 2023 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou ik nooit winnen wegens afgeleid worden
Ik vond 'r wel sterk in dezequote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat doet ze wel goed. Maar Babette mag der muil wel weer houden.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat heeft Babs aan zichzelf te danken door zich overal mee te bemoeien.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:00 schreef Silves het volgende:
Zooi haar straatje aan het schoonvegen..Ik IK IK...En babs moet weer alles opvangen..Jef en de spiegelkut.
Nou nee, Zoe is gewoon bij hem weg gelopen, Jeff was uitgeluld uitgekrijst.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Zoe helemaal weggezet door Jeff. Uitgeluld.![]()
Behalve babs...die moet schijnt het bier kopen van haar geld...quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef engine het volgende:
Hopelijk volgende maand Erik of Eunice manager en helemaal geen bier meer
Hij is een paar jaartjes ouder en gedraagt zich als een kleuterquote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
En dan haar leeftijd erbij halen, ze is volwassen met 23.
Ontzettend flauw ja, echt een zwaktebod.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
En dan haar leeftijd erbij halen, ze is volwassen met 23.
Nee andersom.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, Zoe is gewoon bij hem weg gelopen, Jeff was uitgeluld uitgekrijst.
ja die act is al oud helaasquote:Op zondag 21 mei 2023 18:02 schreef pingu66 het volgende:
Jeff kan wat mij betreft wel wat dimmen .......
Valt wel mee, de grootste zuipers zijn Jef, Jasper , en Babette.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo gauw Zoë manager af is dan wilt ze weer lekker dronken worden……
Jij kijkt geen streams blijkbaar.quote:
Daar gaat het helemaal niet meer om.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:06 schreef engine het volgende:
Wat een zielige ventsta je dan te schreeuwen om je biertjes.
Ik heb geen statistieken bijgehoudenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Is er al een patroon zichtbaar in Sjeffie's Paranoia uitvallen?
Per week , per maand?
Aantal uren dat hij droog staat.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Is er al een patroon zichtbaar in Sjeffie's Paranoia uitvallen?
Per week , per maand?
Waarom zou je dat afpakken? Zoe loopt toch niet te krijsen dat ze te kort komt?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar pak de rest dan ook alles af, de wimpertjes van Zoe en haar make-up. Wil haar dan wel eens horen janken
Hoeft ook niet, het gaat zoals altijd nergens overquote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze brabbelen door elkaar, geen touw aan vast te knopen
Die spoort echt niet nog nooit zo zielig iemand meegemaaktquote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
Wat een zielig geval is Jef toch, die heeft echt een probleem.
Maar de baas zei: Helaas ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaagquote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef Silves het volgende:
Waar is Ice? hij is dit begonnen met zijn steuken vanmorgen tegen zooi...hij wil bananen en geen bier.
en aanstekersquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Hij heeft verdorie de afgelopen tijd 800 euro gekregen had die ook bier voor kunnen kopen
Slap excuus iedere keer. Heeft zichzelf gewoon niet onder controle.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
En morgen of overmorgen weer zeggen dat zijn onhebbelijke gedrag een act is
En een mobiele telefoon om John de M. te bellenquote:
Ja, dat zei ik net ook al, straks gaat hij zeggen dat hij aan het banjeren wasquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Omdat babs de hele dag moet zorgen voor deze 2?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heel slim, nu heeft Wendy het allemaal gedaan, geef het Wendy maar op de kop, vieze streken van Babet en Zoe
Ik geloof wel dat hij soms ook een act doet.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Gezelliiiiquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de baas zei: Helaas ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
OJa, das wel handigquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een mobiele telefoon om John de M. te bellen
We herkennen het verschil inmiddelsquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij soms ook een act doet.
Maar bij bier en drank zeer zeker niet.
En nu ook nog met aanstekers
Zoe kan niets zelf en vraagt alles aan Babet, dan weer aan Wendy of Ice en als er iets mis gaat, geeft ze het een ander op de kopquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat babs de hele dag moet zorgen voor deze 2?
Ze kan mailen tochquote:
Janken gaat achteraf wel gebeuren.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
ZOë blijft vrij rustig, hoe minderwaardig doet hij tegen haar
Ja dat maakt hem juist woestquote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Niet zo moeilijk toch want ze zegt helemaal niets.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Knap hoor, iedereen kan van haar vinden wat je wil, maar ze weet zich prima te weren nu.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja klopt, maar Babs wordt steeds naar voren geschoven..en ja ik hoop deze keer dat ze zegt fuck you alle, knap het zelf op.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe kan niets zelf en vraagt alles aan Babet, dan weer aan Wendy of Ice en als er iets mis gaat, geeft ze het een ander op de kop
Ze zegt genoeg alleen overschreeuwt hij haar steeds.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch want ze zegt helemaal niets.
Jeff is zelf ook niet zo goed in luisterenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Je luistert naar iedereen behalve naar mij zegt Jeff
Zij wint het niet van hem.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt genoeg alleen overschreeuwt hij haar steeds.
precies datquote:
Als ik zo gek tegen over mij had staan had ik mij omgedraaid en was weggelopenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap hoor, iedereen kan van haar vinden wat je wil, maar ze weet zich prima te weren nu.
En maar schreeuwenquote:
Dat inderdaad. Zo iemand kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zo gek tegen over mij had staan had ik mij omgedraaid en was weggelopen
ik vind het knap van zoe, had dit niet verwacht.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, na zo'n agressieve tirade.
De alcoholist, om een paar fucking biertjesquote:
Zelfs speciaal het snoep uitzoeken wat Ice lekker vindtquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef Silves het volgende:
Jef bedoelt gewoon te zeggen, laat ons zelf de keuze maken om wat we drinken en eten..Zooi doet alles voor Ice..steeds niet te vinden nu.
valt wel mee qua agressie, hij schreeuwt alleen maar, babs schreeuwt net zo hard trouwensquote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt te wennen. Jammer Jeffquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel leuk, dat Sjeffie geen greep krijgt met zijn tirade .. en steeds kwaaier wordt
Ik voorzie weer een "Ik wil naar huis, ik ga mijn 24uur aanvragen, Ik ga weg"
en als puntje bij paaltje komt nog blijvenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel leuk, dat Sjeffie geen greep krijgt met zijn tirade .. en steeds kwaaier wordt
Ik voorzie weer een "Ik wil naar huis, ik ga mijn 24uur aanvragen, Ik ga weg"
Ik kan mij nog wel herinneren dat er toen hji manager was altijd drank op kantoor wasquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef Silves het volgende:
Jef bedoelt gewoon te zeggen, laat ons zelf de keuze maken om wat we drinken en eten..Zooi doet alles voor Ice..steeds niet te vinden nu.
En dat niet voor voedsel, maar om alcohol te krijgen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft iemand gezien of Zoe nou wel/niet gezegd heeft dat 'het idee' van Babs kwam?
Los van die onzinnige razernij geloof ik Zoe ook voor geen meter eigenlijk
ja net gezien en gehoord, en gisteravond ook gehoord ...heeft babs net voor de bus gegooid, maar babs heeft haar erop aangesproken.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft iemand gezien of Zoe nou wel/niet gezegd heeft dat 'het idee' van Babs kwam?
Los van die onzinnige razernij geloof ik Zoe ook voor geen meter eigenlijk
Hij schreeuwt tussen iedereen door met zijn gewijs en gefakking.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
valt wel mee qua agressie, hij schreeuwt alleen maar, babs schreeuwt net zo hard trouwens
En dat tegen een jong meisje van 22quote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij moet het wel tegen 2 man/vrouw opnemenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schreeuwt tussen iedereen door met zijn gewijs en gefakking.
Omdat Zoe zelf niet kan zuipen om te zuipen, omdat ze niet dronken mag worden van Icequote:Op zondag 21 mei 2023 18:18 schreef Charmian het volgende:
mar waarom zou je dat bier naar boven brengen eigenlijk?
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:17 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
ja net gezien en gehoord, en gisteravond ook gehoord ...heeft babs net voor de bus gegooid, maar babs heeft haar erop aangesproken.
Hij moet niks. Daar kiest hij voor door tegen twee mensen te schreeuwen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij moet het wel tegen 2 man/vrouw opnemen
Druk maar doorquote:Op zondag 21 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Genot dit hoor.
Ik ga een glaasje wijn inschenken
Omdat hij alles opzuipt, en dan heeft de rest niets.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:18 schreef Charmian het volgende:
mar waarom zou je dat bier naar boven brengen eigenlijk?
staan in de verf (hoop ik)quote:
Die begrijp ik ook niet. Pleasen is bij mijn niet iedereen achter de rug zwart maken en stokenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:22 schreef Ebinas het volgende:
Zoe wil iedereen pleasen want dat is haar karakter.
Ok, wist niet dat pleasen tegenwoordig een andere betekenis heeft gekregen.
Nietquote:Op zondag 21 mei 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
En nog steeds kom het bij die paar overgeblevenen op om die bizarre eikel keer op keer te nomineren
alle drank is altijd boven bewaard. Is niet begonnen met Zoe,quote:Op zondag 21 mei 2023 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat Zoe zelf niet kan zuipen om te zuipen, omdat ze niet dronken mag worden van Ice
Daar snap ik dus ook niets van.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
En nog steeds kom het bij die paar overgeblevenen op om die bizarre eikel keer op keer te nomineren
Boven bewaard en boven genuttigd door sommige managers en hun vriendjes.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
alle drank is altijd boven bewaard. Is niet begonnen met Zoe,
Is begonnen bij Jeffquote:Op zondag 21 mei 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft hij net gedaan...quote:Op zondag 21 mei 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Stel je voor.. dat Sjeffie dit morgen allemaal in gebarentaal moet doen
Dat maakt Babette niet uit, die roddelt zelf niet zo hard over anderen., incl Wendy.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom praat Babet voor Zoe, die heeft in haar roddelsessies de mond ook wel op de goede plek zitten
Daarmee valt ze weer zo erg door de mand bij mij.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt Babette niet uit, die roddelt zelf niet zo hard over anderen., incl Wendy.
Een standaard voorraad van alcohol op kantoor in ieder geval wel. De eerste twee maanden hadden ze zo weinig dat er in vergelijking tot nu weinig gezopen werd.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wist ik niet helemaal zeker, dus wilde hem niet vals beschuldigen
Wat dus aantoont hoe asociaal hij is....quote:Op zondag 21 mei 2023 18:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft hij net gedaan...![]()
2 middelvingers..
Een tokkie in discussie.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat dus aantoont hoe asociaal hij is....
Het was inmiddels toch een herhaling van zetten.quote:
Ja wel lekker even. Jemig je zou als moeder zijnde toch bang worden als je dochter met zoiets thuis komt.quote:
Kan je hier vragen tijdstop en stream er bij zetten (stream2)quote:
En vooral die Jef was daar goed in, zat ook te zuipen met zijn maatjes in die manager kamer.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja er kwam niet veel anders bij, bier aansteker en een achtergesteld 31 jarige kleutertjequote:Op zondag 21 mei 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was inmiddels toch een herhaling van zetten.
Jappie schootteefje Chihuahua van groep Broquote:Op zondag 21 mei 2023 18:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jappie: wauw…
Als jappie geen drank heeft ligt hij in bed 😂
Zodra Sjeffie met zijn Paranoia verhaal bij Isaac gaat zitten doe doet die viespeuk weer lekker meelagge.. elke sukkel op de zeephelling of met zijn kop in de stop is voordeel voor Isaacquote:Op zondag 21 mei 2023 18:33 schreef Silves het volgende:
Dus Ice heeft het gehad met Jef..totdat Jef bij hem komt en hem gelijk geeft..nu tegen de man die hem ook weg wil..bah wat een zogenaamde vriend..zit nu te heulen met het andere groepje zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |