Al zijn krabben zacht?quote:Op zondag 21 mei 2023 17:15 schreef Silves het volgende:
Wel makkelijk zometeen zijn al zijn krabben zacht, makkelijk weg te eten..
Ik hoor MIrthe net zeggen "mijn eigen is met olie die heel lekker ruikt", dus denk van hunzelfquote:Op zondag 21 mei 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze de zonnebrand van achter of moeten ze die zelf kopen?
O nooit van gehoord,quote:Op zondag 21 mei 2023 17:17 schreef Silves het volgende:
[..]
opgedroogde wondjes op zijn hoofd en benen, krapjes noemen ze dit hier.
op zijn hoofd heeft hij allang geen last meer van en op zijn benen zijn gewoon lidtekens overgehouden aan het fierljeppen, zijn geen wondjesquote:Op zondag 21 mei 2023 17:17 schreef Silves het volgende:
[..]
opgedroogde wondjes op zijn hoofd en benen, krapjes noemen ze dit hier.
Erik heeft wél ¤660..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:19 schreef Judiwi het volgende:
Eric maar denken dat Mirthe gauw de zijne is.
Zelf kopenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze de zonnebrand van achter of moeten ze die zelf kopen?
Tja zag hem laatst alles van zijn hoofd opeten, maar het zullen wel bedluis zijn geweest. Het is gewoon een vieze man met smerige gewoontes..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
op zijn hoofd heeft hij allang geen last meer van en op zijn benen zijn gewoon lidtekens overgehouden aan het fierljeppen, zijn geen wondjes
SeikSas moet een Ondertietelbordje om haar nek hangen , elke keer als ze ongesteld isquote:
Denkt hij hardopquote:Op zondag 21 mei 2023 17:19 schreef Judiwi het volgende:
Eric maar denken dat Mirthe gauw de zijne is.
Ze kopen toch telkens huishoudpullen van de prijzenpot (shampoo wasmiddel etc)quote:Op zondag 21 mei 2023 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch niet goedkoop , maar ik vermoedt toch dat Nivea een semi-sponsorship heeft ...
Mirthe krijgt hem wel zover dat hij volledig geharst wordt en naar het buitenland gaat om een haarplantatie te gaan doen en nieuwe tanden gaat nemen..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Erik geniet wel, met Miertje dankbaar in de buurt.. en hij gaat ¤800.00 winnen ... het Leven lacht hem toe![]()
[ afbeelding ]
Psychopaten tronie.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
En Erik staat onder de douche.. en het water loopt óók ..![]()
[ afbeelding ]
In ruil voor...?quote:Op zondag 21 mei 2023 17:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Mirthe krijgt hem wel zover dat hij volledig geharst wordt en naar het buitenland gaat om een haarplantatie te gaan doen en nieuwe tanden gaat nemen..
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:15 schreef Silves het volgende:
Wel makkelijk zometeen zijn al zijn krabben zacht, makkelijk weg te eten..
Dat voldoet.. Erik kijkt graagquote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Toekijken als ze bezig is met de buurman..?
Over Wendy, maar denk niet dat ik er lang blijf hangen. Dat binnensmonds fluisteren en inlikken van halve zinnen is niet te doenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Waar hebben Zoë en Babs nu over, ik versta Zoë niet
En Babs over iemand die commanderend is?
Marcia toch.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over Wendy, maar denk niet dat ik er lang blijf hangen. Dat binnensmonds fluisteren en inlikken van halve zinnen is niet te doen
Nee, tenzij Marciano een zij is gewordenquote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij Wendy.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik het geluid aan had zat Babette te roddelen over Wendy. Heb het maar uitgezet. Zo misselijk namelijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Niet te geloven ditquote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Zoe vraagt zich af of Wendy thuis ook zo veel drinkt.
Ze vindt het echt schokkend
Ging er al een tijdje over.
Bep vindt het ook niet nodig om zoveel dagen te drinken![]()
(dat laatste mijn woorden, maar daar kwam het wel op neer)
Wat een hypocriet wijf die Babettequote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Ja dat snap ik dus echt niet van Babette het is haar bestie ,ze zijn samen getrouwd maar steekt haar keer op keer een mes in de rug.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Toen ik het geluid aan had zat Babette te roddelen over Wendy. Heb het maar uitgezet. Zo misselijk namelijk.
die mirthe ook, door glashard te zeggen dat eric zich niet afspoelt, leugenaar eerste klasquote:Op zondag 21 mei 2023 17:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet te geloven dit
wat een achterbakse trut is Bep nu
bah
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |