Inderdaad, dat kleurtje doet veel mensen goed.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Erik ziet er wel iets beter uit als hij een kort kapsel en een bruin kleurtje heeft, iets gezonder.
Het is inderdaad een heel speciaal figuurquote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even meetikken.
Ik hoor dit al een tijd aan.
Maar vol verbazing schiet ik er ook nog van in de lach![]()
Wat een vent
Bijzondere wereld waar Erik in leeftquote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even meetikken.
Ik hoor dit al een tijd aan.
Maar vol verbazing schiet ik er ook nog van in de lach![]()
Wat een vent
En toch heeft hij mijn gunfactor.quote:
Ik geloof wel dat hij in de tijd dat hij daar woont wat milder is geworden, toch wel heeft leren luisteren en is veranderd.quote:
Bij mij ook, ik denk ook dat er weinig kwaad in Erik zit.quote:
Bij mij ook. Ik wilde net zeggen dat er geen kwaad bij hem zit, Hij is anders, en komt daar eerlijk voor uit.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik denk ook dat er weinig kwaad in Erik zit.
Ik denk dat Erik degene is daar die de afgelopen 9 maanden het meest heeft geleerd, bewonderenswaardig hoe iemand als hij zich toch in deze zetting staande kan houden en volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij in de tijd dat hij daar woont wat milder is geworden, toch wel heeft leren luisteren en is veranderd.
Nee, ik hoor net Mirthe zeggen dat ze dat had gezegd te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |