Inderdaad, dat kleurtje doet veel mensen goed.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Erik ziet er wel iets beter uit als hij een kort kapsel en een bruin kleurtje heeft, iets gezonder.
Het is inderdaad een heel speciaal figuurquote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even meetikken.
Ik hoor dit al een tijd aan.
Maar vol verbazing schiet ik er ook nog van in de lach![]()
Wat een vent
Bijzondere wereld waar Erik in leeftquote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even meetikken.
Ik hoor dit al een tijd aan.
Maar vol verbazing schiet ik er ook nog van in de lach![]()
Wat een vent
En toch heeft hij mijn gunfactor.quote:
Ik geloof wel dat hij in de tijd dat hij daar woont wat milder is geworden, toch wel heeft leren luisteren en is veranderd.quote:
Bij mij ook, ik denk ook dat er weinig kwaad in Erik zit.quote:
Bij mij ook. Ik wilde net zeggen dat er geen kwaad bij hem zit, Hij is anders, en komt daar eerlijk voor uit.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik denk ook dat er weinig kwaad in Erik zit.
Ik denk dat Erik degene is daar die de afgelopen 9 maanden het meest heeft geleerd, bewonderenswaardig hoe iemand als hij zich toch in deze zetting staande kan houden en volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij in de tijd dat hij daar woont wat milder is geworden, toch wel heeft leren luisteren en is veranderd.
Nee, ik hoor net Mirthe zeggen dat ze dat had gezegd te gaan.quote:
En hij is ook echt wel bereid geweest om te luisteren, en om te proberen te veranderen, zoals met zijn kleding, deo enz.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik degene is daar die de afgelopen 9 maanden het meest heeft geleerd, bewonderenswaardig hoe iemand als zich toch in deze zetting staande kan houden en volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.
Ongemakkelijkquote:Op zondag 21 mei 2023 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Ik zei gewoon ik ga zo de hottub in met de dames, ik ga me omkleden. 'Oh ik heb eigenlijk ook wel zin'. Ja wat moet ik dan zeggen, jij mag niet?"
Die is niet meteen goed gekoeld, zo stom…quote:Op zondag 21 mei 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is die plek op haar arm van die hete pan van laatst?
Vind hem ook niet vervelend of zo. Kan ik van sommige andere niet zeggenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik degene is daar die de afgelopen 9 maanden het meest heeft geleerd, bewonderenswaardig hoe iemand als zich toch in deze zetting staande kan houden en volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.
Zelfs Jeff zei laatst dat hij het wel mooi vindt om te zien dat ie iets met commentaar doet. Ging toen om die soldeerbout, eerder ging hij de discussie aan na de 24u bedenktijd op het moment dat er gestemd moest worden. Nadat daar een paar keer commentaar op gegeven was ging hij die 24 uur gebruiken om te lobbyen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en helpt altjjd met opruimenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
En hij is ook echt wel bereid geweest om te luisteren, en om te proberen te veranderen, zoals met zijn kleding, deo enz.
Hij blijft bij de feestjes binnen, doet mee ( op zijn manier) staat niet meer in zijn eentje te basketballen enz.
echt bewonderenswaardig inderdaad.
Wilde zijn dorp helpen met duurzaamheid ofzo..denk eerder met gierigheid, hoelang kan je met 8 ton doen..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Erik is echt wel het type die zijn ¤800.000 na gewonnen te hebben, tot aan zijn dood op zijn rekening heeft staan.. "Omdat 'ie het niet echt nodig heeft.."
Volgens mij moet de helft naar de belastingdienstquote:Op zondag 21 mei 2023 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Erik is echt wel het type die zijn ¤800.000 na gewonnen te hebben, tot aan zijn dood op zijn rekening heeft staan.. "Omdat 'ie het niet echt nodig heeft.."
Erik is inderdaad stronteigenwijs, alles moet op zijn "eigen wijze", maar je ziet toch dat hij zo af en toe iets doet met het commentaar.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelfs Jeff zei laatst dat hij het wel mooi vindt om te zien dat ie iets met commentaar doet. Ging toen om die soldeerbout, eerder ging hij de discussie aan na de 24u bedenktijd op het moment dat er gestemd moest worden. Nadat daar een paar keer commentaar op gegeven was ging hij die 24 uur gebruiken om te lobbyen.
Ik geloof er geen moer van dat Erik zijn dorp gaan verrijken , maar ja Erik moet eerst winnenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Wilde zijn dorp helpen met duurzaamheid ofzo..denk eerder met gierigheid, hoelang kan je met 8 ton doen..
beetje laag dit weer van Mirthequote:Op zondag 21 mei 2023 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt nu tegen Eunice dat Erik niet afgespoeld heeft.
Hij stond net toch echt onder de douche
Mirthe kan veel dingen verzinnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt nu tegen Eunice dat Erik niet afgespoeld heeft.
Hij stond net toch echt onder de douche
Dit geloof ik ook niet, hij gunt nu zijn bewoners niks waar hij 1 jaar mee binnen zit, denk al helemaal niet de buren.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er geen moer van dat Erik zijn dorp gaan verrijken , maar ja Erik moet eerst winnen
Beetje raar van Mirthe, zou ze dit dan expres zeggen of denkt ze inderdaad dat hij niet gedoucht heeft, vraag ik me dan af.quote:
Hij heeft wel gelijk zijn 1000 aan de groep gegeven die hij had gewonnenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit geloof ik ook niet, hij gunt nu zijn bewoners niks waar hij 1 jaar mee binnen zit, denk al helemaal niet de buren.
Ik heb geen idee, zo zit ze gezellig met hem te praten en zo doet ze dit. Ik snap dat soms nietquote:Op zondag 21 mei 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar van Mirthe, zou ze dit dan expres zeggen of denkt ze inderdaad dat hij niet gedoucht heeft, vraag ik me dan af.
Het gaat Erik vooral om duurzaamheid, niet om zijn burenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit geloof ik ook niet, hij gunt nu zijn bewoners niks waar hij 1 jaar mee binnen zit, denk al helemaal niet de buren.
Ik heb haar niet zien douchen...quote:Op zondag 21 mei 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar van Mirthe, zou ze dit dan expres zeggen of denkt ze inderdaad dat hij niet gedoucht heeft, vraag ik me dan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |