quote:Op zondag 21 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
In Utopia namen mensen geen rol aan
Aldus mirthe
In Een Jaar van je Leven nemen ze toch ook geen rol aan? Zoals bijvoorbeeld dom nixnutterig lesbisch spelemeisjequote:Op zondag 21 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
In Utopia namen mensen geen rol aan
Aldus mirthe
Hij denkt dat serieusquote:Op zondag 21 mei 2023 16:31 schreef pingu66 het volgende:
Zou Erik dit echt denken over hun bekend zijn na ejvjl of maakt ie een grap?
Dit zeg ik net tegen Soul.quote:
Zijn kastje is weer afgeladen met koek, snoep en flessen cola.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Heeft Erik die 500 euro dan ook geweigerd als hij zo principieel is?
Niet geweigerdquote:Op zondag 21 mei 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Heeft Erik die 500 euro dan ook geweigerd als hij zo principieel is?
En dat biljart dan?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
Erik blijft bij zijn principes
Hij vindt het allemaal onzin
Gooi een stelling voor een goed doel.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het niet kunnen om geld weg te geven
Mirthe wil geld doneren
Zal de winnaar blij mee zijnquote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn kastje is weer afgeladen met koek, snoep en flessen cola.
Erik komt niks tekort.Onze soldeerheer.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
Mensen graaien
Aldus Erik
Die 3 borden eten eet Savonds
Kan hij dat terug storten? Of is het sowieso van de prijzenpot afquote:Op zondag 21 mei 2023 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
Whût?? Erik heeft nog ¤660 staan... weet niet wat 'ie er mee moet![]()
Misschien kannie wat "lekkers" bij Miertje kopen...![]()
Dat mensen sieraden van ZIJN geld kopen .. als 'ie wint dan hé?
Als ie het niet uitgeeft, blijft het daar gewoon zitten.. Hij had ook nee kunnen zeggen tegen het snoepgoed dat ie bestelde van de huishoudpot maar stond vooraan van de weekquote:Op zondag 21 mei 2023 16:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan hij dat terug storten? Of is het sowieso van de prijzenpot af
Deze gesprekkenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Ik ben gewoon een meisje dat ik de jungle hoort, ik ben gewoon Mogli; geen tijd, geen afspraken, geen planning, niks beloven.."
Erik: "Een vrij beroep is iets voor jou"
Mirthe: "Vrijmetselaar"
Erik: "Nou, dat zijn alleen mannen, dus dat is eh"
Mirthe: "Ja, metselaars vaak zijn mannen"
Erik: "Nee, vrijmetselaars"
Mirthe: "Ja dat is een geloof ook, een sekte, of... niet sekte maar een soort groepering"
Erik: "Ja, maar dat zijn alleen mannen"
Mirthe: Nou zeg, echt? Hou op... Ik kan ook metselen!"
Erik eet daar meer groente en fruit dan thuis.. en nóg mekkeren.. hij koopt ook zijn broodnodige 5x per dag maaltijd snickers niet nu ie de kans heeft met ¤660 overquote:Op zondag 21 mei 2023 16:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan hij dat terug storten? Of is het sowieso van de prijzenpot af
Ik ga helemaal stuk.quote:
Wat hij waarschijnlijk nooit gaat gebruikenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn kastje is weer afgeladen met koek, snoep en flessen cola.
Ik moet gewoon even meetikken.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Erik over zijn gevarieerde dieet van bami, pizza, lasagne en nasi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |