quote:Op zondag 21 mei 2023 13:50 schreef Silves het volgende:
Harde noten, dit verteerd gewoon niet, gevaarlijk hoor..
Welnee, poept ze gewoon weer heel uit, Wendie de Allessliksterquote:Op zondag 21 mei 2023 13:50 schreef Silves het volgende:
Harde noten, dit verteerd gewoon niet, gevaarlijk hoor..
Sasha vroeg of Bern met haar buiten wilde slapen. Dat wilde hij niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:51 schreef Lovely het volgende:
Geen idee waar over het gaat het gesprek ging
Tja.. valt te verwachten met haar gedrag. Pijnlijk, maar begrijpelijkquote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sasha vroeg of Bern met haar buiten wilde slapen. Dat wilde hij niet.
Nu vroeg iemand anders of hij buiten wilde slapen en hij zei ja. Daar is ze nu heel boos over.
Ook wel beetje apart maar Sasha maakt er wel een drama van zeg mijn godquote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nu vroeg iemand anders of hij buiten wilde slapen en hij zei ja. Daar is ze nu heel boos over.
Damnn hele worsten en dikke nuts..zoals Mirthe al opmerkte je heb likkers en slikkers..quote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Welnee, poept ze gewoon weer heel uit, Wendie de Allesslikster
Ah dan snap ik Sas wel, beetje raar waarom niet met haar en wel met iemand anders?quote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Mirthe is meer een likker.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Damnn hele worsten en dikke nuts..zoals Mirthe al opmerkte je heb likkers en slikkers..
Hij had andere buiten slapers gevraagd of ze last van de muizen hadden en of het koud was en dat viel wel mee.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan snap ik Sas wel, beetje raar waarom niet met haar en wel met iemand anders?
Oh verder niks?quote:Op zondag 21 mei 2023 13:55 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij had andere buiten slapers gevraagd of ze last van de muizen hadden en of het koud was en dat viel wel mee.
Kan mij er wel iets bij voorstellen Is ook raarquote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dus ze haalt haar weer dingen in haar hoofd?quote:Op zondag 21 mei 2023 13:55 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij had andere buiten slapers gevraagd of ze last van de muizen hadden en of het koud was en dat viel wel mee.
Dat was de vorige keer ook geen succes in de douche zag ik even snel....quote:
Onlogische gebeurtenis, zal wel een febo verhaallijn zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij had duidelijker dan de reden waarom hij niet wilde moeten vertellen i.p.v. nee denk ik dan.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus ze haalt haar weer dingen in haar hoofd?
quote:Op zondag 21 mei 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
Waarvoor Sasha nu de smartwatch heeft weet ik niet.
quote:Op zondag 21 mei 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Wat hebben ze toch met die callanges daar
Sasha gaat op de fiets, muziekje op en gaan
Heb het hier niet gelezen en ik heb haar alleen maar allleen gezien sinds ik de stream aan hebquote:Op zondag 21 mei 2023 14:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik kan nu even niet kijken maar is het nu opgelost tussen Bern en Sasha?
Ze krijgen altijd iets er voor terug, zoals die zakken snoep.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Wat hebben ze toch met die callanges daar
Sasha gaat op de fiets, muziekje op en gaan
quote:Op zondag 21 mei 2023 14:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Het laatste dat ik hoorde was "ja dikke snikkel"....ben ik overgestap op een andere stream.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Oei.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Het laatste dat ik hoorde was "ja dikke snikkel"....ben ik overgestap op een andere stream.
Eunice neuten zijn soooooo gezond. Jaaaaaaahaaa haaha en soooo lekkkerrrrrquote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Ze hebben weer een Bullshitje gevonden voor het GBR , nix te eten deze keer?
Ja dat is waarquote:Op zondag 21 mei 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze krijgen altijd iets er voor terug, zoals die zakken snoep.
Ja hoe ze ook keek toen iemand iets vroeg en zei zal ik navragen, zal ik navragen en die blik erbijquote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef pingu66 het volgende:
Eunice voelt zich wel heel interessant als leiding GBR. ( houding,blik en manier van praten)
Tomaten eten was zeker te lastig, te duur en Wendie kon die niet heel inslikken ?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice neuten zijn soooooo gezond. Jaaaaaaahaaa haaha en soooo lekkkerrrrr
Neequote:Op zondag 21 mei 2023 14:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sommige mensen geef je een streep en vervolgens gaan ze zich ernaar gedragenquote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef pingu66 het volgende:
Eunice voelt zich wel heel interessant als leiding GBR. ( houding,blik en manier van praten)
GBR Salade , met veel amandelen, die Babbel en Eunie al bijna allemaal opgevreten hebbenquote:Op zondag 21 mei 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal een halve krop sla met iets er in en een boterham werbij
Tonijn salade,noten...hop hop naar binnen werken.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:20 schreef Silves het volgende:
Zo eunice, altijd net niet alles opscheppen en zich een portie bewaren, die eet meer tussendoor, dan de gemiddelde bewoner daar..
is geen halve krop hoor.. Een blad ijsbergsla vormt een kommetje waar je dan iets in kun doen. en er zitten heel veel bladen op een krop ijsbergslaquote:Op zondag 21 mei 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal een halve krop sla met iets er in en een boterham werbij
ze zal het wel meer groter maken dan het is in haar hoofdquote:Op zondag 21 mei 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus ze haalt haar weer dingen in haar hoofd?
Leuk gedaan wel, ik dacht echt dat het een halve krop wasquote:Op zondag 21 mei 2023 14:23 schreef Verida het volgende:
[..]
is geen halve krop hoor.. Een blad ijsbergsla vormt een kommetje waar je dan iets in kun doen. en er zitten heel veel bladen op een krop ijsbergsla
quote:Op zondag 21 mei 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk gedaan wel, ik dacht echt dat het een halve krop was
Ook wellekker met die weerquote:Op zondag 21 mei 2023 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Naja in totaal een halve krop voor de hele goed. Ik vind zo'n groot slablad er wel gezellig en smakelijk uitzien
O dat kan ook. Wie wat bewaard heeft watquote:Op zondag 21 mei 2023 14:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft vanmorgen extra brood op zei hij. Wil salade bewaren.
Vraag ik me ook af. Ze eten veel luxer dan ik doe.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wellekker met die weer
Ze krijgen daar goed te eten hoor, zo luxe als ze daar altijd tussen de middag eten.
Wat is er mis met gewoon een boterham tussen demiddag
Ja, ze hebben het echt niet slecht.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Ze eten veel luxer dan ik doe.
Dat bewaren is daar nog wel een dingetje getje, kanzomaar ineens weg zijn. En dan Mirthe roepend IK heb het niet gepakt IK pak noooooit een extra hapje! 🙃😉quote:Op zondag 21 mei 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook. Wie wat bewaard heeft wat
Jouw leven is dan ook een stuk minder saai dan daar i0n de loods denk ik 😉.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Ze eten veel luxer dan ik doe.
Dat is toch helemaal niet op stream?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat bewaren is daar nog wel een dingetje getje, kanzomaar ineens weg zijn. En dan Mirthe roepend IK heb het niet gepakt IK pak noooooit een extra hapje! 🙃😉
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Meer dan 1 zelfs, maar was troep, nep en waardeloos want die moest ze plakken ofziets, ik heb er ook geen verstand van verder, maar denk niet dat ze die gaat dragen
Werd hier al gezegd dat ze nadat die 500 binnen had, gewoon voor el cheapo's is gegaan zodat ze de rest voor andere dingen kon gebruiken. Aangezien nu zit te shoppen, denk ik dat ze er niet ver naast zatenquote:
Aangezien er weer een no return policy isquote:Op zondag 21 mei 2023 14:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Werd hier al gezegd dat ze nadat die 500 binnen had, gewoon voor el cheapo's is gegaan zodat ze de rest voor andere dingen kon gebruiken. Aangezien nu zit te shoppen, denk ik dat ze er niet ver naast zaten
Ja zo nodig had ze die goede pruikquote:Op zondag 21 mei 2023 14:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Werd hier al gezegd dat ze nadat die 500 binnen had, gewoon voor el cheapo's is gegaan zodat ze de rest voor andere dingen kon gebruiken. Aangezien nu zit te shoppen, denk ik dat ze er niet ver naast zaten
vroeg 500 voor een pruik als ze dat zonde zou vinden had ze het ook niet aan hoeven te vragen.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien er weer een no return policy is
Snap ik het wel
Een pruik van 450 en dan zou hij niet goed zijn
Weg geld
Die 500 komt van Babs afquote:Op zondag 21 mei 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vroeg 500 voor een pruik als ze dat zonde zou vinden had ze het ook niet aan hoeven te vragen.
Dus wel een beetje achterbaks wat ze nu doet.
Hoe miertje pakt is wel bekend.. jaja.. zó gaat dat.... hapje in het bakje, hapje in het mondje, hapje voor onderweg..quote:Op zondag 21 mei 2023 14:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat bewaren is daar nog wel een dingetje getje, kanzomaar ineens weg zijn. En dan Mirthe roepend IK heb het niet gepakt IK pak noooooit een extra hapje! 🙃😉
Nee Moraima wilde een stelling van 500 voor een pruik Babs zei dat krijg je nooit gooi dan de stelling dat iedereen 500 krijgtquote:Op zondag 21 mei 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die 500 komt van Babs af
Die hebben er een gezamenlijk iets van gemaakt
Janet heeft daarin ook een hand gehad
En later wel op rood gaan staan
Ene kant wel, maar als je weet dat het niet terug mag, zoek je iets waarvan je zeker weet dat het goed is. Als ze er pas bij binnenkomst achter komt dat het plak-pruiken zijn, heeft ze d'r huiswerk niet gedaan.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien er weer een no return policy is
Snap ik het wel
Een pruik van 450 en dan zou hij niet goed zijn
Weg geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Niet voor 500quote:Op zondag 21 mei 2023 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Moraima wilde een stelling van 500 voor een pruik Babs zei dat krijg je nooit gooi dan de stelling dat iedereen 500 krijgt
of ze het nou in haar bakje doet of gewoon vast in haar mond, maakt hier toch helemaal niet uitquote:Op zondag 21 mei 2023 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe miertje pakt is wel bekend.. jaja.. zó gaat dat.... hapje in het bakje, hapje in het mondje, hapje voor onderweg..![]()
[ afbeelding ]
Zoals iedere keer iemand anders, zijn hun nu weer aan de beurt om uitzendtijd te maken. Ruzie is vanmiddag weer over hoor. Sas moet effe afkoelen voordat ze naar Bern zijn verhaal wil luisteren, is altijd zo. Vertelde ze van de week nog tegen Babs.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:24 schreef Silves het volgende:
Dit wordt een Bern en Sas middag in de hoofdrol, ja saaie zondag dus.
Het Miertje principe.. kijk naar Bern naast haar, die hoeft dat niet te doenquote:Op zondag 21 mei 2023 14:53 schreef Verida het volgende:
[..]
of ze het nou in haar bakje doet of gewoon vast in haar mond, maakt hier toch helemaal niet uit
Ik hoorde haar zeggen dat die nieuwe pruiken maar 60 euro kostte of iets dergelijks.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zou een mooie zijnquote:Op zondag 21 mei 2023 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wacht met spanning op de verplichte 24 uur Gebarentaal challenge morgen of overmorgen.. Praten=Gele Kaart+¤10.000 van de Pot af
onzin. dit is een bak waar iedereen zijn eigen bakje nog een keer uit kan vullen. Mirte stopt vast een hap in haar mond, Bern niet die loopt met zijn gevulde bakje weg.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Miertje principe.. kijk naar Bern naast haar, die hoeft dat niet te doen
Saai om ernaar te kijken. Hup naar de andere stream ookniet beter. Saai pffffffquote:Op zondag 21 mei 2023 15:06 schreef Dotteke het volgende:
A Bern besluit nu maar zijn salade te gaan eten
Ja het is niet echt wat de laatste dagen, Babette zei eerder vandaag dat ze weekend hadden en dat ze maandag weer aan het werk moeten. Het lijkt er zo ondertussen wel op dat ze steeds in het weekend niets hoeven te doen.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:10 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Saai om ernaar te kijken. Hup naar de andere stream ookniet beter. Saai pffffff
Meeëters weghalenquote:Op zondag 21 mei 2023 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Isaac krijg een of ander behandeling van Rupert. Hij moest eerst met zijn gezicht in zo stoomding en ligt nu op de bank terwijl Rupert iets met zjin gezcht doet
Eunice en Mirthe in gesprek
rupi drukt met iets meeeters uit bij icequote:Op zondag 21 mei 2023 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Isaac krijg een of ander behandeling van Rupert. Hij moest eerst met zijn gezicht in zo stoomding en ligt nu op de bank terwijl Rupert iets met zjin gezcht doet
Mag iek even?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Comedomen lepel?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupi drukt met iets meeeters uit bij ice
Heeft ze gelijk in.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
DIe blik, je wenkbrauwen het moet altijd over jou gaan. Je kwam echt heel Narcistisch over zegt Mirthe tegen Eunice
Wel fijn dat Mirthe zegt wat ze denkt. Maar ook in dit gesprek breekt Eunice vaak inquote:
Echt hoor,ze neemt weer de de leiding en ziet niet in hoe ze doet.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat Mirthe zegt wat ze denkt. Maar ook in dit gesprek breekt Eunice vaak in
Geeft totaal geen ruimte.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zelfs tijdens een gesprek gaat Eunice voorlezen uit een boek wat ze wil en aan werkt
Geen centje ruimte, Maar respect voor Mirthe dat ze rustig blijft en toch zegt wat ze wilquote:
Vind het ook raar dat mirthe nu doet of het allemaal door JW komtquote:Op zondag 21 mei 2023 15:41 schreef pingu66 het volgende:
Eunice walst weer over Mirthe heen en begint weer over ik ik ik
Dat doet ze helemaal nietquote:Op zondag 21 mei 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat mirthe nu doet of het allemaal door JW komt
Ze moet hierin dan ook eerlijk zijn dat het ook aan eunice zelf ligt
Ze is echt een beetje opgeblazen in haar gezichtquote:
Nee hoor hij is wel onderdeel van het gesprek maar niet alleen JWquote:
Ze had eerder afstand moeten nemen van Mirthe zegt zequote:Op zondag 21 mei 2023 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
Iek wiel niet mier daar over hebben.
Lekker makkeliek.
Bah, vieze manier van praten hoor.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
Eunice doet erg verheven
Ze voelt zich beter dan mirthe
Mijn mond valt ver open...quote:
Heb jij ander streams of zo?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
Eunice lult en lult
En mirthe wordt steeds bozer
Je kunt aan mirthe horen dat ze steeds bozer en gefrusteerder wordtquote:Op zondag 21 mei 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ander streams of zo?
Mirthe blijft gewoon rustig ik zie haar niet boos worden
Ik zou haar helemaal gek maken.quote:
Ze kan niets meer veranderen ze probeert zich aan te passen maar meer kan ze niet doenquote:
Ja ze luistert alleen naar haar zelf en Mirthe zegt netjes hoe ze er over denkt hoe ze er in staat en blijft netjesquote:Op zondag 21 mei 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Ze denkt maar dat ze alles weet en kan niet luisteren. Komt erg dom over.
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze luistert alleen naar haar zelf en Mirthe zegt netjes hoe ze er over denkt hoe ze er in staat en blijft netjes
Goeie van Mirthe.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
Wat een vies naar gesneer
Goed zo mirthe aanpakken die dame
Dat zeker en dat ze er ook not rustig, netjes en beschaafd blijft.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Goed dat Mirthe zich niet weg laat lullen door die onzin.
Hoe Eunice dat dan omdraaitquote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeie van Mirthe.
Ik voel me benauwd als ik bij je ben.
Vies hoor...quote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe Eunice dat dan omdraait
Luistert totaal niet
En alles met een vieze lach erbij
bah, wat een vies mens. Ik hoop echt dat Mirthe een goed gesprek kan krijgen met kamer 5 hierover.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe Eunice dat dan omdraait
Luistert totaal niet
En alles met een vieze lach erbij
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:54 schreef greysbones het volgende:
Mirthe gaat hier niet met een lekker gevoel bij weg lopen
Eunice luistert totaal niet
Alleen maar bezig met wat ze in buuken leest
Gelukkig maarquote:Op zondag 21 mei 2023 15:55 schreef engine het volgende:
Dit komt in ieder geval niet meer goed tussen die twee
Jeff er ook even bijhalen.quote:
Ja beter zo.quote:
Ze is een stap te ver gegaanquote:Op zondag 21 mei 2023 15:55 schreef engine het volgende:
Dit komt in ieder geval niet meer goed tussen die twee
Als de FEBO wilquote:Op zondag 21 mei 2023 15:59 schreef pingu66 het volgende:
Het probleem is Eunice krijg je er niet zomaar uit ( bij een eli)
Ik kan me steeds meer de opluchting van JW voorstellenquote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Eunice
Nou ja excuses
Mja mja
En begint weeeeeer over zichzelf
En de duivel.quote:
En Mirthe trapt er in.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:01 schreef KinKiJan het volgende:
Dat ondertoontje steeds, het is haast tegen het sarcastische aan, waarbij ze passief toch een soort schuldgevoel bij Mirthe aan lijkt te praten steedsNare vrouw.
Dat dusquote:Op zondag 21 mei 2023 16:01 schreef KinKiJan het volgende:
Dat ondertoontje steeds, het is haast tegen het sarcastische aan, waarbij ze passief toch een soort schuldgevoel bij Mirthe aan lijkt te praten steedsNare vrouw.
Dat ging over de Rolexen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Ik weet dat wendy toen zei dat het niet mocht
Maar dat kan ze ook verzinnen
Owww mirthe zo jammer dit
NLPquote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Het lijkt een beetje op NLP
Alles terug leggen op een ander
Die is niet goed hoorquote:Op zondag 21 mei 2023 16:11 schreef KinKiJan het volgende:
In de tussentijd was Zoe aan het zeveren over een groter bed. Dacht dat ze dat idee had laten varen, maar nope..
Isaac: "Voor wat?!"
Zoe: "Dan heb ik een stukje bed eraan!"
Isaac: "Doe normaal, je gaat toch niet zomaar doen om het doen man"
Zoe: "Waarom niet?"
Isaac: "Waarom moet je een grotere bed hebben?"
Zoe: "Doe ik het zelf doei"
Isaac: "Waarom moet je een grotere bed hebben?"
Zoe: "Is toch lekker?"
Isaac: "Doe normaal man"
Zoe: "Wat doe normaal, is toch leuk? Ben je jaloers?"
Isaac lacht haar uit
En sinds wanneer moet Mirthe verantwoording aan Janet afleggen?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet De Ouwe jaloerst tang dropt er weer effe snel een tegen Miertje... "Sinds wanneer ben jij dikke vrienden met Sjeffie? " schrikt er bijna van ..Whût wat?
Na de uitleg.. "We zijn helemaal niet dik hoorrjjj"
Ja ik vond het nogal onbeschoft om te vragen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En sinds wanneer moet Mirthe verantwoording aan Janet afleggen?
Het ging er uiteindelijk over dat Mietje op Sjeff gestemd zou hebben.. Sjanet die onverschiilend ogend Mietrtje zat uit te horen .. slinks wijfquote:Op zondag 21 mei 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En sinds wanneer moet Mirthe verantwoording aan Janet afleggen?
En boven Erikquote:Op zondag 21 mei 2023 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NLP![]()
Dit is gewoon hooghartig gedrag van Eunice, ze voelt ze verheven boven Mirthe.
Iewquote:Op zondag 21 mei 2023 16:19 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zegt iets wat Mirthe dacht
Erik: "I can read your mind"
Mirthe: "Oh! Nou dat wil je niet hoor!"
Erik: "Also the dirty stuff.."
Niemand heeft op Jeff gestemd de laatse keerquote:Op zondag 21 mei 2023 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging er uiteindelijk over dat Mietje op Sjeff gestemd zou hebben.. Sjanet die onverschiilend ogend Mietrtje zat uit te horen .. slinks wijf
Wat Erik niet weet is dat Miertje ook alle "Geile Dirty stuff" in Erik leest, alleen gaat zij er niet op in :quote:Op zondag 21 mei 2023 16:19 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zegt iets wat Mirthe dacht
Erik: "I can read your mind"
Mirthe: "Oh! Nou dat wil je niet hoor!"
Erik: "Also the dirty stuff.."
Sjanet was aan het vissenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Niemand heeft op Jeff gestemd de laatse keer
Maar dat weet ze zelf wel 8 op morri ( groep Sas waar Janet ook bij hoort)quote:
Is een SBS6 collega zegt Erikquote:Op zondag 21 mei 2023 16:26 schreef greysbones het volgende:
Erik de kans is heel reeel dat je zulke mensen tegen gaat komen hierna
Over Kees van de spek![]()
quote:Op zondag 21 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
In Utopia namen mensen geen rol aan
Aldus mirthe
In Een Jaar van je Leven nemen ze toch ook geen rol aan? Zoals bijvoorbeeld dom nixnutterig lesbisch spelemeisjequote:Op zondag 21 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
In Utopia namen mensen geen rol aan
Aldus mirthe
Hij denkt dat serieusquote:Op zondag 21 mei 2023 16:31 schreef pingu66 het volgende:
Zou Erik dit echt denken over hun bekend zijn na ejvjl of maakt ie een grap?
Dit zeg ik net tegen Soul.quote:
Zijn kastje is weer afgeladen met koek, snoep en flessen cola.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Heeft Erik die 500 euro dan ook geweigerd als hij zo principieel is?
Niet geweigerdquote:Op zondag 21 mei 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Heeft Erik die 500 euro dan ook geweigerd als hij zo principieel is?
En dat biljart dan?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
Erik blijft bij zijn principes
Hij vindt het allemaal onzin
Gooi een stelling voor een goed doel.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het niet kunnen om geld weg te geven
Mirthe wil geld doneren
Zal de winnaar blij mee zijnquote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn kastje is weer afgeladen met koek, snoep en flessen cola.
Erik komt niks tekort.Onze soldeerheer.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
Mensen graaien
Aldus Erik
Die 3 borden eten eet Savonds
Kan hij dat terug storten? Of is het sowieso van de prijzenpot afquote:Op zondag 21 mei 2023 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
Whût?? Erik heeft nog ¤660 staan... weet niet wat 'ie er mee moet![]()
Misschien kannie wat "lekkers" bij Miertje kopen...![]()
Dat mensen sieraden van ZIJN geld kopen .. als 'ie wint dan hé?
Als ie het niet uitgeeft, blijft het daar gewoon zitten.. Hij had ook nee kunnen zeggen tegen het snoepgoed dat ie bestelde van de huishoudpot maar stond vooraan van de weekquote:Op zondag 21 mei 2023 16:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan hij dat terug storten? Of is het sowieso van de prijzenpot af
Deze gesprekkenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Ik ben gewoon een meisje dat ik de jungle hoort, ik ben gewoon Mogli; geen tijd, geen afspraken, geen planning, niks beloven.."
Erik: "Een vrij beroep is iets voor jou"
Mirthe: "Vrijmetselaar"
Erik: "Nou, dat zijn alleen mannen, dus dat is eh"
Mirthe: "Ja, metselaars vaak zijn mannen"
Erik: "Nee, vrijmetselaars"
Mirthe: "Ja dat is een geloof ook, een sekte, of... niet sekte maar een soort groepering"
Erik: "Ja, maar dat zijn alleen mannen"
Mirthe: Nou zeg, echt? Hou op... Ik kan ook metselen!"
Erik eet daar meer groente en fruit dan thuis.. en nóg mekkeren.. hij koopt ook zijn broodnodige 5x per dag maaltijd snickers niet nu ie de kans heeft met ¤660 overquote:Op zondag 21 mei 2023 16:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan hij dat terug storten? Of is het sowieso van de prijzenpot af
Ik ga helemaal stuk.quote:
Wat hij waarschijnlijk nooit gaat gebruikenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn kastje is weer afgeladen met koek, snoep en flessen cola.
Ik moet gewoon even meetikken.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Erik over zijn gevarieerde dieet van bami, pizza, lasagne en nasi
Inderdaad, dat kleurtje doet veel mensen goed.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Erik ziet er wel iets beter uit als hij een kort kapsel en een bruin kleurtje heeft, iets gezonder.
Het is inderdaad een heel speciaal figuurquote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even meetikken.
Ik hoor dit al een tijd aan.
Maar vol verbazing schiet ik er ook nog van in de lach![]()
Wat een vent
Bijzondere wereld waar Erik in leeftquote:Op zondag 21 mei 2023 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even meetikken.
Ik hoor dit al een tijd aan.
Maar vol verbazing schiet ik er ook nog van in de lach![]()
Wat een vent
En toch heeft hij mijn gunfactor.quote:
Ik geloof wel dat hij in de tijd dat hij daar woont wat milder is geworden, toch wel heeft leren luisteren en is veranderd.quote:
Bij mij ook, ik denk ook dat er weinig kwaad in Erik zit.quote:
Bij mij ook. Ik wilde net zeggen dat er geen kwaad bij hem zit, Hij is anders, en komt daar eerlijk voor uit.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik denk ook dat er weinig kwaad in Erik zit.
Ik denk dat Erik degene is daar die de afgelopen 9 maanden het meest heeft geleerd, bewonderenswaardig hoe iemand als hij zich toch in deze zetting staande kan houden en volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij in de tijd dat hij daar woont wat milder is geworden, toch wel heeft leren luisteren en is veranderd.
Nee, ik hoor net Mirthe zeggen dat ze dat had gezegd te gaan.quote:
En hij is ook echt wel bereid geweest om te luisteren, en om te proberen te veranderen, zoals met zijn kleding, deo enz.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik degene is daar die de afgelopen 9 maanden het meest heeft geleerd, bewonderenswaardig hoe iemand als zich toch in deze zetting staande kan houden en volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.
Ongemakkelijkquote:Op zondag 21 mei 2023 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Ik zei gewoon ik ga zo de hottub in met de dames, ik ga me omkleden. 'Oh ik heb eigenlijk ook wel zin'. Ja wat moet ik dan zeggen, jij mag niet?"
Die is niet meteen goed gekoeld, zo stom…quote:Op zondag 21 mei 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is die plek op haar arm van die hete pan van laatst?
Vind hem ook niet vervelend of zo. Kan ik van sommige andere niet zeggenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik degene is daar die de afgelopen 9 maanden het meest heeft geleerd, bewonderenswaardig hoe iemand als zich toch in deze zetting staande kan houden en volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.
Zelfs Jeff zei laatst dat hij het wel mooi vindt om te zien dat ie iets met commentaar doet. Ging toen om die soldeerbout, eerder ging hij de discussie aan na de 24u bedenktijd op het moment dat er gestemd moest worden. Nadat daar een paar keer commentaar op gegeven was ging hij die 24 uur gebruiken om te lobbyen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en helpt altjjd met opruimenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
En hij is ook echt wel bereid geweest om te luisteren, en om te proberen te veranderen, zoals met zijn kleding, deo enz.
Hij blijft bij de feestjes binnen, doet mee ( op zijn manier) staat niet meer in zijn eentje te basketballen enz.
echt bewonderenswaardig inderdaad.
Wilde zijn dorp helpen met duurzaamheid ofzo..denk eerder met gierigheid, hoelang kan je met 8 ton doen..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Erik is echt wel het type die zijn ¤800.000 na gewonnen te hebben, tot aan zijn dood op zijn rekening heeft staan.. "Omdat 'ie het niet echt nodig heeft.."
Volgens mij moet de helft naar de belastingdienstquote:Op zondag 21 mei 2023 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Erik is echt wel het type die zijn ¤800.000 na gewonnen te hebben, tot aan zijn dood op zijn rekening heeft staan.. "Omdat 'ie het niet echt nodig heeft.."
Erik is inderdaad stronteigenwijs, alles moet op zijn "eigen wijze", maar je ziet toch dat hij zo af en toe iets doet met het commentaar.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelfs Jeff zei laatst dat hij het wel mooi vindt om te zien dat ie iets met commentaar doet. Ging toen om die soldeerbout, eerder ging hij de discussie aan na de 24u bedenktijd op het moment dat er gestemd moest worden. Nadat daar een paar keer commentaar op gegeven was ging hij die 24 uur gebruiken om te lobbyen.
Ik geloof er geen moer van dat Erik zijn dorp gaan verrijken , maar ja Erik moet eerst winnenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Wilde zijn dorp helpen met duurzaamheid ofzo..denk eerder met gierigheid, hoelang kan je met 8 ton doen..
beetje laag dit weer van Mirthequote:Op zondag 21 mei 2023 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt nu tegen Eunice dat Erik niet afgespoeld heeft.
Hij stond net toch echt onder de douche
Mirthe kan veel dingen verzinnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt nu tegen Eunice dat Erik niet afgespoeld heeft.
Hij stond net toch echt onder de douche
Dit geloof ik ook niet, hij gunt nu zijn bewoners niks waar hij 1 jaar mee binnen zit, denk al helemaal niet de buren.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er geen moer van dat Erik zijn dorp gaan verrijken , maar ja Erik moet eerst winnen
Beetje raar van Mirthe, zou ze dit dan expres zeggen of denkt ze inderdaad dat hij niet gedoucht heeft, vraag ik me dan af.quote:
Hij heeft wel gelijk zijn 1000 aan de groep gegeven die hij had gewonnenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit geloof ik ook niet, hij gunt nu zijn bewoners niks waar hij 1 jaar mee binnen zit, denk al helemaal niet de buren.
Ik heb geen idee, zo zit ze gezellig met hem te praten en zo doet ze dit. Ik snap dat soms nietquote:Op zondag 21 mei 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar van Mirthe, zou ze dit dan expres zeggen of denkt ze inderdaad dat hij niet gedoucht heeft, vraag ik me dan af.
Het gaat Erik vooral om duurzaamheid, niet om zijn burenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit geloof ik ook niet, hij gunt nu zijn bewoners niks waar hij 1 jaar mee binnen zit, denk al helemaal niet de buren.
Ik heb haar niet zien douchen...quote:Op zondag 21 mei 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar van Mirthe, zou ze dit dan expres zeggen of denkt ze inderdaad dat hij niet gedoucht heeft, vraag ik me dan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |