Heb jij ander streams of zo?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
Eunice lult en lult
En mirthe wordt steeds bozer
Je kunt aan mirthe horen dat ze steeds bozer en gefrusteerder wordtquote:Op zondag 21 mei 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ander streams of zo?
Mirthe blijft gewoon rustig ik zie haar niet boos worden
Ik zou haar helemaal gek maken.quote:
Ze kan niets meer veranderen ze probeert zich aan te passen maar meer kan ze niet doenquote:
Ja ze luistert alleen naar haar zelf en Mirthe zegt netjes hoe ze er over denkt hoe ze er in staat en blijft netjesquote:Op zondag 21 mei 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Ze denkt maar dat ze alles weet en kan niet luisteren. Komt erg dom over.
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze luistert alleen naar haar zelf en Mirthe zegt netjes hoe ze er over denkt hoe ze er in staat en blijft netjes
Goeie van Mirthe.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
Wat een vies naar gesneer
Goed zo mirthe aanpakken die dame
Dat zeker en dat ze er ook not rustig, netjes en beschaafd blijft.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Goed dat Mirthe zich niet weg laat lullen door die onzin.
Hoe Eunice dat dan omdraaitquote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeie van Mirthe.
Ik voel me benauwd als ik bij je ben.
Vies hoor...quote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe Eunice dat dan omdraait
Luistert totaal niet
En alles met een vieze lach erbij
bah, wat een vies mens. Ik hoop echt dat Mirthe een goed gesprek kan krijgen met kamer 5 hierover.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe Eunice dat dan omdraait
Luistert totaal niet
En alles met een vieze lach erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |