En een mobiele telefoon om John de M. te bellenquote:
Ja, dat zei ik net ook al, straks gaat hij zeggen dat hij aan het banjeren wasquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
En morgen of overmorgen weer zeggen dat zijn onhebbelijke gedrag een act is
Omdat babs de hele dag moet zorgen voor deze 2?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heel slim, nu heeft Wendy het allemaal gedaan, geef het Wendy maar op de kop, vieze streken van Babet en Zoe
Ik geloof wel dat hij soms ook een act doet.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
En morgen of overmorgen weer zeggen dat zijn onhebbelijke gedrag een act is
Gezelliiiiquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de baas zei: Helaas ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
OJa, das wel handigquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een mobiele telefoon om John de M. te bellen
We herkennen het verschil inmiddelsquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij soms ook een act doet.
Maar bij bier en drank zeer zeker niet.
En nu ook nog met aanstekers
Zoe kan niets zelf en vraagt alles aan Babet, dan weer aan Wendy of Ice en als er iets mis gaat, geeft ze het een ander op de kopquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat babs de hele dag moet zorgen voor deze 2?
Ze kan mailen tochquote:
Janken gaat achteraf wel gebeuren.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
ZOë blijft vrij rustig, hoe minderwaardig doet hij tegen haar
Ja dat maakt hem juist woestquote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Niet zo moeilijk toch want ze zegt helemaal niets.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Knap hoor, iedereen kan van haar vinden wat je wil, maar ze weet zich prima te weren nu.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja klopt, maar Babs wordt steeds naar voren geschoven..en ja ik hoop deze keer dat ze zegt fuck you alle, knap het zelf op.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe kan niets zelf en vraagt alles aan Babet, dan weer aan Wendy of Ice en als er iets mis gaat, geeft ze het een ander op de kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |