Dat is pas onder de bus gooienquote:Op zondag 21 mei 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus echt niet van Babette het is haar bestie ,ze zijn samen getrouwd maar steekt haar keer op keer een mes in de rug.
En bij Wendy roddelt ze weer over Zoë en Marcianoquote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Silves het volgende:
Zooi vind het vreselijk dat
Wendy zoveel drinkt, is het niet ook Zooi die net met haar beker alcohol liep te paraderen..
Lekker van Stream wisselen...krijg je Moira en het legoblokje aan de gym.voor ieder wat wils..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Toen ik het geluid aan had zat Babette te roddelen over Wendy. Heb het maar uitgezet. Zo misselijk namelijk.
Dat doet ze regelmatig mevr de schijnheilquote:
Heeft Mirthe gezien dan dat Erik afgespoeld heeft? Misschien vergist ze zich gewoon.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die mirthe ook, door glashard te zeggen dat eric zich niet afspoelt, leugenaar eerste klas
en die Babs is ook een vieze stoker
dan moet ze niet stellig beweren dat hij dat niet heeft gedaanquote:Op zondag 21 mei 2023 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft Mirthe gezien dan dat Erik afgespoeld heeft? Misschien vergist ze zich gewoon.
Bierquote:Op zondag 21 mei 2023 17:53 schreef Sestra666 het volgende:
waar gaat het nu over bij jeff? over wie heeft hij het?
Over iedereen en over een fakking biertje.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:53 schreef Sestra666 het volgende:
waar gaat het nu over bij jeff? over wie heeft hij het?
Je zal er maar mee in discussie moeten gaanquote:Op zondag 21 mei 2023 17:56 schreef Charmian het volgende:
djiezus zoe gaat er steeds raarder uit zien
Als ik Zoë was had ik naar hem gezwaaid en was weggelopen.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Jeff loopt nu alleen nog maar door Babette heen te schreeuwen.
Ja echt he, wat een grote jongen is het toch.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:57 schreef engine het volgende:
Ze hebben de baby zijn bier afgepakt geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |