Ik dacht al, iemand hier is doodsbang voor slangen, maar ik wist niet meer wie.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Hallo waar zijn de spoilers als we het over slangen hebbenal helemaal die niet extreem ver weg wonen..
🤣quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoooooooEven naar het Deventer Bierfestival geweest. Lekkere brouwsels van @:sarabi en baardmeneer geproefd
Goed dat ik maar 5 muntjes gekogd hat. Nu balkon en verder LALALALALALALALALAA
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:51 schreef Blues het volgende:
[..]
🤣
Ik zit aan een 0.0% bruine Leffe[ afbeelding ]
En nu naar de Actionquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kringloopdaad maar weer even bij het kringloopwoord gevoegd en idd met lege handen huiswaarts.
Geen zwarte broeken meer he, pas op hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Helft van het huis schoon. Maandag de andere helft.
Morgen naar een stoffenmarkt en een voorraad stof inslaan
Zeker niet 😂quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen zwarte broeken meer he, pas op hoor
@Koen66 meldde hetzelfde. Die vermoedt een link met corporate VPN omdat het bij zijn vrouw allemaal wel gewoon werkte.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef z80 het volgende:
Sins een paar dagen https://imgur.com/ stuk. Wel doet de site het zelf. Maar geen plaatjes meer.
Firefox, Edge en Chrome. Allen het zelfde.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker Fles?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een plaatje mee gepostquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef z80 het volgende:
Sins een paar dagen https://imgur.com/ stuk. Wel doet de site het zelf. Maar geen plaatjes meer.
Wat. Ik toon gewoon een beetje betrokkenheid bij de struggles van mijn medeCULlers. Mag dat ook al niet.quote:
Volgens mij moet je maar eens gaan bbq'en met je burenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je lekker Fles?![]()
Hier kan de bh bijna uit. Ochtend werken, middag ‘behulpzaam’ in de tuin rommelen (buurman liet me een schuttingdeel meetillen), ouders entertainen: plantenadvies in ruil voor koffie.
Tevens pa gecharterd om het potentiële kampvuur wat nu in mijn tuin ligt mee naar de milieustraat te brengen. Nu heeftbuurman
zich opgesloten in mijn tuin voor het laatste plankje van de schutting. In bezit van de sleutel van mijn tuinpoortje. En hoef ik waarschijnlijk niet meer beschikbaar te zijn.
Nee dat is echt niet waar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:43 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij had @:Sarabi alleen bier van >9% bij zich
Imgur heeft aangekondigd geen NSFW meer toe te staan; ik heb vanuit wat Reddit discussies begrepen dat er nu mensen zijn die DDOS achtige dingen tegen imgur ondernemen uit ehm, onvrede oid.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef z80 het volgende:
Dit soort gedeug is over het algemeen wel zelfmoord voor zo'n bedrijf. Maar goed. We gaan het zien. Ik betaal gewoon jaarlijks een bedrag voor wat online space en dat bevalt me prima.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef fietsie het volgende:
Imgur heeft aangekondigd geen NSFW meer toe te staan
Gedoe!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij moet je maar eens gaan bbq'en met je buren
Ah dat kan ook altijd nog.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort gedeug is over het algemeen wel zelfmoord voor zo'n bedrijf. Maar goed. We gaan het zien. Ik betaal gewoon jaarlijks een bedrag voor wat online space en dat bevalt me prima.
Gedoequote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gedoe!
Buurman heeft al opdracht gekregen om na te denken over zijn favoriete restaurant.
En ik nam geen genoegen met ‘dat hoeft niet’
Site zelf doet het wel. Alleen lege vlakken. En de foto's die op fok zouden staan zijn niet zichtbaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Imgur heeft aangekondigd geen NSFW meer toe te staan; ik heb vanuit wat Reddit discussies begrepen dat er nu mensen zijn die DDOS achtige dingen tegen imgur ondernemen uit ehm, onvrede oid.
Ik heb er nooit echt de charme van ingezien eigk.quote:
En ik gooi het in de pan. Stuk sneller en praktischerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gooi gewoon wat vlees op de contactgrill en verder, als er wat sla, friet of stokbrood bij is prima. En anders maar niet
Ja hoor je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ik gooi het in de pan. Stuk sneller en praktischer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi stukje vis gekocht
Mooi Bahamanees zwaardvischjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi stukje vis gekocht
Met cash vis een optie om te betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met cash vis een optie om te betalen?
Mieren. Ja, kut.quote:
Afgelopen jaar had ik 10 tomatenplanten, meerdere soorten. Op een gegeven moment stond er vanaf heuphoogte tot de nok van de kas 1 kas-brede biomassa van in elkaar vervlochten gebladerte, gevuld met overal hangende tomaten, alle soorten door elkaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook een kasDit klinkt zo leuk. Hopelijk dit keer fgeen oerwoud, fiets! (alhoewel, wat is er mis met een oerwoud?)
Maar wel lekker veel tomatenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:52 schreef fietsie het volgende:
Afgelopen jaar had ik 10 tomatenplanten, meerdere soorten. Op een gegeven moment stond er vanaf heuphoogte tot de nok van de kas 1 kas-brede biomassa van in elkaar vervlochten gebladerte, gevuld met overal hangende tomaten, alle soorten door elkaar.
Je kon er alleen nog onderdoor kruipen..
Uh een aantal weken wel. En daarna een groeiend percentage schimmelquote:
Voorgerecht een 8, nagerecht ook. Hoofdgerecht een 6 1/2quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Leuk treinritje van Fles (was het eten wel lekker? je klonk daar niet heel enthousiast over)
Was leuk je even te sprekenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoooooooEven naar het Deventer Bierfestival geweest. Lekkere brouwsels van @:sarabi en baardmeneer geproefd
Goed dat ik maar 5 muntjes gekogd hat. Nu balkon en verder LALALALALALALALALAA
Mooi hč, LED verlichtingquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:03 schreef AnneX het volgende:
Een loonwerker is achter op het land bezig. Met een verblindend licht, dat lijkt hier keihard naar binnen te schijnen. Op 750 m. afstand. 😎
Rustige nacht Isa!
Yesquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ja op naar het volgende weekend @:sarabi
Gut, nooit zo over nagedacht, maar dat zou best eens leuk kunnen zijn. Beetje tuinieren, beetje kletsen met andere mensen die tuinieren, beetje in zonnetje op eigen stukkie grond genieten, lekker opeten van eigen groentequote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt als een fijne dag @:Lucky_Strike
Je hebt het er vast veel te druk voor maar zou een volkstuin een idee zijn @:Isabeau?
Hopelijk is de loonwerker snel klaar @:AnneX
Vanavond weer enorm gelachen om “even tot hier”. Zo jammer dat het nu al weer stopt
Echt, waanzinnig mooi gevonden. Ik had het niet beter kunnen verzinnen. Maar ik heb er nog nooit van gehoord? Dus ik ga Googlen. Niets te vinden. Ik denk er nog even aan de apothekersassistente te bellen, maar die ligt al te slapen, dus doe maar niet. Dus ik vraag het ChatGPT weer: waar komt je informatie vandaan?quote:'HTP' op de verpakking van Paracetamol staat voor "Hoofdpijn, Tanden, Pijn". Het is een aanduiding die aangeeft dat het specifiek bedoeld is voor het verlichten van hoofdpijn en pijn aan tanden. Het product kan ook algemene pijnstillende eigenschappen hebben, maar het wordt vaak gebruikt voor specifieke situaties waarin hoofdpijn of tandpijn optreedt. Het is belangrijk om altijd de aanwijzingen op de verpakking te volgen en, indien nodig, een zorgverlener te raadplegen voordat u medicijnen gebruikt.
quote:Mijn excuses, maar ik moet een correctie aanbrengen. Ik heb een vergissing gemaakt in mijn vorige antwoord. De afkorting 'HTP' staat niet voor "Hoofdpijn, Tanden, Pijn". Ik kon geen specifieke betekenis vinden voor 'HTP' in relatie tot Paracetamol. Het lijkt erop dat 'HTP' mogelijk een interne code of aanduiding is die specifiek is voor het product of de fabrikant. Het is altijd het beste om de verpakking te raadplegen, contact op te nemen met de fabrikant of een zorgverlener te raadplegen voor specifieke informatie over de betekenis van afkortingen op een medicijnverpakking. Nogmaals, mijn excuses voor het eerder gegeven onjuiste antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 21 mei 2023 01:32 schreef Isabeau het volgende:
En een wtf foto als je de context niet weet(niet op klikken als je niet tegen dode muizen kan)
Ik wilde vragen of het voor medicijnen onderzoek was, maar nu ik je post quote kan ik de URL lezen en weet ik wat het is…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een wtf foto als je de context niet weet(niet op klikken als je niet tegen dode muizen kan)
Wel inventiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verklaring mag ook wel in een spoiler, voor vlinder.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 21 mei 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Er zitten dikkopjes in de beek:
[ afbeelding ]
Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Té vroeg als er ook een waarschuwing bijstaat voor de spoiler.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:08 schreef Candaasje het volgende:
Luguber/wreed komt eerder in me op dan inventief![]()
Mogguh trouwens! Drukke avond/nacht gehad, nu weer thuis zien te komen.
Dank!quote:
Weet je zeker dat je gazon wilt? Gras is heel veel werk en verder erg saai. Is een terras en lekker veel (wilde) bloemen niet veel leuker? Voor hommels en bijen sowieso.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Vandaag proberen we een stuk achtertuin klaar te krijgen voor een gazon. Ben benieuwd of dat een beetje wil.
Dat is het idee ja. Er staat alleen dikbegroeid onkruid tot bijna heuphoogte opquote:Op zondag 21 mei 2023 10:33 schreef derLudolf het volgende:
Vlak trekken koemest er op en gras zaaien maar?
Hoewel, kleigrond, vlak trekken zal wel tegen vallen?
Ja, dat weten we zeker. We hebben al 35 vierkante meter terras, veel bloemen en ons grote gazon van 350 meter wordt vervangen door een wilde bloemenweide. Ik sluit niet uit dat ooit dit gazon weer vervangen gaat worden door iets anders maar voor nu is dit het beste idee.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je gazon wilt? Gras is heel veel werk en verder erg saai. Is een terras en lekker veel (wilde) bloemen niet veel leuker? Voor hommels en bijen sowieso.
De enige reden waarom ik een "gazon" heb is omdat de honden er spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh..Ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een dekentje over haar heen draperen om haar te dragen.
Edit: en in een doos?
Dan met een kruiwagen rijden en Frida begraven in een mooi hoekje op het landgoed.
Sterkte zeg!
[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 21-05-2023 12:02:11 ]
Was je niet eens op zoek naar kuilplastic om erover te leggen? staat mij bij.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is het idee ja. Er staat alleen dikbegroeid onkruid tot bijna heuphoogte opDat gaan we vandaag weghalen. Volgend weekend huren we een frees en een wals en zaaien we. Het valt erg mee met de klei trouwens. Dicht bij de dijk is het wel kleiig maar in de rest van de tuin gaat het best. Het deel dat nu gazon wordt is vorig jaar ook flink opgehoogd met aarde. Vol onkruidzaad dus
[..]
Ja, dat weten we zeker. We hebben al 35 vierkante meter terras, veel bloemen en ons grote gazon van 350 meter wordt vervangen door een wilde bloemenweide. Ik sluit niet uit dat ooit dit gazon weer vervangen gaat worden door iets anders maar voor nu is dit het beste idee.
We hoeven geen strak gazon, eens in de paar weken maaien is prima. Paardebloemen enzo zijn meer dan welkom. Maar die woestenij die we nu hebben willen we echt niet meer. Het moet prettig zijn om in de tuin te zitten.
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is het idee ja. Er staat alleen dikbegroeid onkruid tot bijna heuphoogte opDat gaan we vandaag weghalen. Volgend weekend huren we een frees en een wals en zaaien we. Het valt erg mee met de klei trouwens. Dicht bij de dijk is het wel kleiig maar in de rest van de tuin gaat het best. Het deel dat nu gazon wordt is vorig jaar ook flink opgehoogd met aarde. Vol onkruidzaad dus
[..]
Ja, dat weten we zeker. We hebben al 35 vierkante meter terras, veel bloemen en ons grote gazon van 350 meter wordt vervangen door een wilde bloemenweide. Ik sluit niet uit dat ooit dit gazon weer vervangen gaat worden door iets anders maar voor nu is dit het beste idee.
We hoeven geen strak gazon, eens in de paar weken maaien is prima. Paardebloemen enzo zijn meer dan welkom. Maar die woestenij die we nu hebben willen we echt niet meer. Het moet prettig zijn om in de tuin te zitten.
Bwuh..Jak…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!
Bwuh..Oh no wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat heeft bijna 2 jaar over ons weiland van 800 vierkante meter gelegen. Dat hielp op zich goed. Dat is waar nu de moestuin en 350 meter gazon is. Alles wat geen moestuin en gazon is, is weer net zo dichtbezaaid met brandnetel en distel. We wonen in een agrarisch gebied dus er zit veel stikstof in de grond.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was je niet eens op zoek naar kuilplastic om erover te leggen? staat mij bij.
SPOILER: Waarschuwing: close-up foto's van een wespOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat leuk.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo leuk als je lief een "inserthuisdiersoort"mens wordt. Zo dacht ik eerste dates dat het vast niets zou worden met de man omdat hij claimde niet zo veel met katten te hebben. Vanaf de eerste keren dat hij bleef slapen was hij elk nachtelijk wc tripje minutenlang met poes aan het kwebbelen
Poes durfde toen nog niet op het bed te slapen en sliep in haar bananendoos op de gang en poes was 's nachts altijd net iets dapperder en aandachtvrageriger dan overdag.
quote:Op zondag 21 mei 2023 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is een wesp bezig een nest te bouwen in de stang van mijn balkontafeltje denk ik. Die gaatjes smeert ie dicht met geel spul. Gisteravond doorgeprikt en kruidnagels in gestoken, nu zijn de kruidnagels weg en zit er weer geel spul in. Weer doorgeprikt en nu afgesmeerd met azijn. Maar daar gaat het keihard van roesten natuurlijk. Wat doen we hieraan?
Oe dat wil je niet op je balkonSPOILER: Waarschuwing: close-up foto's van een wespOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn hier geen sites over?
Er is een wesp bezig een nest te bouwen in de stang van mijn balkontafeltje denk ik. Die gaatjes smeert ie dicht met geel spul. Gisteravond doorgeprikt en kruidnagels in gestoken, nu zijn de kruidnagels weg en zit er weer geel spul in. Weer doorgeprikt en nu afgesmeerd met azijn. Maar daar gaat het keihard van roesten natuurlijk. Wat doen we hieraan?
Balkontafel bij het grofvuil zettenSPOILER: Waarschuwing: close-up foto's van een wespOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee wat er tegen te doen is, maar ik vind de foto's wel mooi…SPOILER: Waarschuwing: close-up foto's van een wespOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chef is niet thuis. die moest vrijdag weer gaan werken en ik was woensdag vertrokken voor een weekendje weg, vanmorgen thuis gekomen..quote:Op zondag 21 mei 2023 12:00 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje en een Flinke Borrel of twee drie vooraf en erna.
Is Chef thuis om het samen te doen?
Sterkte Bquote:Op zondag 21 mei 2023 12:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
chef is niet thuis. die moest vrijdag weer gaan werken en ik was woensdag vertrokken voor een weekendje weg, vanmorgen thuis gekomen..
vrienden langs gekomen en we hebben haar achter in de tuin begraven.. als chef thuis is gaan we er een mooi graf monumentje van maken ..
Chef houdt helemaal niet van katten, maar was gek op frida..quote:Op zondag 21 mei 2023 13:43 schreef yinu het volgende:
Ach @:barreltje, wat droevig.
Mijn C was ook nooit een dierenliefhebber maar sinds we de poezen hebben (nu 12 jaar) is hij hun grootste vriend
Wel uit de richting mss maar als je ooit in Utrecht bent op een zaterdag is er een hele grote lapjesmarkt op de Breedstraat.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Me best kunnen inhouden op de stoffenmarkt. Hele mooie stof gekocht voor een broek en tuniek voor een bruiloft. Daar moet nog een lange jas/vest bij. Die stof wel gezien maar die was niet echt geschikt. En stof voor een shirt die op diverse broeken kan.
Was niet heel erg onder de indruk van het gebodene. Heel veel van hetzelfde en niet echt veel kramen.
Maar heb je er echt een nodig?quote:Op zondag 21 mei 2023 13:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Chef houdt helemaal niet van katten, maar was gek op frida..
het is wel weird om nu al meteen aan een andere kat te denken, maar dat is wel iets wat we nodig gaan hebben hier vrees ik .. en dan iets bedenken tegen die weg
Weet ik, een aantal van de mensen hier staan daar ook. En van de vrijdag markt ook. Volgens mij is er in oosterhout nog een stoffen winkel, daar misschien maar eens naar toequote:Op zondag 21 mei 2023 14:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel uit de richting mss maar als je ooit in Utrecht bent op een zaterdag is er een hele grote lapjesmarkt op de Breedstraat.
https://www.facebook.com/lapjesmarkt
Alt+F4quote:Op zondag 21 mei 2023 14:47 schreef AnneX het volgende:
Zit ik verdomme te janken op een zondagmiddag:
[ twitter ]
Dan kijk en luister je toch niet. 🙃quote:
Ik bedoel, als je moet janken van een filmpje, maar dat niet wil, dan kijk je nietquote:Op zondag 21 mei 2023 17:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan kijk en luister je toch niet. 🙃
Zover ik begrijp wat Alt+F4 wil zeggen.
Vanavond ook uiteten met de mannen terug van foto excursie Almeloooo.
Minder exotisch en ‘gewoon’ avg.
Helaasch is het nog te koud voor het terras met uitzicht op de Lek.
Dat werd pas duidelijk na 10 sec.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je moet janken van een filmpje, maar dat niet wil, dan kijk je nietDat was wat ik bedoelde.
Leuk item was dat. Goed dat mensen zorgen dat die dingen niet worden vergeten ook.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:41 schreef derLudolf het volgende:
Absoluut niet jullie muziek, maar ik vind het gewoon een leuk ding.
Op de piraat wordt vandaag de dag nog veel spul uit de jaren 60 en 70 gedraaid. Nederlandstalig wat destijds hoog in de top 40 stond of zelf heeft meegedaan aan het songfestival - soms zelfs vrij hoog eindigend in de finale.
Op de piraat wordt nog veel vanaf vinyl gedraaid (er zijn zelfs "45 toeren shows") en er is dan ook een levendige handel in singels en lp's en wordt voor sommige plaatjes een paar honderd euro betaalt. Nu is een groepje mensen onder de naam "het vergeten zwarte goud" een zoektocht opgestart naar de artiesten en hun verhalen achter deze platen en volgende week vind ik zelf een festival plaats waarbij een aantal van deze artiesten langs zullen komen.
Zijn enige tijd terug zelfs op Radio 2 geweest, dat filmpje heb ik net gezien. Wist niet dat "Tik van de meule" er achter zat, want ja, die ken ik wel![]()
Ziet er ook goed uit. Aardappels wel geschild zoals in het rec?quote:Op zondag 21 mei 2023 20:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, vandaag werd nog leuker. Voor bij de barbecue maakte ik deze snelle en makkelijke lemon roast potatoes van Jamie. Half uurtje in de airfryer op 190 graden, zonder voorkoken. Lekker
Ik vind het ook wel fascinerend dat het vroeger gewoon pop was, of iets wat veel algemener is. Als het ik in hitparades staat zal het wel redelijk veel beluisterd zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk item was dat. Goed dat mensen zorgen dat die dingen niet worden vergeten ook.
Nee, ik schil aardappels eigenlijk nooit. Alleen met stamppot geloof ik.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ziet er ook goed uit. Aardappels wel geschild zoals in het rec?
Ik ook nauwelijks, vandaar mijn vraagquote:Op zondag 21 mei 2023 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ik schil aardappels eigenlijk nooit. Alleen met stamppot geloof ik.
Ja? Goed gelukt met tuinwerk?quote:
Ja inderdaad. Ik heb nauwelijks kennis van de hitparades van voor de jaren '90, behalve zeg maar Top2000 muziek. Er werd bij mij thuis nooit muziek geluisterd.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fascinerend dat het vroeger gewoon pop was, of iets wat veel algemener is. Als het ik in hitparades staat zal het wel redelijk veel beluisterd zijn.
Met dit soort dingen gaat het uitstekend met schil. Ik heb wel nieuwe oogst vastkokers gebruikt, die zijn lekker snel klaar.quote:
Jaquote:
Ik heb radio Veronica, toen nog vanaf zee, als ukkie met de paplepel ingegoten gekregen en vanaf mijn 6e ben ik met mijn platencollectie begonnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb nauwelijks kennis van de hitparades van voor de jaren '90, behalve zeg maar Top2000 muziek. Er werd bij mij thuis nooit muziek geluisterd.
Geen idee, ik breng hem vvoor zoiets tegenwoordig gewoon weg.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:37 schreef z80 het volgende:
Help, bomen en bos niet meer zien.
Mijn fiets heeft/had een lekke band. Deze geplakt, maar de buitenband is duidelijk aan vervanging toe. Maar waar voorheen er twee maten 28" waren. Is er nu een oerwoud. De band is een 42-622 of 28x1.60 of 700-40cl.
Kan daar een gewoon een 28 × 1⅝ × 1⅜ (700 × 35C 37 – 622) op?
Alles moet nog ontstaan in plaats van dat het van elders aangevoerd wordt.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:44 schreef fietsie het volgende:
Code geel. En Buienradar is helemaal leeg. Ik snap het niet. Zou Buienradar een storing hebben?
Waarom niet? Vanwege de het feit dat het Nederlands is? De zangkwaliteiten? De muzikale begeleiding?quote:Op zondag 21 mei 2023 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik verontschuldiging me als Amsterdammer wel altijd voor het hele oeuvre van Hazes, Nederlandstalige smartlappen kan ik niet waarderen…
Leukquote:Op zondag 21 mei 2023 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb radio Veronica, toen nog vanaf zee, als ukkie met de paplepel ingegoten gekregen en vanaf mijn 6e ben ik met mijn platencollectie begonnen.
Het is hier in huis ook nooit stil, vanaf het opstaan staat er muziek aan en zo nu en dan draai ik allerlei soorten muziek op feesten, partijen en (internet) radio…
Ik verontschuldiging me als Amsterdammer wel altijd voor het hele oeuvre van Hazes, Nederlandstalige smartlappen kan ik niet waarderen…
Hier ook niet, alleen in de auto. Zelf ook lang niet altijd. Ben bij ons op kantoor ook vaak de eerste, maar vergeet ook steevast de radio (of nou ja, zo'n fancy speaker, draadloos en die kun je via de computer op verschillende zenders of afspeellijsten zetten)quote:Op zondag 21 mei 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb nauwelijks kennis van de hitparades van voor de jaren '90, behalve zeg maar Top2000 muziek. Er werd bij mij thuis nooit muziek geluisterd.
Cryptisch Dansertjequote:Op zondag 21 mei 2023 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onverwacht bewogen dag in Onverwacht onbewogen weekend... tijd voor bed...?
Nederpop uit de jaren '80 is vaak prima (o.a. Het Goede Doel), maar smartlappen en hoempapa muziek met een vaak verschrikkelijke, slecht rijmende tekst kan ik niet aanhoren en dat komt hier dus ook niet uit de speakers. Mij hoef je dat ook niet als verzoekplaatje te vragen, dat draai ik gewoon niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom niet? Vanwege de het feit dat het Nederlands is? De zangkwaliteiten? De muzikale begeleiding?
Qua niveau van de tekst, de meeste rap is qua inhoud ook niet heel hoogdravend.
Of verontschuldig je je voor Dreetje? Want dat is terecht.
Net als op mijn LP's. Ik weet/wist meteen waar de kras in de plaat zatquote:Op zondag 21 mei 2023 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Jaren 70-80-90 muziek. Baal nog steeds dat ik m’n oranje cassettebandjes heb weggegooid. Soms hoor ik muziek op de radio en weet ik meteen welk nummer daarna was op m’n bandjes. Komt er dan iets anders op de radio dan klopt dat niet in mijn hoofd
? Op kpn 113 heb je ook 192tv. Clips uit die tijd, ook zo genieten.
Oh ja, wanneer het nummer op de radio komt sta je bijna op om een “tik” te gevenquote:Op zondag 21 mei 2023 20:55 schreef Blues het volgende:
Net als op mijn LP's. Ik weet/wist meteen waar de kras in de plaat zat
Heb je er niet genoeg aan tijdens de wedstrijd of lukt het je niet om ná de wedstrijd dan nog genoeg te eten voor de dag? En wat verneem je dan van het 'niet genoeg' zijn?quote:Op zondag 21 mei 2023 20:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Eten op zo'n dag vind ik altijd lastig, vooral ervoor, had voor de wedstrijd alleen een ontbijtkoek op. Meer krijg ik last van mn maag van, maar eigenlijk heb ik hier niet genoeg aan natuurlijk.
Eigenlijk is dat gene wat je een dag voor de wedstrijd eet veel belangrijker. Dat zit inmiddels in je energie systeem. Het eten heeft tijd nodig om verteerd te worden. Dit kost energie. En wat het opbrengt zit nog niet daar waar je de energie nodig hebt.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:56 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Barreltje![]()
sterkte, wat verdrietig
![]()
Ik moest hockeyen in de volle zon en vijfhonderd graden. Duizend kcal verbrand in de wedstrijd en vandaag in totaal 1650 actieve en zo voel ik me ook wel. Eten op zo'n dag vind ik altijd lastig, vooral ervoor, had voor de wedstrijd alleen een ontbijtkoek op. Meer krijg ik last van mn maag van, maar eigenlijk heb ik hier niet genoeg aan natuurlijk. En die hitte kan ik slecht aan. Had in de rust tussen elk kwart een nieuwe icepack om mezelf enigszins af te koelen (ik zweet niet zo veel, dus kan mn warmte slecht kwijt). Wel leuke middag gehad verder. En na de wedstrijd wel wat kunnen bij-eten.
Nu moe en met flesje drinken en pootjes omhoog op de bank
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31quote:Op zondag 21 mei 2023 20:51 schreef Blues het volgende:
De Kus van de Cactus was om te zoenen zo lekker en gezellig gezeten. Heerlijk zo 's avonds door het gezellige Haarlem fietsen en langs het Spaarne terug.
Verslagje in de maak aan de andere kant van de tafel
Niet genoeg aan tijdens de wedstrijd. Merk, zeker als t zo warm is, dat ik eigenlijk net niet genoeg energie heb in de wedstrijd. Net te snel zware benen krijg, net dat ene sprintje niet lukt zegmaar, dat soort dingen. Erna bij-eten lukt opzich welquote:Op zondag 21 mei 2023 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je er niet genoeg aan tijdens de wedstrijd of lukt het je niet om ná de wedstrijd dan nog genoeg te eten voor de dag? En wat verneem je dan van het 'niet genoeg' zijn?
Ik heb tijdens de wedstrijd ook twee liter water over mezelf heen gegooidquote:Op zondag 21 mei 2023 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gene wat je een dag voor de wedstrijd eet veel belangrijker. Dat zit inmiddels in je energie systeem. Het eten heeft tijd nodig om verteerd te worden. Dit kost energie. En wat het opbrengt zit nog niet daar waar je de energie nodig hebt.
En als drinken. Niet enkel puur water. Liefst sportdrank met suikers ipv zoetstoffen. De hele tijd elke keer een slokje.
ps
met een icepack sluit je de huid. Blijft alle warmte lekker binnen en koelt alleen de oppervlakte iets af.
Een bakje water over je heen gooien werkt beter. Het verdampen van het water neemt warmte uit je huid.
quote:Op zondag 21 mei 2023 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:bloes die queso!!(echt supersmerig zo te zien
)
heb port maar geen shropshire. Kunnen we hier iets meequote:Op zondag 21 mei 2023 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu wil ik hompen shropshire in mn gezicht duwen, maar ik heb geen port
quote:Op zondag 21 mei 2023 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik
[..]
heb port maar geen shropshire. Kunnen we hier iets mee
Dan blijf ik thuis en fiets morgen even naar de kaasboer 😂quote:Op zondag 21 mei 2023 21:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
De shropshire is over de datum, dus misschien ga ik er nog dood aan ook
So far, so good... pray for diarreequote:Op zondag 21 mei 2023 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan blijf ik thuis en fiets morgen even naar de kaasboer 😂
Wat moet het doen dan? Beschimmelen?quote:Op zondag 21 mei 2023 21:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
De shropshire is over de datum, dus misschien ga ik er nog dood aan ook
Meer schimmel, beter schimmel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoop ik ook. Asociaal zeg.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:13 schreef fietsie het volgende:
Mijn buurman zit dus nog steeds op dak te timmeren aan zijn dakkapel. Naast mijn slaapkamer. Voor de derde dag op rij.
"En er is geen wet die zegt dat hij dat niet mag" was zijn reactie op mijn verzoek om om 21:00 te stoppen
Ik hoop op onweer.
Hoofdstuk 4 https://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR375588quote:Op zondag 21 mei 2023 22:13 schreef fietsie het volgende:
Mijn buurman zit dus nog steeds op dak te timmeren aan zijn dakkapel. Naast mijn slaapkamer. Voor de derde dag op rij.
"En er is geen wet die zegt dat hij dat niet mag" was zijn reactie op mijn verzoek om om 21:00 te stoppen
Ik hoop op onweer.
I know. Hij bedoelt dat het voor hem niet relevant is.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoofdstuk 4 https://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR375588
Melding maken. Politie komt niet natuurlijk maar dan staat het “zwart op wit”quote:Op zondag 21 mei 2023 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
I know. Hij bedoelt dat het voor hem niet relevant is.
Ohquote:Op zondag 21 mei 2023 21:25 schreef Blues het volgende:
[..]
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
Of
https://paulentrudiesrest(...)e-cactus-haarlem.php
spam
Ik zal dat zo hier ff vragen; hier zijn maandenlang HappyStones gemaakt met die dingen dus ik verwacht wel een aantal merk / type namen.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
aan de creatievelingen: hie Helen die stiffen die je kan gebruiken om op een steen te schrijven/schilderen?
Tnx!quote:Op maandag 22 mei 2023 08:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zal dat zo hier ff vragen; hier zijn maandenlang HappyStones gemaakt met die dingen dus ik verwacht wel een aantal merk / type namen.
Posca pen --> acrylverf stiftenquote:
Ja, wat is er loos?quote:
Opstartmoeilijkheden wegens een enorm zwaar, heftig doch heel tof weekend.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, wat is er loos?
Vannacht gelukkig goed geslapen, wel gedroomd dat ik naar het werk moestwas niet leuk
Oeh nee, niet leuk inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, wat is er loos?
Vannacht gelukkig goed geslapen, wel gedroomd dat ik naar het werk moestwas niet leuk
Ja, het was hartstikke tof. En gezellig. En het had ook wel wat charme gisteren overdag.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:13 schreef yinu het volgende:
[..]
Oeh nee, niet leuk inderdaad.
@:lonaa, dat klinkt wel als een geslaagd weekeind verder!
En wat is het probleem?quote:Op maandag 22 mei 2023 09:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opstartmoeilijkheden wegens een enorm zwaar, heftig doch heel tof weekend.
Donderdag festival, laat thuis, vrijdag vriendinnetje over de vloer, zaterdag een verjaardag, de kroeg in, om half 2 's nachts toezeggen dat je de volgende ochtend om 9 uur wel wilt helpen breken bij een feestje, vervolgens samen tot 5 uur in de kroeg zitten, nog geen 3 uur slapen, 8 uur de wekker, 9 uur met koffie op locatie, drie uur kabels rollen, drie keer bus vol en leegtrappen, om half vier thuiskomen en je realiseren dat er zo vier man komt BBQ-en.
Nee, ik ga vandaag m'n eerste "proef"-dienst draaien. Contract teken ik ergens van de week. Heb woensdag ook nog op eigen initiatief een afspraak met een arbeidsdeskundige van de Gemeente, dat is enerzijds een beetje mosterd na de maaltijd maar die kan me wel helpen m'n grenzen te bewaken bijvoorbeeld en me helpen om de dingen bij het UWV goed te regelen, want die heb ik nog niet op de hoogte gebracht.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s wel een stevig programma inderdaad, maar ook een leuk programma.
Ga je nou ook vandaag je contract tekenen?
@:yinu ik zet ook gewoon de wekker, weliswaar een uurtje later dan “normaal “. Heb natuurlijk ook de wekker genaElin die om 6.15 eten wil.
Ja dat is wel echt een wekker (poes). Maar onze beesten zijn allemaal ingespeeld op ons ritme.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s wel een stevig programma inderdaad, maar ook een leuk programma.
Ga je nou ook vandaag je contract tekenen?
@:yinu ik zet ook gewoon de wekker, weliswaar een uurtje later dan “normaal “. Heb natuurlijk ook de wekker genaElin die om 6.15 eten wil.
Bedrijf dat evenementencatering doet. Mits all goes well natuurlijk. Ik geloof het pas echt als ik iets getekend hebquote:Op maandag 22 mei 2023 09:22 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb even gemist waar je gaat werken loon..
En wat ga je daar dan doen?quote:Op maandag 22 mei 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bedrijf dat evenementencatering doet. Mits all goes well natuurlijk. Ik geloof het pas echt als ik iets getekend heb
Je kent horecateringmensen toch (al)...quote:
Zeker.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kent horecateringmensen toch (al)...
Je kent horecateringmensen toch (al)...quote:
quote:
Gebeurd als FOK! weer eens mokertraag is.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
O wat een eigenaardige vanzelfze dubbelquote.... is dat nieuw?
Maandagochtend voor fok...quote:Op maandag 22 mei 2023 09:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gebeurd als FOK! weer eens mokertraag is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar daarom dus ook lekker het weekend met de jongens bij mijn vriend doorgebracht. Lekker in de tuin bezig geweest, zelf pizza's gebakken, spelletjes gespeeld en gisteren afgesloten bij de zomerfeesten met een supergoede queentributeband. En vanochtend in mijn eigen bed wakker geworden met nog steeds vriendlief naast me en het idee dat je pas over twee weken weer hoeft te werken voelt erg goed
Ook wel grappig. Een dame die het dus nodig vond om even te checken of het lange haar van mijn kerel bij een man of een vrouw hoorde. Als een kerel zoeits bij een vrouw zou doen heb je de poppen aan het dansenKerel heeft verontwaardigd gekeken en toen we aan het einde weggingen zei ze blozend 'hoi' tegen me
Geloof dat het duidelijk was dat het niet gewardeerd werd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Lonaa stylequote:Op maandag 22 mei 2023 09:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opstartmoeilijkheden wegens een enorm zwaar, heftig doch heel tof weekend.
Donderdag festival, laat thuis, vrijdag vriendinnetje over de vloer, zaterdag een verjaardag, de kroeg in, om half 2 's nachts toezeggen dat je de volgende ochtend om 9 uur wel wilt helpen breken bij een feestje, vervolgens samen tot 5 uur in de kroeg zitten, nog geen 3 uur slapen, 8 uur de wekker, 9 uur met koffie op locatie, drie uur kabels rollen, drie keer bus vol en leegtrappen, om half vier thuiskomen en je realiseren dat er zo vier man komt BBQ-en.
Een tondeuse is goedkoperquote:Op maandag 22 mei 2023 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uuurghh harenwasdag. Ik wil Kardashianrijk worden zodat ik nooit mn eigen haar meer hoef te wassen (en stijlen)
Er bestaan mensen die er kaal of met een buzz cut fab uitzien. En dan zijn er mensen die er uit zien alsof pillsbury dough boy en sugar lee hooper een (ernstig ziek) kind hebben gekregen. Mag jij raden tot welke groep ik behoorquote:
Neem mijn kapselquote:Op maandag 22 mei 2023 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uuurghh harenwasdag. Ik wil Kardashianrijk worden zodat ik nooit mn eigen haar meer hoef te wassen (en stijlen)
Vorig jaar waren het er 9quote:Op maandag 22 mei 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
Wat tof van alle festivals @:Sarabi ! Hoeveel hadden jullie er vorig jaar? En gaat het dit jaar makkelijker om alles geregeld te krijgen?
Zelfde kind, zelfde.quote:
Waarom niet uit een flesje dan?quote:Op maandag 22 mei 2023 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het er 9
En alles gaat wel een stuk soepeler dit jaar.
Ik merk alleen dat ik wel echt de stap naar taps ipv flessen wil nemen.
Want het maakt mensen niet uit of het lekker bier is maar ze willen liever bier dat getapt is en zeker niet uit een flesje![]()
Maar goed dat is een stap voor volgend jaar.
Tja mensen denken dat bier uit de tap beter smaakt. Het kan inderdaad wel voor een iets andere smaak zorgen, maar beter is bullshit.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 10:40 schreef Barreltje het volgende:
Ohja.en op zon festival heb je natuurlijk allemaal "experts"....
Dat laatste klopt sowiesoquote:Op maandag 22 mei 2023 10:43 schreef Troel het volgende:
Ik had vorige week een biertje uitgezocht dat zowel op de tap als uit blik verkrijgbaar was. Dan is het toch echt tig keer handiger om gewoon uit tap te krijgen. Ik vraag me oprecht af of je dat verschil proeft tenzij je er echt naar gaat zoeken.
Als in: je hebt 1 glas van de tap, 1 uit fles en 1 uit blik. Je proeft dan misschien het verschil, maar ik vraag me af wie kan melden wat wat is
En smaak is zo persoonlijk, dat het voor de één uit fles misschien wel veel lekkerder is dan uit tap of blik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komen niet vaak op festivals met kleinere brouwers denk ik?quote:Op maandag 22 mei 2023 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Want het maakt mensen niet uit of het lekker bier is maar ze willen liever bier dat getapt is en zeker niet uit een flesje![]()
Kloptquote:Op maandag 22 mei 2023 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die komen niet vaak op festivals met kleinere brouwers denk ik?
quote:Op maandag 22 mei 2023 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat laatste klopt sowieso
En tap kan handiger zijn....Ik had niet het gevoel dat de taps in Enschede pas met de brouwers meekwamen, of ze hadden allemaal dezelfde taps met allemaal ook stickers van allerlei brouwers eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het gevoel dat ze van de organisator waren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat verbaast me niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt
Het zijn vaak ook wat oudere mensen en niet de echte beer geeks.
Je kan ze vaak ook hurenquote:Op maandag 22 mei 2023 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had niet het gevoel dat de taps in Enschede pas met de brouwers meekwamen, of ze hadden allemaal dezelfde taps met allemaal ook stickers van allerlei brouwers eropIk had het gevoel dat ze van de organisator waren
Ja, op dat laatste zouden we ook uitkomen dan. Als kleine brouwerij kan je nooit alles op tap hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet.
Ik probeer eigenlijk ieder jaar wel het lokale bierfestival te bezoeken en zeker de helft daarvan heeft geen tap. Of ze hebben 2 bieren op tap en de rest hebben ze op fles mee.
Ik ookquote:Op maandag 22 mei 2023 10:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik moest hier heel ongepast van grijnzen
Er hangt aan tapbier ook iets romantisch lekkerder of zo.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dus datzelfde gevoelquote:Op maandag 22 mei 2023 10:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Er hangt aan tapbier ook iets romantisch lekkerder of zo.
Ik ga ook het liefst voor tapbier.
Gisteren bij de Mexicaan hadden ze wel Mexicaans per fles, maar we kozen voor tap. Omdat tap![]()
En dat bleek Spaans
Standaard bier vind ik van de tap wel beter smaken. Omdat het vaak kouder is, zeker als je het vergelijkt met flesjes of blikjes uit je eigen koelkast of koelbox. Dus van oudere mensen die alleen pils gewend zijn, kan ik me het wel voorstellen.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt
Het zijn vaak ook wat oudere mensen en niet de echte beer geeks.
Ik voel je, ik heb ook geen hoofd voor kort haar. En geen haar voor lang haarquote:Op maandag 22 mei 2023 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die er kaal of met een buzz cut fab uitzien. En dan zijn er mensen die er uit zien alsof pillsbury dough boy en sugar lee hooper een (ernstig ziek) kind hebben gekregen. Mag jij raden tot welke groep ik behoor
Dus dan smaakt het beter omdat je minder proeftquote:Op maandag 22 mei 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Standaard bier vind ik van de tap wel beter smaken. Omdat het vaak kouder is, zeker als je het vergelijkt met flesjes of blikjes uit je eigen koelkast of koelbox. Dus van oudere mensen die alleen pils gewend zijn, kan ik me het wel voorstellen.
Ik heb ook geen haar voor lang haarquote:Op maandag 22 mei 2023 11:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik voel je, ik heb ook geen hoofd voor kort haar. En geen haar voor lang haar
Preciesquote:Op maandag 22 mei 2023 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus dan smaakt het beter omdat je minder proeftwant dat doet de kou natuurlijk.
Maar met pils snap ik dat ook wel.
Mijn oplossing is een kapsel tussen oor- en schouderlengte. Te lui voor veel werk.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook geen haar voor lang haarmaar met heel veel werk en chemicaliën kan ik wel doen alsof
Heb je daar een voorbeeld van? Ik heb erg dik en zwaar haar, dus kort haar bleek erg veel werk om goed in model te krijgen en houden. Ik heb nu altijd lang haar in laagjes, maar dat vind ik soms zo saai en modelloos.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn oplossing is een kapsel tussen oor- en schouderlengte. Te lui voor veel werk.
De mijnes is mijn haar iig altijd lang genoeg houden voor een elastiekjequote:Op maandag 22 mei 2023 11:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn oplossing is een kapsel tussen oor- en schouderlengte. Te lui voor veel werk.
Koolzuur dat was de andere discussiequote:Op maandag 22 mei 2023 11:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Preciesmijn vader (apotheker en fervent wijndrinker) zei eens dat hij in zijn studie leerde dat er twee manieren zijn om vieze medicijnen drinkbaar te maken: koolzuur toevoegen of heel koud drinken. En denk dan eens aan bier
![]()
Maar goed, lauwe oude cola is ook niet te doen.
Staart altijd goed toch.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet ook echt een nieuw kapsel. Dit kan echt niet meer. Maar ja, zo'n beetje alles behalve paardenstaart vereist enige styling en ik verdom het om zooi in mijn haar te doen.
Nou ja, mijn haar is dun en steil. Hoge staart blijft echt niet zitten en ik krijg er hoofdpijn van.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Staart altijd goed toch.
Vooral zo'n hoge bitchstaart kan ik erg lekker op gaanmaar daar komt dan ook wel weer product bij kijken
Een schuine bob, dus achter op de lengte van je haaraanzet en langer naar voren. Als ik dik haar zou hebben, dan zou het er theoretisch zo uit kunnen zienquote:Op maandag 22 mei 2023 11:17 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeld van? Ik heb erg dik en zwaar haar, dus kort haar bleek erg veel werk om goed in model te krijgen en houden. Ik heb nu altijd lang haar in laagjes, maar dat vind ik soms zo saai en modelloos.
Dit heb ikquote:Op maandag 22 mei 2023 11:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een schuine bob, dus achter op de lengte van je haaraanzet en langer naar voren. Als ik dik haar zou hebben, dan zou het er theoretisch zo uit kunnen zien![]()
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk vooruitzichtquote:Op maandag 22 mei 2023 10:54 schreef Blues het volgende:
Straks nog wat inkopen doen voor de vakantie en dan morgenochtend rijden naar Luxembourg
Ik zag deze luchtfoto van ons verblijf. Wij zitten heeeeeelemaal in het achterste deel, een huisje wat verder dan de rest aan het watertje de Our
[ afbeelding ]
Dank je, daar ga ik eens over nadenken.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een schuine bob, dus achter op de lengte van je haaraanzet en langer naar voren. Als ik dik haar zou hebben, dan zou het er theoretisch zo uit kunnen zien![]()
Dat is leuk! Wat voor spul moet je daar insmeren?quote:Op maandag 22 mei 2023 11:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt toch helemaal aan je eigen haar en je verdere wensen?quote:Op maandag 22 mei 2023 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is leuk! Wat voor spul moet je daar insmeren?
Niks joh.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij stijl en dun haar ziet het er wel heel anders uit dan op de foto.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Niks joh.
Kan bij jou vlgs mij primaJuist als je stijl en dun haar hebt.
Ik smeer niets. Goed laten knippen en als ik het was, föhn ik het droog en dan hoeft er niets in.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ziet er bij jezelf altijd anders uit dan bij een model op een foto.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij stijl en dun haar ziet het er wel heel anders uit dan op de foto.
Kan me niet voorstellen dat het er inderdaad met mijn haar leuk uit komt te zien. In ieder geval niet zonder dat je met allerlei producten aan de gang moet.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij stijl en dun haar ziet het er wel heel anders uit dan op de foto.
Het is er ook zeker een prima kapsel voor.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ziet er bij jezelf altijd anders uit dan bij een model op een foto.
Of als je net zelf bij de kapper vandaan komt, en ze hebben een uur geföhnd, zoals bij dit model, en je 's morgens wakker wordt en denkt: dit is niet wat ik had besteld
Maar serieus ik heb ook steeds dunner wordend haar en steil en dit kan prima.
Juist kort is ideaal voor dik en zwaar, dan kun je het namelijk oneindig uitdunnenquote:Op maandag 22 mei 2023 11:17 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeld van? Ik heb erg dik en zwaar haar, dus kort haar bleek erg veel werk om goed in model te krijgen en houden. Ik heb nu altijd lang haar in laagjes, maar dat vind ik soms zo saai en modelloos.
Als je stopt met wassen en regelmatig goed borstelt met varkenshaar helemaal niksquote:Op maandag 22 mei 2023 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij héél kort moest ik er een hoop insmeren om een beetje in model te krijgen, daar ben ik echt te lui voor haha.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Juist kort is ideaal voor dik en zwaar, dan kun je het namelijk oneindig uitdunnen
Moet je deze ooievaar eens horenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:11 schreef AnneX het volgende:
Het dunne melkboerhondenhaar op mijn hoofd blijft in model m.b.v. coupe soleil.
Het gladde haar wordt er iets stugger van.
Zijspiegel geplakt, raampje gefikst. Lantaarnpaal gerepareerd door gemeente.
Koffiemachine heeft een servicebeurt.
Maandag.
En! ooievaars, die klepperen
Ik moet me er ook nog in verdiepen. Maar van diverse kanten hoor ik dat het een goed idee is om dat nu af te sluiten (voor een jaar) zodat je in ieder geval "door de winter" komt. Maar ik zoek ook nog hoe het zit met 2 of 3 jaar.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
Lieve mensen, jullie zijn slim: ik krijg een aanbod van mijn energiemaatschappij voor een vast contract voor 1, 2 of 3 jaar. De voorzichtige kant in mij vind dit prettig maar ik weet niet of ik iets over het hoofd zie. Wat is wijsheid?
Al in Emsbüren geweest?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:27 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg na een jaar lang haar ook wel weer een iets korter kapsel. Zodat helm beter past
Zit je nu variabel en heb je zonnepanelen? Even goed uitzoeken of je dan nu over minder dan een jaar een eindafrekening krijgt. Dat kan ongunstig uitpakken ivm salderen.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
Lieve mensen, jullie zijn slim: ik krijg een aanbod van mijn energiemaatschappij voor een vast contract voor 1, 2 of 3 jaar. De voorzichtige kant in mij vind dit prettig maar ik weet niet of ik iets over het hoofd zie. Wat is wijsheid?
Nu variabel en zonnepanelen inderdaad. Waarom kan dat ongunstig uitpakken (als je zin hebt om dat toe te lichten?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Zit je nu variabel en heb je zonnepanelen? Even goed uitzoeken of je dan nu over minder dan een jaar een eindafrekening krijgt. Dat kan ongunstig uitpakken ivm salderen.
Ik heb sinds augustus een variabel contract. In de winter produceer ik minder dan ik nodig heb, dus nu heb ik (bijv) 500 kWh afgenomen. Normaal gesproken zou ik dat in de komende periode teveel produceren, waardoor ik na een jaar op 0 uit komt. Als ik nu een eindafrekening zou krijgen, moet ik echter die 500 kWh afrekenen.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nu variabel en zonnepanelen inderdaad. Waarom kan dat ongunstig uitpakken (als je zin hebt om dat toe te lichten?)
Helder, dankje. Mijn afrekening vond plaats halverwege maart dus ik sta nu in de plus.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:11 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb sinds augustus een variabel contract. In de winter produceer ik minder dan ik nodig heb, dus nu heb ik (bijv) 500 kWh afgenomen. Normaal gesproken zou ik dat in de komende periode teveel produceren, waardoor ik na een jaar op 0 uit komt. Als ik nu een eindafrekening zou krijgen, moet ik echter die 500 kWh afrekenen.
Ik moet bij mijn leverancier ook nog uitzoeken hoe ze dat doen, maar in principe krijg ik als ik nu overstep een afrekening, dus pakt dat nadelig uit. Hoe dat zit als ik nu weer een vast contract neem bij mijn huidige leverancier moet ik nog uitzoeken, maar dat is bij jou dus misschien ook wel relevant.
Ik heb een contract van 5 jaar. Of dat wijs is, kun je niet vooraf voorspellen. Vooralsnog zijn mijn prijzen laag genoeg.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
Als je vast naar vaste contracten gaat, heb je dit probleem maar 1x.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Helder, dankje. Mijn afrekening vond plaats halverwege maart dus ik sta nu in de plus.
quote:Op maandag 22 mei 2023 18:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan het nog.Was prima werkmiddag. Ik geloof dat mijn collega ook wel content met me was.
Haha, ja. Ik word blij van dit soort werk. Mensen waren tevreden, daar word ik blij van. Het ging _natuurlijk_ niet zoals het op papier stond (er was toch een dienst van een uur eerst en geen koeling.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]Was het ook....leuk? Wat misschien een rare woordkeus is bij een uitvaart.
Ik dacht heel even aan een ander soort koeling dan waar jij het over hebt.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik word blij van dit soort werk. Mensen waren tevreden, daar word ik blij van. Het ging _natuurlijk_ niet zoals het op papier stond (er was toch een dienst van een uur eerst en geen koeling.) maar dat hoort bij dit soort horecawerk op locatie en ik hou daar wel van, want oplossingsgericht werken en altijd anders.
Het was geen koffie met broodjes trouwens maar prosecco met hapjes.
quote:Op maandag 22 mei 2023 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even aan een ander soort koeling dan waar jij het over hebt.![]()
Zo fijn dat je je plekje hebt
De catering op mijn tante's uitvaart vorige maand was echt rukquote:Op maandag 22 mei 2023 18:42 schreef Lonaa het volgende:
Haha, ja. Ik word blij van dit soort werk. Mensen waren tevreden, daar word ik blij van. Het ging _natuurlijk_ niet zoals het op papier stond (er was toch een dienst van een uur eerst en geen koeling.) maar dat hoort bij dit soort horecawerk op locatie en ik hou daar wel van, want oplossingsgericht werken en altijd anders.
Het was geen koffie met broodjes trouwens maar prosecco met hapjes.
Ugh. Dat is toch een domper hoor, vind ik. Deze mensen waren erg te spreken over het feit dat er echte kaarsen stonden.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De catering op mijn tante's uitvaart vorige maand was echt rukMaar goed, dat kon het verdriet niet drukken.
Goed dat je blij wordt van mensen die tevreden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |