Ik dacht al, iemand hier is doodsbang voor slangen, maar ik wist niet meer wie.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Hallo waar zijn de spoilers als we het over slangen hebbenal helemaal die niet extreem ver weg wonen..
🤣quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoooooooEven naar het Deventer Bierfestival geweest. Lekkere brouwsels van @:sarabi en baardmeneer geproefd
Goed dat ik maar 5 muntjes gekogd hat. Nu balkon en verder LALALALALALALALALAA
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:51 schreef Blues het volgende:
[..]
🤣
Ik zit aan een 0.0% bruine Leffe[ afbeelding ]
En nu naar de Actionquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kringloopdaad maar weer even bij het kringloopwoord gevoegd en idd met lege handen huiswaarts.
Geen zwarte broeken meer he, pas op hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Helft van het huis schoon. Maandag de andere helft.
Morgen naar een stoffenmarkt en een voorraad stof inslaan
Zeker niet 😂quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen zwarte broeken meer he, pas op hoor
@Koen66 meldde hetzelfde. Die vermoedt een link met corporate VPN omdat het bij zijn vrouw allemaal wel gewoon werkte.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef z80 het volgende:
Sins een paar dagen https://imgur.com/ stuk. Wel doet de site het zelf. Maar geen plaatjes meer.
Firefox, Edge en Chrome. Allen het zelfde.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker Fles?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een plaatje mee gepostquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef z80 het volgende:
Sins een paar dagen https://imgur.com/ stuk. Wel doet de site het zelf. Maar geen plaatjes meer.
Wat. Ik toon gewoon een beetje betrokkenheid bij de struggles van mijn medeCULlers. Mag dat ook al niet.quote:
Volgens mij moet je maar eens gaan bbq'en met je burenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je lekker Fles?![]()
Hier kan de bh bijna uit. Ochtend werken, middag ‘behulpzaam’ in de tuin rommelen (buurman liet me een schuttingdeel meetillen), ouders entertainen: plantenadvies in ruil voor koffie.
Tevens pa gecharterd om het potentiële kampvuur wat nu in mijn tuin ligt mee naar de milieustraat te brengen. Nu heeftbuurman
zich opgesloten in mijn tuin voor het laatste plankje van de schutting. In bezit van de sleutel van mijn tuinpoortje. En hoef ik waarschijnlijk niet meer beschikbaar te zijn.
Nee dat is echt niet waar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:43 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij had @:Sarabi alleen bier van >9% bij zich
Imgur heeft aangekondigd geen NSFW meer toe te staan; ik heb vanuit wat Reddit discussies begrepen dat er nu mensen zijn die DDOS achtige dingen tegen imgur ondernemen uit ehm, onvrede oid.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef z80 het volgende:
Dit soort gedeug is over het algemeen wel zelfmoord voor zo'n bedrijf. Maar goed. We gaan het zien. Ik betaal gewoon jaarlijks een bedrag voor wat online space en dat bevalt me prima.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef fietsie het volgende:
Imgur heeft aangekondigd geen NSFW meer toe te staan
Gedoe!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij moet je maar eens gaan bbq'en met je buren
Ah dat kan ook altijd nog.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort gedeug is over het algemeen wel zelfmoord voor zo'n bedrijf. Maar goed. We gaan het zien. Ik betaal gewoon jaarlijks een bedrag voor wat online space en dat bevalt me prima.
Gedoequote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gedoe!
Buurman heeft al opdracht gekregen om na te denken over zijn favoriete restaurant.
En ik nam geen genoegen met ‘dat hoeft niet’
Site zelf doet het wel. Alleen lege vlakken. En de foto's die op fok zouden staan zijn niet zichtbaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Imgur heeft aangekondigd geen NSFW meer toe te staan; ik heb vanuit wat Reddit discussies begrepen dat er nu mensen zijn die DDOS achtige dingen tegen imgur ondernemen uit ehm, onvrede oid.
Ik heb er nooit echt de charme van ingezien eigk.quote:
En ik gooi het in de pan. Stuk sneller en praktischerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gooi gewoon wat vlees op de contactgrill en verder, als er wat sla, friet of stokbrood bij is prima. En anders maar niet
Ja hoor je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ik gooi het in de pan. Stuk sneller en praktischer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi stukje vis gekocht
Mooi Bahamanees zwaardvischjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi stukje vis gekocht
Met cash vis een optie om te betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met cash vis een optie om te betalen?
Mieren. Ja, kut.quote:
Afgelopen jaar had ik 10 tomatenplanten, meerdere soorten. Op een gegeven moment stond er vanaf heuphoogte tot de nok van de kas 1 kas-brede biomassa van in elkaar vervlochten gebladerte, gevuld met overal hangende tomaten, alle soorten door elkaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook een kasDit klinkt zo leuk. Hopelijk dit keer fgeen oerwoud, fiets! (alhoewel, wat is er mis met een oerwoud?)
Maar wel lekker veel tomatenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:52 schreef fietsie het volgende:
Afgelopen jaar had ik 10 tomatenplanten, meerdere soorten. Op een gegeven moment stond er vanaf heuphoogte tot de nok van de kas 1 kas-brede biomassa van in elkaar vervlochten gebladerte, gevuld met overal hangende tomaten, alle soorten door elkaar.
Je kon er alleen nog onderdoor kruipen..
Uh een aantal weken wel. En daarna een groeiend percentage schimmelquote:
Voorgerecht een 8, nagerecht ook. Hoofdgerecht een 6 1/2quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Leuk treinritje van Fles (was het eten wel lekker? je klonk daar niet heel enthousiast over)
Was leuk je even te sprekenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoooooooEven naar het Deventer Bierfestival geweest. Lekkere brouwsels van @:sarabi en baardmeneer geproefd
Goed dat ik maar 5 muntjes gekogd hat. Nu balkon en verder LALALALALALALALALAA
Mooi hč, LED verlichtingquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:03 schreef AnneX het volgende:
Een loonwerker is achter op het land bezig. Met een verblindend licht, dat lijkt hier keihard naar binnen te schijnen. Op 750 m. afstand. 😎
Rustige nacht Isa!
Yesquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ja op naar het volgende weekend @:sarabi
Gut, nooit zo over nagedacht, maar dat zou best eens leuk kunnen zijn. Beetje tuinieren, beetje kletsen met andere mensen die tuinieren, beetje in zonnetje op eigen stukkie grond genieten, lekker opeten van eigen groentequote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt als een fijne dag @:Lucky_Strike
Je hebt het er vast veel te druk voor maar zou een volkstuin een idee zijn @:Isabeau?
Hopelijk is de loonwerker snel klaar @:AnneX
Vanavond weer enorm gelachen om “even tot hier”. Zo jammer dat het nu al weer stopt
Echt, waanzinnig mooi gevonden. Ik had het niet beter kunnen verzinnen. Maar ik heb er nog nooit van gehoord? Dus ik ga Googlen. Niets te vinden. Ik denk er nog even aan de apothekersassistente te bellen, maar die ligt al te slapen, dus doe maar niet. Dus ik vraag het ChatGPT weer: waar komt je informatie vandaan?quote:'HTP' op de verpakking van Paracetamol staat voor "Hoofdpijn, Tanden, Pijn". Het is een aanduiding die aangeeft dat het specifiek bedoeld is voor het verlichten van hoofdpijn en pijn aan tanden. Het product kan ook algemene pijnstillende eigenschappen hebben, maar het wordt vaak gebruikt voor specifieke situaties waarin hoofdpijn of tandpijn optreedt. Het is belangrijk om altijd de aanwijzingen op de verpakking te volgen en, indien nodig, een zorgverlener te raadplegen voordat u medicijnen gebruikt.
quote:Mijn excuses, maar ik moet een correctie aanbrengen. Ik heb een vergissing gemaakt in mijn vorige antwoord. De afkorting 'HTP' staat niet voor "Hoofdpijn, Tanden, Pijn". Ik kon geen specifieke betekenis vinden voor 'HTP' in relatie tot Paracetamol. Het lijkt erop dat 'HTP' mogelijk een interne code of aanduiding is die specifiek is voor het product of de fabrikant. Het is altijd het beste om de verpakking te raadplegen, contact op te nemen met de fabrikant of een zorgverlener te raadplegen voor specifieke informatie over de betekenis van afkortingen op een medicijnverpakking. Nogmaals, mijn excuses voor het eerder gegeven onjuiste antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 21 mei 2023 01:32 schreef Isabeau het volgende:
En een wtf foto als je de context niet weet(niet op klikken als je niet tegen dode muizen kan)
Ik wilde vragen of het voor medicijnen onderzoek was, maar nu ik je post quote kan ik de URL lezen en weet ik wat het is…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een wtf foto als je de context niet weet(niet op klikken als je niet tegen dode muizen kan)
Wel inventiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verklaring mag ook wel in een spoiler, voor vlinder.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 21 mei 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Er zitten dikkopjes in de beek:
[ afbeelding ]
Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Té vroeg als er ook een waarschuwing bijstaat voor de spoiler.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:08 schreef Candaasje het volgende:
Luguber/wreed komt eerder in me op dan inventief![]()
Mogguh trouwens! Drukke avond/nacht gehad, nu weer thuis zien te komen.
Dank!quote:
Weet je zeker dat je gazon wilt? Gras is heel veel werk en verder erg saai. Is een terras en lekker veel (wilde) bloemen niet veel leuker? Voor hommels en bijen sowieso.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Vandaag proberen we een stuk achtertuin klaar te krijgen voor een gazon. Ben benieuwd of dat een beetje wil.
Dat is het idee ja. Er staat alleen dikbegroeid onkruid tot bijna heuphoogte opquote:Op zondag 21 mei 2023 10:33 schreef derLudolf het volgende:
Vlak trekken koemest er op en gras zaaien maar?
Hoewel, kleigrond, vlak trekken zal wel tegen vallen?
Ja, dat weten we zeker. We hebben al 35 vierkante meter terras, veel bloemen en ons grote gazon van 350 meter wordt vervangen door een wilde bloemenweide. Ik sluit niet uit dat ooit dit gazon weer vervangen gaat worden door iets anders maar voor nu is dit het beste idee.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je gazon wilt? Gras is heel veel werk en verder erg saai. Is een terras en lekker veel (wilde) bloemen niet veel leuker? Voor hommels en bijen sowieso.
De enige reden waarom ik een "gazon" heb is omdat de honden er spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh..Ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een dekentje over haar heen draperen om haar te dragen.
Edit: en in een doos?
Dan met een kruiwagen rijden en Frida begraven in een mooi hoekje op het landgoed.
Sterkte zeg!
[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 21-05-2023 12:02:11 ]
Was je niet eens op zoek naar kuilplastic om erover te leggen? staat mij bij.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is het idee ja. Er staat alleen dikbegroeid onkruid tot bijna heuphoogte opDat gaan we vandaag weghalen. Volgend weekend huren we een frees en een wals en zaaien we. Het valt erg mee met de klei trouwens. Dicht bij de dijk is het wel kleiig maar in de rest van de tuin gaat het best. Het deel dat nu gazon wordt is vorig jaar ook flink opgehoogd met aarde. Vol onkruidzaad dus
[..]
Ja, dat weten we zeker. We hebben al 35 vierkante meter terras, veel bloemen en ons grote gazon van 350 meter wordt vervangen door een wilde bloemenweide. Ik sluit niet uit dat ooit dit gazon weer vervangen gaat worden door iets anders maar voor nu is dit het beste idee.
We hoeven geen strak gazon, eens in de paar weken maaien is prima. Paardebloemen enzo zijn meer dan welkom. Maar die woestenij die we nu hebben willen we echt niet meer. Het moet prettig zijn om in de tuin te zitten.
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is het idee ja. Er staat alleen dikbegroeid onkruid tot bijna heuphoogte opDat gaan we vandaag weghalen. Volgend weekend huren we een frees en een wals en zaaien we. Het valt erg mee met de klei trouwens. Dicht bij de dijk is het wel kleiig maar in de rest van de tuin gaat het best. Het deel dat nu gazon wordt is vorig jaar ook flink opgehoogd met aarde. Vol onkruidzaad dus
[..]
Ja, dat weten we zeker. We hebben al 35 vierkante meter terras, veel bloemen en ons grote gazon van 350 meter wordt vervangen door een wilde bloemenweide. Ik sluit niet uit dat ooit dit gazon weer vervangen gaat worden door iets anders maar voor nu is dit het beste idee.
We hoeven geen strak gazon, eens in de paar weken maaien is prima. Paardebloemen enzo zijn meer dan welkom. Maar die woestenij die we nu hebben willen we echt niet meer. Het moet prettig zijn om in de tuin te zitten.
Bwuh..Jak…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!
Bwuh..Oh no wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat heeft bijna 2 jaar over ons weiland van 800 vierkante meter gelegen. Dat hielp op zich goed. Dat is waar nu de moestuin en 350 meter gazon is. Alles wat geen moestuin en gazon is, is weer net zo dichtbezaaid met brandnetel en distel. We wonen in een agrarisch gebied dus er zit veel stikstof in de grond.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was je niet eens op zoek naar kuilplastic om erover te leggen? staat mij bij.
SPOILER: Waarschuwing: close-up foto's van een wespOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat leuk.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo leuk als je lief een "inserthuisdiersoort"mens wordt. Zo dacht ik eerste dates dat het vast niets zou worden met de man omdat hij claimde niet zo veel met katten te hebben. Vanaf de eerste keren dat hij bleef slapen was hij elk nachtelijk wc tripje minutenlang met poes aan het kwebbelen
Poes durfde toen nog niet op het bed te slapen en sliep in haar bananendoos op de gang en poes was 's nachts altijd net iets dapperder en aandachtvrageriger dan overdag.
quote:Op zondag 21 mei 2023 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is een wesp bezig een nest te bouwen in de stang van mijn balkontafeltje denk ik. Die gaatjes smeert ie dicht met geel spul. Gisteravond doorgeprikt en kruidnagels in gestoken, nu zijn de kruidnagels weg en zit er weer geel spul in. Weer doorgeprikt en nu afgesmeerd met azijn. Maar daar gaat het keihard van roesten natuurlijk. Wat doen we hieraan?
Oe dat wil je niet op je balkonSPOILER: Waarschuwing: close-up foto's van een wespOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn hier geen sites over?
Er is een wesp bezig een nest te bouwen in de stang van mijn balkontafeltje denk ik. Die gaatjes smeert ie dicht met geel spul. Gisteravond doorgeprikt en kruidnagels in gestoken, nu zijn de kruidnagels weg en zit er weer geel spul in. Weer doorgeprikt en nu afgesmeerd met azijn. Maar daar gaat het keihard van roesten natuurlijk. Wat doen we hieraan?
Balkontafel bij het grofvuil zettenSPOILER: Waarschuwing: close-up foto's van een wespOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee wat er tegen te doen is, maar ik vind de foto's wel mooi…SPOILER: Waarschuwing: close-up foto's van een wespOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |