Ik dacht al, iemand hier is doodsbang voor slangen, maar ik wist niet meer wie.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Hallo waar zijn de spoilers als we het over slangen hebbenal helemaal die niet extreem ver weg wonen..
🤣quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoooooooEven naar het Deventer Bierfestival geweest. Lekkere brouwsels van @:sarabi en baardmeneer geproefd
Goed dat ik maar 5 muntjes gekogd hat. Nu balkon en verder LALALALALALALALALAA
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:51 schreef Blues het volgende:
[..]
🤣
Ik zit aan een 0.0% bruine Leffe[ afbeelding ]
En nu naar de Actionquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kringloopdaad maar weer even bij het kringloopwoord gevoegd en idd met lege handen huiswaarts.
Geen zwarte broeken meer he, pas op hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Helft van het huis schoon. Maandag de andere helft.
Morgen naar een stoffenmarkt en een voorraad stof inslaan
Zeker niet 😂quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen zwarte broeken meer he, pas op hoor
@Koen66 meldde hetzelfde. Die vermoedt een link met corporate VPN omdat het bij zijn vrouw allemaal wel gewoon werkte.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef z80 het volgende:
Sins een paar dagen https://imgur.com/ stuk. Wel doet de site het zelf. Maar geen plaatjes meer.
Firefox, Edge en Chrome. Allen het zelfde.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker Fles?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een plaatje mee gepostquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef z80 het volgende:
Sins een paar dagen https://imgur.com/ stuk. Wel doet de site het zelf. Maar geen plaatjes meer.
Firefox, Edge en Chrome. Allen het zelfde.
Wat. Ik toon gewoon een beetje betrokkenheid bij de struggles van mijn medeCULlers. Mag dat ook al niet.quote:
Volgens mij moet je maar eens gaan bbq'en met je burenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je lekker Fles?![]()
Hier kan de bh bijna uit. Ochtend werken, middag ‘behulpzaam’ in de tuin rommelen (buurman liet me een schuttingdeel meetillen), ouders entertainen: plantenadvies in ruil voor koffie.
Tevens pa gecharterd om het potentiële kampvuur wat nu in mijn tuin ligt mee naar de milieustraat te brengen. Nu heeftbuurman
zich opgesloten in mijn tuin voor het laatste plankje van de schutting. In bezit van de sleutel van mijn tuinpoortje. En hoef ik waarschijnlijk niet meer beschikbaar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |