Ja, die obligate paar Engelse clichézinnen... ik weet niet of het echt helpt. Maar ja, dat is nu eenmaal de formule die Avrotros hanteert.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Zeker geen slecht liedje. Maar stiekem zou ik het zelf wel leuk vinden als we weer een compleet Nederlands nummer sturen zonder een Engels refrein. Maar dat zie ik niet gebeuren![]()
Matheu in 2019 deed bijna helemaal Nederlands maar pastte op het laatst toch het refrein aan naar compleet Engels.
Ik heb niet het idee dat ze met deze formule de komende jaren het Junior Eurovisie zullen winnen… De liedjes zijn aardig maar er wordt nooit zodanig out of the box gedacht dat het echte hoogvliegers zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, die obligate paar Engelse clichézinnen... ik weet niet of het echt helpt. Maar ja, dat is nu eenmaal de formule die Avrotros hanteert.
Voor de doelgroep lijkt me een finale met dit aantal eigenlijk wel lang genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:23 schreef Momo het volgende:
Leuk, aan de andere kant is 16 landen wel weinig he?
Ja, dat wel opzich. Maar volgens mij hadden ze aantal jaar geleden nog 20 landen ofzo. Maarja dat was met Rusland en Wit Rusland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de doelgroep lijkt me een finale met dit aantal eigenlijk wel lang genoeg.
In 2020 deden er maar 12 landen mee. Maar dat was ook om bekende redenen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:23 schreef Momo het volgende:
Leuk, aan de andere kant is 16 landen wel weinig he?
Duitsland weer laatste of 1nerlaatste.quote:Op maandag 18 september 2023 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Duitsland heeft zijn junior artiest gekozen. En een demo-versie van het nummer is al uit
Klopt, 19:20 op npo 3.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:00 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is dus de finale van junior songfestival?
Ik sluit niet uit dat deze Duron Duron groter is dan de echtequote:
Marco is erquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Zitten de jongens van Ding a Dong weer in het publiek? Ik heb de nieuwe aflevering nog niet kunnen luisteren
En altijd 1 topfavoriet. Dit jaar zijn dat Sep en Jasmijn en vorig jaar was het Luna.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het idee dat er elk jaar wel een paar van dit soort ingetogen net-niet liedjes meedoen.
Niet anders dan een NSF dus.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En altijd 1 topfavoriet. Dit jaar zijn dat Sep en Jasmijn en vorig jaar was het Luna.
Eensquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Dit is wel duidelijk de beste tot nu toe.
Rapper dacht ik. Ken haar van Lubach dacht ik.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Wie is die vrouw helemaal links? In het blauwe jasje?
Zij presenteert Klokhuisquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Wie is die vrouw helemaal links? In het blauwe jasje?
Misschien ben je wel een beetje te oud en te zuur hiervoor?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:52 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wat een gescripte bedoeling. Telkens ingestuurde antwoorden. Ik vind het weinig spontaans hebben. En durven de juryleden ook iets kritisch te zeggen over een act? Nee hoor, we moeten natuurlijk de kids als prinsen en prinsesjes behandelen. Helemaal passend in deze tijd.
Vroeger werden kinderen ook niet geroostedbij dit soort programma's. Lijkt mij ook niet nodig, gescript is het wel ja.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:52 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wat een gescripte bedoeling. Telkens ingestuurde antwoorden. Ik vind het weinig spontaans hebben. En durven de juryleden ook iets kritisch te zeggen over een act? Nee hoor, we moeten natuurlijk de kids als prinsen en prinsesjes behandelen. Helemaal passend in deze tijd.
Doorgestoken kaart bij een NSF, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:53 schreef blackswangreen het volgende:
Het is ook wel duidelijk wie de Avrotros wilde dat er won. Het nummer is geschreven door dezelfde man die ook de inzending van vorig jaar maakte, plus de themanummers die ze allemaal samen zingen. Het zijn de twee beste zangers van het stel, duidelijk het beste nummer, en ook nog de beste staging. En dan ook nog als laatste mogen.
Beetje kritisch mag toch wel. Worden ze hard van.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger werden kinderen ook niet geroostedbij dit soort programma's. Lijkt mij ook niet nodig, gescript is het wel ja.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:52 schreef Gerard-Joling het volgende:
Mattheu. Die deed in 2019 mee aan junior. Die gaat inderdaad een grote worden.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:02 schreef Gerard-Joling het volgende:
Dat jochie die presenteert doet het wel goed trouwens. Talentje in de dop (geen idee wie het is).
Dit is gespeeldquote:
Alweer een duo?quote:
Ja, het zijn een beetje de Magic Unlimited-kinderen van Suzan en Freek Kazan.quote:
Ik dacht aan Mia en Dionquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zijn een beetje de Magic Unlimited-kinderen van Suzan en Freek Kazan.
Maar het is een representatief liedje.
Deze kunnen beter zingen. Met name het meisje dan. Die jongen staat er een beetje voor spek en bonen bij.quote:
Gewoon doortrekken naar het ESC zo'n keuzequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:14 schreef Nashipeer het volgende:
Leuk trouwens dat Avrotros bij het JESC wel durf te gaan voor bops ipv telkens ballads
Nou ja, zo'n nummer is natuurlijk volkomen kansloos op het ESC. Nogal gedateerd dancenummer. Dan kan alleen als je Zweden bentquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon doortrekken naar het ESC zo'n keuze
Het is idd een verademingquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:14 schreef Nashipeer het volgende:
Leuk trouwens dat Avrotros bij het JESC wel durf te gaan voor bops ipv telkens ballads
quote:The 30 metre centrepiece features a 12 metre high screen in the shape of wings, reflecting the desire to fly away, create and imagine.
ruud de wild (m.i. verder een vreselijk jurylid), in 2011, durfte dat wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:58 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Beetje kritisch mag toch wel. Worden ze hard van.
Dat vind ik dus dan al slecht want het is een kinderfestival.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:17 schreef Momo het volgende:
Italië, nummer voelt best volwassen aan.
dat is altijd zo. (90-100% meisjes) Maar er zijn weleens meer jongens geweest volgens mij.quote:
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:18 schreef Momo het volgende:
Veel serieuze dramatische nummers dit jaar
Dat ze dit nog een festival(feestje) durven te noemen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.
Spanje ook wel. En Oekraïne heeft wat kinderlijks. (Vind het zelf erg irritant)quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.
dat is toch net zoiets als een headbanger?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Spanje ook wel. En Oekraïne heeft wat kinderlijks. (Vind het zelf erg irritant)
De rest is erg battle of the ballads
Eens kijken waar het Verenigd Koninkrijk meekomt. Vorig jaar hadden ze wel een bopje.
Spanje heeft ook wel een sterk nummer denk ik (wel catchy). VK valt mij inderdaad ook een beetje tegen qua nummer, volgens mij zat er meer potentie in met die 3 meiden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje zelfs het VK valt tegen
Alle hoop is op Armenie. Maar voor nu steken Nederland en Frankrijk er met kop en schouders boven uit.
Mischien willen ze net zo lui worden als op het gewone songfestival met nummers die steevast laatste/onderaan eindiggen, behalve Sam Ryder dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Spanje heeft ook wel een sterk nummer denk ik (wel catchy). VK valt mij inderdaad ook een beetje tegen qua nummer, volgens mij zat er meer potentie in met die 3 meiden.
We hebben wel hippe vocal chops: Naomi1 in MUZ / Wat is dit voor raar geluid?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:50 schreef Spumonisal het volgende:
Net eens even de Nederlandse inzending beluisterd. Liever iets orginelers gehoord dan zo'n techno riedeltje + uitroep als refrein. Word er persoonlijk niet warm of koud van. Maar is wel geschikt voor junior denk ik, al zijn de winnaars meestal iets frisser
Frissere liedjes, als in iets origineler. De rest laat ik aan jou overquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:14 schreef Naomi1 het volgende:
Frissere meisje(s)??
Bij Junior moet je ook niet voor het beste/leukste nummer stemmen maar voor het leukste/mooiste meisje(s).
Tenminste zo stem ik altijd.
Ierland staat gewoon in de OP als deelnemers, nummers van Armenië en Ierland moeten nog uitkomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:57 schreef Naomi1 het volgende:
Ach het is een kinderfestival, die beoordelen niet op kwaliteit maar of het goed in het gehoor licht. Maar dat is dit jaar ook bijna niks.
Net een "top" lijstje daar stond NL op de laatste plek.
En jullie vergeten Ierland.
Alleen mag ik op YouTube dat nummer dan niet meer bekijken, wegens ad blocker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon afwachten tot ze hun nummer uitbrengen
Of niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje zelfs het VK valt tegen
Alle hoop is op Armenie. Maar voor nu steken Nederland en Frankrijk er met kop en schouders boven uit.
vind Esland wel het knapste meisje dit jaar hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat wel opzich. Maar volgens mij hadden ze aantal jaar geleden nog 20 landen ofzo. Maarja dat was met Rusland en Wit Rusland.
Estland kondigt ook meteen artiest aan.
[ twitter ]
Die snippet van Ierland klopt nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Naomi1 het volgende:
Het nummer an Armenia is uit, en ik vind het niets bijzonders.
Er is ook een snipped van Ierland, dat lijkt me nog wel een aardig nummer.
ireland, heb ik meer hoop in.
Dat is een ander nummer, een bestaand nummer van een andere artiest.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:52 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
wat klopt er niet? verkeerde nummer?
Het is dan ook co-written door het meisje van vorig jaar dus niet heel verwondelijk. Verder is dit ook wel het soort muziek uit Ireland vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:40 schreef Momo het volgende:
En hier is Ierland, en dan hebben alle landen hun nummer gepresenteerd. Vergelijkbaar met het nummer van vorig jaar, ik vind het tof, zoveel beter dan Ierland stuurt naar volwassen ESF.
hoop vooral niet dat Frankrijk alweer wint. Waarom heeft Junior eigenlijk geen bookmakers?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:04 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar ook wel gezien dat wat de fans denken niet uit hoeft te komen. Vond dat vorig jaar zo grappig, dat je tijdens die liveshow dacht, hey dat jongetje van Frankrijk zet eigenlijk het beste optreden neer, maarja geen kanshebber verder. Wint hij ineens wel.
Omdat het simpelweg in verschillende landen verboden is om op kinderen te wedden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:38 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
hoop vooral niet dat Frankrijk alweer wint. Waarom heeft Junior eigenlijk geen bookmakers?
totaal geen last van, bij it's a small world trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 01:01 schreef RipCity het volgende:
Ugh dat Spaanse nummer is wel een oorwurm zeg
Ik hoop zelf vooral op een terugkeer van Belgie het liefst het vlaamse gedeelte, maar Wallonie is ook prima.quote:Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ] Estland doet mee, hopelijk komt Litouwen volgend jaar terug. En misschien ook ooit Letland.
Thanks! We hebben er zin in. We zijn bij de jury/generale repetitie show en de finale live in de zaal. En in het (kleinere) perscentrum!quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
Gespot @:CrazyDutchPunk![]()
Leuk dat jullie er heen gaan![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thanks! We hebben er zin in. We zijn bij de jury/generale repetitie show en de finale live in de zaal. En in het (kleinere) perscentrum!
En wat heeft dat met TV polen (TVP) te maken?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:09 schreef Cirilico het volgende:
Tvp. Omdat ik Nederland steeds draai.
Stiekem hoop ik dat we mogen afsluiten. Dat zou de ideale positie zijn. Alles komt dan samen.quote:Op maandag 20 november 2023 17:17 schreef molloot200 het volgende:
Nou ben benieuwd. Hopen voor Nederland dat ze niet wéér running order nummer 1 trekken
Ja, maar ja, dat is wel gewoon geluk hebben met een kans van 1 op 16quote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat we mogen afsluiten. Dat zou de ideale positie zijn. Alles komt dan samen.
Goed dat ze dat niet deden, een vreemde kerel of wijf kussen bah!quote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef molloot200 het volgende:
Al die delegaties kussen de organisatoren (waaronder Martin Osterdahl) behalve Nederland, die geven alleen handjes
In de peilingen zitten ze in de middenmoot, dus denk niet dat ze laatste of ergens onderaan eindiggen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:20 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat Duitsland een beetje steun in de rug krijgt. Sinds hun debut moesten ze beide keren dat ze meededen de show openen. Vorig jaar een tussenjaar. Hopelijk dit jaar goed resultaat zodat ze niet afhaken in de toekomst.
Als je dit hoort, vallen Frankrijk en Nederland lekker op. En in mindere mate ook Armenië en ook UK wel. Voor mijn gevoel gaat het tussen Frankrijk en Nederland (al is dat misschien wensdenkenquote:
Frankrijk heeft al 3 jaar op rij de juryvote gewonnen, hopelijk kunnen we daar een beetje goed scoren.quote:Op maandag 20 november 2023 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit hoort, vallen Frankrijk en Nederland lekker op. En in mindere mate ook Armenië en ook UK wel. Voor mijn gevoel gaat het tussen Frankrijk en Nederland (al is dat misschien wensdenken)
in de meeste polls die ik anders heb gezien scoort spanje het hoogst.quote:Op maandag 20 november 2023 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit hoort, vallen Frankrijk en Nederland lekker op. En in mindere mate ook Armenië en ook UK wel. Voor mijn gevoel gaat het tussen Frankrijk en Nederland (al is dat misschien wensdenken)
Dat komt denk ik (ook) door fanatieke Spanjaarden zelf?quote:Op maandag 20 november 2023 23:18 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
in de meeste polls die ik anders heb gezien scoort spanje het hoogst.
Dat heb je bij Eurosport ook, dat is een Frans bedrijf dus die sturen vaak Fransen om de interviewtjes te doen. En dan kunnen de sporters de vragen niet verstaan omdat de interviewer zo slecht Engels spreekt.quote:
bron? vind het wel een leuk nummer, echt junior (kinderliedje), in ieder geval niet zo'n gedramatiseerd volwassen nummer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 07:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik (ook) door fanatieke Spanjaarden zelf?
weer broeken en geen jurkjes/rokjes, heel jammer....quote:
Op die foto's staat de dj de hele tijd op die stellage. Je ziet haar alleen amper.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:20 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe de choreografie is veranderd. Eerder had je een DJ en vier dansers. Er gaan nu alleen vier mensen mee naast Sep en Jasmijn. Ik denk dan dat ze beginnen met het shot van de DJ, maar dat diegene daarna aansluit als vierde danser? Daar lijkt het wel op als ik die foto's zie.
Ohja nou zie ik het idd, dan blijven er maar drie dansers overquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op die foto's staat de dj de hele tijd op die stellage. Je ziet haar alleen amper.
Opzich zou ik er niet tegen zijn, hoe meer landen meedoen, hoe sterker de competitie. Nadeel is wel dat het een situatie kan worden zoals we al hebben gezien met overfanatieke Spaanse en Poolse volwassen fans die 'de online sfeer wat verpesten'. Zeker als je hebt gezien wat er met Lena gebeurdequote:Op dinsdag 21 november 2023 15:19 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
Wat zouden jullie trouwens vinden van een debuut van Turkije bij Junior euro? Lekker van die die "mooie" Turkse jengel muziek op het podium???
Welkom of niet welkom?
Bron is dat dat eigenlijk elk jaar zo isquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:11 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
bron? vind het wel een leuk nummer, echt junior (kinderliedje), in ieder geval niet zo'n gedramatiseerd volwassen nummer.
Of ik het het beste wil noemen weet ik niet, maar ik zal het ook zeker geen onterechte winner vinden. En past ook mooi in het plaatje bij de vorige spaanse winner. Antes muerta que sencilla" María Isabel
Wat zouden jullie trouwens vinden van een debuut van Turkije bij Junior euro? Lekker van die die "mooie" Turkse jengel muziek op het podium???
Welkom of niet welkom?
Waarom doet Turkije uberhaupt eigenlijk niet meer mee met het songfestival? (volwassen versie)quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:54 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Opzich zou ik er niet tegen zijn, hoe meer landen meedoen, hoe sterker de competitie. Nadeel is wel dat het een situatie kan worden zoals we al hebben gezien met overfanatieke Spaanse en Poolse volwassen fans die 'de online sfeer wat verpesten'. Zeker als je hebt gezien wat er met Lena gebeurde![]()
Ik denk trouwens dat ze geen ouwbollige traditionele muziek zullen sturen bij een debut, maar mss bops met traditonele elementen (met de kwaliteit van Armenië de laatste jaren), of anders (westerse pop)ballads zoals Azerbeidzjan wel eens stuurde.
Ik hoor "My my, at Waterloo Napoleon did surrender" in m'n hoofd als ik dat broekpak van Jasmijn zie.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:59 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]
Die blauwe backdrop en witte lichtbalken doen me denken aan het sci-fi/ruimteschippodium van Sanremo eerder dit jaar
ach ze lopen al jaren in jaren 50/60 kleren op JSF NL. Mischien zijn ze geinspireerd door:quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik hoor "My my, at Waterloo Napoleon did surrender" in m'n hoofd als ik dat broekpak van Jasmijn zie.
Dat hele lucia marthas - feel ook altijd bij die dansertjes. Is er maar 1 dansschool in NL ofzo? Altijd zelfde soort types en maniertjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:35 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
ach ze lopen al jaren in jaren 50/60 kleren op JSF NL.
Elke stad van beetje grote heeft toch wel een balet vereniging? Nee natuurlijk niet. Maar balet is dan weer niet het soort dans dat ze zoeken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat hele lucia marthas - feel ook altijd bij die dansertjes. Is er maar 1 dansschool in NL ofzo? Altijd zelfde soort types en maniertjes.
Op het youtube kanaal van het JSF is in een video te zien dat ze hiermee bezig waren. Wat ik in het optreden hieronder zie komt overeen met wat ik in de video op het officiële kanaal heb gezien. Vanaf 18:05.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:20 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe de choreografie is veranderd. Eerder had je een DJ en vier dansers. Er gaan nu alleen vier mensen mee naast Sep en Jasmijn. Ik denk dan dat ze beginnen met het shot van de DJ, maar dat diegene daarna aansluit als vierde danser? Daar lijkt het wel op als ik die foto's zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
En het mooiste nog, die Lucia Marthas zelf kan voor geen meter dansen volgens mij? Een grote stijve hark naar mijn idee. Ouwe tante Lucia.quote:Op woensdag 22 november 2023 00:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Op het youtube kanaal van het JSF is in een video te zien dat ze hiermee bezig waren. Wat ik in het optreden hieronder zie komt overeen met wat ik in de video op het officiële kanaal heb gezien. Vanaf 18:05.
Uiteraard hebben ze kleine aanpassingen moeten doen vanwege ruimte gebrek op het podium. Maar dit moet ons een goed beeld geven.
Overigens wel eens met @:RipCity . De dansschool van Lucia Marthas staat hoog aangeschreven, maar qua choreo/optreden/visueel vind ik het nooit vernieuwend of out of the box (a la Georgië/Armenië op het JSF) ofzo. Maar dan doen we op het grote mensen festival ook nooit.
quote:Op woensdag 22 november 2023 00:15 schreef grazz het volgende:
Ik denk wel dat we gaan winnen.Maar dat dacht al voordat onze startplek bekend was. Dit nummer knalt de huiskamers binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen om 20:00 start de voting, dan krijg je per land de 30 seconden te zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Komen er net als bij de volwassen nog een 30 sec preview?
Je kan op 3 landen stemmen toch waaronder Nederland?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:35 schreef Thrts het volgende:
[..]
Morgen om 20:00 start de voting, dan krijg je per land de 30 seconden te zien.
Klopt!quote:Op donderdag 23 november 2023 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan op 3 landen stemmen toch waaronder Nederland?
Weten wij veel?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:53 schreef Naomi1 het volgende:
Kan Lucia Marthas zelf nou een beetje dansen? of niet?
en van wie is die zang? eerste naam die in mij opkomt is Robert Dorn.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:29 schreef Thrts het volgende:
hmm.. raar achtergrondzang bij Nederland en ook gekke shots.
Altijd al geweten dat ze meelazenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Komen er net als bij de volwassen nog een 30 sec preview?
Het moet ook echt van Jasmijn komen,quote:
Ik lees in de comments dat Sep idd ziek is,quote:Op donderdag 23 november 2023 22:02 schreef Nashipeer het volgende:
Hmm mss was Sep ziek? Hij maakt wel echt een vermoeide indruk in de interviews
Aah okay gelukkig (nouja niet gelukkig), maar dat het niet bewust is dat hij niet zingt zondag, want ik zag alweer de eerste 'is dit playback??' reactie uit Spanje komenquote:Op donderdag 23 november 2023 22:03 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik lees in de comments dat Sep idd ziek is,
maak je geen zorgen er worden vast vergrootglazen uitgedeeld in de zaal.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:30 schreef Nashipeer het volgende:
Zoveel wideshots![]()
bij bijna elk optreden tot nu toe behalve Malta, en Noord Macedonië, heel veel optredens lijken zo een stuk zwakker?
De kinderen lijken zo echt miniscuul op dat podium
Vreemds zijn die statische shots honderd kilometer verwijderd van het podium, zoals bij het VK
Frankrijk ziet er wel weer goed uitquote:
Die sound is wel echt populair bij de jeugd nu. Denk wel dat de jury daar geen hoge score gaat geven.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik begrijp dat het voor kinderen is maar ik zou het wel een teleurstelling vinden als Armenie nog een keer wint. Met dat K-pop gehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |