quote:The 30 metre centrepiece features a 12 metre high screen in the shape of wings, reflecting the desire to fly away, create and imagine.
lijkt kwa opbouw erg op de onze, rustig, balade en dan meer dance achtig.quote:
ruud de wild (m.i. verder een vreselijk jurylid), in 2011, durfte dat wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:58 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Beetje kritisch mag toch wel. Worden ze hard van.
Dat vind ik dus dan al slecht want het is een kinderfestival.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:17 schreef Momo het volgende:
Itali, nummer voelt best volwassen aan.
dat is altijd zo. (90-100% meisjes) Maar er zijn weleens meer jongens geweest volgens mij.quote:
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:18 schreef Momo het volgende:
Veel serieuze dramatische nummers dit jaar
Dat ze dit nog een festival(feestje) durven te noemen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.
Spanje ook wel. En Oekrane heeft wat kinderlijks. (Vind het zelf erg irritant)quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.
dat is toch net zoiets als een headbanger?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Spanje ook wel. En Oekrane heeft wat kinderlijks. (Vind het zelf erg irritant)
De rest is erg battle of the ballads
Eens kijken waar het Verenigd Koninkrijk meekomt. Vorig jaar hadden ze wel een bopje.
Spanje heeft ook wel een sterk nummer denk ik (wel catchy). VK valt mij inderdaad ook een beetje tegen qua nummer, volgens mij zat er meer potentie in met die 3 meiden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje zelfs het VK valt tegen
Alle hoop is op Armenie. Maar voor nu steken Nederland en Frankrijk er met kop en schouders boven uit.
Mischien willen ze net zo lui worden als op het gewone songfestival met nummers die steevast laatste/onderaan eindiggen, behalve Sam Ryder dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Spanje heeft ook wel een sterk nummer denk ik (wel catchy). VK valt mij inderdaad ook een beetje tegen qua nummer, volgens mij zat er meer potentie in met die 3 meiden.
We hebben wel hippe vocal chops: Naomi1 in MUZ / Wat is dit voor raar geluid?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:50 schreef Spumonisal het volgende:
Net eens even de Nederlandse inzending beluisterd. Liever iets orginelers gehoord dan zo'n techno riedeltje + uitroep als refrein. Word er persoonlijk niet warm of koud van. Maar is wel geschikt voor junior denk ik, al zijn de winnaars meestal iets frisser
Frissere liedjes, als in iets origineler. De rest laat ik aan jou overquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:14 schreef Naomi1 het volgende:
Frissere meisje(s)??
Bij Junior moet je ook niet voor het beste/leukste nummer stemmen maar voor het leukste/mooiste meisje(s).
Tenminste zo stem ik altijd.
Ierland staat gewoon in de OP als deelnemers, nummers van Armeni en Ierland moeten nog uitkomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:57 schreef Naomi1 het volgende:
Ach het is een kinderfestival, die beoordelen niet op kwaliteit maar of het goed in het gehoor licht. Maar dat is dit jaar ook bijna niks.
Net een "top" lijstje daar stond NL op de laatste plek.
En jullie vergeten Ierland.
Alleen mag ik op YouTube dat nummer dan niet meer bekijken, wegens ad blocker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon afwachten tot ze hun nummer uitbrengen
Of niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje zelfs het VK valt tegen
Alle hoop is op Armenie. Maar voor nu steken Nederland en Frankrijk er met kop en schouders boven uit.
vind Esland wel het knapste meisje dit jaar hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat wel opzich. Maar volgens mij hadden ze aantal jaar geleden nog 20 landen ofzo. Maarja dat was met Rusland en Wit Rusland.
Estland kondigt ook meteen artiest aan.
[ twitter ]
Die snippet van Ierland klopt nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Naomi1 het volgende:
Het nummer an Armenia is uit, en ik vind het niets bijzonders.
Er is ook een snipped van Ierland, dat lijkt me nog wel een aardig nummer.
ireland, heb ik meer hoop in.
Dat is een ander nummer, een bestaand nummer van een andere artiest.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:52 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
wat klopt er niet? verkeerde nummer?
Het is dan ook co-written door het meisje van vorig jaar dus niet heel verwondelijk. Verder is dit ook wel het soort muziek uit Ireland vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:40 schreef Momo het volgende:
En hier is Ierland, en dan hebben alle landen hun nummer gepresenteerd. Vergelijkbaar met het nummer van vorig jaar, ik vind het tof, zoveel beter dan Ierland stuurt naar volwassen ESF.
hoop vooral niet dat Frankrijk alweer wint. Waarom heeft Junior eigenlijk geen bookmakers?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:04 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar ook wel gezien dat wat de fans denken niet uit hoeft te komen. Vond dat vorig jaar zo grappig, dat je tijdens die liveshow dacht, hey dat jongetje van Frankrijk zet eigenlijk het beste optreden neer, maarja geen kanshebber verder. Wint hij ineens wel.
Omdat het simpelweg in verschillende landen verboden is om op kinderen te wedden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:38 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
hoop vooral niet dat Frankrijk alweer wint. Waarom heeft Junior eigenlijk geen bookmakers?
totaal geen last van, bij it's a small world trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 01:01 schreef RipCity het volgende:
Ugh dat Spaanse nummer is wel een oorwurm zeg
Ik hoop zelf vooral op een terugkeer van Belgie het liefst het vlaamse gedeelte, maar Wallonie is ook prima.quote:Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ] Estland doet mee, hopelijk komt Litouwen volgend jaar terug. En misschien ook ooit Letland.
Thanks! We hebben er zin in. We zijn bij de jury/generale repetitie show en de finale live in de zaal. En in het (kleinere) perscentrum!quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
Gespot @:CrazyDutchPunk![]()
Leuk dat jullie er heen gaan![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thanks! We hebben er zin in. We zijn bij de jury/generale repetitie show en de finale live in de zaal. En in het (kleinere) perscentrum!
En wat heeft dat met TV polen (TVP) te maken?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:09 schreef Cirilico het volgende:
Tvp. Omdat ik Nederland steeds draai.
Stiekem hoop ik dat we mogen afsluiten. Dat zou de ideale positie zijn. Alles komt dan samen.quote:Op maandag 20 november 2023 17:17 schreef molloot200 het volgende:
Nou ben benieuwd. Hopen voor Nederland dat ze niet wr running order nummer 1 trekken
Ja, maar ja, dat is wel gewoon geluk hebben met een kans van 1 op 16quote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat we mogen afsluiten. Dat zou de ideale positie zijn. Alles komt dan samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |