dat is altijd zo. (90-100% meisjes) Maar er zijn weleens meer jongens geweest volgens mij.quote:
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:18 schreef Momo het volgende:
Veel serieuze dramatische nummers dit jaar
Dat ze dit nog een festival(feestje) durven te noemen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.
Spanje ook wel. En Oekraïne heeft wat kinderlijks. (Vind het zelf erg irritant)quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.
dat is toch net zoiets als een headbanger?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Spanje ook wel. En Oekraïne heeft wat kinderlijks. (Vind het zelf erg irritant)
De rest is erg battle of the ballads
Eens kijken waar het Verenigd Koninkrijk meekomt. Vorig jaar hadden ze wel een bopje.
Spanje heeft ook wel een sterk nummer denk ik (wel catchy). VK valt mij inderdaad ook een beetje tegen qua nummer, volgens mij zat er meer potentie in met die 3 meiden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje zelfs het VK valt tegen
Alle hoop is op Armenie. Maar voor nu steken Nederland en Frankrijk er met kop en schouders boven uit.
Mischien willen ze net zo lui worden als op het gewone songfestival met nummers die steevast laatste/onderaan eindiggen, behalve Sam Ryder dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Spanje heeft ook wel een sterk nummer denk ik (wel catchy). VK valt mij inderdaad ook een beetje tegen qua nummer, volgens mij zat er meer potentie in met die 3 meiden.
We hebben wel hippe vocal chops: Naomi1 in MUZ / Wat is dit voor raar geluid?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:50 schreef Spumonisal het volgende:
Net eens even de Nederlandse inzending beluisterd. Liever iets orginelers gehoord dan zo'n techno riedeltje + uitroep als refrein. Word er persoonlijk niet warm of koud van. Maar is wel geschikt voor junior denk ik, al zijn de winnaars meestal iets frisser
Frissere liedjes, als in iets origineler. De rest laat ik aan jou overquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:14 schreef Naomi1 het volgende:
Frissere meisje(s)??
Bij Junior moet je ook niet voor het beste/leukste nummer stemmen maar voor het leukste/mooiste meisje(s).
Tenminste zo stem ik altijd.
Ierland staat gewoon in de OP als deelnemers, nummers van Armenië en Ierland moeten nog uitkomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:57 schreef Naomi1 het volgende:
Ach het is een kinderfestival, die beoordelen niet op kwaliteit maar of het goed in het gehoor licht. Maar dat is dit jaar ook bijna niks.
Net een "top" lijstje daar stond NL op de laatste plek.
En jullie vergeten Ierland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |