Ja, die obligate paar Engelse clichzinnen... ik weet niet of het echt helpt. Maar ja, dat is nu eenmaal de formule die Avrotros hanteert.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Zeker geen slecht liedje. Maar stiekem zou ik het zelf wel leuk vinden als we weer een compleet Nederlands nummer sturen zonder een Engels refrein. Maar dat zie ik niet gebeuren![]()
Matheu in 2019 deed bijna helemaal Nederlands maar pastte op het laatst toch het refrein aan naar compleet Engels.
Ik heb niet het idee dat ze met deze formule de komende jaren het Junior Eurovisie zullen winnen… De liedjes zijn aardig maar er wordt nooit zodanig out of the box gedacht dat het echte hoogvliegers zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, die obligate paar Engelse clichzinnen... ik weet niet of het echt helpt. Maar ja, dat is nu eenmaal de formule die Avrotros hanteert.
Voor de doelgroep lijkt me een finale met dit aantal eigenlijk wel lang genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:23 schreef Momo het volgende:
Leuk, aan de andere kant is 16 landen wel weinig he?
Ja, dat wel opzich. Maar volgens mij hadden ze aantal jaar geleden nog 20 landen ofzo. Maarja dat was met Rusland en Wit Rusland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de doelgroep lijkt me een finale met dit aantal eigenlijk wel lang genoeg.
In 2020 deden er maar 12 landen mee. Maar dat was ook om bekende redenen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:23 schreef Momo het volgende:
Leuk, aan de andere kant is 16 landen wel weinig he?
Duitsland weer laatste of 1nerlaatste.quote:Op maandag 18 september 2023 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Duitsland heeft zijn junior artiest gekozen. En een demo-versie van het nummer is al uit
Klopt, 19:20 op npo 3.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:00 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is dus de finale van junior songfestival?
Ik sluit niet uit dat deze Duron Duron groter is dan de echtequote:
Marco is erquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Zitten de jongens van Ding a Dong weer in het publiek? Ik heb de nieuwe aflevering nog niet kunnen luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |